Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Evaluace projektů Národního screeningového centra

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13135

Název zakázky: Evaluace projektů Národního screeningového centra

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 12. 2019

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Ústav zdravotnických informací a statistiky České republiky

Sídlo zadavatele: Palackého náměstí 4/372, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: prof. RNDr. Ladislav Dušek, Ph.D.
  • Telefon: +420224972112
  • E-mail: uzis@uzis.cz

IČ zadavatele: 00023833

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Richard Galuška
  • Telefon: +420224972112
  • E-mail: pravnivz@uzis.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 1. 2020 10:00

Místo pro podání nabídek:
Elektronicky podaná nabídka prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

  •  

PŘEDMĚT A ÚČEL VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Předmětem plnění veřejné zakázky je zpracování evaluace jedenácti pilotních projektů s názvy: Datová základna realizace screeningových programů (dále jen ,,Datová základna“), Program časného záchytu karcinomu prostaty u populace mužů v dispenzární péči po onkologických onemocněních (dále jen „PROSTATA“), Optimalizace programu screeningu karcinomu děložního hrdla zavedením detekce genomu lidského papilomaviru pomocí samoodběrových sad u žen dlouhodobě se neúčastnících stávajícího screeningu (dále jen „CERVIX“), Časný záchyt diabetické retinopatie a makulárního edému u pacientů s diabetem 1. nebo 2. typu (dále jen „RETINO“), Časný záchyt chronické obstrukční plicní nemoci v rizikové populaci (dále jen „CHOPN), Zvýšení efektivity adresného zvaní občanů ke screeningům karcinomu tlustého střeva a konečníku, prsu a děložního hrdla (dále jen „Adresné zvaní"), Časný záchyt kritických vrozených srdečních vad u zralých novorozenců při hospitalizaci a v raném postnatálním období (dále jen „CCHD“), Pilotní projekt Sekundární prevence osteoporotických zlomenin u osob nad 50 let věku po první prodělané osteoporotické zlomenině (dále jen „OSTEO), Časný záchyt tyreopatií v těhotenství (dále jen „TYREOPATIE“), Časný záchyt familiární hypercholesterolémie (dále jen „FH), Screening rizika předčasného porodu zavedením programu QUIPP (dále jen „QUIPP“).

Projekt „Datová základna“ má za cíl vybudovat systém evaluace programů časného záchytu onemocnění v ČR tak, aby byl zajištěn jejich maximální pozitivní dopad na zdraví obyvatel a jejich vysoká nákladová efektivita. Tento projekt navazuje na projekt Národní koordinační centrum programů časného záchytu onemocnění a poskytne tak sjednocené a doplněné datové zdroje vhodné pro realizaci programů časného záchytu onemocnění. Součástí projektu je i ověření efektivity, účinnosti a ekvity stávajících 4 realizovaných screeningových programů (screening karcinomu prsu,kolorekta a děložního hrdla a novorozenecký laboratorní screening). Vybudované metodické a technické zázemí v rámci projektu „Datová základna“ umožňuje ÚZIS ČR realizovat pilotní ověřování konkrétních potenciálních screeningových programů. Pilotní projekty jsou předmětem této veřejné zakázky. Vlastní realizace pilotních projektů probíhá na základě doporučení Národní rady pro implementaci a řízení programů časného záchytu onemocnění a schválení dotace v rámci Operačního programu Zaměstnanost, Výzva č. 39.

Popis jednotlivých projektů je uveden v příloze č. 3 Popis jednotlivých projektů

 

BLIŽŠÍ SPECIFIKACE PŘEDMĚTU PLNĚNÍ

Evaluace projektů bude zaměřena jak na procesní část, tak na dopadovou část jednotlivých projektů.

Procesní evaluace posoudí nastavení a dodržování procesů jednotlivých projektů nejen ve vztahu k jejich administraci a řízení, postupu realizace jednotlivých aktivit a výstupů dle projektové žádosti, efektivitě zapojení klíčových partnerů pro zavedení programu, ale zejména ve vztahu k dodržování nastavených metodik a postupů získávání a zadávání dat z projektů, které jsou klíčové pro budoucí interpretací výsledků.

Dopadová evaluace bude zaměřena zejména na validitu finálních výstupů projektů, tedy návrhů systémových opatření pro budoucí modifikace screeeningu a jejich možnosti rozšíření do celého zdravotního systému. Evaluace tedy ověří, zda jsou na základě pilotní realizace formulovány relevantní a realizovatelné návrhy na zavedení screeningu a zda byly správně definovány nutné změny ve vnějším prostředí, tj. zejména nastavení legislativy a systému financování, případně další předpoklady pro úspěšné zavedení screeningu. Výstupem evaluace budou také doporučení na případnou úpravu finálních výstupů projektů, a to v návaznosti na výsledky šetření. 

