Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

„Vzdělávací kurzy pro studenty Středočeského kraje“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11415

Název zakázky: „Vzdělávací kurzy pro studenty Středočeského kraje“

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 7. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Institut rozvoje Krajské hospodářské komory StČ, z.s.

Sídlo zadavatele: Pražská 298/59, Brandýs nad Labem, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ivana Chottová
  • Telefon: +420724613949
  • E-mail: chottova@komora.cz

IČ zadavatele: 05351260

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Vladislava Šizlingová
  • Telefon: +420702020489
  • E-mail: sizlingova@komora.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 8. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
Kancelář Institutu rozvoje KHK StČ., Vladislava Šizlingová, Pražská 298/59, Brandýs nad Labem, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav v pracovní dny osobně v čase 08:00-15:00 hodin nebo prostřednictvím poštovních služeb, přičemž rozhoduje termín fyzického doručení, nikoli odeslání

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je nákup služeb - zajištění realizace vzdělávacích kurzů a školení pro Institut rozvoje Krajské hospodářské komory StČ, z.s.- zadavatele v projektu „Zvýšení odborných znalostí mladých ve Středočeském kraji“.

Kurzy a školení jsou určeny pro studenty posledních ročníků středních odborných škol ve Středočeském kraji. 

Tato zakázka umožňuje dílčí plnění ve smyslu § 101 odst. 1 Zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek. Uchazeč má možnost podat nabídku na část 1) nebo na část 2) nebo všechny části plnění, které budou samostatně hodnoceny. Pokud není v textu uvedeno jinak, platí pro všechny části zakázky stejné podmínky, požadavky na zpracování, hodnocení a další ustanovení uvedené v textu této zadávací dokumentace.

Předmět plnění zahrnuje:

Nákup služeb, resp. zajištění realizace níže uvedených vzdělávacích kurzů a školení:

Motivačně poradenský kurz:

1)        Část 1 obsahuje 2 kurzy:

      a) Kurz:  „Jak začít podnikat“

Předpokládané období realizace kurzu:   říjen 2017 - listopad 2018

Počet kurzů:                                        20  (15 - 20 osob v každém kurzu)

Počet hodin jednoho kurzu :                 8 výukových hodin (60 minut), realizace v jednom dni

 

Minimální obsah kurzu:

-základní legislativní úprava související se zahájením podnikání

-jednoduchý byznys plán

-povinnosti podnikající osoby

-základy finančního plánování podnikání nebo projektu

 

    b)   Prezentační a komunikační dovednosti

Předpokládané období realizace kurzu:  říjen 2017 - listopad 2018

Počet kurzů:                                        20  (15 - 20 osob v každém kurzu)

Počet hodin jednoho kurzu :                 8 výukových hodin (60 minut), realizace v jednom dni

Minimální obsah kurzu:

- příprava jednoduché prezentace

- postup tvorby webových stránek

- prezentace vlastního podnikatelského záměru před ostatními účastníky kurzu

- základy etikety

 

2)        Část 2 obsahuje 1 kurz:

           Kurz: „Bezpečná jízda“

Teoretický kurz s praktickou ukázkou modelových situací jízdy osobním autem.

Předpokládané období realizace kurzu:            říjen 2017 - listopad 2018

Počet kurzů:                                       6  (40 - 50 osob v každém kurzu)

Počet hodin jednoho kurzu :                8 výukových hodin (60 minut), realizace v jednom dni

 

Obsah kurzu:

-proškolení účastníků kurzu v teoretických i praktických znalostech zvládání krizových situací na silnicích

- praktická jízda se simulací jízdy za různých terénních a povětrnostních podmínek, účastníci kurzu jako řidiči nebo spolujezdci s lektorem, celkem 20 jízd v každém kurzu.

 

Místo plnění/ realizace:

Středočeský kraj (pro kurzy části 1 a) a 1 b) vzdělávací prostory jednotlivých škol zapojených do projektu, pro kurz části 2 - odborné či akreditované pracoviště dodavatele, praktická část na uzavřeném zabezpečeném okruhu/cvičné ploše).     

 

Předpokládaný termín zahájení plnění:      1. říjen 2017

 

Předpokládaný termín ukončení plnění:   30. listopad 2018

 

Dílčí harmonogram realizace jednotlivých kurzů se řídí harmonogramem projektu a vzdělávacích rozvrhů, které budou zpracovány dle požadavků cílové skupiny a ve spolupráci s dodavatelem vzdělávání. Harmonogram realizace: 1. říjen 2017 – 30. listopad 2018.  Doba plnění končí naplněním předmětu zakázky – tzn. realizací všech vzdělávacích aktivit a proškolením výše specifikovaného počtu osob, nejpozději však 30. listopadu 2018.

