Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Evaluace projektů Na správnou cestu! II, Křehká šance II a Proč zrovna já? II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12085

Název zakázky: Evaluace projektů Na správnou cestu! II, Křehká šance II a Proč zrovna já? II

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 2. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Probační a mediační služba

Sídlo zadavatele: Hybernská 18, 110 00 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Andra Matoušková
  • Telefon: +420737247526
  • E-mail: amatouskova@pms.justice.cz

IČ zadavatele: 70888060

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Monika Menclová
  • Telefon: +420702118820
  • E-mail: mmenclova@pms.justice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 2. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
NEN

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění procesní a dopadové evaluace projektů:

Na správnou cestu! II
Křehká šance II
Proč zrovna já? II

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1850000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.6.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Hybernská 18, 110 00 Praha 1

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny z hlediska ekonomické výhodnosti nabídky, jež bude posuzována prostřednictvím níže uvedených hodnotících kritérií s příslušnými váhami:

nabídková cena v Kč bez DPH 60 %

návrh na zpracování evaluace40 %

Hodnotící kritérium č. 1 – nabídková cena - se hodnotí tak, že nejnižší celkové nabídkové ceně (ceny dílčích evaluací nebudou hodnoceny) je přirazeno 100 bodů a následně je násobeno vahou daného kritéria. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne následujícím výpočtem:

Počet bodů za kritérium č.1=100×(nejnižší nabídková cena)/(nabídková cena hodnocené nabídky) 

Výsledné bodové hodnoty budou vynásobeny váhou kritéria č. 1, tj. 60%.

Počet bodů za kritérium č.1×váha kritéria=zisk bodů dle kritéria č.1

Hodnotící kritérium č. 2 – návrh na zpracování evaluace, u kterého nelze výslednou hodnotu kvantifikovat, se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce je vždy v daném subkriteriu přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.

Návrh na zpracování evaluace bude obsahovat následující části (subkritéria):

komplexní a adekvátní návrh evaluačního designu (100 bodů) – váha 20%;

realistický a adekvátní návrh datových zdrojů, metod sběru a analýzy dat (100 bodů) – váha 20%.

V rámci hodnocení bude uvedeno slovní vysvětlení bodového hodnocení v rámci jednotlivých subkriterií. Maximální možný počet získaných bodů v rámci jednoho subkriteria je 100 bodů. Větší počet bodů znamená lepší nabídku. Bodové ohodnocení v rámci dílčího subkritéria bude následně přepočteno dle níže uvedeného vzorce:

Počet bodů, které nabídka v daném subkritériu získala ×váha daného subkritéria=zisk bodů v rámci daného subkritéria

Výsledné bodové hodnoty subkriteria a) a b) budou sečteny.

Počet bodů za subkritérium a)+Počet bodů za subkritérium b)=zisk bodů dle kriteria č.2

 

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1. Základní způsobilost

Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, vzor viz příloha č. 2 této výzvy.

2. Profesní způsobilost

a) výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,

b) doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.

3. Technická kvalifikace

a) seznam zakázek obdobného charakteru

Splnění tohoto požadavku dodavatel prokáže doložením seznamu minimálně 2 zakázek obdobného charakteru, poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení, přičemž hodnota každé z nich činila minimálně 300.000,- Kč bez DPH pro každou zakázku.

Zakázkou obdobného charakteru se rozumí realizace evaluace zaměřená na sběr, analýzu, interpretaci dat a definici doporučení s cílem získání „důkazů“ o fungování programů, politik či projektů a navržení vhodných opatření. Předmětem evaluace takové zakázky jsou programy, politiky či projekty v sociálně vědní či sociální oblasti.

