Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Analýza dostupnosti a potřebnosti sociálních služeb v Plzeňském kraji

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11278

Název zakázky: Analýza dostupnosti a potřebnosti sociálních služeb v Plzeňském kraji

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 6. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Plzeňský kraj

Sídlo zadavatele: Škroupova 18, 306 13 Plzeň

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Josef Bernard, hejtman Plzeňského kraje
  • Telefon: +420377195229
  • E-mail: josef.bernard@plzensky-kraj.cz

IČ zadavatele: 70890366

DIČ zadavatele: CZ70890366

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Michal Vacátko
  • Telefon: +420733698643
  • E-mail: michal.vacatko@plzensky-kraj.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Podatelna Krajského úřadu Plzeňského kraje, Škroupova 18, 306 13 Plzeň, přízemí

Popis (specifikace) předmětu zakázky:


Uchazeč v nabídce předloží podrobný metodický postup zpracování předmětu zakázky v souladu s popisem jednotlivých oblastí/částí, včetně jeho zdůvodnění.

Metodický postup musí obsahovat zejména:

·         podrobný popis zajištění realizace (metodiku)

·         použité zdroje

·         zdůvodnění výběru metody a techniky sběru dat

·         podrobný časový harmonogram realizace

·         personální obsazení týmu, personální tým bude mít garanta, viz technické kvalifikační předpoklady ve výzvě k podání nabídek a ke splnění kvalifikace

Výsledný kompaktní materiál bude oponován odborným konzultantem projektu (odborného konzultanta určí zadavatel). Vzhledem k této podmínce bude analýza předložena zadavateli 2 měsíce před předpokládaným ukončením zakázky.

Projektový manažer a odborný konzultant projektu bude průběžně seznámen se stavem plnění zakázky. (Uchazeč bude předávat informace formou reportu plnění veřejné zakázky vždy jednou měsíčně k 3. dni následujícího měsíce)

Analýza bude složena z dílčích oblastí:

·         Oblast č. 1 - Zmapování sociálních služeb na území Plzeňského kraje

·         Oblast č. 2 - Potřebnost sociálních služeb v Plzeňském kraji

·         Oblast č. 3 - Benchmarking poskytování sociálních služeb na území obcí s rozšířenou  působností v Plzeňském kraji s obcemi s podobnou demografickou strukturou v České republice

Oblast č. 1 - Zmapování sociálních služeb na území Plzeňského kraje

Analýza slouží k přesnému zmapování poskytovaných služeb, jejich kapacit a vytížení.

Cílem této aktivity je zmapování sociálních služeb s dopadem na občany Plzeňského kraje (tedy i služeb s přesahem na území kraje), jejich dostupnosti a provázanosti na jednotlivé potřeby  obcí a kraje v oblasti sociálního začleňování. Zároveň bude její součástí zmapování a informace o kapacitách, vývoji a trendech v sociálních službách na území Plzeňského kraje.

Podkladem pro tuto část budou mimo jiné i již existující dokumenty, aby nedocházelo
k jejich duplicitě. Výběr zdrojů a jejich zhodnocení provede uchazeč pouze ve vztahu k řešené problematice, tj. jako výčet zdrojů, které budou využity pro vlastní zpracování. Zadavatel poskytne uchazeči již existující relevantní materiály ke zpracování. Tyto dokumenty budou předány dodavateli zadavatelem.

Vybraný uchazeč bude garantovat aktuálnost, celistvost a relevantnost zdrojů.

Dále tato část také zahrnuje monitoring Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb Plzeňského kraje, komunitních plánů obcí a popř. střednědobých plánů okolních krajů. (http://www.plzensky-kraj.cz/cs/clanek/strednedoby-plan-rozvoje-socialnich-sluzeb-v-plzenskem-kraji-na-obdobi-2015-2018-0)

Uchazeč je zodpovědný za zpracování analýzy poskytovatelů služeb současně se zpracováním místní demografické analýzy.