Každý úspěšný účastník získá osvědčení o absolvování kurzu či certifikát dle povahy školení. Realizátor je povinen připravit vlastní techniku pro prezentace ve školících prostorech vyhrazených školou.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 619008,26 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. říjen 2017 - 30. listopad 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Pro část zakázky 1 a) a b) střední školy ve Středočeském kraji zapojené do projektu. Pro část zakázky 2 odborné či akreditované pracoviště dodavatele, praktická část na uzavřeném zabezpečeném okruhu/cvičné ploše.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Celková cena zakázky za všechna uvedená školení nesmí překročit částku:

619 008,26 Kč bez DPH

Z toho :

pro část 1) nesmí celková cena překročit částku :462 809,91 Kč bez DPH

pro část 2) nesmí celková cena překročit částku:156 198,35Kč bez DPH

Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH a zákonných poplatků. V případě překročení nabídkové ceny, bude uchazeč z VŘ vyřazen.

Hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny na základě jediného kritéria - nejnižší cena

Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH a to vzestupně podle nejvýhodnější nabídky. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou bez DPH.

V případě shodných nabídkových cen, bude o vítězi rozhodnuto transparentním náhodným výběrem - losem.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost:

    Dodavatel ve své nabídce prokáže splnění základní způsobilosti podepsáním čestného prohlášení, jehož vzor je přílohou zadávací dokumentace.

    Profesní způsobilost:

    Dodavatel je povinen prokázat splnění profesní způsobilosti ve smyslu § 77 Zákona 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Splnění způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží:

    a) výpis z obchodního rejstříku, či jiné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán,

    b) oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, zejména doklad dokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci).

     

    Kritéria a doklady pro prokázání technických kvalifikačních předpokladů

    a) Dodavatel ve své nabídce doloží zkušenosti v poskytování obdobných vzdělávacích aktivit seznamem významných služeb poskytovaných v posledních 3 letech (36 měsíců) před zahájením výběrového řízení.  Ze seznamu významných služeb se považuje za významnou službu služba, odpovídající předmětu plnění u části 1, jejíž cena činí minimálně 200 000,- Kč bez DPH. U části plnění 2 se jedná o službu, jejíž cena činila minimálně 150 tis. Kč bez DPH.. Seznam významných služeb bude obsahovat jméno a adresu objednatele, kontaktní údaje osoby u objednatele, u niž je možné realizaci ověřit, předmět plnění a dobu poskytnutí plnění. Seznam bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem Dodavatele.

    c) Dodavatel předloží písemný seznam realizačního týmu skládajícího se z vedoucího týmu a dalších 2 členů pro část 1 a také část 2., který se bude podílet na případné realizaci zakázky. Dokladem osvědčující odbornou profesní způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje, je pro část 1 jmenný seznam lektorů (celkem právě 3 osob, ani méně, ani více), jejichž prostřednictvím bude veřejná zakázka plněna (budou provádět výuku ve vzdělávacích kurzech), s přiřazením jednotlivých osob ke kurzu „Jak začít podnikat"  a kurzu „Prezentační a komunikační dovednosti“ a profesní životopisy všech v seznamu uvedených osob, s uvedením nejvyššího dosaženého vzdělání a přehledem provedených vzdělávacích kurzů v oblasti, které je lektor ve jmenném seznamu lektorů přiřazen. Z profesního životopisu každé osoby musí být zřejmé, že daná osoba v posledních 3 letech před zahájením výběrového řízení provedla minimálně 10 vzdělávacích kurzů měkkých a manažerských dovedností. Z profesního životopisu osob uvedených ve jmenném seznamu lektorů musí být zřejmé dosažení minimálně středního vzdělání s maturitní zkouškou.

    Pro část 2 dodavatel předloží jmenný seznam lektorů, profesní osvědčení učitele výuky a výcviku k získání řidičského oprávnění a profesní životopisy všech v seznamu uvedených osob, s uvedením nejvyššího dosaženého vzdělání a praxí minimálně 3 roky. 

    Dodavatel splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud předloží profesní životopisy formou čestného prohlášení a dokladů dotčených osob, z nichž bude prokazatelně vyplývat, že tyto osoby splňují výše uvedené požadavky zadavatele .Pokud není dodavatel z objektivních důvodů schopen prokázat splnění technických kvalifikačních předpokladů způsoby stanovenými zadavatelem, je oprávněn je prokázat i jinými rovnocennými doklady, avšak zadavatel má právo z objektivních důvodů tyto jiné doklady odmítnout.

    Dodavatel předloží požadované doklady prokazující splnění základní a profesní způsobilosti v originále nebo úředně ověřené kopii. Doklady, kterými dodavatel prokazuje způsobilost, nesmí být starší 90 dní ke dni zahájení zadávacího řízení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel připouští možnost předložit dílčí nabídku na zadání nabídky na část 1) a 2) zvlášť nebo obě části.

