- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
„Technické vzdělávání v kovo klastru“
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12541
Název zakázky: „Technické vzdělávání v kovo klastru“
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 10. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_060/0005890 Rozvoj kovo klastru příjemce: Havířovsko-karvinský kovo klastr, z.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Havířovsko-karvinský kovo klastr, z.s.
Sídlo zadavatele: Havířov, Šumbark, U Závor 590/5
- Jméno: Bc. Milan Kasl, Jiří Peca
- Telefon: +420725717871
- E-mail: m.kasl@hlimont.cz
IČ zadavatele: 04583302
DIČ zadavatele: CZ04583302
- Jméno: Ing. Jana Valdmannová, Ph.D.
- Telefon: +420777702042
- E-mail: jana.valdmannova@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 11. 2018 16:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo společnosti: Havířovsko-karvinský kovo klastr, z.s., U Závor 590/5, Havířov - Šumbark, 736 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení technické vzdělávání pro pracovníky Havířovsko-karvinského kovo klastru, z.s. S TÍMTO DÍLČÍM PLNĚNÍM:
Dílčí plnění A: Svářečské průkazy
Dílčí plnění B: Řidičské průkazy
Dílčí plnění C: Jiné odborné kurzy
Přesný popis poptávaných vzdělávacích kurzů je uveden v Příloze č.1 Zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1114000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.12.2018 – 31.12.2019
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory školitelské společnosti v dojezdové vzdálenosti do 40ti km od sídla zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny PRO KAŽDÉ DÍLČÍ PLNĚNÍ uvedené v Příloze č.1 této Zadávací dokumentace ZVLÁŠŤ.
i)Kritéria hodnocení:
Hodnocena bude vždy cena včetně DPH uvedená v Krycím listu nabídky, Příloha č. 2 ZD
ii)Váha kritéria:
Nabídková cena bude jediným hodnotícím kritériem, váha kritéria 100%.
iii)Metoda vyhodnocení
Bodové hodnocení nabídkové ceny bude provedeno podle následujícího vzorce:
100 * nejvýhodnější nabídka (nejnižší cena)/ hodnocená nabídka (cena) * váha vyjádřená desetinným číslem.
Výsledná bodová hodnocení budou zaokrouhlena na 2 desetinná místa (0,00).
Za nejvýhodnější nabídku se považuje nejnižší cena včetně DPH. O pořadí jednotlivých nabídek rozhoduje výše bodů a pořadí dalších nabídek je určena sestupně podle výše bodů směrem od nejvyšší hodnoty k nejnižší.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady:
Dodavatel podepíše Čestné prohlášení o tom, že nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení je Přílohou č. 4 ZD.
Profesní kvalifikační předpoklady:
Uchazeč prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů doložením následujících dokladů: kopie výpisu z Obchodního rejstříku (internetový výpis), v případě zahraničních účastníků výpisem z evidence, která toto nahrazuje v dané zemi (internetový výpis).Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Krycí list nabídky (viz. příloha č. 2 ZD)
- Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů – podepsané Čestné prohlášení (viz. Příloha č. 4 ZD)
- Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů
- Doplněný a podepsaný Návrh kupní smlouvy o poskytování služeb (viz. Příloha č. 3 ZD), včetně vyplnění Přílohy č. 2 ke Smlouvě o vzdělávání – položkový rozpočet vzdělávacích kurzů
- Ostatní dokumenty dle uvážení uchazeče
- Každý účastník výběrového řízení ponese veškeré náklady související s účastí a podáním nabídky, bez ohledu na výsledek VŘ. Nabídky nebudou vráceny - zůstávají v majetku zadavatele.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel doplní celkovou nabídkovou cenu za každé Dílčí plnění A, B i C zvlášť – do Krycího listu (Příloha č. 2 ZD a do Návrhu Smlouvy o poskytování služeb (Příloha č. 4 ZD). Každé dílčí plnění bude hodnoceno zvlášť.
Nabídková cena bude zpracována v této struktuře:
- Cena celkem bez DPH
- DPH
- Cena celkem včetně DPH
Nabídková cena bude zpracována v CZK (případě EUR, USD). V případě, že dodavatel nabídne cenu v jiné měně než CZK, pak zadavatel pro účely hodnocení nabídek přepočte nabídkovou cenu na CZK kurzem ČNB stanoveným ke dni lhůty pro podání nabídek.
http: //www.cnb.cz/cs/financni trhy/devizovy trh/kurzy devizoveho trhu/denni kurz.jsp
Cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky. Dále cena musí zahrnovat všechna rizika a vlivy souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena musí rovněž zahrnovat pojištění, garance, daně, cla, poplatky, inflační vlivy a jakékoliv další výdaje nutné pro realizaci zakázky.
Nabídková cena je konečná a nebude v průběhu realizace projektu navyšována.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Dodavatel doplní celkovou nabídkovou cenu celkem bez DPH, DPH a cenu celkem včetně DPH do Krycího listu (Příloha č. 2 ZD) a do Návrhu Smlouvy o poskytování služeb (Příloha č. 3 ZD). • Nabídka bude předložena ve dvou vyhotoveních: 1x originál v písemné podobě a 1x elektronická kopie (scan) originálu nabídky včetně podpisů.• Zadavatel variantní nabídky nepřipouští.• Nabídka bude podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a identifikačním kódem zakázky. Název zakázky: „Technické vzdělávání v kovo klastru“Kód zakázky: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_060/0005890• Na obálce bude uvedena adresa dodavatele, dále bude na obálce označení "NEOTVÍRAT".• Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce. • Nabídková cena bude zpracována pro každé dílčí plnění uvedené v Příloze č.1 této ZD zvlášť. • Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Obchodní podmínky
- Lhůta splatnosti faktur 30 dnů od data vystavení faktury
- Smluvní pokuta za prodlení dodavatele: V případě nedodržení termínu poskytnutí služeb, nepředání požadovaných výstupů, nezajištění lektorů na vzdělání uvedených v nabídce poskytovatele nebo neposkytnutí služeb ve sjednané kvalitě, rozsahu a množství podle této smlouvy ze strany poskytovatele, je poskytovatel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z celkové ceny poskytovaných služeb, bez DPH za každý i započatý kalendářní den prodlení.
- Smluvní pokuta za prodlení zadavatele s úhradou faktur činí 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení.
- Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly
Ostatní
- Dodavatelé budou vyrozumíváni o výsledku, resp. Zrušení výběrového řízení, a o případném vyloučením nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz
- Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu zadavatel zašle k uveřejnění i na portál www.esfcr.cz.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 8) Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva_k_podani_nabidek_klastr_word.docx (26. 10. 2018 12:36)
- Výzva_k_podání_nabídek_klastr_podepsaná.pdf (26. 10. 2018 12:36)
- Prilola_c._3_k_ZD_Navrh_Smlouvy_o_poskytovani_sluzeb_klastrOPZ.doc-1 (26. 10. 2018 12:36)
- PÍSEMNÉ ROZHODNUTÍ O ZRUŠENÍ VŘ.PDF (9. 11. 2018 15:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Byly zjištěny vážné nesrovnalosti nebo chyby ve výzvě – změna předmětu plnění.
Datum ukončení: 9. 11. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.