Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Age management pro Wiesner- Hager Bohemia

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13387

Název zakázky: Age management pro Wiesner- Hager Bohemia

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 4. 2020

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Wiesner – Hager Bohemia spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Na Závodí 1357, 396 01 Humpolec

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Čudka Martin, jednatel společnosti
  • Telefon: +420724207324
  • E-mail: m.cudka@wiesner-hager.com

IČ zadavatele: 60851791

DIČ zadavatele: CZ60851791

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Čudka Martin, jednatel společnosti
  • Telefon: +420724207324
  • E-mail: m.cudka@wiesner-hager.com

Lhůta pro podání nabídek: 22. 4. 2020 12:00

Místo pro podání nabídek:
Wiesner – Hager Bohemia spol. s r.o., Na Závodí 1357, 396 01 Humpolec

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Dodavatel je povinen při zpracování nabídky dle této zadávací dokumentace dodržet požadavky zadavatele uvedené v části 1 Obecná část, a to vždy s ohledem na specifika konkrétní části veřejné zakázky uvedenými v příslušné části 2 Zvláštní části této zadávací dokumentace.

Tato veřejná zakázka vychází z projektu Age management pro Wiesner – Hager Bohemia, registrační číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/17_079/0009469 dle rozhodnutí o poskytnutí dotace č.: OPZ/1.3/079/0009469 a je spolufinancována z prostředků z Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ“), prioritní osa OPZ: 1 Podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly, Ministerstvo práce a sociálních věcí. Toto zadávací řízení je realizováno v souladu s Pravidly OPZ.

Zadavatel není zadavatelem ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen “ZZVZ“), poptávkové řízení je realizováno jako zakázka malého rozsahu a spolufinancováno z dotace na základě rozhodnutí o poskytnutí dotace č.: OPZ/1.3/079/0009469 a dle pravidel pro zadávání zakázek dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu zaměstnanost OPZ dostupných na www.esfcr.cz.

Dodavatel je povinen uvést v nabídce své identifikační údaje vyplněním krycího listu nabídky, který je přílohou č. 1 této zadávací dokumentace.

Cílem projektu  Age management pro Wiesner – Hager Bohemia  je zavést změnu v řízení firmy. Základním principem změny bude nový přístup k řízení s ohledem na specifika plynoucí z věku zaměstnanců. V rámci změny řízení firmy budou zakotveny zásady age managementu do komplexní personální strategie.

S ohledem na skutečnost, že v rámci plnění veřejné zakázky by měly být zabezpečovány vzdělávací moduly odlišného obsahu a rozsahu, rozhodl se zadavatel tuto veřejnou zakázku dále rozdělit na čtyři části. S ohledem na skutečnost, že k plnění v rámci jednotlivých dílčích částí veřejné zakázky bude docházet v různých časových obdobích a v různých vzdělávacích modulech, rozhodl se zadavatel zadat jednotlivé části veřejné zakázky samostatně, přičemž ve vztahu ke každé dílčí části bude uzavřena samostatná smlouva s jedním dodavatelem.

Rozsah a požadavky na jednotlivé části předmětu zakázky jsou stanoveny v příloze č.2 výzvy, k nacenění poskytovaného plnění dodavatelům slouží příloha č. 3.

Veřejná zakázka je dělena na dílčí části:

Dílčí plnění 1 – Nastavení strategie Age managementu

Dílčí plnění 2 – Vzdělávací aktivity pro zaměstnance

Dílčí plnění 3 – Podpora pro zlepšení zdraví zaměstnanců

Dílčí plnění 4 – Měření pracovní schopnosti zaměstnanců

Předpokládaná hodnota každé dílčí části (blíže viz. Výzva) je zároveň nejvýše přípustná a nepřekročitelná nabídková cena pro příslušnou část.

UPOZORNĚNÍ PRO DODAVATELE!!!: 

Pokud dodavatel v rámci své nabídky nabídne vyšší cenu, než je zadavatelem stanovená předpokládaná hodnota nabídkové ceny příslušné dílčí části, bude jeho nabídka vyřazena z dalšího hodnocení a dodavatel bude vyloučen ze zadávacího řízení.

Dodavatel je oprávněn podat nabídku na jednu nebo více dílčích částí této veřejné zakázky. V případě, že dodavatel podá nabídku na více dílčích částí veřejné zakázky, každá nabídka jednotlivého dodavatele bude hodnocena samostatně a nezávisle na ostatních nabídkách stejného dodavatele na jinou/jiné dílčí část/části veřejné zakázky.

Dodavatel je povinen předložit nabídku pro každou dílčí část v samostatné obálce.

Nabídky na jednotlivé dílčí části zakázky budou posuzovány a hodnoceny samostatně a nezávisle na ostatních nabídkách stejného dodavatele na jinou dílčí část (jiné dílčí části) zakázky.

