Zpět

Závěrečný audit projektů spolufinancovaných z OP VK a OP LZZ

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9168

Název zakázky: Závěrečný audit projektů spolufinancovaných z OP VK a OP LZZ

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 10. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání

Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Veronika Pelíšková, MBA, pověřena zastupováním ředitele Fondu dalšího vzdělávání

IČ zadavatele: 00405698

DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jan Vodička
  • Telefon: tel: +420 775 779 683
  • E-mail: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 10. 2013 13:00

Místo pro podání nabídek:
Místem pro podání nabídek je sídlo zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy
na provedení nezávislých externích auditů projektového účetnictví zadavatele autorizovaným a vyškoleným auditorem či auditorskou společností.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 451100,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín realizace zakázky je po ukončení jednotlivých projektů, tedy nejdříve v posledním čtvrtletí roku 2014 a nejpozději ve třetím čtvrtletí doku 2015. Realizace projektů se však může vyvíjet směrem k předčasnému ukončení. V takovém případě by čerpání mohlo nastat i začátkem roku 2014 Provedení jednotlivých externích auditů projektového účetnictví bude trvat nejdéle do 1 měsíce od ukončení realizace projektu, o jehož audit se jedná.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH za celý předmět plnění veřejné zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: • splnění základních kvalifikačních předpokladů: čestné prohlášení o tom, že nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče. • splnění profesních kvalifikačních předpokladů: a) prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán; b) prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění či licenci. • splnění technických kvalifikačních předpokladů: seznam významných služeb Blíže viz zadávací podmínky

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadávací podmínky této veřejné zakázky malého rozsahu jsou k dispozici na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/. Na profilu zadavatele budou k dispozici rovněž případné dodatečné informace k zadávacím podmínkám této veřejné zakázky. Doporučujeme proto průběžně sledovat aktuální informace k této veřejné zakázce na uvedeném profilu zadavatele. Zadávací podmínky a případné dodatečné informace jsou k dispozici rovněž na stránkách www.esfcr.cz a www.msmt.cz.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

    • Vítězný dodavatel
      Název:
      AUDIT DANĚ CZ s.r.o.
      IČ:
      28416821
      DIČ:
      CZ28416821
      Sídlo:
      Praha 4 - Kunratice, Velké Kunratické 1318/37, PSČ 148 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
      Ing. Jana Moučková, jednatelka
      Poznámka k dodavateli:
    • 2. uchazeč
      Název:
      AUDIT Brno, spol. s r.o.
      IČ:
      26243709
      DIČ: CZ
      26243709
      Sídlo:
      Brno, Příkop 6, PSČ 602 00

    ·         3. uchazeč
    Název:
    A&CE Audit, s.r.o.
    IČ:
    41601416
    DIČ: CZ
    41601416
    Sídlo:
    Brno, Ptašínského 4, okres Brno-město

     

    ·         4. uchazeč
    Název:
    BDO Audit s.r.o.
    IČ:
    45314381
    DIČ: CZ
    45314381
    Sídlo:
    Praha 4, Olbrachtova 1980/5, PSČ 140 00

     

    ·         5. uchazeč
    Název:
    AUDIT & CONSULTING spol.s r.o.
    IČ:
    45149241
    DIČ: CZ
    45149241
    Sídlo:
    Příbram V, Klatovská 371, PSČ 261 01

     

    ·         6. uchazeč
    Název:
    INTEREXPERT BOHEMIA, spol. s r.o.
    IČ:
    48112500
    DIČ: CZ
    48112500
    Sídlo:
    Praha 1, Mikulandská 2/123, PSČ 110 00

     

    ·         7. uchazeč
    Název:
    TOP AUDITING, s.r.o.
    IČ:
    45477639
    DIČ: CZ
    45477639
    Sídlo:
    Koliště 1965/13a, Černá Pole, 602 00 Brno

Datum ukončení: 22. 11. 2013


 
Uveřejněno: 2. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016