Zajištění vzdělávání v problematice násilí na pracovištích
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 4473
Název zakázky: Zajištění vzdělávání v problematice násilí na pracovištích
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 3. 2010
Název/obchodní firma zadavatele: Českomoravská konfederace odborových svazů
Sídlo zadavatele: nám. W. Churchilla 2, 113 59 Praha 3
- Jméno: Mgr. Zdeněk Málek – místopředseda ČMKOS Tel.: 222715726 E-mail: malek.zdenek@cmkos.cz
IČ zadavatele: 00675458
DIČ zadavatele: CZ00675458
- Jméno: Mgr. Dušan Martinek – koordinátor projektu
- Telefon: 234462572
- E-mail: martinek.dusan@cmkos.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 3. 2010 12:00
Místo pro podání nabídek: ČMKOS, nám. W. Churchilla 2, 113 59 Praha 3, Oddělení RLZ, 5. patro, místnost č. 515 k rukám p. Martinka
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Českomoravská konfederace odborových svazů vyhlašuje výběrové řízení - kde zadavatel není veřejným zadavatelem ve smyslu § 2, zákona č. 137/2006 Sb. zákona o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, a proto se nejedná o zadávací řízení podle výše uvedeného zákona. Zadavatel postupuje ve výběrovém řízení v souladu s platným Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ.
Cílem vyhlášení výběrového řízení je vybrání dodavatele na zajištění vzdělávání v problematice násilí na pracovištích podle plánu veřejných zakázek uvedených v projektu „Posilování sociálního dialogu s důrazem na zvládání situace při vzniku násilí na pracovištích, zejména zdravotnických zařízeních a zařízeních sociálních služeb“. Tento dokument je oficiální výzvou k účasti ve výběrovém řízení. Definuje pravidla výběrového řízení a požadavky na strukturu, obsah a rozsah nabídky. Výběrové řízení je zasláním tohoto dokumentu všem vyzvaným uchazečům zahájeno. Výběrového řízení a zpracování nabídky se nemohou zúčastnit osoby, které jsou členy výběrové komise, zaměstnanci zadavatele a členové realizačního týmu projektu.
Zadavatel požaduje:
a) Zajištění vzdělávání klíčových pracovníků projektu, kteří budou dále v projektu působit jako lektoři, členové zásahových týmů, koordinátoři prevence násilí na pracovišti a komunikátoři v rámci sociálního dialogu. Dodavatel v součinnosti se zadavatelem:
- zajistí výběr klíčových pracovníků,
- zajistí výběr lektorů,
- zajistí výběr školících místností (rovnoměrně po území ČR), včetně technického zázemí,
- zajistí zpracování harmonogramu vzdělávání,
- zajistí přípravu výukových materiálů pro klíčové pracovníky,
- zajistí vyškolení 60 klíčových pracovníků v celkovém rozsahu 520 vyučovacích hodin a ve 4 níže uvedených vzdělávacích modulech (školení se skládá ze společné části v rozsahu 60 hodin a specializované části v rozsahu 40 hodin na účastníka), společná část se skládá z 6 stejných běhů po 60 výukových hodinách, tj. 360 výukových hodin; specializovaná část se skládá ze 4 rozdílných běhů po 40 výukových hodinách, tj. 160 výukových hodin).
b) Zajištění lektorů pro vzdělávání cílové skupiny, uzavření smluvních vztahů s nimi a zajištění výplaty honorářů lektorům.
c) Zajištění cílové skupiny projektu. Dodavatel v součinnosti se zadavatelem:
- zajistí výběr cílové skupiny v počtu 800 osob,
- zajistí výběr školících místností (rovnoměrně po území ČR) včetně technického zázemí,
- zajistí přípravu výukových materiálů pro cílovou skupinu,
- zajistí zpracování harmonogramu vzdělávání,
- zajistí vyškolení 800 pracovníků cílové skupiny v celkovém rozsahu 1760 hodin teoretické výuky a 1440 hodin praktické výuky v níže uvedených 4 vzdělávacích modulech (na jednoho účastníka připadá 44 výukových hodin teorie a 36 výukových hodin praxe, předpokládá se organizování 40 stejných běhů po 20 účastnících).
d) Zajištění průběžné úpravy vzdělávacích aktivit na základě výstupů hodnocení průběhu projektu.
e) Zajištění konání tzv. průběžné konference projektu (pro cca 80 účastníků).
Vzdělávání klíčových pracovníků a cílové skupiny požaduje zadavatel v modulech:
- Obecná problematika násilí na pracovišti a právní souvislosti
- Psychologické aspekty násilí na pracovišti a krizová komunikace
- Základy sebeobrany
- Management prevence násilí na pracovišti
Zadavatel požaduje, aby výuka probíhala formou interaktivních seminářů a formou praktických cvičení s využitím audiovizuální techniky a dalších hodin praxe v tělocvičnách a na pracovištích.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3503667,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Konec lhůty pro podání nabídek: 29. 3. 2010 ve 12.00 hod. Doba trvání realizace zakázky je od 1. 4. 2010 do 31. 12. 2011
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění zakázky je: 1. ČMKOS, nám. W. Churchilla 2, 113 59 Praha 3 2. Uchazečem vybraná místa a zadavatelem odsouhlasená místa pro vzdělávání.