Hlavním účelem evaluace je získat nezávislá, objektivně podložená a konzistentní zjištění, závěry a doporučení využitelná při rozhodování Ministerstva zdravotnictví (dále MZČR) ve spolupráci s Ústavem zdravotnických informací a statistiky České republiky (dále ÚZIS) o dalších krocích souvisejících s rozvojem Národního screeningového centra a se zaváděním a optimalizací národních screeningových programů v rámci Národní strategie ochrany a podpory zdraví a prevence nemocí.

Vyhodnocení by mělo být provedeno s důrazem na dlouhodobé dopady a udržitelnost výsledků projektů, tj. mělo by přispět k úspěšnému a také ekonomickému zavedení hodnocených screeningových programů.

Základní okruhy/témata evaluačních otázek pro hodnocené projekty:

Definované evaluační otázky budou zodpovězeny v rámci evaluačního procesu. Tam, kde je to relevantní, je možnost jednotlivé evaluační otázky rozpracovat na podotázky, prostřednictvím kterých budou dílčí evaluační otázky zodpovězeny.

 

Výstupy plnění veřejné zakázky

Úvodní jednání se zadavatelem

Obsahem bude zejména diskuse k průběhu realizace veřejné zakázky a k zpřesňování evaluačních otázek.

·         Vstupní evaluační zpráva projektu „Datová základna“

Vstupní evaluační zpráva bude vypracována pouze pro projekt „Datová základna“, a to maximálně do 3 měsíců od podpisu smlouvy. Zpráva bude obsahovat minimálně: úvod, dopracování evaluačního designu, nastavení a odůvodnění vzorku pro hloubkové rozhovory či polostandardizované rozhovory a plán případných dotazníkových šetření.

 

·         Procesní evaluační zpráva

Procesní evaluace se zaměří na hodnocení průběhu realizace jednotlivých projektů, zpráva bude obsahovat hlavní závěry a doporučení. Součástí zprávy bude:

  • manažerské shrnutí, tj. zkrácená verze evaluační zprávy obsahující hlavní zjištění a doporučení v rozsahu cca 2 strany na každý projekt,
  • popis a upřesnění harmonogramu realizace evaluace (harmonogram, jednotlivých evaluačních aktivit),
  • detailní popis metodologie řešení (zpracování evaluace),
  • identifikace datových zdrojů použitých při evaluaci,
  • podrobné odpovědi na evaluační otázky – formulace zjištění a závěrů (interpretace zjištění),
  • jasná a adresná doporučení.

 

Procesní evaluační otázky pro hodnocené projekty:

Společné otázky pro projekty:

  • Byly aktivity vhodně vydefinovány vzhledem ke stanoveným cílům a realizovány tak, že přímo a jednoznačně přispěly k dosažení účelu projektu? Realizovaly se některé aktivity bez jasně definovaného výstupu a jeho využití?
  • Byly informace pro cílovou skupinu v jednotlivých pilotních projektech srozumitelné a dostatečné (informace poskytnuté lékařem, sestrou, informace dostupné na webu, informace z tištěných materiálů poskytnutých cílové skupině)?

Konkrétní otázky pro jednotlivé projekty:

Datová základna

  • Byla vhodně navržena architektura datového skladu?
  • Byl vhodně zvolen nástroj pro sběr dat pro účel vyhodnocení pilotních projektů?
  • Jsou manuály indikátorů kvality pro screeningové programy pro uživatele srozumitelné a indikátory kvality vhodně zvolené?
  • Jaké překážky bylo nutné v průběhu realizace projektu překonat?

 

PROSTATA

  • Je mezioborová spolupráce mezi onkologickým centrem (KOC) a urologem v rámci pilotního projektu prakticky nastavená?
  • Je výběr center dostatečně reprezentativní ve smyslu testování nastaveného screeningového procesu v různých typech zdravotnických zařízení?
  • Je Metodika realizace vlastního screeningového vyšetření u urologů srozumitelná a časově proveditelná?

 

CERVIX

  • Je navržený postup logistiky samoodběrových souprav cílové skupině přijatelný?
  • Je algoritmus výběru žen pro oslovení k účasti ve screeningu vhodně koncipován?

 

RETINO

  • Je v projektu nastavená personální kapacita čtecího centra pro projektem daný počet pacientů realizovatelná pro celoplošné zavedení?
  • Je počet pacientů zařazených do projektu dostatečný pro vyhodnocení projektu a posouzení možnosti zavedení screeningového procesu do praxe v ČR?

