Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Cesta Charity Valašské Meziříčí za vyšší kvalitou poskytovaných služeb - Vzdělávání s auditem

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10909

Název zakázky: Cesta Charity Valašské Meziříčí za vyšší kvalitou poskytovaných služeb - Vzdělávání s auditem

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2016

Název/obchodní firma zadavatele: Charita Valašské Meziříčí

Sídlo zadavatele: Kpt. Zavadila 1345, 757 01 Valašské Meziříčí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Gavenda, tel: 733741069, mail: jiri.gavenda@valmez.charita.cz

IČ zadavatele: 47997885

DIČ zadavatele: CZ47997885

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ivan Černý
  • Telefon: 737767661
  • E-mail: cerny.ivan87@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 1. 2017 11:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 960000,00 bez DPH

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Viz níže či zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz níže či zadávací dokumentace ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
Viz níže či zadávací dokumentace ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz níže či zadávací dokumentace ke stažení

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): CARITAS-Vyšší odborná škola sociální Olomouc, nám.Republiky 3, 779 00 Olomouc, IČ 64627233, oprávněná osoba: Mgr. Martin Bedář, Ph.D., ředitel

    Datum podpisu smlouvy: 17. 1. 2017

Datum ukončení: 17. 1. 2017

Soubory ke stažení:

Registrační číslo projektu

CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000824

Název projektu

Cesta Charity Valašské Meziříčí za vyšší kvalitou poskytovaných služeb

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Vzdělávání spojené s auditem - akreditované vzdělávací služby spojené s  auditem sociálních služeb zadavatele.

Detailní popis předmětu plnění je uveden v Zadávací dokumenatci (ZD), která je přílohou této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

960.000,-   (blíže viz ZD)

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

Únor 2017 – květen 2018

Místo dodání / převzetí plnění

Sídla jenotlivých služeb zadavatele (viz ZD)

Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii

Nejnižší nabídková cena včetně DPH

Nejvýhodnější bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.   

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

  1. ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOST DODAVATELE

Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění základní způsobilosti podle § 74 zákona, a to předložením čestného prohlášení.

 

  1. PROFESNÍ ZPŮSOBILOST DODAVATELE

Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění níže uvedené profesní způsobilosti podle § 77 zákona  : 

  • výpis z obchodního rejstříku nebo jiného dokladu o právní subjektivitě dle příslušné právní formy dodavatele ne staršího 3 měsíců ke dni podání nabídky,
  • doklad/y o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
  • akreditace MPSV na požadované plnění  (vzdělávací služby spojené s  auditem sociálních služeb). Dodavatel splňuje požadovaný předpoklad, pokud doloží akreditaci MPSV na požadovaný předmět plnění platnou min. do konce května 2018, což dodavatel doloží příslušnými dokumenty vydanými MPSV.

 

  1. TECHNICKÉ KVALIFIKACE DODAVATELE

Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění níže uvedených technických kvalifikací podle § 79 odst. 2 zákona:

  • Seznam významných služeb týkajících se akreditovaného vzdělávání v oblasti standardů kvality poskytovaných sociálních  služeb poskytnutých a dokončených dodavatelem za poslední 3 roky formou čestného prohlášení s uvedením ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele;

Dodavatel splňuje požadovaný předpoklad, pokud poskytl a dokončil alespoň 1 službu obdobného charakteru (akreditované vzdělávání)  v investičním objemu min 200.000,- Kč bez DPH,  a k této službě doloží osvědčení objednatele o řádném plnění.

  • Seznam lektorů vč. profesních životopisů všech členů lektorského týmu, ze kterých bude vyplývat minimálně 3-letá praxe v lektorování kurzů akreditovaného vzdělávání u každého z lektorů; u každého z lektorů bude uvedeno, pro které služby/u zadavatele bude vzdělávání poskytovat a současně, zda se jedná o poddovatele či zaměstnance dodavatele;

je požadováno vysokoškolské vzdělání humanitního směru u všech členů lektorského týmu (bude doloženo vysokoškolským diplomem); vysokoškolské vzdělání lze nahradit min. 10 letou praxí v oboru  (bude doloženo profesním životopisem). Všichni lektoři v lektorském týmu musí být současně inspektoři kvality s aktivním výkonem funkce inspektora kvality v sociálních službách  po dobu nim. 3 let (bude doloženo dokladem o dosaženém vysokoškolském vzdělání v požadovaném oboru nebo profesním životopisem a osvědčením o absolvování vzdělávání inspektorů kvality sociálních služeb).

 

Další ustanovení týkající se kvalifikace jsou uvedena v ZD.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Ustanovení týkající se zpracování nabídky jsou uvedena v ZD.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Předpokládaná hodnota zakázky je současně nejvýše přípustnou nabídkovou cenou.

Nabídková cena bude uvedena v české měně. Cena bude předložena a vyjádřena následovně: celková cena bez DPH, DPH a cena včetně DPH.

Další ustanovení a podmínky jsou uvedeny v ZD.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Další ustanovení a podmínky jsou uvedeny v ZD.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Další ustanovení a podmínky jsou uvedeny v ZD.

Vysvětlení zadávacích podmínek

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další ustanovení a podmínky jsou uvedeny v ZD.

Další požadavky na zpracování nabídky

Další ustanovení a podmínky jsou uvedeny v ZD.

Výběrové řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.5). Zakázka je zadávána mimo režim zákona č. 134/2016 Sb. při dodržení zásad uvedených v § 6 tohoto zákona.  Pod pojmem „zákon“ se v této zadávací dokumentaci myslí zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 12. 2016
 
Aktualizováno: 17. 1. 2017