- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Digitální model budovy - kopie
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11568
Název zakázky: Digitální model budovy - kopie
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 9. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: TECHNICO Opava s. r. o.
Sídlo zadavatele: Hradecká 1576/51, 746 01 Opava
- Jméno: Martin Uličný
- Telefon: +420602713704
- E-mail: martin.ulicny@technico.cz
IČ zadavatele: 25849204
DIČ zadavatele: CZ25849204
- Jméno: Martin Uličný
- Telefon: +420602713704
- E-mail: martin.ulicny@technico.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem školení bude získání a prohloubění znalostí a dovedností při zpracování digitálního modelu budovy a to v rámci profesí, architektura, stavební část, TZB a elektro na platform Allplan a AX3000 a tvorba dat pro oceňování na platform Allplan a BCM / Nevaris.
1. Základní ukazatele školení
• Počet zapojených zaměstnanců do vzdělávací activity – 9 osob.
• Délka jednoho vyučovacího dne – 6 hodin.
• Minimální rozsah vyučovacích hodin včetně ověření získaných znalostí včetně ověření
získaných znalostí a dovedností - 240 hodin / osoba (238 hodin výuky, 2 hodiny závěrečná zkouška)
• Termín realizace vzdělávací activity – říjen 2017 až březen 2018.
• Školení bude zakončeno závěrečným ověřením získaných znalostí a dovedností v délce
2 hodin s vydáním certifikátu nebo osvědčení.
• Účastníci budou rozděleni do dvou skupin (podle uživatelské úrovně znalostí).
• Školení bude probíhat v prostorách společnosti TECHNICO Opava s.r.o., Hradecká 51,
Opava.
Školení bude probíhat vždy v pondělí a pátek každý týden.
2. Plán vzdělávání DIGITÁLNÍ MODEL BUDOVY - KOPIE
a. Obecné informace a požadavky na zpracování digitálního modelu stavby metodou BIM.
Seznámení se s aktuálními požadavky na informace, postupy a výstupy.
b. Jak vytvářet digitální model budovy v prostředí CAD/BIM Allplan, aby byl plně
kompatibilní s formátem IFC (verze 2x3 a vyšším) - stavební cast.
c. Jak vytvářet a začlenit do digitálního modelu budovy technologie TZB (voda,
kanalizace, VZT, elektro ...) s využitím nástrojů AX-3000 (profesní nadstavba Allplanu).
d. Jak vytvářet vlastní asistenty s důrazem na tvorbu digitálního modelu a kompatibilitu s
IFC (verze 2x3 a 4) a případně s napojením na rozpočtovou datovou základnu.
e. Jak vytvářet vlastní rozpočtovou datovou základnu v prostředí Allplan /AX3000 s výstupem
do BCM/Nevaris.
f. Jak provázat 3D/BIM model s rozpočtovým programem. Tvorba položek v rozpočtovém
programu, propojení databází Allplan & Nevaris.
g. Koordinace celého BIM procesu - využití cloud platformy bim+ a dalších nástrojů pro
úspěšné zvládnutí práce BIM managera, BIM koordinátora a BIM modeláře.
h. Závěrečná přezkoušení.
Školení bude rozděleno na dvě skupiny – dle úrovně znalostí.
Viz. výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 508500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: říjen 2017 - březen 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky doručené v řádném termínu se budou hodnotit dle níže specifikovaného hodnotícího kritéria.
Nabídky budou hodnoceny podle kritéria ekonomické výhodnosti nabídky.
Hodnotící kritérium:
Nabídková cena v Kč bez DPH – váha 100%
V rámci tohoto kritéria bude hodnocena celková nabídková cena v Kč bez DPH, kterou se rozumí celková nabídková cena bez DPH za celý předmět dané zakázky.
Hodnotit se bude na základě následujícího vzorce:
Počet bodů = 100 * (nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH / nabídková cena v Kč bez DPH posuzované nabídky)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Výpis z obchodního rejstříku (je-li uchazeč veden v tomto rejsříku)
Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů dle zákona č. 134/2016 o zadávání veřejných zakázek (uchazeč může použít vzor čestného prohlášení, které tvoří přílohu této výzvy)
Profesní kvalifikační předpoklad splňuje dodavatel, který je odborně způsobilý nebo disponuje osobou, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje tj.osvědčení lektora, které opravňuje k výkonu výukové činnosti Allplan
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude podána v listinné podobě a v českém jazyce.
Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.
Nabídka dodavatele musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek.
Nabídka musí obsahovat:
Titulní list obsahující identifikační údaje o dodavateli
Vyčíslení celkové nabídkové ceny v CZK bez DPH, výše DPH a včetně DPH
Dokumenty splňující požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele
Návrh nabízeného plnění, především návrh organizace a průběh školení
Další dokumenty dle uvážení dodavatele
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní předmět zakázky v souladu s výzvou k podání nabídek.
Cena bude uváděna v Kč, v členění cena bez DPH, výše DPH a cena včetně DPH. Pro hodnocení bude relevantní celková cena bez DPH.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Ing. Martin Uličný, jednatel společnosti, e-mail: martin.ulicny@technico.cz, tel.: 602 713 704
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude podána v jedné listinné podobě.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Cestné prohlašení.pdf (1. 9. 2017 15:50)
- Výzva k podání nabídek.pdf-1 (4. 9. 2017 08:22)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf-1 (22. 9. 2017 13:31)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf-1 (22. 9. 2017 13:31)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 507600.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Allplan Česko s. r. o., Žerotínova 1133/32, 130 00 Praha 3, IČ: 64939502, Ing. Ivan Koyš
Datum podpisu smlouvy: 21. 9. 2017
Datum ukončení: 21. 9. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.