Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Dodavatel qFIT testů a jejich vyhodnocení

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12531

Název zakázky: Dodavatel qFIT testů a jejich vyhodnocení

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 10. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ústav zdravotnických informací a statistiky České republiky

Sídlo zadavatele: Palackého nám. 4, P. O. BOX 60, Praha 2 - Nové Město,

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: doc. RNDr. Ladislav Dušek, Ph.D.
  • Telefon: +420224972712
  • E-mail: Ladislav.Dusek@uzis.cz

IČ zadavatele: 00023833

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Richard Galuška
  • Telefon: +420224972112
  • E-mail: pravnivz@uzis.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 11. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Elektronicky podaná nabídka prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
CPV kód - 85145000-7 Služby poskytované lékařskými laboratořemi

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1666800,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění: Ihned po uzavření rámcové dohody na plnění veřejné zakázky a jejím zveřejnění v informačním systému registru smluv. Doba dodání odběrových nádobek a schránek na klinický materiál kategorie B UN3373 je 1 měsíc ode dne zveřejnění v informačním systému registru smluv Doba trvání je stanovena do provedení 6300 vyhodnocení vzorků nebo do 31. 1. 2020 podle toho, která skutečnost nastane dříve.

Místo dodání / převzetí plnění:
Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění veřejné zakázky. Účastník je oprávněn provádět vyhodnocování informací, formulování závěrů a navrhování doporučení i v rámci svého sídla či na jiném místě. Účastník je však povinen:

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti - nejnižší nabídkové ceny.

Hodnotící kritéria:                                                                                                           váha

A)

Nabídková cena za 12 600 ks odběrových nádobek a

12 600 ks schránek na klinický materiál kategorie B UN3373 v Kč bez DPH                          40%                                    

 

B)

Nabídková cena za provedení vyhodnocení 1 vzorku v Kč bez DPH                                      45%

 

C)

Nabídková cena za poštovní služby –

1 doporučené psaní do vlastních rukou v Kč bez DPH                                                         10%

 

D) Nabídková cena za poštovní služby –

1 obyčejné psaní v Kč bez DPH                                                                                           5%                           

 

Pro účely hodnocení nabídek podaných na plnění této veřejné zakázky je účastník povinen nacenit tabulku obsaženou v příloze č. 4 s názvem Formulář stanovení nabídkové cenykterá takovéto doplnění předpokládají) a vložit ji do své nabídky.

Jako výhodnější bude komise hodnotit nabídku toho účastníka, jehož celková Nabídková cena bez DPH bude nižší oproti Nabídkovým cenám bez DPH nabízenými ostatními účastníky.

 

Způsob hodnocení: Zadavatel stanovil následující způsob hodnocení nabídek:

Ad A) Nabídce, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu za 12 600 ks odběrových nádobek a schránek na klinický materiál kategorie B UN3373 dle kritéria „Nabídková cena za 12 600 ks odběrových nádobek a 12 600 ks schránek na klinický materiál kategorie B UN3373 v Kč bez DPH bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:

                                                 nabídka s nejnižší hodnotou

                                            _________________________________ X 100

                                                        hodnocená nabídka

Počet bodů dosažený každým uživatelem (zaokrouhlený na 2 desetinná místa) bude přepočten vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria ad A).

 

Ad B) Nabídce, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu za provedení vyhodnocení 1 vzorku dle kritéria „Nabídková cena za provedení vyhodnocení 1 vzorku v Kč bez DPH“ bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:

                                                     nabídka s nejnižší hodnotou

                                            _________________________________ X 100

                                                           hodnocená nabídka

Počet bodů dosažený každým uživatelem (zaokrouhlený na 2 desetinná místa) bude přepočten vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria ad B).

 

Ad C) Nabídce, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu za poštovní služby – doporučený dopis do vlastních rukou dle kritéria „Nabídková cena za poštovní služby – 1 doporučené psaní do vlastních rukou v Kč bez DPH“ bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:

                                                    nabídka s nejnižší hodnotou

                                            _________________________________ X 100

                                                             hodnocená nabídka

Počet bodů dosažený každým uživatelem (zaokrouhlený na 2 desetinná místa) bude přepočten vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria ad C).

