Zpět

Zvýšení kvality veřejných služeb prostřednictvím změny procesů a postupů v Úřadu Městské části Praha 18

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8799

Název zakázky: Zvýšení kvality veřejných služeb prostřednictvím změny procesů a postupů v Úřadu Městské části Praha 18

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Městská část Praha 18

Sídlo zadavatele: Bechyňská 639, 199 00 Praha 9

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr.Ondřej Lněnička 284028194 lnenicka@letnany.cz

IČ zadavatele: 00231321

DIČ zadavatele: CZ00231321

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Dagmar Lešnerová
  • Telefon: 286 884 367
  • E-mail: dagmar.lesnerova@otidea.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 7. 2013 14:00

Místo pro podání nabídek:
OTIDEA a.s., IČ: 27142442, se sídlem Palác Broadway – vchod B, Na Příkopě 31, 110 00 Praha 1.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky jsou služby, jež v rámci klíčových aktivit projektu reg. č. CZ.1.04/4.1.01/89.00051 umožní dosáhnout plánovaného cíle tj. zvýšení kvality veřejných služeb prostřednictvím změny interních procesů a postupů v Úřadu Městské části Praha 18 (jedná se o 72 pracovníků).

                 

 

Součástí zakázky jsou následující klíčové aktivity:

 

-   Aplikace a zavedení vybraných moderních metod řízení.

-   Implementace principů procesního řízení do praxe úřadu.

-   Aplikace strategického plánování a tvorby zásadních koncepcí rozvoje.

-   Tvorba a realizace systémových opatření vedoucích k zefektivnění řízení lidských zdrojů.

-   Tvorba a zavedení systémových změn vedoucích k vyšší transparentnosti a otevřenosti úřadu.

-   Související následná školení.

 

Obsah jednotlivých klíčových aktivit je detailně popsán v příloze č. 5 zadávací dokumentace - Popis klíčových aktivit 1-5.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2314049,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení: ihned po podpisu smlouvy Ukončení nejpozději do 31.12.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění předmětné veřejné zakázky je sídlo zadavatele a sídlo či provozovna dodavatele, případně další místa dle potřeb zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Údaje o hodnotících kritériích jsou uvedeny v rámci zadávací dokumentace

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7,

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: CATANIA GROUP s.r.o.
    IČ: 28253591
    DIČ: CZ282535591
    Sídlo: Bořivojova 35/878, Praha 3, 130 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Dagmar Veselá
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: M.C.TRITON, spol. s.r.o.
    IČ: 49622005
    DIČ: CZ49622005
    Sídlo:Evropská 846/176a, Praha 6, 160 00 

  • 3. uchazeč
    Název:DS VISION, s.r.o. 
    IČ:25366254
    DIČ:CZ25366254
    Sídlo:Krnovská38/58, Opava, 746 01 

Datum ukončení: 15. 10. 2013


 
Uveřejněno: 3. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016