- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Cesta Charity Valašské Meziříčí za vyšší kvalitou poskytovaných služeb - Vzdělávání s auditem
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10909
Název zakázky: Cesta Charity Valašské Meziříčí za vyšší kvalitou poskytovaných služeb - Vzdělávání s auditem
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Charita Valašské Meziříčí
Sídlo zadavatele: Kpt. Zavadila 1345, 757 01 Valašské Meziříčí
- Jméno: Ing. Jiří Gavenda, tel: 733741069, mail: jiri.gavenda@valmez.charita.cz
IČ zadavatele: 47997885
DIČ zadavatele: CZ47997885
- Jméno: Ivan Černý
- Telefon: 737767661
- E-mail: cerny.ivan87@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 1. 2017 11:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 960000,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz níže či zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz níže či zadávací dokumentace ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: Viz níže či zadávací dokumentace ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz níže či zadávací dokumentace ke stažení
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CARITAS-Vyšší odborná škola sociální Olomouc, nám.Republiky 3, 779 00 Olomouc, IČ 64627233, oprávněná osoba: Mgr. Martin Bedář, Ph.D., ředitel
Datum podpisu smlouvy: 17. 1. 2017
Datum ukončení: 17. 1. 2017
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek (sken)
- Zadávací dokumentace včetně příloh
- Oznámení o výsledku hodnocení/výběru
- Oznámení o podpisu smlouvy
Registrační číslo projektu |
CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000824 |
Název projektu |
Cesta Charity Valašské Meziříčí za vyšší kvalitou poskytovaných služeb |
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Vzdělávání spojené s auditem - akreditované vzdělávací služby spojené s auditem sociálních služeb zadavatele. Detailní popis předmětu plnění je uveden v Zadávací dokumenatci (ZD), která je přílohou této výzvy. |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
960.000,- (blíže viz ZD) |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Únor 2017 – květen 2018 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Sídla jenotlivých služeb zadavatele (viz ZD) |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
Nejnižší nabídková cena včetně DPH Nejvýhodnější bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění základní způsobilosti podle § 74 zákona, a to předložením čestného prohlášení.
Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění níže uvedené profesní způsobilosti podle § 77 zákona :
Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění níže uvedených technických kvalifikací podle § 79 odst. 2 zákona:
Dodavatel splňuje požadovaný předpoklad, pokud poskytl a dokončil alespoň 1 službu obdobného charakteru (akreditované vzdělávání) v investičním objemu min 200.000,- Kč bez DPH, a k této službě doloží osvědčení objednatele o řádném plnění.
je požadováno vysokoškolské vzdělání humanitního směru u všech členů lektorského týmu (bude doloženo vysokoškolským diplomem); vysokoškolské vzdělání lze nahradit min. 10 letou praxí v oboru (bude doloženo profesním životopisem). Všichni lektoři v lektorském týmu musí být současně inspektoři kvality s aktivním výkonem funkce inspektora kvality v sociálních službách po dobu nim. 3 let (bude doloženo dokladem o dosaženém vysokoškolském vzdělání v požadovaném oboru nebo profesním životopisem a osvědčením o absolvování vzdělávání inspektorů kvality sociálních služeb).
Další ustanovení týkající se kvalifikace jsou uvedena v ZD. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Ustanovení týkající se zpracování nabídky jsou uvedena v ZD. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Předpokládaná hodnota zakázky je současně nejvýše přípustnou nabídkovou cenou. Nabídková cena bude uvedena v české měně. Cena bude předložena a vyjádřena následovně: celková cena bez DPH, DPH a cena včetně DPH. Další ustanovení a podmínky jsou uvedeny v ZD. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Další ustanovení a podmínky jsou uvedeny v ZD. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Další ustanovení a podmínky jsou uvedeny v ZD. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Další ustanovení a podmínky jsou uvedeny v ZD. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Další ustanovení a podmínky jsou uvedeny v ZD. |
|
Výběrové řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.5). Zakázka je zadávána mimo režim zákona č. 134/2016 Sb. při dodržení zásad uvedených v § 6 tohoto zákona. Pod pojmem „zákon“ se v této zadávací dokumentaci myslí zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.