Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Efektivní správa Zdravého města Dobříše -

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11809

Název zakázky: Efektivní správa Zdravého města Dobříše -

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Dobříš

Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 119, 263 01 Dobříš

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Stanislav Vacek, MPA – starosta města
  • Telefon: +420318533301
  • E-mail: vacek@mestodobris.cz

IČ zadavatele: 00242098

DIČ zadavatele: CZ00242098

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petr Oplíštil
  • Telefon: +420736623386
  • E-mail: petr.oplistil@mestodobris.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 11. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

VYMEZENÍ PŘEDMĚTU ZAKÁZKY A JEHO TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Předmětem veřejné zakázky “ Efektivní správa Zdravého města Dobříše - vzdělávání“ jsou služby dle soupisu

služeb. Přesná hodnota zakázky: 956.000,- Kč bez DPH, 1.156.760,- Kč vč. DPH.

Předmět veřejné zakázky - Soupis služeb – příloha č. 1

Předmět veřejné zakázky – další činnosti - příloze č. 2

Závazné obchodní podmínky včetně platebních podmínek jsou uvedeny ve vzoru smlouvy – samostatná příloha

č. 3.

Plnění předmětu zakázky bude probíhat v rozsahu, formou a v termínech stanovených v zadávacích podmínkách.

Účastníci mohou podávat nabídky, na jednu, několik nebo na všechny části veřejné zakázky. Údaje v této

zadávací dokumentaci jsou závazné pro všechny části zakázky, není-li v zadávací dokumentaci uvedeno jinak.

Části zakázky jsou definovány v příloze č. 1 – členění dle modrých záhlaví na sedm (7) částí.

V částech, pro které účastník nebude podávat nabídku, upraví smlouvu a přílohy (nelze pouze nevyplnit).

V případě, kdy se účastník bude ucházet pouze o jednu nebo více části, je pro něj stanovená přesná hodnota

zakázky jako součet částí, do kterých se hlásí dle přílohy č. 1, kde jsou uvedeny předpokládané souhrnné náklady

jednotlivých částí.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 956000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.9.2018

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • 17.1 Hlavním hodnotícím kritériem pro zadání této zakázky je ekonomická výhodnost nabídky v souladu s § 114

    zákona. S pevně danou cenou a hodnocením kvality nabízené služby viz níže.

    Každá část zakázky bude hodnocena samostatně. Jednotlivé části podávané nabídky budou hodnoceny

    totožně, a to dle jejich ekonomické výhodnosti v níže uvedených dílčích hodnotících kritérií.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

SPLNĚNÍ KVALIFIKACE (ROZSAH, ZPŮSOB PROKÁZÁNÍ A MINIMÁLNÍ ÚROVEŇ ZPŮSOBILOSTI)

4.1 Prokázání základní způsobilosti:

Dle § 74 odst. 1 písm. a), b), c), d), e) zákona

Základní způsobilost dle § 74 odst. 1 zákona splňuje účastník,

a) který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen

pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země

sídla účastníka; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží;

jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán

nebo každý člen statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem účastníka či členem statutárního orgánu

účastníka právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární

orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku zahraniční právnická

osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle

uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tuto základní způsobilost musí účastník splňovat jak

ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště.

b) Který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;

c) Který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na

veřejné zdravotní pojištění;

d) Který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na

sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;

e) Který není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená

správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla účastníka.

Účastník prokazuje splnění základní způsobilosti podle § 75 odst. 1 zákona předložením

a) Výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a),

b) potvrzením příslušného finančního úřadu ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),

c) písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),

d) písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. c),

e) potvrzením příslušné okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. d),

f) výpisem z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není

v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. e)

Doklady prokazující základní způsobilost nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 dnů.

reg. č. projektu : CZ.03.4.74/0.0./0.0/16_033/0002924

6/14

4.2 Prokázání profesní způsobilosti:

Dle § 77 zákona odst. 1 a odst. 2 písm. a), c)

Profesní způsobilost dle § 77 odst. 1 a odst. 2 písm. a), c) zákona splňuje účastník, který předloží:

a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.

Výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 3 měsíců.

b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu

veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Zadavatel stanovuje splnění této způsobilosti v minimálním rozsahu nutném k plnění této veřejné zakázky,

tj. předložením

- živnostenského oprávnění, jehož předmětem podnikání je:

Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti

nebo

Pořádání vzdělávacích akcí

nebo

Organizování vzdělávacích akcí

nebo

Mimoškolní výchova a vzdělávání

c) doklad osvědčující odbornou způsobilost poddodavatele, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost

zabezpečuje

Zadavatel stanovuje splnění této způsobilosti v minimálním rozsahu nutném k plnění této veřejné zakázky,

tj. předložením:

- dokladu o Rozhodnutí o udělení akreditace ministerstva vnitra ČR na kurzy dle školícího plánu viz

příloha č. 1.

