- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Efektivní úřad města Příbram II – zpracování generelu dopravy, generelu parkování a pasportu veřejného osvětlení
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12825
Název zakázky: Efektivní úřad města Příbram II – zpracování generelu dopravy, generelu parkování a pasportu veřejného osvětlení
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 6. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007436 Efektivní úřad města Příbram - 2. etapa příjemce: Město Příbram
Název/obchodní firma zadavatele: Město Příbram
Sídlo zadavatele: Tyršova 108, 261 19 Příbram
IČ zadavatele: 00243132
- Jméno: Mgr. Hana Marie Levanti
- Telefon: +420318402561
- E-mail: hana.levanti@pribram.eu
Lhůta pro podání nabídek: 4. 7. 2019 09:00
Místo pro podání nabídek: výhradně prostřednictvím elektronického nástroje na adrese: https://sluzby.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/65930d5f-85f6-4de1-af1f-6a34b8d604b2
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování generelu dopravy, generelu parkování a pasportu veřejného osvětlení.
Zakázka je dělena na 3 dílčí části:
Dílčí část 1 – Generel dopravy
Předmětem první dílčí části je zpracování generelu dopravy, resp. zpracování základního dopravně inženýrského dokumentu v oblasti rozvoje dopravních sítí a rozvoje dopravy, který identifikuje hlavní problémy dopravy – mobilitu a dopravní potřeby uživatelů a navrhuje opatření na jejich řešení. Tento dokument má vytvořit základní podmínky pro rozvoj kvalitní dopravní soustavy postavené na využití vlastností jednotlivých druhů dopravy, s ohledem na její ekonomické a sociální vlivy a dopady na životní prostředí a veřejné zdraví.
Podrobný popis předmětu plnění první dílčí části je uveden v příloze č. 1 této zadávací dokumentace.
Dílčí část 2 - Generel parkování
Předmětem druhé dílčí části je zpracování generelu parkování pro město Příbram.
Podrobný popis předmětu plnění druhé dílčí části je uveden v příloze č. 2 této zadávací dokumentace.
Dílčí část 3 – Pasport veřejného osvětlení
Předmětem třetí dílčí části je zpracování pasportu veřejného osvětlení.
Podrobný popis předmětu plnění třetí dílčí části je uveden v příloze č. 3 této zadávací dokumentace.
Účastník zadávacího řízení může podat nabídku na všechny části veřejné zakázky nebo současně na dílčí část 1 a 2 anebo pouze na dílčí část 3. Zadavatel si vyhrazuje právo uzavřít smlouvu pro dílčí části 1 a 2 společně a pro dílčí část 3 veřejné zakázky s jiným dodavatelem na základě výhodnosti nabídek.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění veřejné zakázky: ihned po nabytí účinnosti smlouvy. Termín dokončení: dílčí části 1 a 2 do 30. 9. 2020, dílčí část 3 do 30. 4. 2020
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je město Příbram.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost nabídky, podrobnosti viz zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje splnění základní a profesní způsobilosti a technické kvalifikace, viz zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: V souladu s ustanovením § 211 odst. 3 zákona musí písemná komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem probíhat elektronicky. Nabídky budou přijímány výhradně v elektronické podobě na adrese: https://sluzby.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/65930d5f-85f6-4de1-af1f-6a34b8d604b2. Více viz zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Viz zadávací dokumentace.
Požadavek na jednu nabídku: Viz zadávací dokumentace.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: zák. č. 134/2016 Sb.
Soubory ke stažení:
- ZD.zip (13. 6. 2019 09:41)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.