 

Součástí této části analýzy bude:

·         metodický úvod, vymezení řešené problematiky sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů

·         přehled dostupných podkladů a zdrojů pro zpracování studií

·         zhodnocení použitých podkladů a zdrojů, jejich využitelnosti

·         zjištění a popis současné situace u jednotlivých dotčených sociálních služeb - základní informace o sociálních službách na území Plzeňského kraje (sociální služby působící na území Plzeňského kraje dle registru poskytovatelů sociálních služeb www: http://iregistr.mpsv.cz/)

·         v rámci analýzy bude zpracováno:

o    geografické působení daného druhu sociální služby spádové území, dopravní a časová dostupnost, dostupnost jiných sociálních služeb a alternativních / souvisejících služeb (územní dostupnost pro celé území kraje i reálná dostupnost pro různé cílové skupiny, se zohledněním územních specifik jednotlivých částí kraje, dle poskytovatelů sociální služby s ohledem na působnost v jednotlivých ORP)

o    absolutní počty uživatelů jednotlivých sociálních služeb (dle druhů sociálních služeb a podle jednotlivých poskytovatelů) na území Plzeňského kraje

o    současná vytíženost jednotlivých poskytovatelů sociálních služeb v Plzeňském kraji s ohledem na současné kapacity sociálních služeb a pracovních úvazků zaměstnanců

o    analýza současného stavu sociálních služeb na území Plzeňského kraje s ohledem na strategické rozvojové dokumenty Plzeňského kraje a obcí v Plzeňském kraji (na úrovni jednotlivých ORP)

o    finanční analýza provozu sociálních služeb na území Plzeňského kraje s ohledem na současné existující kapacity jednotlivých druhů sociálních služeb v Plzeňském kraji

·         dílčí závěry zjištěného stavu

·         souhrnné analytické závěry

Oblast č. 2 - Potřebnost sociálních služeb v Plzeňském kraji

Cílem této aktivity je zmapovat a kvantifikovat potřebnost příslušných druhů, kapacit a forem poskytovaní sociálních služeb pro jednotlivé cílové skupiny uživatelů služeb v jednotlivých obcích s rozšířenou působností (dále jen ORP) v Plzeňském kraji (i služeb s přesahem na území kraje). Při analyzování potřebnosti jednotlivých druhů sociálních služeb je nutné brát zřetel na zdroje financování těchto služeb.

Tato část je nosná z hlediska potřebnosti služeb ve vztahu k cílovým skupinám v jednotlivých ORP, resp. potřebám občanů Plzeňského kraje, ale i potřebám služeb ze strany obcí. Bez této části by došlo pouze ke zmapování stávajícího stavu a finančních nákladů bez ohledu na reálnou potřebnost. Uchazeč bude zjišťovat relevantní potřeby sociálních služeb na území obcí s rozšířenou působností.

Součástí této části analýzy bude:

·         Rešerše a prověření relevantních dostupných datových zdrojů a návrh jejich zpracování a interpretace (provázání na budoucí činnosti Odboru sociálních věcí Plzeňského kraje (dále jen OSV) v oblasti udržování aktuálnosti Střednědobého plánu sociálních služeb)

·         Definování demografických charakteristik cílových skupin sociálních služeb (modelové informace o výskytu cílových skupin v populaci)

·         Ověření a optimalizace nastavení demografických charakteristik (parametrů) na dosavadním demografickém vývoji Plzeňského kraje, stanovení normativů (parametrů pro zpracování prognózy)

·         Zpracování prognózy vývoje cílových skupin sociálních služeb ve vazbě na demografickou prognózu Plzeňského kraje (korekce a doplnění výskytu nových služeb bude provedeno na základě upřesnění zadavatele, případně projednání v pracovních a odborných skupinách)

Druhy sociálních služeb jsou uvedeny v zákoně č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Analýza potřebnosti by měla reflektovat situaci v jednotlivých ORP Plzeňského kraje.

Oblast č. 3 - Benchmarking poskytování sociálních služeb na území obcí s rozšířenou  působností v Plzeňském kraji s obcemi s podobnou demografickou strukturou v České republice

Srovnání současného stavu nabídky terénních a ambulantních sociálních služeb v jednotlivých ORP Plzeňského kraje s regiony České republiky, které mají podobnou strukturu (demografické a geografické faktory). Předpokládá se srovnání každého ORP s 2-3 ORP z jiných krajů České republiky. Jedná se především o srovnání kvantitativních dat, které vykazují poskytované sociální služby v jednotlivých regionech České republiky.