Na každou dílčí část zakázky bude s vybraným dodavatelem uzavřena samostatná smlouva.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky uvedené v této výzvě platí vždy stejně pro všechny dílčí části zakázky, není-li pro konkrétní dílčí část zakázky výslovně stanoveno jinak.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění zejména pak odměna lektora, cestovné, stravné a ubytování nebo školicí pomůcky, materiály či prezentační technika. Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1923255,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.03.2021

Místo dodání / převzetí plnění:
Wiesner – Hager Bohemia spol. s r.o., Na Závodí 1357, 396 01 Humpolec

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky, které byly doručeny ve lhůtě pro podání nabídek a jsou úplné z hlediska požadavků zadavatele, postupují do fáze hodnocení jednotlivých nabídek.

Do hodnocení budou zahrnuty jen ty nabídky, které byly doručeny ve stanovené lhůtě pro podání nabídek, a které budou posouzeny jako úplné a obsahově odpovídající požadavkům zadavatele stanoveným v zadávací dokumentaci. Nabídky, které budou doručeny po uplynutí stanovené lhůty pro podání nabídek, nebo které budou neúplné, nebo které nebudou obsahově odpovídat požadavkům stanoveným v zadávací dokumentaci, budou z výběrového řízení vyloučeny.

Hodnocení nabídek bude provedeno podle základního hodnoticího kritéria ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek u všech částí VZ se hodnotí na základě Nejnižší nabídkové ceny.

Dodavatel nabídne výši ceny za celý předmět plnění v Kč bez DPH. Zadavatel uvádí, že v rámci hodnocení tohoto kritéria hodnocení je pro něj nejvýhodnější nejnižší nabídková cena za celý předmět plnění dané části veřejné zakázky. Celkové hodnocení provede komise tak, že jednotlivé nabídkové ceny v Kč bez DPH seřadí od nejnižší po nejvyšší. Nejvýhodnější nabídka bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Požadavky na prokázání základní kvalifikace dodavatele - blíže viz. Výzva

Požadavky na prokázání profesní kvalifikace dodavatele - blíže viz. Výzva

Požadavky na prokázání technické kvalifikace dodavatele - blíže viz. Výzva

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky - blíže viz. Výzva

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena za dané dílčí plnění bude dodavatelem uvedena v českých korunách bez DPH a je závazná pro uzavření smlouvy.

Celková nabídková cena za dané dílčí plnění bude dodavatelem uvedena v členění Cena bez DPH, DPH a cena vč. DPH dle zadání v krycím listu.

V případě, že je dodavatel neplátce DPH uvede cenu pouze do kolonky cena s DPH a pole pro uvedení ceny bez DPH a DPH nechá prázdnou.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění aktivit zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, studijní materiály, atp. Součástí ceny jsou i náklady na zajištění výstupů a dokladů jako je Potvrzení o absolvování školení.

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka a všechny doklady v ní předložené budou zpracovány v listinné podobě v českém jazyce a bude podepsána dodavatelem nebo osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.Všechny popsané strany nabídky budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou včetně příloh a budou zabezpečeny, resp. svázány tak, aby nemohlo dojít k manipulaci s obsahem nabídky. Na obálce bude uvedena kontaktní adresa dodavatele.Nabídka bude dodaná poštou, doporučenou poštou, kurýrem nebo osobně na adresu – Wiesner – Hager Bohemia spol. s r.o., Na Závodí 1357, 396 01 Humpolec.Podání nabídek e-mailem není možné. V případě osobního doručení nabídky budou nabídky doručeny na vrátnici v sídle zadavatele, kde budou nabídky převzaty.Nabídka do každého dílčího plnění bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi. Pokud dodavatel podá nabídky pro více dílčích plnění zakázky, musí nabídky doručit v samostatných obálkách, vždy musí být na obálce označeno, pro jaké dílčí plnění je nabídka podávána.Nabídka bude zpracována v jednom tištěném originále a v jedné kopii v elektronické podobě na CD nebo flash disku.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její kontaktní adresu, telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každého dílčího plnění.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávací dokumentace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz

Další požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat pouze písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

V případě požadavku na dodatečné informace bude tento dotaz vznesen na kontaktní osobu.

Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.

Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečně informaci k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1076370.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DÍLČÍ PLNĚNÍ Č.1 – NASTAVENÍ STRATEGIE AGE MANAGEMENTU - Centrum andragogiky, s.r.o., K Dolíkám 809, IČ: 27489698

    Datum podpisu smlouvy: 30. 9. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DÍLČÍ PLNĚNÍ Č. 2 – VZDĚLÁVACÍ AKTIVITY ZAMĚSTNANCŮ - Centrum andragogiky, s.r.o., K Dolíkám 809, IČ: 27489698

    Datum podpisu smlouvy: 30. 9. 2020

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DÍLČÍ PLNĚNÍ Č. 3 - PODPORA PRO ZLEPŠENÍ ZDRAVÍ ZAMĚSTNANCŮ - Centrum andragogiky, s.r.o., K Dolíkám 809, IČ: 27489698

    Datum podpisu smlouvy: 30. 9. 2020

Zrušené části zakázky: DÍLČÍ PLNĚNÍ Č. 4 – MĚŘENÍ PRACOVNÍ SCHOPNOSTI ZAMĚSTNANCŮ

Datum ukončení: 30. 9. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 1. 4. 2020
 
Aktualizováno: 6. 10. 2020