- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Analýzy z oblasti statistického a kvalitativního monitoringu v oblasti SPOD
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10801
Název zakázky: Analýzy z oblasti statistického a kvalitativního monitoringu v oblasti SPOD
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 8. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 376/1, 128 00 Praha 2
- Jméno: Ing. Petr Hejduk, náměstek pro řízení sekce řízení úřadu, +420 950 192 650, petr.hejduk@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: CZ00551023
- Jméno: Jan Beránek, oddělení veřejných zakázek
- Telefon: +420 950 194 085
- E-mail: jan.beranek@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 9. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 376/1, 120 00 Praha 2 (podatelna). Provozní doba podatelny MPSV (vyjma dnů pracovního klidu): 7.30 - 17.00 hod. - pondělí a středa; 7.30 - 16.15 hod. - úterý a čtvrtek; 7.30 - 15.00 hod. – pátek
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2935000,00 bez DPH
UPOZORŇUJEME, ŽE DOŠLO K PRODLOUŽENÍ LHŮTY PRO PODÁVÁNÍ NABÍDEK AŽ DO 14. 9. 2016 do 10:00, A TO Z DŮVODU DOPLNĚNÍ PŘÍLOHY Č. 1 SMLOUVY S PODROBNOU SPECIFIKACÍ PŘEDMĚTU PLNĚNÍ. VEŠKERÉ DOKUMENTY JSOU DOSTUPNÉ NA PROFILU ZADAVATELE.
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb, které spočívají ve zpracování 2 analýz z vybraných oblastí sociálně-právní ochrany dětí, a to v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami. Bližší údaje o předmětu plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách uveřejněných na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html). |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
2.935.000,- Kč (1. Analýza sběru statistických dat a návrh statistického monitorovacího systému - 1.635.000,- Kč, 2. Analýza a návrh systému monitoringu kvality a strategie implementace systému řízení kvality v oblasti SPOD - 1.300.000,- Kč.)
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Předpokládané zahájení plnění: ihned po podpisu smlouvy s vybraným uchazečem Požadované ukončení plnění: 31. 12. 2018 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Místo plnění není zadavatelem nijak omezeno. Uchazeč je oprávněn provádět předmět plnění i v rámci svého sídla. Zadavatel si pouze vyhradil, že výstup předmětu plnění bude předán na adrese Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2. |
Hodnotící kritéria |
|
Základním kritériem hodnocení pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.
Způsob hodnocení: Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena za plnění předmětu veřejné zakázky V případě hodnocení nabídek podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny provede hodnotící komise hodnocení nabídek podle výše nabídkových cen v Kč bez DPH jednotlivých uchazečů tak, že sestaví pořadí uchazečů od prvého k poslednímu dle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH, nejvýhodnější nabídkou je pak ta s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH pro danou část veřejné zakázky. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Zadavatel požaduje dle § 51 odst. 1 zákona po uchazečích předložení dokladů a informací k prokázání splnění kvalifikace. Požadavky zadavatele na prokázání kvalifikace jsou stanoveny v Příloze č. 1 zadávací dokumentace – Kvalifikační dokumentace. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou specifikované v Zadávací dokumentaci uveřejněné na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html). |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou specifikované v Zadávací dokumentaci uveřejněné na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html). |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Požadavek na písemnou formu nabídky je specifikován v Zadávací dokumentaci uveřejněné na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html). |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Požadavek je specifikován v Zadávací dokumentaci uveřejněné na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html). |
Požadavek na jednu nabídku |
Uchazeč je oprávněn podat nabídku na kteroukoliv část veřejné zakázky samostatně nebo na obě části veřejné zakázky současně s tím, že pro každou část veřejné zakázky je uchazeč povinen zpracovat a podat samostatnou nabídku. Uchazeč může na každou část veřejné zakázky podat pouze jednu nabídku. Blíže viz Zadávací dokumentace uveřejněná na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html). |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Požadavek je specifikován v Zadávací dokumentaci uveřejněné na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html). |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Požadavky jsou specifikovány v Zadávací dokumentaci a jejich přílohách uveřejněných na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html). |
|
Zadávací řízení se řídí |
zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.