- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodavatel vzdělávání v anglickém jazyce pro AQUAPARK OLOMOUC a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11917
Název zakázky: Dodavatel vzdělávání v anglickém jazyce pro AQUAPARK OLOMOUC a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 12. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: AQUAPARK OLOMOUC a.s.
Sídlo zadavatele: Kafkova 526/21, 783 01, Olomouc
- Jméno: Dalibor Přikryl
- Telefon: +420725821459
- E-mail: prikryl@aqua-olomouc.cz
IČ zadavatele: 27820378
DIČ zadavatele: CZ27820378
- Jméno: Dalibor Přikryl
- Telefon: +420725821459
- E-mail: prikryl@aqua-olomouc.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 12. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: AQUAPARK OLOMOUC a.s., Kafkova 526/21, 783 01, Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Jedná se o zajištění jazykového vzdělávání pro zaměstnance AQUAPARK OLOMOUC a.s. Půjde o jazykový kurz anglického jazyka v celkové hodinové dotaci 112 hod. pro každého účastníka. Celkem se jazykového vzdělávání bude účastnit 16 osob, jež budou rozděleny do čtyř skupin, dvě skupiny po 3 osobách a dvě skupiny pro 5 osobách. Délka vyučovací hodiny je 45 min. V průběhu realizace bude výuka probíhat 1 x týdně v délce dvě vyučovací hodiny. Frekvence výuky se může změnit na základě požadavku zadavatele.
Dodavatel jazykového vzdělávání zadavateli bude dodávat v průběhu realizace zakázky dokumentaci k obsahu vzdělávacích kurzů, prezenční listiny a doklady o absolvování, dle vzorů zveřejněných pro projekty OPZ s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání na www.esfcr.cz.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 201600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: od 1.1.2018 do 30.6.2019
Místo dodání / převzetí plnění: QUAPARK OLOMOUC a.s., Kafkova 526/21, 783 01, Olomouc.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
U nabídek bude posuzována nejnižší nabídková cena bez DPH, jelikož zadavatel je plátcem DPH.
Zadavatel nebude o podaných nabídkách s uchazeči jednat (zakázka není zadávána v Jednacím řízení).
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání splnění kvalifikace podle požadavků zadavatele je předpokladem posouzení a hodnocení nabídky uchazeče v zadávacím řízení.
Splněním kvalifikace se rozumí:
- Splnění základních kvalifikačních předpokladů, viz. Příloha ZD č. 2..
- Splnění profesních kvalifikačních předpokladů.
- Předložení čestného prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti uchazeče splnit zakázku, viz. Příloha ZD č. 3.
- Předložení čestného prohlášení o akceptaci zadávacích podmínek dle Přílohy ZD č. 4.
- Předložení dokladu o dosaženém vzdělání budoucího lektora či lektorů, dokladu prokazující jejich odbornou způsobilost v dané oblasti – prostá kopie
Splnění kvalifikačních předpokladů se prokazuje formou předložení čestných prohlášení a dodáním relevantních dokumentů, ze kterých je zřejmé, že dodavatel splňuje všechny kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem.
Základní kvalifikační předpoklady:
- zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění základních kvalifikačních předpokladů originálem čestného prohlášení, viz. Příloha ZD č. 2.
Profesní kvalifikační předpoklady
Uchazeč je povinen předložit:
- výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, je-li v ní uchazeč zapsán podle zvláštních předpisů, nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky – prostá kopie
- živnostenský list nebo výpis z živnostenského rejstříku, nebo výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, certifikátu vydaného správcem systému registru certifikovaných dodavatelů - obsahující předmět podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění této veřejné zakázky – prostá kopie.
- doklady o dosaženém vzdělání budoucího lektora či lektorů, dokladu prokazující jejich odbornou způsobilost v dané oblasti – prostá kopie
Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti
- zadavatel požaduje, aby uchazeč předložil četné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku, viz. Příloha ZD č. 3.
Čestné prohlášení uchazeče o akceptaci zadávacích podmínek
- zadavatel požaduje, aby uchazeč předložil čestné prohlášení o akceptaci zadávacích podmínek dle Přílohy ZD č. 4.
Důsledek nesplnění kvalifikace - Nesplní-li dodavatel kvalifikaci v požadovaném rozsahu, může být vyloučen z účasti v zadávacím řízení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka s veškerými požadovanými doklady v předepsané formě bude předložena v uzavřené obálce označené „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEOTVÍRAT“, dále bude uveden název výběrového řízení Dodavatel vzdělávání v anglickém jazyce pro AQUAPARK OLOMOUC a.s., název zadavatele a uchazeče.
Každý z uchazečů může předložit pouze jednu nabídku.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako celkovou cenu za celé plnění zakázky. V této ceně musí být zahrnuty veškeré náklady nezbytné k plnění zakázky (poplatky, vedlejší náklady, náklady na dokumenty, pomůcky, apod.) a tato cena bude stanovena jako „cena nejvýše přípustná“.
Uchazeč odpovídá za úplnost specifikace veškerých činností souvisejících s plněním předmětu této zakázky při zpracování nabídkové ceny.
Nabídková cena bude uvedena v Kč a to:
- nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH).
- DPH.
- nabídková cena včetně DPH.
Nabídková cena celkem bude uvedena na krycím listu nabídky, který je Přílohou ZD č. 1, a v návrhu smlouvy, která je Přílohou ZD č. 6.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Veškeré konkrétní požadavky jsou uvedeny v této výzvě, či v ZD.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky.pdf (28. 11. 2017 16:32)
- Zadávací dokumentace VŘ jazyky.pdf (28. 11. 2017 16:32)
- Příloha č. 1 ZD - Krycí list nabídky.doc (28. 11. 2017 16:32)
- Příloha č. 6 ZD - Kupní smlouva.doc (28. 11. 2017 16:32)
- Příloha č. 2 ZD - ČP k prokázání kvalifikačních kritérií.docx (28. 11. 2017 16:32)
- Příloha č. 3 ZD - Ekonomická a finanční způsobilost.doc (28. 11. 2017 16:32)
- Příloha č. 4 ZD - ČP k akceptaci zadávacích podmínek.docx (28. 11. 2017 16:32)
- Příloha č. 5 ZD - Nadepsání obálky.docx (28. 11. 2017 16:32)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - Zrušení VŘ.pdf (18. 12. 2017 17:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: VŘ bylo zrušeno dle bodu č. 7 ZD, z důvodu reorganizace a personálních změn ve společnosti AQUAPARK OLOMOUC a.s., čímž došlo k potřebě navýšit počet vzdělávacích skupin ze 4 na 6. Tím se významně mění předmět zakázky v rámci kvantity, a proto jsme nuceno vypsat nové VŘ.
Datum ukončení: 18. 12. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.