4.3 Prokázání technické kvalifikace:

Zadavatel požaduje v rozsahu dle § 79 odst. 2 zákona

Rozsah požadovaných informací a dokladů dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona:

Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení

ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.

reg. č. projektu : CZ.03.4.74/0.0./0.0/16_033/0002924

7/14

Dle § 79 odst. 2 písmeno b) zákona

- Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží seznam významných služeb za poslední 3 roky (případně

smlouvy s objednateli a doklady o uskutečnění plnění účastníka) v tomto rozsahu:

- Celkem 3 obdobných zakázek, tj. zakázek, kde proběhlo školení min. 20 zaměstnanců v min. celkovém

rozsahu 500.000 Kč.

Dle § 79 odst. 2 písmeno d) zákona

Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží min. 2 členy realizačního týmu, kteří splňují technickou kvalifikaci

v tomto rozsahu:

Vedoucí vzdělávacího týmu (zodpovědný za celý průběh plnění) - vysokoškolské vzdělání v oblasti ekonomiky a

managementu nebo andragogiky, zkušenosti s vedením projektů a projektového týmu v oblasti vzdělávání a

projektů financovaných z ESF – min. 5 let.

vysokoškolské vzdělání – požadavek souvisí s vysokou odborností v oblasti řízení projektů a vedení týmu lidí,

znalosti zásad projektového řízení, porozumění rozpočtu a řízení CF projektu, zkušenosti s ESF z důvodů znalostí

zásad a pravidel operačních programů apod. z hlediska realizace projektu, finančního řízení a také publicity

člen týmu (alespoň jeden lektor z týmu) – min. středoškolské vzdělání, zkušenosti s vedením vzdělávacích

projektů a projektů financovaných z ESF – min. 5 let

Způsob prokázání – Osvědčením o vzdělání postačí v prostých kopiích, vlastnoručně podepsaný profesní

životopis s uvedením relevantní praxe k předkládané zakázce.

Dle § 79 odst. 2 písmeno e) a j) zákona

- Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží popis technického vybavení, tak aby bylo zřejmé, že účastník

veřejné zakázky je schopen realizovat celý předmět zakázky minimálně v tomto rozsahu:

- PC, notebooky – pro každou osobu ve školené skupině jeden (viz. Příloha č. 1 - školící plán – soupis

plnění zakázky)

- flipchart/ whiteboard + fixy

- dataprojektor, promítací plátno

- videorekordér, videokamera

- Literární – pedagogická literatura, odborná literatura apod.

- Obrazové soubory – ilustrace, fotografie apod.

- Dotykové pomůcky – studijní a výukové materiály apod.

- Způsob prokázání – čestné prohlášení

Dle § 79 odst. 2 písmeno f) zákona

- Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží ke každému jednotlivému kurzu či školení odpovědného

lektora, jeho smluvní vztah s účastníkem zadávacího řízení a strukturovaný životopis lektora, z kterého

bude zřejmé, že lektor bude dostatečně odborně erudován k proškolení jednotlivých kurzů.

reg. č. projektu : CZ.03.4.74/0.0./0.0/16_033/0002924

8/14

Dle § 79 odst. 2 písmeno g) zákona

- Účastník veřejné zakázky v nabídce doloží doklad o certifikaci dle ČSN EN ISO 9001.

4.4 Prokázání ekonomické kvalifikace

Dle § 78 zákona

Účastník předloží roční obrat dosahující výše 1.000.000 Kč za 3 bezprostředně předcházející účetní období.

Účastník prokáže obrat výkazem zisku a ztrát účastníka nebo obdobným dokladem podle právního řádu země

sídla účastníka.

4.5 Prokazování kvalifikace prostřednictvím jiných osob - § 83 zákona

Účastník může prokázat určitou část ekonomické kvalifikace, technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti

požadované zadavatelem prostřednictvím jiných osob.

Účastník je v takovém případě povinen zadavateli předložit:

a) Doklady prokazující splnění profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 jinou osobou,,

b) Doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,

c) Doklady o splnění základní způsobilosti podle § 74 jinou osobou a

d) Písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo k poskytnutí věcí

nebo práv, s nimiž bude účastník oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň

v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za účastníka.

Účastník není oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění profesní způsobilosti dle § 77 odst. 1

zákona, tj. výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní

zapsán.

