- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávací program „Cvičná firma“ II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12959
Název zakázky: Vzdělávací program „Cvičná firma“ II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 9. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_010/0006181 Cvičná firma v Pardubickém kraji příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce České republiky
Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, Praha 7
- Jméno: Ing. Petr Klimpl, ředitel Krajské pobočky ÚP ČR v Pardubicích
- Telefon: +420950144300
- E-mail: petr.klimpl@uradprace.cz
IČ zadavatele: 72496991
- Jméno: Ing. Petra Holečková
- Telefon: +420950144324
- E-mail: petra.holeckova@uradprace.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 9. 2019 23:59
Místo pro podání nabídek: elektronická forma podání
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace Vzdělávacího programu „Cvičná firma“ II pro uchazeče o zaměstnání evidované na kontaktních pracovištích ÚP ČR v Pardubickém kraji.
Více v Zadávací dokumentaci.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 810000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1. 2. 2020 – 31. 3. 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové-Kunětické 2011, 530 02 Pardubice
Pravidla pro hodnocení nabídek: Ekonomická výhodnost nabídek bude stanovena na základě nejnižší nabídkové ceny, tj. nejnižší celková nabídková cena za předmět plnění bez DPH. V případě, že nabídky různých uchazečů o VZ budou dosahovat stejné ceny, vítězná nabídka bude vybrána náhodným losem za účasti dotčených účastníků zadávacího řízení. O termínu losování zadavatel písemně vyrozumí dotčené účastníky zadávacího řízení nejméně 3 pracovní dny před losováním.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky (viz Zadávací dokumentace).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemnou formou, a to v elektronické podobě. Elektronické nabídky musí být opatřeny elektronickým podpisem dle zákona č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky: Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. 1.Žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace podává účastník zadávacího řízení písemnou formou, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz/.2.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.3.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na profilu zadavatele na adrese https://nen.nipez.cz/ a na portálu www.esfcr.cz. Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel zaslat k uveřejnění na profilu zadavatele na adrese https://nen.nipez.cz/ i na portál www.esfcr.cz. V případě takové změny podmínek výběrového řízení, která může rozšířit okruh možných dodavatelů, musí zadavatel prodloužit lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku pro lhůtu pro podání nabídek platnou dle pravidel OPZ pro danou kategorii zakázek, tj. v tomto případě 10 kalendářních dní ode dne uveřejnění změny.Pokud zadavatel před změnou výzvy už obdržel nabídku, vyzve daného dodavatele k případné úpravě nabídky. Uchazeč v tomto případě může vzít svou nabídku zpět a podat nabídku novou s ohledem na změny podmínek výběrového řízení nebo svou původní nabídku doplnit. Zadavatel ani v tomto případě nesmí otevřít nabídky před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace vč. příloh.zip (3. 9. 2019 11:07)
- Výzva k podání nabídek_Vzdělávací program Cvičná firma II.pdf (3. 9. 2019 13:09)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_VZ CF II.doc (19. 11. 2019 14:31)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 799400.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MARLIN, s.r.o.Města Mayen 1536, Mařatice686 01 Uherské Hradiště IČO: 60733306
Datum podpisu smlouvy: 28. 1. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.