Zvýšení kvality veřejných služeb prostřednictvím změny procesů a postupů v Úřadu Městské části Praha 18
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8799
Název zakázky: Zvýšení kvality veřejných služeb prostřednictvím změny procesů a postupů v Úřadu Městské části Praha 18
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 7. 2013
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Městská část Praha 18
Sídlo zadavatele: Bechyňská 639, 199 00 Praha 9
- Jméno: Mgr.Ondřej Lněnička 284028194 lnenicka@letnany.cz
IČ zadavatele: 00231321
DIČ zadavatele: CZ00231321
- Jméno: Ing. Dagmar Lešnerová
- Telefon: 286 884 367
- E-mail: dagmar.lesnerova@otidea.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 7. 2013 14:00
Místo pro podání nabídek: OTIDEA a.s., IČ: 27142442, se sídlem Palác Broadway – vchod B, Na Příkopě 31, 110 00 Praha 1.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky jsou služby, jež v rámci klíčových aktivit projektu reg. č. CZ.1.04/4.1.01/89.00051 umožní dosáhnout plánovaného cíle tj. zvýšení kvality veřejných služeb prostřednictvím změny interních procesů a postupů v Úřadu Městské části Praha 18 (jedná se o 72 pracovníků).
Součástí zakázky jsou následující klíčové aktivity:
- Aplikace a zavedení vybraných moderních metod řízení.
- Implementace principů procesního řízení do praxe úřadu.
- Aplikace strategického plánování a tvorby zásadních koncepcí rozvoje.
- Tvorba a realizace systémových opatření vedoucích k zefektivnění řízení lidských zdrojů.
- Tvorba a zavedení systémových změn vedoucích k vyšší transparentnosti a otevřenosti úřadu.
- Související následná školení.
Obsah jednotlivých klíčových aktivit je detailně popsán v příloze č. 5 zadávací dokumentace - Popis klíčových aktivit 1-5.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2314049,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení: ihned po podpisu smlouvy Ukončení nejpozději do 31.12.2014
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění předmětné veřejné zakázky je sídlo zadavatele a sídlo či provozovna dodavatele, případně další místa dle potřeb zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Údaje o hodnotících kritériích jsou uvedeny v rámci zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7,
Soubory ke stažení:
- pisemna-zprava-zadavatele.pdf (1. 5. 2016 01:53)
- priloha-c.-1.2.3.5.doc (1. 5. 2016 01:53)
- priloha-c.4.doc (1. 5. 2016 01:53)
- rozhodnuti-a-oznameni-o-vyberu-nejvhodnejsi-nabidky.pdf (1. 5. 2016 01:54)
- zadavaci-dokumentace_10.doc (1. 5. 2016 01:54)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: CATANIA GROUP s.r.o.
IČ: 28253591
DIČ: CZ282535591
Sídlo: Bořivojova 35/878, Praha 3, 130 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Dagmar Veselá
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: M.C.TRITON, spol. s.r.o.
IČ: 49622005
DIČ: CZ49622005
Sídlo:Evropská 846/176a, Praha 6, 160 00 - 3. uchazeč
Název:DS VISION, s.r.o.
IČ:25366254
DIČ:CZ25366254
Sídlo:Krnovská38/58, Opava, 746 01
Datum ukončení: 15. 10. 2013