Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Dodávky SW pro město Žďár nad Sázavou

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13057

Název zakázky: Dodávky SW pro město Žďár nad Sázavou

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 10. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: Město Žďár nad Sázavou

Sídlo zadavatele: Žižkova 227/1, 591 31 Žďár nad Sázavou

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Martin Mrkos, ACCA
  • Telefon: +420566688100
  • E-mail: starosta@zdarns.cz

IČ zadavatele: 00295841

DIČ zadavatele: CZ00295841

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Libor Vostrejš
  • Telefon: +420566688195
  • E-mail: libor.vostrejs@zdarns.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 11. 2019 09:00

Místo pro podání nabídek:
Městský úřad, podatelna (v provozní dobu MÚ), Žižkova 227/1, 591 01 Žďár nad Sázavou, k rukám Ing. Dany Wurzelové, vedoucí OKS

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění je dodávka software pro Město Žďár nad Sázavou v rámci projektu Využití konceptu Smart City pro rozvoj města Žďár nad Sázavou s registračním číslem: CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007367 spolufinancovaného z OPZ. Veřejná zakázka je zadávána podle pravidel pro veřejné zakázky malého rozsahu dle kap. 20.5.2. Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (ke stažení na stránkách https://www.esfcr.cz/).
Zadavatel si vyhrazuje právo rozdělit veřejnou zakázku na jednotlivé části mezi více účastníků. Zakázka je rozdělena na část 1 a část 2 v souladu s par. 35 zákona o zadávání veřejných zakázek. Nabídky mohou být předkládány na celou zakázku nebo na její jednotlivé části v návaznosti na níže uvedené rozdělení. Každá část bude hodnocena samostatně.
Veřejná zakázka je rozdělena na tyto dvě části:

  1. část 1: Portál občana
  2. část 2: SW pro transparentní Městský úřad
Účastník může podat nabídku na jednu nebo na obě části zakázky. V rámci každé části zakázky musí účastník nabídnout vždy kompletní plnění části zakázky.
Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, jeho specifikace a technické náležitosti:
Tento odstavec definuje technické podmínky dodávky SW pro Město Žďár nad Sázavou v rámci uvedeného projektu.
Předmětem plnění části 1 je dodávka Portálu občana. Portál občana bude umožňovat – kromě možnosti informovat občany – elektronickou komunikaci mezi občanem a městským úřadem. Tím se odlišuje od stávajících webových stránek města a rozšiřuje tak jejich možnosti.
Součástí předmětu plnění je zaškolení administrátorů a uživatelů portálu a podpora provozu systému na 2 roky. Další součástí je integrace Portálu občana na identitní systém EOS, dále pak na spisovou službu EZOP a poplatkové agendy (správa poplatků za psy a svoz odpadu) IS Agendio.
Zadavatel požaduje, aby členové týmu dodavatele pro plnění veřejné zakázky měli znalost českého jazyka na komunikativní úrovni.
Podrobné vymezení předmětu části 1 zakázky a technické požadavky jsou uvedeny v Příloze 1 Specifikace předmětu části 1 Portál občana. Tyto požadavky jsou považovány za minimální a na jejich splnění zadavatel trvá. Plnění veřejné zakázky bude probíhat na základě smlouvy, která bude uzavřena s dodavatelem, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější.
Předpokládaná hodnota a maximálně přípustná cena části 1 veřejné zakázky činí1 600 000,- Kč bez DPH.
Předmětem plnění části 2 veřejné zakázky je dodávka Aplikace usnesení. Součástí předmětu je integrace aplikace usnesení na identitní systém a systém Helpdesku, zaškolení administrátorů a uživatelů systému a podpora provozu systému na 2 roky.
Zadavatel požaduje, aby členové týmu dodavatele pro plnění veřejné zakázky měli znalost českého jazyka na komunikativní úrovni.
Podrobné vymezení předmětu části 2 zakázky a technické požadavky jsou uvedeny v Příloze 2 Specifikace předmětu části 2 SW pro transparentní Městský úřad. Tyto požadavky jsou považovány za minimální a na jejich splnění zadavatel trvá. Plnění veřejné zakázky bude probíhat na základě smluv, které budou uzavřeny s dodavatelem, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější.
Předpokládaná hodnota a maximálně přípustná cena části 2 veřejné zakázky činí 400 000,- Kč bez DPH.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
15.3.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Městský úřad Žďár nad Sázavou, Žižkova 227/1, 591 31 Žďár nad Sázavou

