Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Firemní vzdělávání

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11263

Název zakázky: Firemní vzdělávání

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 6. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Brück AM spol. s r. o.

Sídlo zadavatele: Zámrsk 10, 565 43 Zámrsk

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Andrej Kašický
  • Telefon: +420733389497
  • E-mail: kasicky@cep-rra.cz

IČ zadavatele: 49685643

DIČ zadavatele: CZ49685643

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Drahomíra Smetáková
  • Telefon: +420724864177
  • E-mail: drahomira.smetakova@brueck.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 7. 2017 09:00

Místo pro podání nabídek:
Brück AM spol. s r.o., Zámrsk 10, 565 43 Zámrsk, recepce

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je poskytnutí (resp. nákup) vzdělávacích služeb. Vzhledem k rozmanitosti předmětu veřejné zakázky se zadavatel rozhodl rozdělit zakázku na následující 3 samostatné části:

1. část: Kurzy měkkých a manažerských dovedností

2. část: Kurzy IT dovedností
3. část: Účetní, ekonomické a právní kurzy

Každá z výše uvedených částí bude hodnocena samostatně. Účastník tedy může podat samostatnou nabídku do každé jednotlivé části. Zadavatel si vyhrazuje právo dílčího plnění veřejné zakázky dle jednotlivých částí.

Podrobná specifikace předmětu plnění jednotlivých částí veřejné zakázky je uvedena v přílohách č. 2.1., 2.2. a 2.3. výzvy k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1567678,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín ukončení plnění veřejné zakázky: všechny části veřejné zakázky budou dokončeny a ve finální podobě předány zadavateli do 18 kalendářních měsíců od data nabytí účinnosti smlouvy o poskytování vzdělávacích služeb.

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele: Zámrsk 10, 565 43 Zámrsk

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky.

Nabídky budou hodnoceny podle dvou dílčích hodnotících kritérií (resp. subkritérií), kterými jsou:

KRITÉRIUM Č. 1:

Nabídková cena předmětu veřejné zakázky (v Kč bez DPH)                   váha 70 %

KRITÉRIUM Č. 2:

Návrh realizace vzdělávacích aktivit (kvalita nabízeného řešení)             váha 30 %

 

Kritérium č. 2 je dále členěno na následující dílčí subkritéria:

2.1: obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení školení (evaluace), způsob hodnocení ověření znalostí účastníků a návrh zpětné vazby

2.2: metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe

2.3: ukázky studijních materiálů, ukázka dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu včetně ukázky ověření znalostí

 

Způsob hodnocení nabídek:

KRITÉRIUM Č. 1: Nabídková cena za předmět veřejné zakázky bez DPH

Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu za předmět veřejné zakázky bez DPH bodovací metodou. Celková výše nabídkové ceny bez DPH bude hodnocena podle její absolutní výše.

Bodové hodnocení kritéria č. 1 bude vypočteno podle vzorce:

Bodové hodnocení = nejnižší nabídková cena / hodnocena nabídková cena x 100 bodů x 70% váha

 

KRITÉRIUM Č. 2: Kvalita nabízeného řešení

Kvalita Návrhu realizace vzdělávacích aktivit bude posuzována komplexně, přičemž bude zohledňováno předpokládané naplnění stanovených cílů dotačního projektu.

Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka účastníka, jež bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky dle subkritérií 2.1 – 2.3 tohoto hodnotícího kritéria.

U kritéria č. 2 bude zadavatelem jmenovaná komise hodnotit u předložených návrhů následující dílčí subkritéria:

Subkritérium 2.1: obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení školení (evaluace), způsob hodnocení ověření znalostí účastníků a návrh zpětné vazby:

Hlavními aspekty hodnocení dle tohoto dílčího hodnotícího subkritéria jsou:

- obsah nabízených vzdělávacích (školících) aktivit, struktura těchto aktivit, jejich náplň;

- způsob hodnocení výsledků školení;
- způsob hodnocení ověření znalostí účastníků; 
- návrh zpětné vazby.

