Zpět

Zajištění workshopů a odborných setkání v rámci projektu „Podpora péče o ohrožené děti“.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9860

Název zakázky: Zajištění workshopů a odborných setkání v rámci projektu „Podpora péče o ohrožené děti“.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Krajský úřad Moravskoslezského kraje

Sídlo zadavatele: 28. října 117, 702 18 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Kotyza, ředitel krajského úřadu kontakt viz kontaktní osoba zadavatele

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Eva Cholevová
  • Telefon: 595 622 484
  • E-mail: eva.cholevova@kr-moravskoslezsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 5. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka musí být doručena poštou na adresu: Krajský úřad Moravskoslezského kraje, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení veřejných zakázek, 28. října 117, 702 18 Ostrava, nebo osobně na podatelnu krajského úřadu, číslo dveří A115.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je vedení a facilitací workshopů a odborných setkání včetně zpracování podkladů a výstupův rámci projektu „Podpora péče o ohrožené děti“, reg. č. CZ.1.04/3.1.03/C2.00067, který byl podpořen z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost. V rámci předmětu plnění je poskytovatel povinen provést nebo zajistit provedení všech činností vedoucích k zajištění vedení a facilitace workshopů, seminářů a odborných setkání, tedy zejména zajištění lektorské činnosti, zpracování podkladů a výstupů. Výstupem každého odborného setkání a workshopu bude zpráva o realizaci workshopu (odborného setkání, semináře), která bude součástí faktury.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1820310,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dle obchodních podmínek.

Místo dodání / převzetí plnění:
Dle obchodních podmínek.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro hodnocení nabídek k veřejné zakázce je nabídková cena. Bližší informace jsou uvedeny v Písemné výzvě.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč v nabídce předloží: a. Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícího se k předmětu této veřejné zakázky (např. výpis z živnostenského rejstříku). Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání na celý rozsah zakázky, musí prokázat oprávnění k podnikání i subdodavatelé. b. Prostou kopii aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (je-li do tohoto rejstříku uchazeč zapsán) nebo výpis z jiného rejstříku či evidence, v nichž je uchazeč zapsán (např. evidence Ministerstva vnitra ČR, Ministerstva kultury ČR). c. Čestné prohlášení o bezdlužnosti vůči příslušnému finančnímu úřadu a příslušnému úřadu sociálního zabezpečení (čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, a čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele). Vzor tohoto čestného prohlášení je uveden v zadávací dokumentaci (příloha č. 2). d. Čestné prohlášení o splnění požadavků zadavatele. Vzor tohoto čestného prohlášení je součástí zadávací dokumentace (příloha č. 3). e. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem v bodech a, b, c je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon“) nebo prostou kopii certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona). f. Uchazeč ve své nabídce dále doloží seznam min. dvou realizovaných (ukončených) zakázek obdobného charakteru (tj. na zajištění lektorování a workshopů v sociální oblasti) za poslední 3 roky, kdy alespoň jedna z těchto uvedených realizovaných zakázek bude ve finančním objemu min. 500.000,- Kč vč. DPH (s uvedením názvu akce, finančního objemu, termínu realizace včetně doložení kontaktu pro ověření referencí). Seznam realizovaných zakázek bude doložen kopiemi referenčních listů nebo prohlášením, které bude obsahovat výše uvedené náležitosti.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč uvede v nabídce kontaktní osobu ve věci zakázky včetně kontaktní adresy, e-mailové adresy a telefonu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s.

    IČ: 26187639
    DIČ: CZ26187639
    Sídlo: Vítkova 10/241, 186 00 Praha 8
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jana Voldánová, ředitelka společnosti
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Everesta, s.r.o,
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Česká Lípa, Mimoňská 3223, PSČ 470 01

  • 3. uchazeč
    Název: O-K
    IČ: 22823409
    DIČ: CZ22823409
    Sídlo: Hany Kvapilové 2275/7, Předměstí, 746 01 Opava

Datum ukončení: 9. 7. 2014


 
Uveřejněno: 16. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016