Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Digitální model budovy - kopie

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11568

Název zakázky: Digitální model budovy - kopie

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 9. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: TECHNICO Opava s. r. o.

Sídlo zadavatele: Hradecká 1576/51, 746 01 Opava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Martin Uličný
  • Telefon: +420602713704
  • E-mail: martin.ulicny@technico.cz

IČ zadavatele: 25849204

DIČ zadavatele: CZ25849204

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martin Uličný
  • Telefon: +420602713704
  • E-mail: martin.ulicny@technico.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem školení bude získání a prohloubění znalostí a dovedností při zpracování digitálního modelu budovy a to v rámci profesí, architektura, stavební část, TZB a elektro na platform Allplan a AX3000 a tvorba dat pro oceňování na platform Allplan a BCM / Nevaris.

 

1. Základní ukazatele školení

• Počet zapojených zaměstnanců do vzdělávací activity – 9 osob.

• Délka jednoho vyučovacího dne – 6 hodin.

• Minimální rozsah vyučovacích hodin včetně ověření získaných znalostí včetně ověření 

  získaných znalostí a dovedností  - 240 hodin / osoba (238 hodin výuky, 2 hodiny závěrečná zkouška)

• Termín realizace vzdělávací activity –  říjen 2017 až březen 2018.

• Školení bude zakončeno závěrečným ověřením získaných znalostí a dovedností v délce

  2 hodin s vydáním certifikátu nebo osvědčení.

• Účastníci budou rozděleni do dvou skupin (podle uživatelské úrovně znalostí).

• Školení bude probíhat v prostorách společnosti TECHNICO Opava s.r.o., Hradecká 51,

   Opava.

Školení bude probíhat vždy v pondělí a pátek každý týden.

2. Plán vzdělávání DIGITÁLNÍ MODEL BUDOVY - KOPIE

a. Obecné informace a požadavky na zpracování digitálního modelu stavby metodou BIM. 

    Seznámení se s aktuálními požadavky na informace, postupy a výstupy.

b. Jak vytvářet digitální model budovy v prostředí CAD/BIM Allplan, aby byl plně

    kompatibilní s formátem IFC (verze 2x3 a vyšším) - stavební cast.

c. Jak vytvářet a začlenit do digitálního modelu budovy technologie TZB (voda,

    kanalizace, VZT, elektro ...) s využitím nástrojů AX-3000 (profesní nadstavba Allplanu).

d. Jak vytvářet vlastní asistenty s důrazem na tvorbu digitálního modelu a kompatibilitu s

    IFC (verze 2x3 a 4) a případně s napojením na rozpočtovou datovou základnu.

e. Jak vytvářet vlastní rozpočtovou datovou základnu v prostředí Allplan /AX3000 s výstupem  

    do BCM/Nevaris.

f.  Jak provázat 3D/BIM model s rozpočtovým programem. Tvorba položek v rozpočtovém

    programu, propojení databází Allplan & Nevaris.

g. Koordinace celého BIM procesu - využití cloud platformy bim+ a dalších nástrojů pro 

    úspěšné zvládnutí práce BIM managera, BIM koordinátora a BIM modeláře.

h. Závěrečná přezkoušení.

Školení bude rozděleno na dvě skupiny – dle úrovně znalostí.

Viz. výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 508500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
říjen 2017 - březen 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídky doručené v řádném termínu se budou hodnotit dle níže specifikovaného hodnotícího kritéria.

    Nabídky budou hodnoceny podle kritéria ekonomické výhodnosti nabídky.

    Hodnotící kritérium:

    Nabídková cena v Kč bez DPH – váha 100%

    V rámci tohoto kritéria bude hodnocena celková nabídková cena v Kč bez DPH, kterou se rozumí celková nabídková cena bez DPH za celý předmět dané zakázky.

     

    Hodnotit se bude na základě následujícího vzorce:

    Počet bodů  = 100 * (nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH / nabídková cena v Kč bez DPH posuzované nabídky)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Výpis z obchodního rejstříku (je-li uchazeč veden v tomto rejsříku)

Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)

Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů dle zákona č. 134/2016 o zadávání veřejných zakázek (uchazeč může použít vzor čestného prohlášení, které tvoří přílohu této výzvy)

Profesní kvalifikační předpoklad splňuje dodavatel, který je odborně způsobilý nebo disponuje osobou, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje tj.osvědčení lektora, které opravňuje k výkonu výukové činnosti Allplan

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude podána v listinné podobě a v českém jazyce.

Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.

Nabídka dodavatele musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek.

Nabídka musí obsahovat:

Titulní list obsahující identifikační údaje o dodavateli

Vyčíslení celkové nabídkové ceny v CZK bez DPH, výše DPH a včetně DPH

Dokumenty splňující požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Návrh nabízeného plnění, především návrh organizace a průběh školení

Další dokumenty dle uvážení dodavatele

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní předmět zakázky v souladu s výzvou k podání nabídek.

Cena bude uváděna v Kč, v členění cena bez DPH, výše DPH a cena včetně DPH. Pro hodnocení bude relevantní celková cena bez DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Ing. Martin Uličný, jednatel společnosti, e-mail: martin.ulicny@technico.cz, tel.: 602 713 704

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude podána v jedné listinné podobě.

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 507600.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Allplan Česko s. r. o., Žerotínova 1133/32, 130 00 Praha 3, IČ: 64939502, Ing. Ivan Koyš

    Datum podpisu smlouvy: 21. 9. 2017

Datum ukončení: 21. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 9. 2017
 
Aktualizováno: 22. 9. 2017