Jako nejlepší bude hodnocena nabídka, ve které uchazeč detailně rozepíše školení na dané dny. Logicky a odpovídajícím způsobem rozvrhne teoretickou a praktickou část zakázky s důrazem na uplatnění v praxi. Lépe hodnoceno bude průběžné získávání zpětné vazby, jejíž výsledek bude provázán na další výklad a povede k maximálnímu pochopení učené látky.

Subkritérium 2.2: metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe:

Hlavními aspekty hodnocení dle tohoto dílčího hodnotícího subkritéria jsou:

- návrh metod výuky (školení);

- návrh forem výuky (školení), a to s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe.

Jako nejlepší bude hodnocena nabídka ve které uchazeč detailně popíše postupy a procesy, výukové metody, které budou nejvíce vyhovovat potřebám cílové skupiny, lépe bude hodnocena větší míra přizpůsobení se cílové skupině. Nejlépe bude hodnocena nabídka, ve které bude navržený takový způsob komunikace mezi všemi stranami, který bude odpovídající, efektivní a proaktivní s cílem zcela naplnit cíl školení. Reakce na dotazy posluchačů musí být kompletní a zodpovězeny tak, aby byl uchazečem plně chápán další tok učené látky. Velký důraz je kladen na interaktivitu při výuce, zaměření na praxi u dodavatele.

 

Subkritérium 2.3: ukázky studijních materiálů, ukázka dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu včetně ukázky ověření znalostí:

Hlavními aspekty hodnocení dle tohoto dílčího hodnotícího subkritéria jsou:

- interaktivní zapojení účastníka;

- shrnutí látky, praktická použitelnost, strukturovanost testu, odkazy na další zdroje;
- studijní materiály mají znaky vycházející z didaktických doporučení při práci s cílovou skupinou.

 

Využití výukových pomůcek bude plně odpovídat zaměření kurzu a podporovat interaktivitu a praktický nácvik školení. Popsané využití poznatků v praxi bude odpovídat potřebám cílové skupiny. Hodnocen bude styl a efektivita praktického procvičování.

 

Zadavatel bude hodnotit kvalitu nabízeného řešení bodovací metodou. Bodové hodnocení jednotlivých dílčích subkritérií v rámci kritéria č. 2 bude vypočteno podle následujícího vzorce:

Bodové hodnocení = bodové hodnocení subkritéria / váha subkritéria x 30% váha

 

Celkové bodové hodnocení v rámci kritéria č. 2 bude vypočteno jako součet bodových hodnocení dílčích subkritérií.

 

U číselně nevyjádřitelného dílčího kritéria č. 2 zadavatelem jmenovaná komise stanoví pořadí nabídek od nejvhodnější nabídky k nejméně vhodné, a to na základě posouzení kvality Návrhu realizace vzdělávacích aktivit obsaženého v nabídce účastníka.

Hodnocení nabídek v rámci daného subkritéria proběhne tak, že se sestaví pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné. Nejvhodnější nabídce se přiřadí 100 bodů a každé následující nabídce se přiřadí takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění tohoto dílčího kritéria ve vztahu k nejvhodnější nabídce. Takto získané bodové ohodnocení se následně propočte váhou subkritéria a váhou kritéria, čímž se získá výsledná bodová hodnota přidělená jednotlivým nabídkám v tomto dílčím kritériu č. 2.

 

Sestavení celkového pořadí

Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů. V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním dílčím hodnotícím kritériu – nabídková cena bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Předpokladem hodnocení nabídky účastníka zadávacího řízení je splnění stanovených podmínek pro účast, tedy mj. také požadavků na kvalifikaci.