 

Ad D) Nabídce, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu za poštovní služby – obyčejný dopis dle kritéria „Nabídková cena za poštovní služby – 1 obyčejné psaní v Kč bez DPH“ bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:

                                                    nabídka s nejnižší hodnotou

                                            _________________________________ X 100

                                                           hodnocená nabídka

Počet bodů dosažený každým uživatelem (zaokrouhlený na 2 desetinná místa) bude přepočten vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria ad D).

Výsledné celkové hodnocení bude vypočteno jako součet bodového hodnocení účastníka v rámci dílčích hodnotících kritérií ad A) až ad D). Nabídka s nejvyšším bodovým ohodnocením bude vybrána jako nejvýhodnější.

Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady účastníka na veškeré služby a dodávky nezbytné pro řádné a včasné splnění předmětu části VZ, a to včetně všech nákladů souvisejících při zohlednění veškerých rizik a vlivů, o kterých lze v průběhu plnění předmětu části VZ uvažovat. Nabídková cena musí být stanovena i s přihlédnutím k vývoji cen v daném oboru včetně vývoje kurzu české měny k zahraničním měnám až do doby splnění předmětu VZ.

Pro hodnocení nabídkové ceny je rozhodující její výše bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Čestné prohlášení o tom, že účastník zadávacího řízení nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

Účastník předloží osvědčení Českého institutu pro akreditaci o akreditaci podle ISO 15189 pro danou službu platný po dobu řešení projektu.

Účastník předloží čestné prohlášení o tom, že v roce 2016 a 2017 provedl analýzu minimálně 2500 testů ročně, spolu s uvedením využívané hladiny cut-off a pozitivity testu. Za rok 2017 Účastník předloží doklad o objednání qFIT testů od výrobce.

Účastník předloží čestné prohlášení schopnosti zpracovat 1 000 qFIT testů za 1 měsíc obsahující přehled přístrojového vybavení.

Účastník předloží čestné prohlášení, že má zavedený systém pravidelné interní kontroly kvality včetně výpočtu nejistot pro vyšetření FIT (v případě více analyzátorů v rámci kontroly kvality i zpracovaná návaznost a srovnatelnost metod mezi analyzátory)

Účastník předloží rozsah měření v μgHb/g stolice a uvede metodiku pro její stanovení

Účastník předloží osvědčení prokazující účast v systému externí kontroly kvality qFIT v roce 2018

Realizační tým, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky, musí být složen minimálně z:

Jednoho odborného pracovníka (lékaře) v laboratorních metodách se specializací v oboru klinická biochemie, který má minimálně 2 roky praxe v oboru v posledních 10 letech a znalost českého jazyka na komunikativní úrovni, nebo v případě zahraničních pracovníků Zadavatel připouští využití tlumočníka (na náklady účastníka); tato osoba bude zodpovědná za každodenní správné nastavení a kontrolu kvality analyzátorů a výsledky vyšetření (dále také jen „zodpovědná osoba“), musí být schopná pracovat minimálně 16 hodin týdně a být fyzicky přítomna v laboratoři

Jednoho zástupce, který bude vykonávat zástup či bude náhradou za výše uvedeného odborného pracovníka (lékaře), který má minimálně 2 roky praxe v oboru klinické biochemie v posledních 10 letech a znalost českého jazyka na komunikativní úrovni, nebo v případě zahraničních pracovníků Zadavatel připouští využití tlumočníka (na náklady účastníka),

Jednoho laboranta s odbornou způsobilostí, který má minimálně 2 roky praxe v oboru (analytik) v posledních 10 letech a znalost českého jazyka na komunikativní úrovni, nebo v případě zahraničních pracovníků Zadavatel připouští využití tlumočníka (na náklady účastníka).

 

Účastník předloží čestné prohlášení, že každý daný člen realizačního týmu splňuje požadavky zadavatele výše uvedené.

Čestná prohlášení musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka zadávacího řízení.

 

Všechny doklady postačí předložit v prosté kopii. Originály nebo ověřené kopie požadovaných dokladů předloží vítězný účastník na základě oprávnění zadavatele nejpozději před podpisem Rámcové dohody.

Zadavatel bude akceptovat doklady z jiných členských států (zejména členských států EU či EHP) prokazující rovnocennou kvalifikaci, jejíž splnění v rámci výběrového řízení požaduje. Zadavatel zároveň neomezuje účast v soutěži těm dodavatelům, kteří mají sídlo nebo místo podnikání v jiném členském státě EU. Zadavatel nicméně upozorňuje na povinnost předložit veškeré doklady v českém jazyce, tedy v případě cizojazyčných dokladů a/nebo podkladů v úředně ověřeném překladu.