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1) celková nabídková cena 30 % 2) zpracování ceny po položkách 10 % 3) komplexnost a kvalitativní parametry nabídky 40 % 4) smluvní pokuty za nezajištění obsahu a termínů dodávek 10 % 5) doložení požadovaných referencí 10 % Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce je dle základního kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci daného kritéria. Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria (výše nabídkové ceny), získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Vybrána bude nabídka, která získá nejvyšší počet bodů. V případě stejného počtu bodů rozhodne počet bodů, získaných v rámci kritérií č. 3, 1, 2, 4 a 5. Kritéria č. 2, 3, 4, 5 budou hodnocena individuálně jednotlivými členy hodnotící komise.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč prokáže profesní kvalifikační předpoklady v rozsahu § 54 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů. a) Výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence. b) Doklady o oprávnění k podnikání nebo jiné povolení k činnosti v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Doklady musí být v originále nebo v ověřené kopii ne starší 3 měsíců. Neprokáže li uchazeč stanoveným způsobem některý z kvalifikačních předpokladů, bude z účasti na výběrovém řízení vyloučen. 5.8.2 Uchazeč prokáže základní kvalifikační předpoklady v rozsahu § 53 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů. Údaje podle § 53 zákona lze prokázat formou čestného prohlášení. Čestné prohlášení uchazeče o tom, že: a) na majetek uchazeče nebyl prohlášen konkurz nebo proti němu nebylo zahájeno konkurzní nebo vyrovnací řízení; b) uchazeč není v likvidaci; c) osoby vykonávající funkci statutárního orgánu uchazeče nebo všichni členové statutárního orgánu uchazeče, případně vedoucí organizační složky podniku, která podává nabídku a odpovědný zástupce (zástupci) uchazeče ustanovený podle zvláštního právního předpisu, nebyli pravomocně odsouzeni pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání uchazeče, nebo pro trestný čin hospodářský nebo trestný čin proti majetku; d) odpovědný zástupce (zástupci) uchazeče ustanovený podle zvláštního právního předpisu, pokud je ustanoven, nebyl v posledních třech letech disciplinárně potrestán podle zvláštních předpisů upravujících výkon odborné činnosti, pokud tato činnost souvisí s předmětem tohoto výběrového řízení; e) o bezdlužnosti (vyrovnání závazků vůči Správě sociálního zabezpečení, finančnímu úřadu, zdravotním pojišťovnám). Doklady uvedené výše musí být v originálu. 5.8.3 Uchazeč prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů tím, že poskytne zadavateli seznam nejméně tří předchozích realizovaných zakázek (referencí) s uvedením jejich rozsahu a doby plnění.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídku podá uchazeč písemně v 1 originále a ve 3 kopiích v souladu s formálními, technickými a smluvními podmínkami zadavatele uvedenými v požadavcích na předmět výběrového řízení. Originál nabídky bude na titulní straně označen jako „originál“, kopie nabídek budou na titulních stranách označeny „kopie č. X“. Kopie nabídky slouží zadavateli pro efektivní posouzení a hodnocení nabídek. V případě rozporů mezi jednotlivými výtisky nabídky se považuje za rozhodný text originálního vyhotovení nabídky. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude podepsána statutárním orgánem uchazeče nebo zmocněnou osobou pověřenou; v případě potvrzení nabídky zmocněnou osobou doloží uchazeč v nabídce originál plné moci či jiného platného pověřovacího dokumentu. Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh, prospekty a obdobné materiály nevyjímaje, bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Každé vyhotovení nabídky bude včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh svázáno do jednoho svazku. Nabídka bude dostatečným způsobem zajištěna proti manipulaci s jednotlivými listy. V případě vazby nabídky v kroužkovém pořadači či kroužkové vazbě bude dále zabezpečena proti nakládání s jednotlivými listy pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně razítkem uchazeče. Všechny listy nabídky budou v pravém dolním rohu očíslovány průběžnou číselnou řadou počínající číslem 1 s tím, že se do ní úřední doklady, resp. jejich úředně ověřené kopie nezapočítávají. Požadavky na jednotné uspořádání písemné verze nabídky Pro snazší posouzení a hodnocení nabídek zadavatel požaduje, aby písemná (tištěná) verze nabídky uchazeče byla řazena v souladu s následujícím členěním: a) kontaktní osoba uchazeče včetně kontaktů (adresa, telefon, e-mail), b) obsah nabídky ve vazbě na popis předmětu zakázky, c) identifikační údaje uchazeče, d) doklady prokázání základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů k plnění předmětu výběrového řízení, e) návrh časového harmonogramu plnění, f) nabídková cena a platební podmínky, g) návrh smlouvy podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, h) ostatní doklady vztahující se k nabídce dle uvážení uchazeče. Při nedodání některé ze shora uvedených součástí nabídky bude zadavatelem nabídka posuzována jako neúplná a bude vyloučena z výběrového řízení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její adresu, telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Součástí návrhu smlouvy musí být závazek uchazeče k povinnosti uchovávat doklady související s plněním zakázky po dobu 10 let od skončení plnění zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- vyzva-vr002-konecna-verze.pdf (28. 4. 2016 20:00)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: V souladu s Metodickým pokynem zadávání zakázek OP LZZ doporučila hodnotící komise zadavateli zrušit zadávací řízení podle odstavce 2.7.1 písmeno c) z důvodu nedostatečné specifikace zadávací dokumentace ve výzvě. Výzva k předložení nabídky neobsahovala v bodě 5) Zadávací dokumentace informace o finančním rozložení po jednotlivých položkách v souladu se schváleným rozpočtem projektu dle Rozhodnutí o poskytnutí dotace č.: OPLZZ/1.1/02/1/00006.
Datum ukončení: 30. 3. 2010