 

Splněním kvalifikace se rozumí:

- prokázání základní způsobilosti dle ustanovení § 74 ZZVZ,

- prokázání profesní způsobilosti dle ustanovení § 77 ZZVZ a
- prokázání kritérií technické kvalifikace dle ustanovení § 79 odst. 2 ZZVZ.

 

Základní způsobilost splní účastník zadávacího řízení:

a) který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí výše uvedené podmínky splňovat jak tato právnická osoba, tak každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a také osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele. Podává-li nabídku či žádost o účast pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí výše uvedené podmínky splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu, podává-li nabídku či žádost o účast pobočka závodu české právnické osoby, musí výše uvedené podmínky splňovat vedle výše uvedených osob rovněž vedoucí pobočky.

b) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) který nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) který není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

V rámci nabídky účastníci prokazují splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením podepsaného čestného prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů dle vzoru uvedeného v příloze č. 3 výzvy.

 

Vybraný dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti předložením prostých kopií následujících dokumentů:

- příslušných výpisů z evidence Rejstříku trestů fyzických a právnických osob ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a) ZZVZ,

- potvrzení příslušného finančního úřadu ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b) ZZVZ,
- písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b) ZZVZ,
- písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. c) ZZVZ,
- potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. d) ZZVZ,
- výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. e) ZZVZ.

Za bezdlužnost účastníka zadávacího řízení dle výše uvedených písm. b), c), d) a e) je podle ZZVZ považován i stav, kdy má dodavatel se správcem daně nebo s příslušnou OSSZ na jakoukoli dlužnou částku dohodnut splátkový kalendář.

Je-li účastníkem zadávacího řízení právnická osoba, musí základní kvalifikační předpoklady podle § 74 odst. 1 písm. a) splňovat jak tato právnická osoba, tak statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu a je-li statutárním orgánem účastníka zadávacího řízení či členem statutárního orgánu účastníka zadávacího řízení právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby.

 

Splnění profesní způsobilosti podle § 77 prokáže dodavatel, který předloží prostou kopii:

a) výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,

b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

V rámci nabídky účastníci prokazují profesní kvalifikační předpoklady předložením podepsaného čestného prohlášení o splnění kvalifikačních předpokladů dle vzoru uvedeného v příloze č. 3 výzvy.

Vybraný dodavatel před podpisem smlouvy o poskytování služeb předloží uvedené doklady v originále či úředně ověřené kopii, tj. výpis z obchodního rejstříku a doklad o oprávnění k podnikání.

 

Požadavky na splnění technické kvalifikace pro 1. část veřejné zakázky - kurzy měkkých a manažerských dovedností:

a) Splnění technické kvalifikace ve smyslu § 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ prokáže dodavatel, který předloží minimálně jednu (1) významnou službu obdobnou ve vztahu k předmětné zakázce, kterou realizoval v posledních třech letech (rozhodující je datum ukončení realizace zakázky). Obdobnou službou se pro tento účel považuje zakázka, jejímž předmětem bylo poskytnutí souboru vzdělávacích akcí (resp. služeb) v oblasti měkkých a manažerských dovedností pro subjekty z oblasti zpracovatelského průmyslu. Hodnota doložené významné služby bude činit minimálně 500.000 Kč (bez DPH).

 

b) Účastník předloží ve smyslu § 79 odst. 2 písm. c) ZZVZ seznam členů realizačního týmu bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.

Zadavatel požaduje předložení seznamu školitelů s minimálně 3 členy, kteří se budou podílet na plnění této část veřejné zakázky. Zadavatel stanovuje následující požadavek na každého školitele:

- lektorské zkušenosti s realizací alespoň 6 vzdělávacích akcí zaměřených na kurzy měkkých a manažerských dovedností pro subjekty z oblasti zpracovatelského průmyslu v posledních 3 letech.