 

CHOPN

  • Je výběr center dostatečně reprezentativní ve smyslu testování nastaveného screeningového procesu v různých typech zdravotnických zařízení?
  • Je spolupráce mezi praktickým lékařem a pneumologem v rámci pilotního projektu efektivně a účelně nastavená?
  • Je Metodika realizace vlastního screeningového vyšetření pro cílovou skupinu srozumitelná a obsahově optimální?

 

Adresné zvaní

  • Jsou vytvořené „finální verze zvacích dopisů“ pro cílové skupiny populace srozumitelné a dostatečné?
  • Zhodnoťte potřebu a míru spolupráce s dalšími subjekty (MZČR, ZP, univerzity, zdravotnická zařízení, screeningová centra, orgány státní správy apod.)
  • Jaké překážky bylo nutné v průběhu realizace projektu překonat?

 

CCHD

  • Jak hodnotí matky novorozenců zaváděnou screeningovou metodu?
  • Je rozsah poskytnutých informací pro rozhodovací proces účasti ve screeningu z pohledu matek novorozenců dostačující?

 

OSTEO

  • Je efektivní postup oslovovat pacienty ošetřované ambulantně ihned při prvním ošetření zlomeniny po úrazu?
  • Ovlivňuje možnost zajistit pacientovi transport k osteologickému vyšetření míru ochoty podstoupit vyšetření?

     

TYREOPATIE

  • Je algoritmus výběru pacientek pro oslovení k účasti ve screeningu vhodně koncipován?
  • Je v projektu nastavená personální kapacita endokrinologických ambulancí pro daný počet pacientů a vyžadovaný počet návštěv realizovatelná pro celoplošné zavedení?
  • Je mezioborová spolupráce mezi gynekologickým centrem a endokrinologem v rámci pilotního projektu prakticky nastavená?

 

FH

  • Je matka v případě pozitivního nálezu FH ochotna informovat o tomto výsledku své příbuzné (partnera/otce, sourozence a další příbuzné)?

 

QUIPP

  • Je počet pacientek zařazených do projektu dostatečný pro vyhodnocení stanovených cílů projektu?
  • Je obsah a četnost poskytnutých informací pro rizikové těhotné srozumitelný a motivační pro rozhodnutí přihlásit se do screeningu?

 

·         Dopadová evaluační zpráva projektu

Dopadová evaluační zpráva projektu bude souhrnným strukturovaným informováním o řešení projektu a bude obsahovat konečné závěry a doporučení. Ve zprávě bude část věnována opětovným retrospektivním zjištěním. Dopadová evaluační zpráva bude obsahovat minimálně následující části:

  • manažerské shrnutí, tj. zkrácená verze evaluační zprávy obsahující hlavní zjištění a doporučení v rozsahu cca 2 strany na každý projekt,
  • detailní popis metodologie řešení (zpracování evaluace),
  • identifikace datových zdrojů použitých při evaluaci,
  • podrobné odpovědi na evaluační otázky – formulace zjištění a závěrů (interpretace zjištění),
  • jasná a adresná doporučení.

 

Dopadové evaluační otázky pro hodnocené projekty:

Společná otázka pro projekty:

  • Jsou vypracované analytické výstupy v souladu s analytickými cíli pilotního projektu?

Konkrétní otázky pro jednotlivé projekty:

Datová základna

  • Je možné identifikovat dopad na jeden z komplementárních screeningových projektů? (Výběr screeningového projektu je ponechán na volbě evaluátora)
  • Jak hodnotí účastníci vzdělávací aktivity z hlediska kvality, obsahu a využitelnosti v praxi?

 

PROSTATA

  • Přispěl projekt ke zlepšení časné diagnostiky (obecný cíl Národního onkologického programu) karcinomu prostaty?

 

CERVIX

  • Přispěl pilotní projekt k naplňování cílů stávajícího celorepublikového programu cervikálního screeningu?
  • Je vhodné uvažovat pro celorepublikový program provádění vyšetření v jedné centrální laboratoři?
  • Je zvolená forma provedení vyšetření v domácím prostředí pro ženy přijatelná jako možnost screeningového vyšetření?

 

RETINO

  • Přispěl projekt ke zlepšení naplňování stávajícího doporučeného postupu dispenzarizace pacientů s diabetem z oblasti časného záchytu diabetické retinopatie?
  • Je počet pacientů zařazených do projektu dostatečný pro vyhodnocení projektu a posouzení možnosti zavedení screeningového procesu do praxe v ČR?

