Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Analýzy z oblasti statistického a kvalitativního monitoringu v oblasti SPOD

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10801

Název zakázky: Analýzy z oblasti statistického a kvalitativního monitoringu v oblasti SPOD

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 8. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 376/1, 128 00 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Hejduk, náměstek pro řízení sekce řízení úřadu, +420 950 192 650, petr.hejduk@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: CZ00551023

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jan Beránek, oddělení veřejných zakázek
  • Telefon: +420 950 194 085
  • E-mail: jan.beranek@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 9. 2016 10:00

Místo pro podání nabídek:
Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 376/1, 120 00 Praha 2 (podatelna). Provozní doba podatelny MPSV (vyjma dnů pracovního klidu): 7.30 - 17.00 hod. - pondělí a středa; 7.30 - 16.15 hod. - úterý a čtvrtek; 7.30 - 15.00 hod. – pátek

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2935000,00 bez DPH

UPOZORŇUJEME, ŽE DOŠLO K PRODLOUŽENÍ LHŮTY PRO PODÁVÁNÍ NABÍDEK AŽ DO 14. 9. 2016 do 10:00, A TO Z DŮVODU DOPLNĚNÍ PŘÍLOHY Č. 1 SMLOUVY S PODROBNOU SPECIFIKACÍ PŘEDMĚTU PLNĚNÍ. VEŠKERÉ DOKUMENTY JSOU DOSTUPNÉ NA PROFILU ZADAVATELE.

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění služeb, které spočívají ve zpracování 2 analýz z vybraných oblastí sociálně-právní ochrany dětí, a to v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami.

Bližší údaje o předmětu plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách uveřejněných na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html). 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

2.935.000,- Kč

(1. Analýza sběru statistických dat a návrh statistického monitorovacího systému - 1.635.000,- Kč,

 2. Analýza a návrh systému monitoringu kvality a strategie implementace systému řízení kvality v oblasti SPOD - 1.300.000,- Kč.)

 

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Předpokládané zahájení plnění:           ihned po podpisu smlouvy s vybraným uchazečem

Požadované ukončení plnění:              31. 12. 2018

Místo dodání / převzetí plnění

Místo plnění není zadavatelem nijak omezeno. Uchazeč je oprávněn provádět předmět plnění

i v rámci svého sídla.

Zadavatel si pouze vyhradil, že výstup předmětu plnění bude předán na adrese Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2.

Hodnotící kritéria

Základním kritériem hodnocení pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena.

 

Způsob hodnocení:

Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena za plnění předmětu veřejné zakázky
v Kč bez DPH.

V případě hodnocení nabídek podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny provede hodnotící komise hodnocení nabídek podle výše nabídkových cen v Kč bez DPH jednotlivých uchazečů tak, že sestaví pořadí uchazečů od prvého k poslednímu dle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH, nejvýhodnější nabídkou je pak ta s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH pro danou část veřejné zakázky.

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Zadavatel požaduje dle § 51 odst. 1 zákona po uchazečích předložení dokladů a informací k prokázání splnění kvalifikace. Požadavky zadavatele na prokázání kvalifikace jsou stanoveny v Příloze č. 1 zadávací dokumentace – Kvalifikační dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou specifikované v Zadávací dokumentaci uveřejněné na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou specifikované v Zadávací dokumentaci uveřejněné na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html).

Požadavek na písemnou formu nabídky

Požadavek na písemnou formu nabídky je specifikován v Zadávací dokumentaci uveřejněné na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Požadavek je specifikován v Zadávací dokumentaci uveřejněné na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html).

Požadavek na jednu nabídku

Uchazeč je oprávněn podat nabídku na kteroukoliv část veřejné zakázky samostatně nebo na obě části veřejné zakázky současně s tím, že pro každou část veřejné zakázky je uchazeč povinen zpracovat a podat samostatnou nabídku.

Uchazeč může na každou část veřejné zakázky podat pouze jednu nabídku.

Blíže viz Zadávací dokumentace uveřejněná na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html).

Informace o poskytování dodatečných informací

Požadavek je specifikován v Zadávací dokumentaci uveřejněné na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html).

Další požadavky na zpracování nabídky

Požadavky jsou specifikovány v Zadávací dokumentaci a jejich přílohách uveřejněných na profilu zadavatele (https://mpsv.ezak.cz/contract_display_2455.html).

Zadávací řízení se řídí

zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 18. 8. 2016
 
Aktualizováno: 31. 8. 2016