 

Požadavky na splnění technické kvalifikace pro 2. část veřejné zakázky - kurzy IT dovedností:

a) Splnění technické kvalifikace ve smyslu § 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ prokáže dodavatel, který předloží minimálně jednu (1) významnou službu obdobnou ve vztahu k předmětné zakázce, kterou realizoval v posledních třech letech (rozhodující je datum ukončení realizace zakázky). Obdobnou službou se pro tento účel považuje zakázka, jejímž předmětem bylo poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti IT dovedností. Hodnota doložené významné služby bude činit minimálně 40.000 Kč (bez DPH).

 

b) Účastník předloží ve smyslu § 79 odst. 2 písm. c) ZZVZ seznam členů realizačního týmu bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.

Zadavatel požaduje předložení seznamu školitelů s minimálně 1 členem, který se bude podílet na plnění této část veřejné zakázky. Zadavatel stanovuje následující požadavek na školitele:

- lektorská zkušenosti s realizací alespoň 3 vzdělávacích akcí zaměřených na kurzy IT dovedností v posledních 3 letech.

 

Požadavky na splnění technické kvalifikace pro 3. část veřejné zakázky - účetní, ekonomické a právní kurzy:

Splnění technické kvalifikace ve smyslu § 79 odst. 2 písm. b) ZZVZ prokáže dodavatel, který předloží minimálně jednu (1) významnou službu obdobnou ve vztahu k předmětné zakázce, kterou realizoval v posledních třech letech (rozhodující je datum ukončení realizace zakázky). Obdobnou službou se pro tento účel považuje zakázka, jejímž předmětem bylo poskytnutí vzdělávacích služeb v oblasti IT dovedností. Hodnota doložené významné služby bude činit minimálně 50.000 Kč (bez DPH).

Účastník předloží ve smyslu § 79 odst. 2 písm. c) ZZVZ seznam členů realizačního týmu bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.

Zadavatel požaduje předložení seznamu školitelů s minimálně 3 členů, kteří se budou podílet na plnění této část veřejné zakázky. Zadavatel stanovuje následující požadavek na školitele:

1. člen: lektorská zkušenosti s realizací alespoň 3 vzdělávacích akcí zaměřených na účetní, ekonomické a právní kurzy v posledních 3 letech,

2. člen: lektorská zkušenosti s realizací alespoň 3 vzdělávacích akcí zaměřených na daň z příjmů právnických osob v posledních 3 letech,
3. člen: lektorská zkušenosti s realizací alespoň 3 vzdělávacích akcí zaměřených na daň z přidané hodnoty v posledních 3 letech.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel požaduje, aby dodavatel podal svoji nabídku v listinné podobě. Dodavatel nabídku podá uzavřenou do obálky, zabezpečené proti rozlepení.

V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje účastníka zadávacího řízení. Nabídka bude zpracována formou popisu plnění předmětu zakázky a doplněním chybějících údajů v závazném návrhu smlouvy o poskytování vzdělávacích služeb, který je přílohou č. 5 této výzvy. Dodavatel není oprávněn provádět jakékoli úpravy ve výše uvedeném návrhu smlouvy s výjimkou doplnění chybějících a červeně označených údajů v závazném návrhu smlouvy.

Součástí nabídky musí být výše uvedený návrh smlouvy o poskytování vzdělávacích služeb (vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem účastníka zadávacího řízení).

Způsob řazení jednotlivých obligatorně požadovaných částí nabídky bude v tomto pořadí:

1. krycí list nabídky (vzor viz příloha č. 1),

2. čestné prohlášení o splnění základní, profesní způsobilosti a technické kvalifikace (vzor viz příloha č. 3),
čestné prohlášení dodavatele o akceptaci zadávacích podmínek (vzor viz příloha č. 4),
3. účastníkem podepsaný závazný návrh Smlouvy o poskytování vzdělávacích služeb včetně příloh (závazný návrh viz příloha č. 5),
4. seznam poddodavatelů, s jejichž pomocí bude dodavatel plnit předmět veřejné zakázky (vzor viz příloha č. 6).
5. cenová nabídka dle přílohy č. 7,
6. návrh realizace vzdělávacích aktivit.