 

CHOPN

  • Přispěl projekt ke zlepšení časného záchytu chronické obstrukční plicní nemoci?
  • Je navržený postup screeningu implementovatelný pro celoplošné zavedení z pohledu pneumologických a praktických lékařů?

 

Adresné zvaní

  • Jak jsou dosažené výsledky projektu relevantní z hlediska cílů nastartování účinných a dlouhodobě udržitelných mechanismů ke zlepšení zdravotního stavu populace, případě z hlediska snižování nerovností v přístupu ke zdravotní péči?
  • Měl projekt dopad i na jiné skupiny obyvatel než v zamýšlené cílové skupině?
  • Lze vysledovat pozitivní či negativní dopady, např. ve vztahu k vyšší informovanosti cílových skupin (v závislosti na hlavních problémech, které měl projekt řešit)?

CCHD

  • Přispěl pilotní projekt k naplnění cíle screeningového programu?
  • Je navržený postup screeningu neonatology a sestrami implementovatelný pro celoplošné zavedení?
  • Je zvolený počet center zařazených do projektu dostatečný pro vyhodnocení projektu a posouzení možnosti zavedení screeningového procesu do praxe v ČR?

 

OSTEO

  • Přispěl projekt k vyššímu záchytu pacientů na denzitometrickém (DXA) vyšetření po prodělané zlomenině?
  • Je počet pacientů zařazených do projektu dostatečný pro vyhodnocení projektu a posouzení možnosti zavedení FLS systému do praxe v ČR?
  • Je možné uvažovat pro celorepublikový program provádění vyšetření vitaminu D v jedné centrální laboratoři?

 

TYREOPATIE

  • Přispěl projekt k naplnění cíle screeningového programu?
  • Byl zvolený počet center pro hodnocení celoplošného zavedení dostatečný?

 

FH

  • Přispěl projekt k naplňování cílů stávajícího celorepublikového programu novorozeneckého screeningu?
  • Je možné uvažovat pro celorepublikový program provádění molekulárně-genetického vyšetření v jedné centrální laboratoři metodou NGS?
  • Je možné uvažovat vyšetřovaní mutací, jejichž patologický význam je nejasný i v celorepublikovém programu tak, aby molekulárně-genetické vyšetření bylo nákladově efektivní?

 

QUIPP

  • Přispěl projekt ke zlepšení prenatální preventivní péče u předčasných porodů?
  • Je počet pacientek zařazených do projektu dostatečný pro posouzení možnosti zavedení screeningového procesu do praxe v ČR?
  • Byl zvolený počet center pro hodnocení celoplošného zavedení dostatečný?

 

Využitelné zdroje pro evaluaci projektů jsou k dispozici pro každý projekt:

  • Žádost o podporu
  • Situační analýzy jednotlivých pilotních projektů
  • Zprávy o realizaci projektu
  • Návrhy metodických dokumentů
  • Metodické dokumenty
  • Průběžné výstupy

Požadované metody a možný přístup

  • Desk research - Důkladný vstupní desk research, založený na relevantní odborné literatuře a dalších teoretických podkladech.
  • Expertní posouzení dílčích výstupů projektu – expertní (delphi) panel - Odborné zhodnocené experty u hlavních výstupů projektu.
  • Šetření mezi projektovým týmem a dalšími subjekty - Rozsah a harmonogram tohoto typu terénního šetření (např. hloubkové rozhovory, polostandardizované rozhovory, dotazníková šetření) nechává zadavatel na návrhu realizátora evaluace, který bude zpracován v nabídce.

V nabídce zadavatel požaduje detailní rozpracování výše uvedených metod, včetně podrobného návrhu rozsahu a časového harmonogramu. Zároveň zadavatel schvaluje všechny návrhy dotazníkových šetření, strukturu rozhovorů a expertních panelů, stejně tak výběr respondentů u všech navrhovaných metod.

