Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Implementace ISO

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11096

Název zakázky: Implementace ISO

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 4. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Valašské Klobouky

Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Eliška Olšáková, starostka
  • Telefon: +420577311112
  • E-mail: olsakova@mu-vk.cz

IČ zadavatele: 00284611

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Robert Hromada
  • Telefon: +420602344671
  • E-mail: robert.hromada@expirit.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 5. 2017 13:00

Místo pro podání nabídek:
Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen „VZMR“) je zavedení systému kvality ISO 9001:2015, včetně proškolení zainteresovaných osob a poskytnutí softwarové podpory řešení řízení kvality po celou dobu realizace projektu.

Město Valašské Klobouky nemá v současné době zavedený systém řízení kvality. Hlavním cílem zavedení systému kvality ISO 9001 je efektivní fungování organizace včetně systému přehledné dokumentace.

Certifikace dle nové verze ISO 9001:2015 bude zahrnovat vytvoření zcela nového systému integrovaného managementu úřadu založeného na procesním řízení a principu trvalého zlepšování (PDCA cyklus).

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 677000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Plnění předmětu zakázky bude probíhat od 5/2017 do 2/2019.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je sídlo zadavatele, Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  1. Nabídková cena (váha 60 %)
  2. Kvalita nabízeného řešení (váha 40%)

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávací dokumentace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 4. 2017
 
Aktualizováno: 31. 5. 2017