Součástí této části analýzy bude:

·         Zpracování mezikrajské srovnávací analýzy vybavenosti sociálními službami na úrovni celého kraje

·         Srovnání stavu zajištění sociálních služeb na území jednotlivých obcí s rozšířenou působností se stavem sociálních služeb na území obcí s rozšířenou působností v jiných krajích České republiky, které mají podobnou strukturu (celkem 15 ORP v Plzeňském kraji) Analýza bude zaměřena především na celkovou dostupnost jednotlivých druhů sociálních služeb na území obcí s rozšířenou působností. (min. 2-3 další obce ke srovnání)

Analýza bude předána formou dokumentu. Dokument bude odevzdán 2x v tištěné podobě, svázán v kroužkové vazbě a 1x v elektronické verzi na CD nebo DVD ve formátu word a pdf.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1239669,42 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30. 3. 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Krajský úřad Plzeňského kraje, Škroupova 18, 306 13 Plzeň, odbor Sociálních věcí Dokončené dílo převezme projektový manažer projektu Plánování sociálních služeb v Plzeňském kraji.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním hodnotícím kritériem předložených nabídek je  kritérium ekonomické výhodnosti, přičemž výhodnost nabídek se bude hodnotit podle NEJNIŽŠÍ NABÍDKOVÉ CENY. Hodnotící komise seřadí nabídky podle výše nabídkové ceny bez DPH. Nejvhodnější nabídkou se stává nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.  

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

     Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží:

A)      výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.

B)      doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují).

Splnění profesní způsobilosti dle písm. a) a b) prokáže dodavatel, který předloží čestné prohlášení, v němž doplní údaje o zápisu v obchodním rejstříku a živnostenském oprávnění. Prohlášení musí být podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Dodavatel může předložit místo čestného prohlášení konkrétní doklady prokazující splnění kvalifikace, v takovém případě postačuje jejich prostá kopie. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v nabídce předložen, musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců před zahájením poptávkového řízení.

 

·         Čestné prohlášení o tom, že subjekt ne má daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

·         Technická kvalifikace:

Předložte alespoň tři referenční zakázky (zpracování analytických dokumentů obdobného rozsahu) z let 2012 - 2017 na zpracování analytického dokumentu na úrovni kraje (alespoň jedna analýza se musí vztahovat k problematice rozvoje sociálních služeb)

·         včetně kontaktů na zadavatele, u kterých je předložené reference možno ověřit

·         reference uveďte formou výpisu (seznam referenčních zakázek) s uvedením výše požadovaných údajů- název, finanční objem

·         u jednotlivých zakázek popište účel analýzy a postupy získání analyzovaných informací.

 

·            složení realizačního týmu (minimálně 3 osoby)- životopisy členů navrženého realizačního týmu, z nichž budou patrné znalosti a zkušenosti v oblasti zpracovávání analytických dokumentů, formou výpisu uveďte pro každého člena realizačního týmu (praxe v relevantním oboru prostřednictvím životopisu (minimálně spolupráce na zpracování 2 obdobných analytických dokumentů), přehled analytických dokumentů, které zpracovával, popis jeho pracovní náplně při zpracování daných dokumentů).

·            Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií.

V případě, že má uchazeč v úmyslu zadat určitou část veřejné zakázky jiným osobám, předloží v nabídce seznam takových osob, tj. seznam poddodavatelů, s jejichž pomocí chce plnění veřejné zakázky uskutečnit. Uchazeč v takovém případě předloží ve své nabídce seznam včetně prohlášení, v němž popíše poddodavatelský systém - identifikační údaje poddodavatelů spolu s uvedením, jaká část této veřejné zakázky bude realizována poddodavatelsky - s uvedením druhu prací a s uvedením předpokládaného věcně vymezeného podílu subdodavatelů na veřejné zakázce. Prohlášení bude podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Pokud uchazeč seznam poddodavatelů ve své nabídce nepředloží, má zadavatel za to, že uchazeč nemá v úmyslu zadat určitou část veřejné zakázky jiným osobám. Uchazeč, který podal nabídku v poptávkovém řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude obsahovat:

1)    Krycí list nabídky — zpracovaný dle přílohy č. 1 a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za uchazeče

2)    Nabídka a cenová kalkulace:

celková cenová nabídka za zpracování kompletního díla, uvedená v členění bez DPH, DPH, cena včetně DPH

3)    Předložení kvalifikačních předpokladů

 

Návrh smlouvy — návrh Smlouvy o dílo, který je přílohou č. 2, bude doplněný na vyznačených místech a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za uchazeče. Uchazeč spolu s podáním nabídky uděluje zadavateli svůj výslovný souhlas se zveřejněním Smlouvy uzavřené na tuto veřejnou zakázku, včetně případných dodatků, a to zejména na profilu zadavatele a v registru smluv, za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména ZZVZ, zákon č. 340/2015 Sb., o registru smluv, zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, Směrnice RPK apod.). Uchazeč spolu s podáním nabídky prohlašuje, že se v plném rozsahu seznámil se poptávkovými podmínkami, s rozsahem a povahou veřejné zakázky, že jsou mu známy veškeré podmínky nezbytné k její realizaci, před podáním nabídky si vyjasnil veškerá sporná ustanovení či nejasnosti a že se poptávkovými podmínkami souhlasí a akceptuje je.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady uchazeče spojené s plněním předmětu veřejné zakázky.

Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:

  • cena celkem v KČ bez DPH
  • samostatný výpočet DPH v Kč
  • cena celkem v KČ včetně DPH

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Listinná podoba:Nabídka uchazeče musí být podána v jedné uzavřené obálce označené:•názvem veřejné zakázky: „Analýza dostupnosti a potřebnosti sociálních služeb v Plzeňském kraji“ číslo projektu: CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0006184•nápisem: „NEOTVÍRAT – poptávkové řízení“Na obálce musí být také uveden: •obchodní název, IČO a adresa sídla uchazeče (je-li korespondenční adresa odlišná od adresy sídla, uvede uchazeč na obálce i tuto korespondenční adresu)•kontaktní osoba, včetně uvedení kontaktního e-mailu Nabídka uchazeče podána v listinné podobě musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za uchazeče. V případě, že bude nabídka podepsaná jinou osobou než osobou oprávněnou jednat, musí být v nabídce přiložena plná moc, která tuto osobu opravňuje podat nabídku za uchazeče.Všechny stránky (nebo listy) nabídky budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Nabídka bude pevně svázána a zabezpečena proti vyjmutí listů.Nabídku může uchazeč doručit poštou, kurýrní službou nebo osobně na níže uvedenou adresu oprávněné osoby. Osobním doručením se rozumí osobní předání na podatelnu Krajského úřadu Plzeňského kraje. Rozhodující je čas převzetí nabídky pověřeným zaměstnancem Krajského úřadu Plzeňského kraje ne její předání poště (kurýrní službě, uložení do schránky atd.). Zadavatel (ani pověřená osoba) nenese odpovědnost za nedoručení nabídky včas.Nabídka bude předložena v tištěné podobě 2x v tištěné podobě (1x originál a 1x kopie) a 1x v elektronické verzi na CD nebo DVD ve formátu pdf.Adresa pro podání nabídek v listinné podobě: Podatelna Krajského úřadu Plzeňského kraje, odbor sociálních věcí, přízemíŠkroupova 18306 13 PLZEŇElektronická podoba: Nabídky v elektronické podobě se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK. Podává-li zájemce nabídku v elektronické podobě, musí být datová zpráva opatřena platným zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu.Tento podpis musí patřit osobě oprávněné jednat jménem či za zájemce, případně oprávněná osoba zmocní písemně jinou osobu k podání nabídky. Písemné zmocnění k těmto úkonům musí být součástí nabídky.Zájemce doručí nabídku v elektronické podobě nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek.Registrace zájemce v E-ZAKPro podání nabídky v elektronické podobě je nutné provést registraci zájemce v elektronickém nástroji E-ZAK na adrese https://ezak.cnpk.cz/registrace.html. Podrobnější informace zájemce nalezne v uživatelské příručce pro zájemce (https://ezak.cnpk.cz/data/manuaI/EZAK-ManuaI-Záiemcee.pdf)amanuáluelektronickéhopodpisu (https://ezak.cnpk.cz/data/manual/QCM.Podepisovaci applet.pdf).V případě, že se Zájemci nedaří zaregistrovat do systému, je IČO zájemce pravděpodobně již obsazeno. Je možné, že zájemce byl před vypsáním této veřejné zakázky „předregistrován" zadavatelem, případně pověřenou osobou a je tedy již veden v evidenci systému. Postup dokončení registrace je velice podobný postupu popsaném výše, pouze je nutné do dokončení registrace vstoupit pomocí hypertextového odkazu z předregistračního e-mailu, který byl zaslán na adresu zájemce.Test nastavení prohlížečeNa adrese https://ezak.cnpk.cz/test index.html je možnost si ověřit, zda prohlížeč splňuje všechny potřebné požadavky pro účast v soutěži.Test prostředíTento test prověří nezbytné součásti internetového prohlížeče a správnost jejich nastavení pro práci s elektronickým nástrojem E-ZAK. Test odeslání nabídkyTento test umožní vyzkoušet si elektronické podání testovací nabídky v prostředí elektronického nástroje E-ZAK. Tento test ověří, zda elektronický podpis vyhovuje pro využití v elektronickém nástroji E-ZAK.Podmínky úspěšného průběhu:-úspěšně absolvovaný první test prostředí-platný zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu(vydávají ho eldentity, PostSignum QCA nebo První certifikační — l. CA)Zadavatel doporučuje zájemcům podat elektronickou nabídku následujícím způsobem:•formát souboru - .pdf•soubor bude označen tak, aby bylo jasné, že se jedná o nabídku na tuto veřejnou zakázku (tj. soubor bude označen minimálně názvem zakázky a názvem zájemce) pokud bude souborů více než jeden, budou jednotlivé soubory očíslovány vzestupnou řadou, případně označeny názvem, o který dokument se jedná (př.: VZ_Název zakázky_Názevfirmy_I nebo VZNázevzakázky_Názevfirmy_I_Krycí list)v případě komprimace souboru použije zájemce formát .rar nebo .zip