Využitelné externí informační zdroje

  • web www.uzis.cz
  • web https://nsc.uzis.cz/
  • web www.mzcr.cz

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1920000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění: Ihned od uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky Termíny kroků plnění: Vstupní evaluační zpráva projektu: Datová základna: do 3 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy Procesní evaluační zpráva - nejzazší termíny odevzdání evaluační zprávy: RETINO: 3 měsíce od nabytí účinnosti smlouvy PROSTATA: 4 měsíce od nabytí účinnosti smlouvy CHOPN: 4 měsíce od nabytí účinnosti smlouvy CCHD:5 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy Adresné zvaní:5 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy CERVIX: 6 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy OSTEO: 7 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy Datová základna: 10 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy FH: 10 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy TYREOPATIE: 12 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy QUIPP: 13 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy Dopadová evaluační zpráva – nejzazší termíny odevzdání evaluační zprávy: Datová základna: 30. 6. 2022 PROSTATA: 28. 2. 2021 CERVIX: 31. 1. 2021 RETINO: 31. 1. 2021 CHOPN: 28. 2. 2021 Adresné zvaní: 31. 3. 2021 CCHD: 31. 3. 2021 OSTEO: 30. 6. 2021 TYREOPATIE: 31. 12. 2021 FH: 30. 9. 2021 QUIPP: 28. 2. 2022 Zadavatel si vyhrazuje změnu termínu odevzdání zpráv s ohledem na průběh realizace projektů, nejpozději však do 30. 11. 2022, tedy měsíc před nejzazším termínem pro ukončení fyzické realizace projektu v rámci výzvy 039 OPZ.

Místo dodání / převzetí plnění:
Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění veřejné zakázky, účastník je oprávněn provádět vyhodnocování informací, formulování závěrů a navrhování doporučení i v rámci svého sídla či na jiném místě. Účastník je však povinen: 1)Provádět šetření u vybraných účastníků projektu (v rámci celé ČR – tedy i mimo Prahu). 2)Průběžně konzultovat průběh plnění veřejné zakázky a předávat zpracované výstupy v sídle zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti - nejnižší nabídkové ceny.

Hodnotící kritéria:                                                                                                váha

Celková nabídková cena v Kč bez DPH                                                                  100 %

Zadavatel stanoví pořadí nabídek od nabídky s nejnižší nabídkovou cenou po nabídku s nejvyšší nabídkovou cenou. Jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu.

Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady účastníka na veškeré služby či dodávky nezbytné pro řádné a včasné splnění předmětu VZ, a to včetně všech nákladů souvisejících při zohlednění veškerých rizik a vlivů, o kterých lze v průběhu plnění předmětu VZ uvažovat. Nabídková cena musí být stanovena i s přihlédnutím k vývoji cen v daném oboru včetně vývoje kurzu české měny k zahraničním měnám až do doby splnění předmětu VZ.

Pro hodnocení nabídkové ceny je rozhodující její výše bez DPH.

V případě podání nabídek více účastníků se shodnou celkovou nabídkovou cenou a při splnění všech zadávacích podmínek stanovených zadavatelem, bude výběr nejvhodnější nabídky účastníka, proveden transparentním losem.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Splnění základních kvalifikačních předpokladů bude prokázáno doložením čestného prohlášení, kterým účastník zadávacího řízení prohlašuje, že:

  • nemá v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, splatný nedoplatek na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

 

Profesní kvalifikační předpoklady

Splnění profesních kvalifikačních předpokladů bude prokázáno doložením:

a) kopie výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné evidence, pokud je v ní účastník zapsán, ne starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky,

b) kopie dokladu o oprávnění k podnikání zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění vztahující se k předmětu veřejné zakázky, tedy Výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení, příp. Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona

Výše uvedené doklady lze nahradit kopií výpisu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů.

 
Technické kvalifikační předpoklady

Splnění technických kvalifikačních předpokladů účastník prokáže doložením:

 

a)    seznamu alespoň 2 významných služeb obdobného charakteru a rozsahu poskytnutých účastníkem v posledních 3 letech ve formě čestného prohlášení v následující struktuře:

  • název, IČO a sídlo objednatele služby, kontaktní osoba objednatele s uvedením telefonu nebo e-mailu,
  • název a popis služby,
  • celkový rozsah plnění (ve finančním vyjádření v Kč bez DPH),
  • doba a místo poskytování služby.

Účastník splňuje technický kvalifikační předpoklad, pokud v posledních 3 letech realizoval alespoň 2 služby obdobného charakteru. Za obdobnou významnou službu jsou považovány služby, jejichž předmětem bylo zpracování evaluace výsledků některého z programů v rámci České republiky a zaměřeného na rozvoj lidských zdrojů nebo zvyšování zaměstnanosti nebo sociální integraci nebo rozvoj veřejné správy o minimální finanční hodnotě 250.000,- Kč bez DPH za každou takovou službu.