 

Nabídka bude předložena v písemné formě, v českém jazyce. Nabídka bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci a všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Nabídka bude předložena v jednom originále a jedné kopii.  Zároveň bude nabídka obsahovat CD, nebo flash disk, na kterém bude úplný obsah nabídky zaznamenán v elektronické verzi v některém běžně používaném formátu (*.jpeg, *.tif, *.gif, *.png, *.doc, *.pdf, *.xls atd.).

Dodavatel je povinen do své nabídky uvést, že se v plném rozsahu seznámil s výzvou (včetně příloh), že si před podáním nabídky vyjasnil veškerá sporná ustanovení nebo technické nejasnosti a že s podmínkami zadání a s výzvou souhlasí a respektuje je (součást vzoru v příloze č. 4).

Zadavatel je povinen ve smyslu § 48 odst. 9 ZZVZ vyloučit vybraného dodavatele z účasti v zadávacím řízení, pokud zjistí, že jsou naplněny důvody pro vyloučení podle § 48 odst. 7 ZZVZ, to znamená, že vybraný dodavatel, který je akciovou společností nebo má právní formu obdobnou akciové společnosti nemá vydány výlučně zaknihované akcie (výjimkou je § 48 odst.10 jež jsou ve vlastnictví státu obce nebo kraje – novela zákona č. 1472017 Sb.).

Vybraný dodavatel je povinen v souladu s ustanovením § 104 odst. 2 ZZVZ před podpisem smlouvy předložit:

a) identifikační údaje všech osob, které jsou jeho skutečným majitelem podle ZZVZ o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu,

b) doklady, z nichž vyplývá vztah všech osob podle písmene a) k dodavateli; těmito doklady jsou zejména

1. výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence,

2. seznam akcionářů,
3. rozhodnutí statutárního orgánu o vyplacení podílu na zisku,
4. společenská smlouva, zakladatelská listina nebo stanovy.

Nepředložení výše uvedených informací a dokladů k prokázání skutečného majitele je důvodem k vyloučení vybraného dodavatele z další účasti v zadávacím řízení.

Účastník zadávacího řízení může podat v zadávacím řízení jen jednu nabídku pro danou dílčí část veřejné zakázky (§ 107 odst. 3 ZZVZ).

Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci (§ 107 odst. 4 ZZVZ).

Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci (§ 107 odst. 5 ZZVZ).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník může podat nabídku do jedné, více nebo všech částí veřejné zakázky. Každá z uvedených částí bude hodnocena samostatně. Účastník tedy může podat samostatnou nabídku do každé jednotlivé části. Nabídka na každou část musí být podána samostatně, tj. v samostatné obálce a splňovat požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů a dalších požadavků daných výzvou.

Zadavatel požaduje pro účely zadávacího řízení zpracování nabídkové ceny jako celkové ceny za kompletní realizace veřejné zakázky. Nabídková cena musí vycházet ze zadavatelem určeného předmětu plnění veřejné zakázky a musí obsahovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky.

Dodavatel stanoví nabídkovou cenu tak, že do přílohy č. 1 „Krycí list nabídky“ uvede samostatně nabídkovou cenu pro veřejnou zakázku. Nabídková cena bude uvedena v české měně, a to ve formátu cena v Kč bez daně z přidané hodnoty (DPH), DPH a cena v Kč včetně DPH. Pro účely hodnocení bude použita nabídková cena včetně DPH.

Celkovou nabídkovou cenu uvede dodavatel jak v návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 5 této výzvy), tak v cenové nabídce na krycím listu (příloha č. 1 této výzvy). Cena bude uvedena v Kč, a to v členění: cena bez DPH, DPH a cena včetně DPH.

Uvedená cena bude cenou za celý předmět plnění veřejné zakázky v souladu se zadávacími podmínkami.

