Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Elektronické úřední desky

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13265

Název zakázky: Elektronické úřední desky

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 1. 2020

Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Opavsko severozápad

Sídlo zadavatele: Úvalno č. 58, 793 91 Úvalno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Aleš Salibor
  • Telefon: +420724182960
  • E-mail: starosta@obechlavnice.cz

IČ zadavatele: 75077841

DIČ zadavatele: CZ75077841

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Ivana Jurečková
  • Telefon: +420774281066
  • E-mail: iva.jureckova@idiz.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 2. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Obec Hlavnice, 747 52 Hlavnice 103

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem VZ je dodávka a instalace 6 ks venkovních elektronických úředních desek stojících na podstavci, vč. software, dle dále uvedené specifikace, které budou dodány a nainstalovány v šesti obcích Mikroregionu Opavsko severozápad, a to v obcích: Bratříkovice, Brumovice, Holasovice, Neplachovice, Úvalno, a Velké Heraltice. Tzn. v každé uvedené obci bude dodána a nainstalována 1 el. úřední deska – více viz místo plnění.Dále viz ZD.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 997890,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.8.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
viz ZD

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Profesní způsobilost:

    Splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.  
    Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii dokladu, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují. Jedná se o příslušné živnostenské oprávnění či licenci

    pro obory činností:

    Zprostředkování obchodu a služeb nebo
    Velkoobchod a maloobchod
    Výroba elektronických součástek, elektrických zařízení a výroba a opravy elektrických strojů, přístrojů a elektronických zařízení pracujících na malém napětí nebo
    Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály nebo
    Poskytování technických služeb nebo
    Výroba, obchod a služby jinde nezařazené

  • Technická kvalifikace

    Kritéria technické kvalifikace stanoví zadavatel za účelem prokázání lidských zdrojů, technických zdrojů nebo odborných schopností a zkušeností nezbytných pro plnění veřejné zakázky.  

    K prokázání kritérií technické kvalifikace zadavatel požaduje předložení:

    seznamu významných dodávek poskytnutých veřejnému zadavateli za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, a to min. pro 3 zakázky obdobného charakteru jako předmět zadávacího řízení, přičemž každá z těchto zakázek musí obsahovat dodávku a instalaci minimálně jedné elektronické úřední desky.    

    Za splněnou dobu se považuje dodávka uvedená v příslušném seznamu, která byla v průběhu této doby dokončena. Účastník zadávacího řízení může použít dodávky, které poskytl:

    společně s jinými dodavateli nebo
    jako poddodavatel

    popisu a fotografií zboží určeného k dodání s přesným označením typu předmětu plnění nabízeného účastníkem s technickými parametry.

    Účastník je povinen předložit, jako součást své nabídky i technické listy včetně označení výrobce a typového označení zboží, které zařadil do své nabídky.  Toto zboží pak musí beze zbytku splňovat vymezené technické parametry.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel požaduje následující formální členění nabídky:

1: Krycí list nabídky 

2: Obsah nabídky

3: Doklady o splnění způsobilosti a kvalifikace 

4:  Podepsaný návrh smlouvy o dílo

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

 Nabídková cena bude zahrnovat:

dodávku a instalaci venkovních elektronických úředních desek vč. dopravy do jednotlivých obcí
dodávku a instalaci SW vč. zprovoznění, proškolení v jednotlivých obcích, informačních letáků v tištěné a el. podobě

– vše v členění dle jednotlivých obcí a v členění cena bez DPH, DPH, cena vč. DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 723000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): VEGLER s.r.o.Zámostní 1155/27, 710 00 OstravaIČO: 06264352

    Datum podpisu smlouvy: 17. 4. 2020

Datum ukončení: 17. 4. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 24. 1. 2020
 
Aktualizováno: 20. 4. 2020