Seznam významných služeb obdobného charakteru a rozsahu musí mít formu čestného prohlášení účastníka. K seznamu musí být přiloženy kopie osvědčení objednatelů těchto významných služeb či případně smlouvy uzavření s objednateli a doklady o uskutečnění plnění ze strany účastníka - např. předávací protokol

Z osvědčení objednatelů či smluv a dokladů o uskutečnění plnění i seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že splňuje daný technický kvalifikační předpoklad.

b)    seznamu osob, který se bude podílet na plnění zakázky – realizační tým

 

Účastník splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud má k dispozici realizační tým skládající se minimálně z 3 osob v následujícím složení:

-       Vedoucí realizačního týmu musí:

a.     plynně komunikovat slovem i písmem v českém jazyce,

b.     mít prokazatelnou praxi v poskytování obdobných služeb jako je předmět této veřejné zakázky v délce nejméně 3 let,

c.     prokázat účast nejméně na 2 zakázkách zaměřených na výzkum nebo rozvoj v některé z těchto oblastí: problematika zvyšování zaměstnanosti, rozvoje lidských zdrojů, sociální integrace a rovné příležitosti.

 

-       Odborník v oblasti evaluace musí:

a.     plynně komunikovat slovem i písmem v českém jazyce,

b.     mít prokazatelnou praxi v poskytování obdobných služeb jako je předmět této veřejné zakázky v délce nejméně 2 let,

c.     prokázat účast nejméně na 2 zakázkách s obdobným předmětem plnění (viz požadavky na významné služby) ve kterých vystupoval v pozici odborníka v oblasti evaluace.

 

-       Analytik musí:

a.     plynně komunikovat slovem i písmem v českém jazyce,

b.     mít prokazatelnou praxi v poskytování obdobných služeb jako je předmět této veřejné zakázky v délce nejméně 2 let,

c.     prokázat účast nejméně na 2 zakázkách s obdobným předmětem plnění (viz požadavky na významné služby) ve kterých vystupoval v pozici analytika nebo obdobné.

 

Zároveň požadujeme, aby všichni členové evaluačního týmu měli vysokoškolské vzdělání magisterského stupně. K prokázání splnění výše uvedených kvalifikačních předpokladů účastník předloží profesní životopisy členů evaluačního týmu podepsané příslušnými členy realizačního týmu, z nichž bude vyplývat splnění výše uvedených požadavků zadavatele.

 

Profesní životopis musí obsahovat minimálně následující:

a)    jméno a příjmení člena/členky týmu (pracovníka/pracovnice),

b)    role při plnění zakázky,

c)     přehled profesní praxe vztahující se k plnění této zakázky,

d)    nejdůležitější referenční zakázky odpovídající požadavkům zadavatele realizované daným členem v uplynulých 3 letech; z uvedených údajů musí být dále patrný objednatel zakázky, finanční objem plnění, doba plnění a rozpis vykonaných činností v rámci dané zakázky.

Všechny doklady postačí předložit v prosté kopii. Originály nebo ověřené kopie požadovaných dokladů předloží vítězný účastník na základě oprávnění zadavatele nejpozději před podpisem smlouvy.

 

Doklady prokazující základní způsobilost či profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.

Elektronické originály některých dokladů o kvalifikaci mohou být získány přímo z informačních systémů veřejné správy (např. výpis z obchodního rejstříku na webu www.justice.cz, výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů na webu http://www.isvz.cz/ISVZ/SKD/ISVZ_SKD_text.aspx). V zadávacích řízeních mohou být používány elektronické dokumenty v podobě výpisů z těchto informačních systémů. Elektronické obrazy nebo kopie takových dokumentů bez elektronických podpisů nebo pečetí (např. skeny listinných výpisů nebo printscreen obrazovky) jsou z hlediska ZZVZ považovány za prosté kopie.

Pokud účastník předložení dokladu nahradí odkazem na odpovídající informace vedené v informačním systému veřejné správy (tzn. v nabídce je obsažen odkaz, nikoliv elektronický dokument), nedochází vůbec k předložení dokladů, ustanovení ZZVZ o předkládání kopií nebo originálů dokladů se neuplatní a ve vztahu k takovým dokumentům se tedy ani výzva podle § 122 odst. 3 nezasílá.

Zadavatel bude akceptovat doklady z jiných členských států (zejména členských států EU či EHP) prokazující rovnocennou kvalifikaci, jejíž splnění v rámci zadávacího řízení požaduje. Zadavatel zároveň neomezuje účast v soutěži těm účastníkům, kteří mají sídlo nebo místo podnikání v jiném členském státě EU. Zadavatel nicméně upozorňuje na povinnost předložit veškeré doklady v českém jazyce, slovenském jazyce, tedy v případě cizojazyčných dokladů a/nebo podkladů v úředně ověřeném překladu.

 

Lhůta pro prokázání kvalifikace

Účastník prokazuje splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek, a to doklady k prokázání splnění kvalifikace musí být součástí nabídky. Zadavatel je oprávněn žádat objasnění kvalifikace či předložení dalších informací a dokladů k prokázání splnění kvalifikace.