4.6 Změny v kvalifikaci - § 88 zákona

Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně

kvalifikace účastníka zadávacího řízení, je účastník zadávacího řízení povinen tuto změnu zadavateli do 5

pracovních dnů oznámit a do 10 pracovních dnů od oznámení této změny předložit nové doklady nebo

prohlášení ke kvalifikaci; zadavatel může tyto lhůty prodloužit nebo prominout jejich zmeškání. Povinnost podle

věty první účastníku zadávacího řízení nevzniká, pokud je kvalifikace změněna takovým způsobem, že

a) Podmínky kvalifikace jsou nadále splněny,

b) Nedošlo k ovlivnění kritérií pro snížení počtu účastníků zadávacího řízení nebo nabídek a

c) Nedošlo k ovlivnění kritérií hodnocení nabídek.

PODMÍNKY PROKAZOVÁNÍ KVALIFIKACE V PŘÍPADĚ SPOLEČNÉ NABÍDKY

V případě, že má být předmět veřejné zakázky plněn několika účastníky společně a za tímto účelem podávají či

hodlají podat společnou nabídku, je dle § 77 odst. 1 zákona každý z účastníků povinen prokázat splnění základní

způsobilosti a profesní způsobilosti dle 77 odst. 2 písm. a) zákona v plném rozsahu. V případě prokazování

splnění profesní způsobilosti dle § 77 odst. 2 písm. c), ekonomické a technické kvalifikace musí prokázat všichni

účastníci společně. V případě prokazování splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prostřednictvím

poddodavatelé se použije § 83 zákona obdobně.

reg. č. projektu : CZ.03.4.74/0.0./0.0/16_033/0002924

9/14

V případě společné účasti účastníků zadavatel požaduje doložení, jaké bude rozdělení odpovědnosti za plnění

veřejné zakázky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

OBSAH NABÍDKY

9.1 Nabídka bude předložena v listinné formě ve 2 vyhotoveních, z nichž jedno bude označeno jako originál a

jedno jako kopie, a dále v elektronické formě na datovém nosiči (CD/DVD/flash disk). Datový nosič bude

obsahovat min. návrh smlouvy v otevřeném formátu (doc, odt apod.).

9.2 Nabídka bude podána v českém jazyce.

9.3 Pokud zadávací dokumentace obsahuje formuláře pro jednotlivé úkony a doklady požadované

zadavatelem nebo zákonem, je účastník povinen je použít.

9.4 Nabídka účastníka bude obsahovat v tomto pořadí tyto náležitosti:

1) Obsah nabídky - s uvedením jednotlivých kapitol a číslem strany, na které se definované doklady nachází.

2) Identifikační údaje účastníka formou vyplněného krycího listu nabídky – příloha č. 4

3) Dokumenty prokazující způsobilost a kvalifikaci budou řazeny následovně:

Základní způsobilost dle § 75 odst. 1 zákona

Profesní způsobilost dle § 77 zákona

Ekonomická kvalifikace dle § 78 zákona

Technická kvalifikace dle § 79 zákona

4) Návrh smlouvy

5) Seznam poddodavatelů včetně poddodavatelského systému

7) Ostatní informace a další dokumenty požadované zákonem či zadavatelem

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

CENA NABÍDKY

10.1 Celková nabídková cena je cena určena za celý předmět plnění veřejné zakázky. Pevná nabídková cena

v sobě zahrnuje veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky, včetně např. pronájmu

prostor pro školení a souvisejícími náklady na toto školení včetně cestovného lektorů.

Překročení pevné nabídkové ceny je možné pouze v případě, že dojde v průběhu realizace projektu ke

změnám daňových předpisů, majících vliv na výši nabídkové ceny. Překročení nabídkové ceny bude mít

za následek vyloučení účastníka ze zadávacího řízení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
VYSVĚTLENÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE7.1 Vysvětlení zadávací dokumentace je možno doručit písemně (e-mail, datová schránka, pošta) nejpozději3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1. Adresa pro písemné doručování je shodná sesídlem zadavatele.Kontaktní osoba: Petr Oplíštil, e-mail: epodatelna@mestodobris.czDoručovací adresa: Mírové náměstí 119, 263 01 DobříšEmailová zpráva včetně všech příloh nesmí přesáhnout 9 MB.V předmětu zprávy musí být uvedena poznámka: OPZ - vzděláváníIdentifikátor datové schránky: pnxbx8uZaslaný e-mailový dotaz se považuje za přijatý dnem potvrzení příjmu zprávy (automatizované odeslánípotvrzení o přečtení)Vysvětlení zadávací dokumentace včetně přesného znění požadavku bude odesláno nejpozději do 5pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek dle § 98 odst. 1 zákona.Vysvětlení zadávací dokumentace, včetně přesného znění požadavku bude uveřejněno stejnýmzpůsobem, jakým zadavatel uveřejnil zadávací dokumentaci nebo kvalifikační dokumentaci.7.2 Zadavatel může vysvětlit zadávací dokumentaci i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace

Zadávací řízení se řídí:
na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 11. 2017
 
Aktualizováno: 7. 12. 2017