- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Dodávky zboží v oblasti IT
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11906
Název zakázky: Dodávky zboží v oblasti IT
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 11. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Člověk v tísni, o.p.s.
Sídlo zadavatele: Šafaříkova 635/24, 120 00 Praha 2
- Jméno: Marek Vozka
- Telefon: +420777787864
- E-mail: marek.vozka@clovekvtisni.cz
IČ zadavatele: 25755277
DIČ zadavatele: CZ25755277
- Jméno: Marek Vozka
- Telefon: +420777787864
- E-mail: marek.vozka@clovekvtisni.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 12. 2017 09:00
Místo pro podání nabídek: Dodavatel podá nabídku elektronicky prostřednictvím eTržiště – Tendr Maket. Jazyk, ve kterém bude nabídka podána: český
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Nákup notebooku, mobiln.ch telefonu, tiskáren, monitoru, projektoru, plátna, myší, klávesnic a desktopu. Přesná specifika viz příloha
ID zakázky v Tendr Marketu:
T004/17V/00035865
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 744529,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zadavatel stanovuje, že lhůta skončí dne 15.12.2017
Místo dodání / převzetí plnění: Šafaříkova 24, Praha 2
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je:
Nejnižší nabídková cena
V případě, že základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena, bude pořadí nabídek sestaveno podle výše nabídkové ceny tak, že na prvním místě bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou a na dalších místech nabídky s vyšší cenou, na posledním místě pak nabídka s nejvyšší nabídkovou cenou.
Informace o ceně vkládá uchazeč bez DPH
Nabídky se stejným hodnocením budou seřazeny následujícím způsobem: Losem
Losování bude probíhat v souladu se zásadami uvedenými v § 6. Účastnit se losování mají právo zájemci, kterých se losování týká. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 5 dnů předem losováním prostřednictvím e-tržiště.
Jako metoda hodnocení nabídek byla zvolena: Automatická metoda hodnocení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Kvalifikaci splní dodavatel, který předložil doklady k prokázání kvalifikace v prosté kopii. Budou akceptovány i originály či úředně ověřené kopie dokladu.
Další požadované kvalifikace:
Zadavatel požaduje, aby dodavatel předložil v rámci své nabídky čestné prohlášení dle vzoru, který je součástí výzvy k podání nabídky, o tom, že nemá v České republice nebo v zemi svého sídla:
a) v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
b) splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
c) splatné nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Vzhledem k tomu, že nabídka je podávána elektronicky prostřednictvím eTržiště, dodavatel k nabídce přiloží sken podepsaného cestného prohlášení. Originál prohlášení doloží vítězný dodavatel před podpisem kupní smlouvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Vzhledem k tomu, že se nabídka podává prostřednictvím e-Tržiště, jsou požadavky na zpravování nabídky dány systémem zadávání nabídky do tržiště.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Souvisí s dostatečným určením předmětu zakázky. Zadavatel musí uvést množství/rozsah (ve vztahu k předmětu zakázky), na základě kterého má být stanovena nabídková cena.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka je podávána prostřednictvím e Tržiště.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Marek Vozka, 777 787 864, marek.vozka@clovekvtisni.cz
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště.Další informace týkající se veřejné zakázky jsou k dispozici v její elektronické verzi.V případě nejasností zadávacích podmínek ve výzvě k podání nabídky mohou klást účastníci zadávacího řízení dotazy. Dotaz musí být zadavateli doručení nejpozději 4 pracovní dny před lhůtou pro podání nabídek. Zadavatel je povinen odpovědět na dotaz ve lhůtě 3 pracovních dnů od doručení dotazu a zaslat text dotazu spolu s odpovědí všem uchazečům, kterým byla odeslána výzva. Text dotazu (bez identifikace tazatele) spolu s odpovědí uveřejněn zadavatel v e-tržišti, pokud byla výzva uveřejněna.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Účastník zadávacího řízení v nabídce doloží doplněný návrh smlouvy, který musí být v souladu s podmínkami veřejné zakázky, zadávací dokumentace a jím doloženou nabídkou. V návrhu smlouvy doplní především nabídkovou cenu a další údaje a podmínky, které reagují na podmínky zadávací dokumentace. Návrh smlouvy je přílohou výzvy k podání nabídky
Dodavatel je povinen k nabídce přiložit doplněný návrh kupní smlouvy, který je součástí výzvy k podání nabídky. Jiné návrhy kupní smlouvy se nepřipouští. Dodavatel v návrhu kupní smlouvy uvede jednoznačnou identifikaci nabízeného zboží uvedením produktového čísla výrobce konkrétního nabízeného produktu. Pokud jedna položka v nabídce obsahuje více samostatných druhu zboží, dodavatel uvede produktové číslo výrobce u všech druhu nabízeného zboží, které jsou součástí jedné položky. Jednoznačná identifikace nabízeného zboží uvedením produktového čísla výrobce musí být uvedena v návrhu kupní smlouvy.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- IT_PSI_ 2017_formulář.pdf (24. 11. 2017 13:40)
- IT_PSI_2017_Čestné prohlášení.pdf (24. 11. 2017 13:40)
- IT_PSI_2017_Kupní smlouva.pdf (24. 11. 2017 13:40)
- priloha_parametry_mt259 mobil levny.pdf (24. 11. 2017 13:40)
- priloha_parametry_mt259 mobil.pdf (24. 11. 2017 13:40)
- priloha_parametry_mt259 tisk levna.pdf (24. 11. 2017 13:40)
- priloha_parametry_mt259 tisk velka.pdf (24. 11. 2017 13:40)
- priloha_parametry_mt259-13.pdf (24. 11. 2017 13:40)
- příloha_parametry_mt259-desktop.pdf (24. 11. 2017 13:40)
- vyzvaT004_17V_00035865.pdf (24. 11. 2017 13:40)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.