 
Neprokázání kvalifikace

Pokud účastník ve své nabídce neprokáže splnění kvalifikace stanoveným způsobem, nebude jeho nabídka dále posuzována a hodnocena.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Veškeré výstupy plnění veřejné zakázky (materiály, produkty, zprávy apod.) musí být označeny v souladu s Metodickým pokynem pro publicitu a komunikaci ESI fondů v programovém období 2014-2020 a s dalšími podmínkami a pravidly souvisejícími s realizací Projektu. Finální výstupy plnění veřejné zakázky budou realizovány vždy až po schválení ze strany zadavatele.

Výstupy a výsledky (zejména odpovědi na evaluační otázky a doporučení) plnění musí být maximálně jasné, přehledné a formulačně úsporné, tak aby byly pro adresáty evaluace přístupné. Evaluátor se v maximální možné míře vyhne tomu, aby uváděl:

  • všeobecně známé informace (s výjimkou základních a poměrně známých informací o pokroku programu či o jeho kontextu; evaluace zde však nesmí „skončit“ a uvedené informace musí být dále prozkoumány a poskytnut vhled do jejich příčin, souvislostí a následků);
  • informace typu „nice to know“, opakující se informace, tzv. „slovní vata“ (bez praktického přínosu pro hodnocená témata);
  • neurčité a vágní informace (účelem evaluace není popsat, co vše se „může“ dít / stát, ale zjistit, co se skutečně stalo, zhodnotit nastalé a vyvodit, co by se mělo dělat jinak).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění veřejné zakázky.

Nabídková cena bude uvedena na Krycím listu nabídky, který tvoří Přílohu č. 2 této Výzvy – Krycí list nabídky (vzor).

Nabídková cena musí být v nabídce účastníka uvedena jako celková cena předmětu plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH, i vč. DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.

Nabídková cena musí být uvedena v českých korunách. V nabídkové ceně musí být obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje.Elektronicky podaná nabídka: Účastník podává nabídku v elektronické podobě výhradně prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil. Nabídka musí být elektronicky podepsána. Listinnou podobu podání nabídek zadavatel neumožňuje. Pro účastníky, kteří nemají zřízen přístup do elektronického nástroje, je nutné si před podáním nabídky podat žádost o registraci a jeho zřízení. Bližší informace účastník nalezne v pravidlech elektronického nástroje pod následujícím odkazem:https://www.tendermarket.cz/provozniRad.seam?cid=117115 v dokumentu „Nový provozní řád (verze 6) platný od 1. 7. 2017“, který si je možno stáhnout ve formátu pdf.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Varianty nabídky se nepřipouští. Každý účastník je oprávněn podat pouze 1 nabídku.Poddodavatelé:•Účastník je ve své nabídce povinen specifikovat případné poddodavatele.•Pokud se účastník rozhodne využít poddodavatele / poddodavatelů, musí specifikovat tu část plnění veřejné zakázky, kterou má v úmyslu tímto způsobem zajistit, a to včetně podílu, resp. finančního rozsahu plnění.•Analogicky k postupu dle zákona není účastník oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů (4.1) a výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné evidence (4.2 a). •Účastník, který nepodal nabídku v tomto zadávacím řízení, může být poddodavatelem více účastníků v tomto zadávacím řízení. Změna v osobě poddodavatele je podmíněna souhlasem zadavatele.•Prohlášení k poddodavatelskému systému tvoří Přílohu č. 3 Smlouvy – Seznam poddodavatelů.Sdružení účastníků:•Nabídka může být podána sdružením účastníků. •V takovém případě musí být v nabídce doložena smlouva o sdružení, ve které musí být obsažen závazek, že všichni tito účastníci budou vůči zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s předmětnou veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky, i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky, a dále musí být v nabídce uvedeno, který z účastníků bude vystupovat jménem sdružení (účastníka).Zadávací lhůta•Účastníci jsou svou nabídkou vázáni po dobu 90 kalendářních dnů ode dne uplynutí lhůty pro podání nabídek.

