- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodávka techniky pro sociální podnik Prádelna Rodina
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13172
Název zakázky: Dodávka techniky pro sociální podnik Prádelna Rodina
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 12. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.2.60/0.0/0.0/17_129/0012999 Sociální podnik Prádelna Rodina příjemce: Rodina v Kolíně z.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Rodina v Kolíně z.s.
Sídlo zadavatele: Kolín II, Fügnerova 446, PSČ 280 02
- Jméno: Andrea Zápotočná
- Telefon: +420736470910
- E-mail: rodinavkoline@seznam.cz
IČ zadavatele: 27037282
DIČ zadavatele: CZ27037282
- Jméno: Andrea Zápotočná
- Telefon: +420736470910
- E-mail: rodinavkoline@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 12. 2019 13:00
Místo pro podání nabídek: Kolín II, Fügnerova 446, PSČ 280 02
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
2 ks pračka, objem bubnu 8-9 kg, spotřeba vody max. 8,3 l, celkový příkon max. 8,3 kW
1 ks pračka, objem bubnu 10-11 kg, spotřeba vody max. 8,3 l, celkový příkon max. 8,3 kW
2 ks sušička, objem bubnu 8-9 kg, celkový příkon max. 8,5 kW
1 ks sušička, objem bubnu 13-14 kg, celkový příkon max. 14,3 kW
1 ks mandl, kapacita 60 kg/hod, celkový příkon max. 11,6 kW
1 ks žehlička s vyvíječem páry, celkový příkon max. 1 kW, bez nutnosti používání destilované vody
1 ks žehlící prkno s vyhříváním a odsáváním pracovní plochy, výškově stavitelné min. do 3 poloh
1 ks přepravní vozík, objem min. 220 l, min. 2 natáčecí kolečka s brzdou
Servis přístrojů zabezpečený autorizovaným servisním technikem max. do 48 hodin.
cenu technologie uvést včetně dovozu, instalace a spuštění do provozu - požadovaná záruka minimálně 24 měsíců více viz obchodní podmínky- návrh kupní smlouvy
Bližší specifikace:
Pračka
buben z nerez oceli s povrchovou strukturou a děrováním zabezpečujícím co nejmenší opotřebení praného prádla
nerezová vana
vytápění elektrické
připojení vody minimálně 2x studená + 1x teplá voda
odpadní ventil DN 70
robustní konstrukce přístroje, určená pro vysokou zátěž a dlouhou životnost technologie (v nabídce uvést rozměry a váhu přístroje)
nízké provozní náklady
volně programovatelná řídicí jednotka, která umožňuje přeprogramovat a upravovat všechny fáze pracího cyklu
řídící jednotka s vysokým počtem programových míst pro možnost vytvoření individuálních programů
speciální programové vybavení na praní, dezinfekci řídící jednotka s možností uložení vytvořených programů
řídící jednotka s možností přístupu k provozním hodnotám s odečtem na displeji přístroje
přístroj včetně zařízení pro připojení a přímé ovládání automatického dávkovacího zařízení
Sušička
buben z nerez oceli s povrchovou strukturou a děrování zabezpečujícím co nejmenší opotřebení sušených oděvů
reverzace bubnu s nastavitelnými reverzními časy
systém s odvodem vzduchu
elektronické měření zbytkové vlhkosti prádla
systém sušení s co nejefektivnějším využitím ohřátého vzduchu
velkoplošný filtr pro zbytkový prach
volně programovatelná řídící jednotka s možností volby programu s volitelným zadáním požadované zbytkové vlhkosti na displeji přístroje
nízké provozní náklady, množství odpařené vody minimálně 8 litrů/ hod.
krátké sušicí cykly, čas sušení programu “bavlna“ do 0 % zbytkové vlhkosti do 45 minut včetně ochlazování
Mandl
plynulá volba teploty
automatická ochrana prstů
lišta pro nožní spínání
možnost zpětného vracení prádla
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 950000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dodání kompletní dodávky do 10. ledna 2020.
Místo dodání / převzetí plnění: Kolín IV, Smetanova 764, PSČ 280 02
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Kritériem při výběru bude celková nejnižší nabídková cena.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka se podává v listinné formě v jednom vyhotovení.
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč předloží nabídkovou cenu obsahující:
Cenu za kus bez DPH a včetně DPH
Celková nabídková cena zakázky bez DPH a včetně DPH.
Nabídnutá cena musí být definována jako konečná a maximální. Neúplnost nabídky je důvodem k vyřazení nabídky z hodnocení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat - Prádelna Rodina“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky jsou minimálně 60 dní od převzetí kompletní dodávky.
Uchazeči jsou vázáni svojí nabídkou po dobu 90 dnů ode dne následujícího po skončení lhůty pro podání nabídek,
V případě nedodržení termínu dodání kompletní dodávky do 10. ledna 2020, ani v poskytnuté prodloužené náhradní lhůtě, je zadavatel oprávněn po dodavateli požadovat úhradu nákladů spojených se zdržením dodávky,
Zadavatel si vyhrazuje právao nevracet dodavatelům podané nabídky, neposkytovat náhradu nákladů, které dodavatel vynaloží na účast ve výběrovém řízení na veřejnou zakázku a vyloučit uchazeče, který nesplnil zadávací podmínky.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- final_Výzva+k+podání+nabídky+Prádelna+Rodina.pdf (11. 12. 2019 09:25)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (30. 12. 2019 15:59)
- rozhodnuti_o_vylouceni_uchazece.pdf (1. 1. 2020 12:13)
- autoremedura_podepsana_esf.pdf (9. 1. 2020 18:33)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (24. 4. 2020 17:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRAGOPERUN, spol. s r.o.se sídlem Říčany, Modletice 98, PSČ 251 01 IČ 41190360
Datum podpisu smlouvy: 21. 1. 2020
Datum ukončení: 21. 1. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.