Závěrečný audit projektů spolufinancovaných z OP VK a OP LZZ
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9168
Název zakázky: Závěrečný audit projektů spolufinancovaných z OP VK a OP LZZ
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 10. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/03.00016 Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/1.1.00/A5.00001 Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením příjemce: Fond dalšího vzdělávání
- CZ.1.04/2.1.00/99.00001 Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7
- Jméno: Mgr. Veronika Pelíšková, MBA, pověřena zastupováním ředitele Fondu dalšího vzdělávání
IČ zadavatele: 00405698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Jan Vodička
- Telefon: tel: +420 775 779 683
- E-mail: jan.vodicka@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 10. 2013 13:00
Místo pro podání nabídek: Místem pro podání nabídek je sídlo zadavatele.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy
na provedení nezávislých externích auditů projektového účetnictví zadavatele autorizovaným a vyškoleným auditorem či auditorskou společností.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 451100,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín realizace zakázky je po ukončení jednotlivých projektů, tedy nejdříve v posledním čtvrtletí roku 2014 a nejpozději ve třetím čtvrtletí doku 2015. Realizace projektů se však může vyvíjet směrem k předčasnému ukončení. V takovém případě by čerpání mohlo nastat i začátkem roku 2014 Provedení jednotlivých externích auditů projektového účetnictví bude trvat nejdéle do 1 měsíce od ukončení realizace projektu, o jehož audit se jedná.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH za celý předmět plnění veřejné zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: • splnění základních kvalifikačních předpokladů: čestné prohlášení o tom, že nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště uchazeče. • splnění profesních kvalifikačních předpokladů: a) prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán; b) prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující živnostenské oprávnění či licenci. • splnění technických kvalifikačních předpokladů: seznam významných služeb Blíže viz zadávací podmínky
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Zadávací podmínky této veřejné zakázky malého rozsahu jsou k dispozici na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/. Na profilu zadavatele budou k dispozici rovněž případné dodatečné informace k zadávacím podmínkám této veřejné zakázky. Doporučujeme proto průběžně sledovat aktuální informace k této veřejné zakázce na uvedeném profilu zadavatele. Zadávací podmínky a případné dodatečné informace jsou k dispozici rovněž na stránkách www.esfcr.cz a www.msmt.cz.
Soubory ke stažení:
- priloha-c-1-navrh-smlouvy.docx (1. 5. 2016 04:10)
- priloha-c.-2-detailni-prehled-auditovanych-projektu.docx (1. 5. 2016 04:10)
- priloha-c.-3-kryci-list-nabidky.docx (1. 5. 2016 04:10)
- vyzva-k-podani-nabidky-signed_1_2_3.pdf (1. 5. 2016 04:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
-
- Vítězný dodavatel
Název: AUDIT DANĚ CZ s.r.o.
IČ: 28416821
DIČ: CZ28416821
Sídlo: Praha 4 - Kunratice, Velké Kunratické 1318/37, PSČ 148 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jana Moučková, jednatelka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: AUDIT Brno, spol. s r.o.
IČ: 26243709
DIČ: CZ26243709
Sídlo: Brno, Příkop 6, PSČ 602 00
· 3. uchazeč
Název: A&CE Audit, s.r.o.
IČ: 41601416
DIČ: CZ41601416
Sídlo: Brno, Ptašínského 4, okres Brno-město· 4. uchazeč
Název: BDO Audit s.r.o.
IČ: 45314381
DIČ: CZ45314381
Sídlo: Praha 4, Olbrachtova 1980/5, PSČ 140 00· 5. uchazeč
Název: AUDIT & CONSULTING spol.s r.o.
IČ: 45149241
DIČ: CZ45149241
Sídlo: Příbram V, Klatovská 371, PSČ 261 01· 6. uchazeč
Název: INTEREXPERT BOHEMIA, spol. s r.o.
IČ: 48112500
DIČ: CZ48112500
Sídlo: Praha 1, Mikulandská 2/123, PSČ 110 00· 7. uchazeč
Název: TOP AUDITING, s.r.o.
IČ: 45477639
DIČ: CZ45477639
Sídlo: Koliště 1965/13a, Černá Pole, 602 00 Brno - Vítězný dodavatel
Datum ukončení: 22. 11. 2013