Požadavek na jednu nabídku:
Závazné obchodní a platební podmínky jsou vymezeny v návrhu smlouvy, který tvoří Přílohu č. 1 této Výzvy – Návrh smlouvy (závazný vzor).Účastník je povinen předložit v nabídce jediný návrh smlouvy, a to na celý předmět plnění zakázky. K tomuto účelu využije vzorový návrh smlouvy, který je Přílohou č. 1 této Výzvy. Účastník není oprávněn činit změny či doplnění vzorového návrhu smlouvy, vyjma údajů, u nichž vyplývá z jejich obsahu povinnost doplnění (místa označená [doplní účastník]). V případě nabídky podávané společně několika účastníky je účastník oprávněn upravit návrh smlouvy nad rámec předchozí věty pouze s ohledem na tuto skutečnost.Návrh smlouvy musí být ze strany účastníka podepsán osobou oprávněnou zastupovat (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování účastníka). V případě zmocnění je nutné, aby součástí nabídky účastníka byla platná plná moc.Účastník musí nabídku zpracovat na kompletní zajištění předmětu plnění veřejné zakázky.Varianty nabídky se nepřipouští. Každý účastník je oprávněn podat pouze 1 nabídku.Poddodavatelé:•Účastník je ve své nabídce povinen specifikovat případné poddodavatele.•Pokud se účastník rozhodne využít poddodavatele / poddodavatelů, musí specifikovat tu část plnění veřejné zakázky, kterou má v úmyslu tímto způsobem zajistit, a to včetně podílu, resp. finančního rozsahu plnění.•Analogicky k postupu dle zákona není účastník oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů (4.1) a výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné evidence (4.2 a). •Účastník, který nepodal nabídku v tomto zadávacím řízení, může být poddodavatelem více účastníků v tomto zadávacím řízení. Změna v osobě poddodavatele je podmíněna souhlasem zadavatele.•Prohlášení k poddodavatelskému systému tvoří Přílohu č. 3 Smlouvy – Seznam poddodavatelů.Sdružení účastníků:•Nabídka může být podána sdružením účastníků. •V takovém případě musí být v nabídce doložena smlouva o sdružení, ve které musí být obsažen závazek, že všichni tito účastníci budou vůči zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s předmětnou veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky, i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky, a dále musí být v nabídce uvedeno, který z účastníků bude vystupovat jménem sdružení (účastníka).Zadávací lhůta•Účastníci jsou svou nabídkou vázáni po dobu 90 kalendářních dnů ode dne uplynutí lhůty pro podání nabídek.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Účastník je oprávněn požadovat od zadavatele vysvětlení k zadávacím podmínkám.Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být zadavateli doručena elektronicky přes výše uvedený profil zadavatele, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Na základě žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace doručené ve stanovené lhůtě zadavatel poskytne účastníku vysvětlení k zadávacím podmínkám, a to nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Vysvětlení k zadávacím podmínkám, včetně přesného znění žádosti zadavatel uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. Pokud bude zadavatel poskytovat některému z účastníků i upřesňující či doplňující informace k veřejné zakázce, poskytne tytéž informace rovněž všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní je na webových stránkách https://www.esfcr.cz a na profilu zadavatele.Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu zadávacích podmínek i z vlastního podnětu. Změnu zadávacích podmínek zadavatel oznámí všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. V případě takové změny podmínek zadávacího řízení, která může rozšířit okruh možných účastníků, zadavatel prodlouží lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku původní lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Nabídky musí být doručeny zadavateli v požadované lhůtě. Později doručené nabídky nebudou zařazeny do posouzení ani hodnocení nabídek.
  • Nabídky ani jednotlivé součásti nabídek účastníků či vyloučených účastníků nebudou vráceny.
  • V případě podání nabídek více účastníků se shodnou nabídkovou cenou a při splnění všech zadávacích podmínek stanovených zadavatelem, bude výběr nejvhodnější nabídky účastníka proveden transparentním losem.
  • Při nesplnění podmínek tohoto zadávacího řízení si zadavatel vyhrazuje právo nabídku účastníka nezahrnout do hodnocení nabídek.
  • Účastníci nemají právo na náhradu nákladů spojených s účasti v zadávacím řízení.
  • Účastníci nesou veškeré náklady spojené s vypracováním a podáním nabídky. Zadavatel v žádném případě neponese za takové náklady zodpovědnost, bez ohledu na průběh a výsledek zadávacího řízení.
  • Účastníku podáním nabídky nevznikají žádná práva na uzavření smlouvy na předmět nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, popř. vyjasnit informace deklarované účastníky v nabídkách.
  • Zadavatel požaduje, aby evaluátor postupoval při realizaci veřejné zakázky v souladu s Metodickým pokynem pro evaluace v programovém období 2014 – 2020 a s Etickým kodexem evaluátora (viz  https://czecheval.cz/dokumenty/ces_eticky_kodex__.pdf).

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (v aktuálním znění), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1480000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): KPMG Česká republika, s.r.o.Pobřežní 648/1aKarlín18600 Praha 800553115

    Datum podpisu smlouvy: 10. 3. 2020

Datum ukončení: 10. 3. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 12. 2019
 
Aktualizováno: 31. 3. 2023