Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

BodyFood

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11945

Název zakázky: BodyFood

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 12. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Info Expres s.r.o.

Sídlo zadavatele: Žižkova tř. 226/3, 370 01 České Budějovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Pavel Baštýř
  • Telefon: +420777120023
  • E-mail: info@infoexpres.cz

IČ zadavatele: 26086492

DIČ zadavatele: CZ26086492

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., Bc. Lenka Velíšková
  • Telefon: +420602640231
  • E-mail: veliskova@stav-poradna.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 12. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
STAVEBNÍ PORADNA, spol. s r.o., Průběžná 48, 370 04 České Budějovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění je dodání a instalace Díla na místě vč. instalace a zprovoznění gastronomické technologie dle specifikace předmětu plnění – soupisu dodávek uvedené v zadávací dokumentaci včetně dodání do místa plnění, montáže, zaškolení obsluhy a zajištění záručního servisu.

Bližší informace viz Zadávací dokumentace a její přílohy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1433229,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
zahájení dodání a instalace díla: do 5 dnů od podpisu smlouvy o dílo/dokončení instalace díla: do 28. 2. 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Žižkova tř. 226/3, České Budějovice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritériem pro zadání zakázky je nejnižší nabídková cena bez daně z přidané hodnoty. Pořadí nabídek bude stanoveno podle výše nabídkové ceny bez daně z přidané hodnoty. V případě, kdy na základě hodnocení jsou některé nabídky identifikovány jako rovnocenné, je možné losování za účelem výběru jedné vítězné nabídky.

Bližší informace viz Zadávací dokumentace

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

základní způsobilost – předložením prohlášení osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele o splnění základní způsobilosti (§ 74 odst. 1 písm. a) až e) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění)

profesní způsobilost – předložením:

výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje (výpis nesmí být starší 3 měsíců ke dni zahájení zadávacího řízení)

doklad o oprávnění k podnikání vztahující se k předmětu plnění (doložit živnostenský list nebo výpis z živnostenského rejstříku).

technická kvalifikace – předložením:

seznam min. 2 významných dodávek gastronomického vybavení včetně instalace a zprovoznění poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení s finančním objemem každé dodávky ve výši min. 800 tis. Kč bez DPH včetně uvedení doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.

Bližší informace viz Zadávací dokumentace

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník zadávacího řízení předloží nabídku v požadovaném rozsahu a členění, v souladu s vyhlášenými podmínkami zadávacího řízení a dalšími pokyny uvedenými v zadávací dokumentaci.

Bližší informace viz Zadávací dokumentace

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena

Nabídková cena musí obsahovat veškeré oprávněné náklady a zisk dodavatele nezbytné ke včasné a kompletní realizaci předmětu plnění včetně všech souvisejících vedlejších nákladů (tj. náklady na dodání zboží do místa plnění, jeho seřízení, uvedení do provozu, zaškolení obsluhy, náklady na sestavení / sešroubování v místě dodání, pokud jsou některé výrobky dodávány složené a rozmontované) a jakékoliv další náklady spojené s realizací předmětu plnění, které jsou definovány zpracovanou specifikací předmětu plnění. Cena musí obsahovat i předpokládané náklady vzniklé nebo dané vývojem cen na trhu v době určené pro celou realizaci předmětu plnění.

Tato cena zahrnuje dodávku zařízení, clo, celní poplatky, zaměření stavby, náklady na přepravu do místa dodání, pojištění, odborný dozor při instalaci, montáž zařízení na předem připravené napojovací body, uvedení do provozu, předvedení funkčnosti, zaškolení personálu ze strany zhotovitele po dobu jedné pracovní osmihodinové směny, který bude zároveň provozní zkouškou (platí pouze pro technologii nikoli nerezový nábytek), a zaškolení technického personálu provádějícího běžnou údržbu zařízení a běžné malé opravy.

Nabídková cena bude uvedena v českých korunách.

Účastník zadávacího řízení v nabídce prokáže svou nabídkovou cenu předložením oceněného soupisu dodávek a služeb s uvedením jejich celkové ceny bez daně, výše DPH a ceny celkem a s uvedením celkové nabídkové ceny ve shodném členění jako byl předaný soupis dodávek.

Způsob doložení a prokázání nabídkové ceny

Oceněné soupisy dodávek

Součástí nabídky budou zpracované a oceněné soupisy dodávek na všechny uvedené dodávky a budou oceněny v požadovaném členění. Soupis dodávek, který je součástí zadávací dokumentace, je z hlediska stanovení nabídkové ceny účastníka zadávacího řízení závazný, jím zadavatel definuje kvalitativní standard.

Zjistí-li účastník zadávacího řízení, že v zadávací dokumentaci případně chybí specifikace některých dodávek, nebo že je v soupisu dodávek uvedeno nesprávné množství, postupuje podle příslušných pokynů pro vysvětlení zadávací dokumentace (viz čl. 6).

Oceněný rozpočet doložený v nabídce bude nedílnou součástí uzavřené smlouvy. Rozpočet slouží výhradně k prokazování finančního objemu předaných dodávek v návaznosti na soupis poskytnutých dodávek za dané období a dále pro ocenění objednatelem požadovaných víceprací a odpočet neprovedených prací na základě uvedených jednotkových cen.

Jednotlivé dílčí soupisy obsahují pro snazší výpočet a ulehčení práce účastníka zadávacího řízení činícího nabídku vzorce pro výpočet celkových cen za položku a celé oddíly, tyto vzorce a vzájemné provázání celých souborů musí však účastník zadávacího řízení zkontrolovat a v případ zjištěných nesprávných vzorců a jednotlivých návazností je následně povinen postupovat podle příslušných pokynů pro vysvětlení zadávací dokumentace (viz čl. 6).

Účastník zadávacího řízení ocení všechny položky soupisu dodávek. Žádná položka nesmí být oceněna nulou, účastník zadávacího řízení nesmí položky doplňovat ani slučovat.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Zadávací dokumentace a Výzva

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1028673.50

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GASTROPROFIS INTERNATIONAL s.r.o., tř. 28. října 1477/12, 370 01 České Budějovice - České Budějovice 3, IČ: 05513154, Jaroslava Bystřická - jednatelka

    Datum podpisu smlouvy: 14. 2. 2018

Datum ukončení: 14. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 12. 2017
 
Aktualizováno: 27. 2. 2018