- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Firemní vzdělávání obsluhy vstřikovací technologie ARBURG
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12864
Název zakázky: Firemní vzdělávání obsluhy vstřikovací technologie ARBURG
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 8. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Alca plast, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Biskupský dvůr 2095/8, 110 00 Praha 1
- Jméno: Ing. František Fabičovic
- Telefon: +420778492324
- E-mail: verejne.zakazky@alcaplast.cz
IČ zadavatele: 25655809
DIČ zadavatele: CZ25655809
- Jméno: Radek Gertner
- Telefon: +420778492324
- E-mail: r.gertner@alcaplast.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 8. 2019 13:00
Místo pro podání nabídek: Alca plast, s.r.o., Bratislavská 2846, 690 02 Břeclav
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je realizace odborného vzdělávacího kurzu nazvaného "Firemní vzdělávání obsluhy vstřikovací technologie Arburg". Kurz musí obsahovat jak teoretickou, tak praktickou část kurzu. Obsahová náplň kurzu je uvedena v přiložené zadávací dokumentaci v dokumentu "Výzva k podání nabídek, na kterou se nevztahuje postup pro zadávací řízení dle zákona č. 134/2016, o zadávání veřejných zakázek".
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 222000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.9.2019 - 28.2.2020
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory dodavatele vzdělávání
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
- V případě rovnosti ceny rozhoduje počet referencí realizovaných školení, vzdělávání a kurzů
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, není v likvidaci či úpadku, není v nucené správě - tzv. základní způsobilost
- Výpis z OR nebo obdobné jiné evidence, doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídající předmětu zakázky - profesní způsobilost
Více viz Výzva k podání nabídek
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Více viz Výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Více viz Výzva k podání nabídek
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Více viz Výzva k podání nabídek
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Podklady pro zadávací řízení.7z (8. 8. 2019 12:34)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (29. 8. 2019 14:59)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.