Zpět

Zajištění vzdělávacích služeb a kurzů ve společnosti Lion Teleservices CZ, a.s. II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10332

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích služeb a kurzů ve společnosti Lion Teleservices CZ, a.s. II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 12. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Lion Teleservices CZ, a.s.

Sídlo zadavatele: Erno Košťála 870, 530 12 Pardubice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Aleš Hýbner, MBA, předseda představenstva Tel.: +420 606 702 397, ales.hybner@teleperformance.cz

IČ zadavatele: 26150450

DIČ zadavatele: CZ26150450

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Kateřina Bubeníková, advokátka
  • Telefon: 777215314
  • E-mail: katerina.bubenikova@schmitz-partner.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 12. 2014 11:00

Místo pro podání nabídek:
Schmitz & Partner, advokátní kancelář, s.r.o., Malá Štěpánská 1932/3, 120 00 Praha 2 – Nové Město k rukám Mgr. Kateřiny Bubeníkové, advokátky

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem této veřejné zakázky je výběr dodavatele vzdělávání, v podrobnostech specifikováno v příloze č. 2 zadávací dokumentace.

Specifikace dílčích součástí tvořících předmět veřejné zakázky. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky jsou následující klíčové aktivity:

1.    Školení pro pracovníky na pozici ACM a Team Leadera:

a)    Řešitelský workshop

b)    On the Job Training

2.    Školení pro pracovníky HR managementu-středního managementu, personálního oddělení:

a) Lež a klam jako součást nezdravé mezilidské komunikace

b)    Přesvědčivá argumentace a vyjednávání

c)    Základy grafologie

d)    Psychodiagnostické nástroje v praxi

3.    Školení pro pracovníky internetového oddělení, oblast vývoje a grafiky:

a)      Adobe Photoshop – design webu a aplikací

b)      Vývoj webových služeb v ASP.NET

c)       Upgrade programátorských znalostí

d)      Novinky ASP.NET 4.5.1

4.    Školení pro pracovníky technického oddělení:

a)  SQL Server 2012/2008 - pokročilá administrace (MSQL2)

b)     SQL Server Analysis Services - Pokročilá analýza dat (MSQL9)

c)       Indexy v SQL Serveru 2012/2008 (MSQL14)

5.    Školení pro pracovníky BPM oddělení:

                 a)   SQL Server - ladění a optimalizace dotazů

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 420000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. Předpokládaný termín zahájení předmětu plnění: ihned po podpisu smlouvy 2. Předpokládaný termín ukončení předmětu plnění: květen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění se rozumí sídlo zadavatele, nebo pobočky zadavatele anebo jiné místo dle požadavku zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude prováděno analogicky dle § 78 a § 79 ZVZ podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky v souladu s následujícími dílčími hodnotícími kritérii: KRITÉRIUM VÁHA 1. Celková nabídková cena 40 % 2. Kvalita nabízených služeb 30 % 3. Metodika způsobu realizace 30 % Způsob hodnocení nabídek je blíže specifikován v čl. 15 zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splnění kvalifikace prokáže dodavatel, který splní kvalifikační předpoklady vymezené zadavatelem analogicky ve smyslu zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen „ZVZ“), uvedené v této zadávací dokumentaci. Kvalifikovaným pro plnění této veřejné zakázky se rozumí dodavatel, který: splní základní kvalifikační předpoklady analogicky podle § 53 ZVZ, splní profesní kvalifikační předpoklady analogicky podle § 54 ZVZ, splní technické kvalifikační předpoklady analogicky podle § 56 ZVZ, předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku analogicky podle ustanovení § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ. Podrobné požadavky na prokázání splnění kvalifikace obsahuje čl. 6 zadávací dokumentace. Dodavatel prokáže splnění kvalifikačních předpokladů doklady požadovanými zadavatelem v zadávací dokumentaci. Veškeré dokládané údaje týkající se dodavatele se musejí vztahovat výhradně k osobě dodavatele se současným identifikačním číslem nebo k osobě, která byla právním předchůdcem dodavatele a jejíž veškeré závazky převzal dodavatel.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Součástí nabídky bude rovněž písemný návrh smlouvy, který musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Podrobná specifikace požadavků zadavatele uvedených v této výzvě je obsažena v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    Santia, spol. s r.o                                                                                   IČ: 25516558                                                                                                          DIČ: CZ25516558                                                                         Sídlo: Brno - Ponava, Šumavská 415/5, PSČ 602 00                   Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    PaeDr. KVĚTOSLAVA SANTLEROVÁ nebo Ing. ZDENĚK SANTLER, MBA                                                                                                                Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ICT Pro s.r.o.
    IČ: 46971441
    DIČ: CZ46971441
    Sídlo: Brno, Úzká 488/8, PSČ 602 00

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 16. 1. 2015


 
Uveřejněno: 5. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016