Dodavatel je povinen předložit společně s dalšími požadovanými dokumenty podepsaný návrh Smlouvy o realizaci zakázky „Vzdělávací kurzy pro studenty Středočeského kraje“. Návrh  smlouvy musí být ze strany dodavatele podepsán osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Vzor smlouvy je pro dodavatele závazný a nesmí v něm dělat žádné změny nebo úpravy, vyjma částí k tomu určených zadavatelem.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Uchazeč je vázán celým obsahem nabídky po dobu 90 dnů od podání nabídky. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena musí zahrnovat všechny náklady spojené s poskytnutím předmětu zakázky a stanovená v korunách českých. Předmětem hodnocení je celková nabídková cena. Nabídková cena pro část 1 zakázky zahrnuje:

a)       náklady na odborného lektora, monitoring prezence, studijní materiály, školicí pomůcky apod., dokumentaci k obsahu vzdělávacího kurzu, kontrolní a obdobné testy nezbytné pro vydání dokladu o úspěšném absolvování vzdělávacího kurzu;

b)      náklady na cestovné a stravné lektora;

c)      náklady na prezentační techniku (dataprojektor, flipchart, počítačové vybavení apod.);

d)      náklady na zpětnou vazbu zadavatele (dotazník spokojenosti);

e)      osvědčení o absolvování kurzů.

Prostory pro školení budou poskytnuté příslušnou školou ve školních prostorech bezúplatně.

 

Nabídková cena pro část 2 zakázky zahrnuje:

a)        náklady na odborného lektora, monitoring prezence, studijní materiály, školící pomůcky apod., dokumentaci k obsahu vzdělávacího kurzu, kontrolní a obdobné testy nezbytné pro vydání dokladu o úspěšném absolvování vzdělávacího kurzu;

b)        náklady na cestovné a stravné  lektora;

c)         zajištění výukových prostor pro teoretickou přípravu

d)        náklady na provoz auta pro praktickou ukázku (pohonné hmoty, opotřebení, zákonné pojištění, pojištění účastníků kurzu ) a využití uzavřeného zabezpečeného okruhu/cvičné ploše pro praktické jízdy;

c)        náklady na zpětnou vazbu zadavatele (dotazník spokojenosti);

d)        osvědčení o absolvování kurzů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude zpracována a řazena do jednotlivých oddílů v následujícím členění :1)Krycí list nabídkyVzor v příloze č. 1 této dokumentace.2) Čestné prohlášení- základní způsobilost ve smyslu §74 odst. 1 a násl. zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, viz. příloha č.23)Podepsaný návrh Smlouvy o realizaci zakázky „Vzdělávací kurzy pro studenty Středočeského kraje“, ve které bude uvedena nabídková cena realizace zakázky, viz. příloha č.3.4)Kompletní specifikace nabízené realizace předmětu zakázky (min. bude obsahovat: návrh obsahu a struktury kurzů, návrh metod forem výuky, návrh použitých materiálů a učebních pomůcek, způsob vyhodnocování výsledků a zpětné vazby pro zadavatele).5)Doklady prokazující základní, profesní způsobilost a technické kvalifikační předpoklady.6) Originál nebo úředně ověřená kopie plné moci odlišné osoby jednající za dodavatele.Písemné nabídky, podepsané osobou oprávněnou jednat za dodavatele budou předloženy v neprůhledných obálkách, zabezpečených proti neoprávněné manipulaci přelepením, opatřené názvem veřejné zakázky „Vzdělávací kurzy pro studenty Středočeského kraje“ a nápisem „NEOTVÍRAT“. Na obálce musí být uvedena adresa dodavatele, na niž je možné nabídku vrátit.Nabídka bude předložena v písemné formě v jednom originále a v 1 kopii a 1x CD/DVD , ve formátu pdf)., v českém jazyce a podepsána osobou oprávněnou jednat jménem Dodavatele. V takovém to případě je přílohou nabídky i plná moc zastupující osoby nebo její úředně ověřená kopie.•Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a nabídka bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci sešitím jednotlivých listů.•Zadavatel nepřijme obálky s nabídkami, které budou poškozeny tak, že z nich bude možné obsah vyjmout a nabídky podané po termínu. Tyto nabídky zadavatel neotevírá a vrátí je neprodleně zpět Dodavateli.•Zadavatel nehradí dodavateli jejich náklady vzniklé účastí v předkládané výzvě. Zadavatel není oprávněn vracet uchazečům jejich nabídky, které musí být spolu s další dokumentací archivovány po dobu nejméně 10 let od ukončení financování projektu.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé části veřejné zakázky. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Písemná žádost o vysvětlení zadávacích podmínek musí obsahovat kontaktní údaje uchazeče.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH a zákonných poplatků. V případě, že nabídka překročí cenu předpokládané hodnoty veřejné zakázky stanovené v této výzvě, bude nabídka ze zadávacího řízení vyloučena.

Dodavatel před podpisem smlouvy předloží pojistnou smlouvu (kopii či čestné prohlášení), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě ve výši odpovídající pojistné částce 2 mil. Kč.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 304000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): POE EDUCO spol.s r.o., Divadelní 946/9, 741 01 Nový Jičín, IČ: 64089398, Ing. Jiří Čmucha

    Datum podpisu smlouvy: 7. 11. 2017

Zrušené části zakázky: zrušena 2. část zakázky na kurz "Bezpečné jízdy" z důvodu nedodání žádné nabídky

Datum ukončení: 7. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 31. 7. 2017
 
Aktualizováno: 22. 11. 2017