Dodavatel předloží seznam zakázek obdobného charakteru s uvedením:

•      názvu zakázky,

•      názvu a adresy subjektu, pro který zakázku realizoval,

•      kontaktní osoby subjektu,

•      dobu plnění zakázky uvedenou nejen v letech, ale i měsících,

•      hodnoty zakázky bez DPH,

•      rozsahu a stručné anotace předmětu zakázky.

b) seznam členů realizačního týmu

Splnění tohoto požadavku dodavatel prokáže předložením seznamu členů realizačního týmu, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Dodavatel u každého člena týmu uvede popis způsobu jeho zapojení do realizace předmětu plnění.

Požadované složení a kvalifikaci realizačního týmu

Zadavatel požaduje realizační tým v počtu min. 4 osob, s tím, že 1 osoba musí být vedoucím týmu – odborným garantem a dále 3 osoby, z nichž každá bude mít na starosti evaluaci jednoho z projektů.

Vedoucí týmu (odborný garant):

  • vysokoškolské vzdělání magisterského stupně,
  • praxe min. 3 roky v provádění evaluací (obecně), uvedeno nejen v letech, ale i měsících,
  • prokazatelná zkušenost s prováděním evaluací v sociálně vědní oblasti (účast na min. 2 zakázkách v posledních 3 letech), uvedeno nejen v letech, ale i měsících,
  • prokazatelná zkušenost na pozici vedoucího evaluačního týmu.

Ostatní experti (minimálně 3):

  • praxe min. 2 roky v provádění evaluací, uvedeno nejen v letech, ale i měsících

Přílohou seznamu musí být strukturované profesní životopisy jednotlivých členů realizačního týmu v minimálním rozsahu:

•    jméno a příjmení,

•    nejvyšší dosažené vzdělání (vč. prosté kopie dokladu o dosažení vzdělání),

•    prokázání zkušenosti dle výše uvedených požadavků,

•    přehled profesní praxe se zaměřením na problematiku jednotlivých projektů (vždy pouze s ohledem na zaměření projektu, jehož evaluaci bude mít evaluátor na starosti).

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Požadovaný obsah nabídky:

Nabídková cena zpracovaná dle části 7 této výzvy v Příloze č. 1 Návrhu smlouvy

Uvedení kontaktní osoby dodavatele (včetně adresy, tel. kontaktu a e-mailové adresy)

Návrh na zpracování evaluace, v maximálním rozsahu 12 stran formátu A4

Detailní harmonogram realizace zakázky

Doklady prokazující kvalifikaci dodavatele, viz. část 9 této výzvy

Podepsaný Návrh smlouvy viz Příloha č. 1 této výzvy

Seznam poddodavatelů včetně jejich identifikace, popř. čestné prohlášení uchazeče, že k realizaci zakázky nebude poddodavatele využívat.

Nabídkou dodavatele se rozumí soubor dokumentů s obsahem a ve formě požadované touto výzvou, varianty nabídky nejsou přípustné.

Dodavatel může podat pouze jednu nabídku, nabídka musí být zpracována v českém jazyce a musí být elektronicky podepsaná.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu do Přílohy č. 1 Návrh Smlouvy, vyplněním článku 4, odstavce 4.1. a odstavce 4.4. Návrhu smlouvy.

Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Zadavatel upozorňuje, že nabídky mohou být podávány pouze elektronickou formou prostřednictvím národního elektronického nástroje (dále jen „NEN“) https://nen.nipez.cz/profil/mvcr.Zadavatel upozorňuje, že podaná nabídka musí být opatřena elektronickým podpisem.Dodavatel zpracuje svoji nabídku, včetně dokladů prokazujících splnění kvalifikace, plně v elektronické podobě, a to tak, aby mohla být podána prostřednictvím certifikovaného elektronického nástroje NEN. Podrobné informace o ovládání systému jsou uvedeny v uživatelských příručkách na adrese https://nen.nipez.cz/ v sekci uživatelské příručky. Zadavatel nepřipouští podání nabídky v listinné podobě ani v elektronické formě jiným způsobem, než prostřednictvím elektronického nástroje NEN.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 2. 2018
 
Aktualizováno: 28. 3. 2018