Nabídková cena bude stanovena jako cena „nejvýše přípustná“ a musí v ní být zahrnuty veškeré náklady dodavatele, spojené s realizací předmětu veřejné zakázky.

Nabídka, jejíž nabídková cena by překročila předpokládanou hodnotu veřejné zakázky, je nabídkou nepřijatelnou, která bude z dalšího průběhu zadávacího řízení vyřazena a účastník zadávacího řízení bude vyloučen dle § 48 odst. 2 písm. a) ZZVZ.

Při nesouladu uvedení údajů celkové nabídkové ceny nebo dalších uvedených údajů na Krycím listu s údaji uvedenými v různých částech nabídky se pro posouzení a hodnocení nabídky použijí údaje uvedené v prioritě následně uvedeného pořadí:

- údaje uvedené v návrhu smlouvy o poskytování služeb (příloha č. 5),

- údaje uvedené na krycím listu nabídky (příloha č. 1),

 

Podmínky překročení nabídkové ceny: pouze v případě zvýšení zákonem stanovené sazby daně z přidané hodnoty podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. V takovém případě bude zvýšena cena o příslušné navýšení sazby DPH ode dne účinnosti nové zákonné úpravy DPH. Cenu lze zvýšit pouze formou písemného dodatku ke smlouvě, uzavřené mezi zadavatelem a dodavatelem. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Účastník je povinen nabídku doručit v uzavřené obálce (balíku), která bude obsahovat obě dvě vyhotovení nabídky (originál i kopii). Obálka bude uzavřena (zabezpečená na přelepu proti otevření) a opatřena razítkem účastníka a zřetelně označena nápisem:NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA„Firemní vzdělávání“Název příslušné části veřejné zakázky, tj.1.část: Kurzy měkkých a manažerských dovednostínebo2.část: Kurzy IT dovednostínebo3.část: Účetní, ekonomické a právní kurzy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do dané konkrétní části veřejné zakázky. Uchazeč může tedy podat maximálně 3 nabídky, které se budou vztahovat zvlášť k vyjmenovaným 3 částem veřejné zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn požadovat po zadavateli vysvětlení výzvy, a to na adrese sídla zadavatele nebo elektronicky e-mailem na adrese: kasicky@cep-rra.cz. Písemná nebo elektronická žádost musí být zadavateli doručena nejpozději do 4 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Na základě žádosti o vysvětlení výzvy doručené ve stanovené lhůtě zadavatel doručí dodavateli vysvětlení, a to nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti dodavatele. Tato vysvětlení, včetně přesného znění žádosti, poskytne zadavatel i všem ostatním dodavatelům, kteří si vyžádali výzvu. Zadavatel současně zveřejní vysvětlení, včetně přesného znění žádosti na místech, kde bude zveřejněna výzva. V souladu s metodickým pokynem poskytovatele dotace zadavatel zveřejní vysvětlení na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel má právo poskytnout dodavatelům vysvětlení výzvy i bez předchozí žádosti dodavatele. Takovéto vysvětlení uveřejní zadavatel nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.V rámci dodržení principu rovného zacházení se všemi dodavateli nemůže být vysvětlení výzvy poskytováno telefonicky.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Nerelevantní.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6) na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek pouze v případě, že je to uvedeno ve výzvě.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 851000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta, s.r.o., Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa, IČO 25014650, Mgr. Ladislav Buček, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 15. 9. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SoftGate, s.r.o., Vážní 531, 500 03 Hradec Králové, IČO 28762908

    Datum podpisu smlouvy: 18. 9. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Centrum andragogiky, s.r.o., K Dolíkám 809/8b, 503 11 Hradec Králové - Svobodné Dvory, IČO 27489698

    Datum podpisu smlouvy: 15. 9. 2017

Datum ukončení: 18. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 6. 2017
 
Aktualizováno: 8. 1. 2018