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení poptávkových podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Žádosti o dodatečné informace lze zaslat na adresu Mgr. Michal VacátkoEmail: michal.vacatko@plzensky-kraj.czKrajský úřad Plzeňského kraje, odbor sociálních věcíŠkroupova 18, 306 13 Plzeň

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

- Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Cena za veřejnou zakázku bude vyplacena po dodání díla a faktury. Splatnost faktur je stanovena na 30 kalendářních dnů ode dne doručení daňového dokladu zadavateli. Celková fakturovaná cena je cenou nejvýše přípustnou a obsahuje veškeré náklady nutné k realizaci předmětu plnění. Veškeré účetní doklady musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že účetní doklady nebudou mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět vybranému uchazeči k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti od opětovného zaslání náležitě doplněných či opravených dokladů bude probíhat dle podmínek smlouvy. Finanční prostředky na realizaci díla budou poskytovány bezhotovostně na bankovní účet vybraného uchazeče. Platby budou probíhat výhradně v CZK a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně.

- Faktura musí obsahovat:

a)    název projektu – Plánování sociálních služeb v Plzeňském kraji

b)    registrační číslo projektu – CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0006184

informace o spolufinancování projektu z Evropské unie ve tvaru: Tento projekt byl podpořen Evropskou unií, Evropským sociálním fondem v rámci Operačního programu Zaměstnanost

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto poptávkové řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.Směrnicí Rady Plzeňského kraje SRPK-2/2016/PRAV-002-Q o zadávání veřejných zakázek

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 490000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BDO ADVISORY s.r.o., Karolinská 661/4 Praha 8 – KarlínIČ:27244784Ing. Petr Kymlička

    Datum podpisu smlouvy: 18. 9. 2017

Datum ukončení: 18. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 6. 2017
 
Aktualizováno: 29. 9. 2017