Zpět

Zvyšování odbornosti zaměstnanců ZinkPower Roudnice s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8779

Název zakázky: Zvyšování odbornosti zaměstnanců ZinkPower Roudnice s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 6. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: ZinkPower Roudnice s.r.o.

Sídlo zadavatele: Hálkova 2490, 413 01 Roudnice nad Labem

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Leoš Čihák MBA, tel.: 416 841 524, email: cihak@zinkovna.cz

IČ zadavatele: 44848901

DIČ zadavatele: CZ44848901

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lenka Sedláčková
  • Telefon: 731 479 546
  • E-mail: vyberoverizeni@zinkovna.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 7. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Accon managers & partners s.r.o. Verdunská 37, 160 00 Praha 6

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Realizace vzdělávacích aktivit, včetně poskytnutí studijních materiálů vztahujících se ke kurzům všem účastníkům kurzů a případně zajištění technického zařízení. Podrobná specifikace obsahu zakázky, údajů a další podmínky pro plnění zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci, která je přílohou výzvy.

 

Zadavatel nepřipouští dílčí plnění zakázky.

Specifikace zakázky je uvedena v příloze č . 2.

Nabídkovo cenu vyplňte do přílohy č. 2 a zahrňte do nabídky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1014000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
7/2013 – 4/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
ZinkPower Roudnice s.r.o., Hálkova 2490, 413 01 Roudnice nad Labem

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1)Nabídková cena – váha 60% 2)Kvalita nabízených služeb a studijního materiálu – váha 20% 3)Vyhodnocování výsledků a poskytování zpětné vazby – 20%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1) Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona č. 137/2006 Sb. (doložení čestným prohlášením) 2) Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona č. 137/2006 Sb. a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. 3) Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 zákona č. 137/2006 Sb. a) Doloží minimálně 3 významné reference dodavatele dokládající zkušenosti se vzdělávacími programy za poslední 3 roky v minimálním objemu 1.000 000 Kč bez DPH. Uchazeč uvede název zakázky, název společnosti, hodnotu zakázky, kontaktní osobu a telefonní číslo na kontaktní osobu. Splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb. u této zakázky prokáže dodavatel předložením čestného prohlášení. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že dodavatel splňuje příslušné základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem. K prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů může dodavatel použít vzor čestného prohlášení, které je přílohou této zadávací dokumentace. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže v této zakázce dodavatel, který doklady předloží/prokáže originálem nebo ověřenou kopií, ne starší 90 dnů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její kontaktní adresu, telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7

Další podmínky:
• Doložení nabídky také v elektronické verzi na CD či DVD. • Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy o dílo, která bude podepsána oprávněnou osobou. Podrobnosti viz. zadávací dokumentace Termín podávání nabídek byl prodloužen do 19.7.2013 a termín otevírání obálek byl posunut na 19.7.2013 v 10 hod. Důvodem je chybné uveřejnění na profilu zadavatele. Ostatní informace zůstaly stejné.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    ICV – Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o.
    IČ: 65415612
    DIČ: CZ65415612
    Sídlo: Křižíkova 226/16, 186 00 Praha 8 - Karlín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Miroslava Maťátková, na základě plné moci ze dne 13.10.2012
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: EVERESTA s.r.o.
    IČ: 250 14 650
    DIČ: CZ250 14 650
    Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01, Česká Lípa

  • 3. uchazeč
    Název: ALETHEIA s.r.o.
    IČ: 282 12 851
    DIČ: CZ282 12 851
    Sídlo: Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10 - Vršovice

Datum ukončení: 23. 8. 2013


 
Uveřejněno: 28. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016