Lhůta pro prokázání kvalifikace

Účastník prokazuje splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek, doklady k prokázání splnění kvalifikace musí být součástí nabídky. Zadavatel je oprávněn žádat objasnění kvalifikace či předložení dalších informací a dokladů k prokázání splnění kvalifikace.

Neprokázání kvalifikace

Pokud účastník ve své nabídce neprokáže splnění kvalifikace stanoveným způsobem, nebude jeho nabídka dále posuzována a hodnocena

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

a) Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

b) Součástí nabídky bude účastníkem podepsaný návrh rámcové dohody (podle vzoru uvedeného v příloze této Výzvy). Návrh rámcové dohody podepíše osoba oprávněná jednat za účastníka.

c) Realizační tým musí tvořit přímo pracovníci účastníka zadávacího řízení nebo musí být
do nabídky doložen doklad o smluvním vztahu člena týmu a účastníka zadávacího řízení.

d) Nabídková cena bude sestavena podle pokynů zadavatele (viz způsob zpracování nabídkové ceny).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění veřejné zakázky.

Nabídková cena bude uvedena na Krycím listu nabídky, který tvoří Přílohu č. 2 této Výzvy – Krycí list nabídky (vzor) a bude rozepsána v příloze č. 4 -formulář stanovení nabídkové ceny

Nabídková cena musí být v nabídce účastníka uvedena jako celková cena předmětu plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH, i vč. DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.

Nabídková cena musí být uvedena v českých korunách. V nabídkové ceně musí být obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje.Elektronicky podaná nabídka: Účastník podává nabídku v elektronické podobě výhradně prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil. Nabídka musí být elektronicky podepsána. Listinnou podobu podání nabídek zadavatel neumožňuje.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Dodavatel může podat pouze jednu nabídku a pouze na celý předmět veřejné zakázky, pokud podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími dodavateli, vyloučí zadavatel všechny tyto nabídky. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky, nepřipouští ani podání nabídek na dílčí plnění.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn požadovat od zadavatele vysvětlení k zadávacím podmínkám.Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být zadavateli doručena elektronicky přes výše uvedený profil zadavatele, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Na základě žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace doručené ve stanovené lhůtě zadavatel poskytne účastníku vysvětlení k zadávacím podmínkám, a to nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Vysvětlení k zadávacím podmínkám, včetně přesného znění žádosti zadavatel uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. Pokud bude zadavatel poskytovat některému z účastníků i upřesňující či doplňující informace k veřejné zakázce, poskytne tytéž informace rovněž všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní je na webových stránkách https://www.esfcr.cz a na profilu zadavatele.Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu zadávacích podmínek i z vlastního podnětu. Změnu zadávacích podmínek zadavatel oznámí všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. V případě takové změny podmínek výběrového řízení, která může rozšířit okruh možných dodavatelů, zadavatel prodlouží lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku původní lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky musí být doručeny zadavateli v požadované lhůtě. Později doručené nabídky nebudou zařazeny do hodnocení nabídek.

Nabídky ani jednotlivé součásti nabídek dodavatelů či vyloučených dodavatelů nebudou vráceny.

Při nesplnění podmínek tohoto zadávacího řízení si zadavatel vyhrazuje právo nabídku dodavatele nezahrnout do hodnocení nabídek.

Zadavatel si vyhrazuje právo všechny předložené nabídky odmítnout.

Zadavatel si vyhrazuje právo kdykoliv zadávací řízení zrušit, a to z jakéhokoli důvodu nebo i bez uvedení důvodu.

Dodavatelé nemají právo na náhradu nákladů spojených s účasti ve výběrovém řízení.

Dodavatelé nesou veškeré náklady spojené s vypracováním a podáním nabídky. Zadavatel v žádném případě neponese za takové náklady zodpovědnost, bez ohledu na průběh a výsledek výběrového řízení.

Dodavateli podáním nabídky nevznikají žádná práva na uzavření rámcové dohody na předmět nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, popř. vyjasnit informace deklarované dodavatelé v nabídkách.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Všeobecná fakultní nemocnice v Praze, U nemocnice 499/2, 128 08 Praha 2, IČ: 00064165

    Datum podpisu smlouvy: 25. 4. 2019

Datum ukončení: 25. 4. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 12. 10. 2018
 
Aktualizováno: 31. 3. 2021