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základní hodnotící kritérium:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.
Ekonomická výhodnost bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny.
Hodnocena bude celková nabídková cena v Kč bez DPH (součet ceny za dílo a ceny za technickou podporu) v rozsahu 2 let.
Způsob hodnocení nabídek:
Pořadí nabídek bude sestaveno tak, že nejvhodnější nabídkou je ta, která obsahuje nejnižší nabídkovou cenu.
V případě, že se v hodnocení nabídek umístí na prvním místě dvě nabídky se shodnou nabídkovou cenou, vyhrazuje si zadavatel právo rozhodnout o vítězi mezi těmito dvěma účastníky losováním, provedeným za účasti zástupců dotčených účastníků výběrového řízení.
Předpokládaná hodnota jednotlivých částí zakázky je hodnotou maximální a nepřekročitelnou. V případě, že Uchazeč překročí v rámci své nabídky předpokládanou hodnotu, bude ze výběrového řízení vyloučen z důvodu nerespektování zadávacích podmínek.
Zadavatel bude rovněž posuzovat, zda nabídkové ceny uchazečů neobsahují mimořádně nízkou nabídkovou cenu. Pro stanovení mimořádně nízké nabídkové ceny bude využit následující postup:
Za mimořádně nízkou nabídkovou cenu bude považována taková cena, která bude o 30 % nižší než průměr ostatních nabídkových cen. Průměrná cena bude vypočtena z cen nabídek tak, že nejnižší a nejvyšší nabídka bude vynechána. Průměr ceny bude vypočten za předpokladu, že nabídek bude alespoň pět. Bude-li podáno méně než pět nabídek je zadavatel oprávněn posuzovat nabídkové ceny individuálně ve vztahu k předmětu plnění.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje, aby účastník výběrového řízení prokázal zákonem a zadavatelem stanovenou kvalifikaci dle přílohy - Výzva. Doklady prokazující kvalifikaci dodavatele budou součástí nabídky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Uchazeč, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.
Pokud uchazeč podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími uchazeči, nebo podá nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým dodavatelem vyloučí.
Podává-li nabídku více uchazečů společně, jsou povinni ve své nabídce uvést adresu pro doručování písemností zadavatele. Odesláním písemnosti na tuto adresu se má za to, že ji zadavatel odeslal všem účastníkům společné nabídky. Zadavatel má však právo odeslat písemnosti každému účastníkovi společné nabídky také samostatně

Nabídka bude předložena v následujícím členění:
1) krycí list nabídky s identifikačními údaji uchazeče, nabídkovou cenou a podpisem oprávněné osoby (osob) uchazeče (náležitosti viz příloha),
2) plná moc, pokud nabídku podepisuje zmocněná osoba,
3) návrh/návrhy smlouvy/smluv včetně příloh podepsaný/podepsané oprávněnou osobou uchazeče (příloha č. 5). Návrh smlouvy musí být podepsán uchazečem či jinou osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu,


Doklady, jimiž účastník prokazuje splnění kvalifikace:
a) čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá splatné daňové nedoplatky, splatné nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (viz příloha).
b) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán
c) seznam realizovaných dodávek
d) složení realizačního týmu a životopisy jeho členů
e) doklad o vzdělání a odborné kvalifikaci uchazeče.


Zadavatel si vyhrazuje právo:
a) neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem,
b) zadání zakázky kdykoliv zrušit i bez důvodu, nejpozději však do okamžiku uzavření SOD,
c) změnit nebo doplnit podmínky zadání,
d) provádět úpravy návrhů smlouvy,
e) odmítnout veškeré předložené nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v Kč ve členění celková cena bez DPH, DPH a celková cena včetně DPH. Podrobný rozpočet vyplní uchazeč dle přílohy č. 8 Výzvy, vyplněný rozpočet bude Přílohou č. 2 smlouvy. Další požadavky týkající se ceny zakázky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy o dílo.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku, a to buď na obě části zakázky, nebo na jednu z částí zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po Zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může Zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud Zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo.

Uchazeči jsou oprávněni do vzorového návrhu smlouvy o dílo doplnit pouze své identifikační údaje a nabídkovou cenu. Žádné další zásahy nejsou přípustné.

Návrh smlouvy o dílo musí být uchazečem podepsán.

 

Platební podmínky jsou uvedeny ve Smlouvě o dílo, která je přílohou této Výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 10. 2019
 
Aktualizováno: 18. 2. 2020