- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Implementace ISO
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11096
Název zakázky: Implementace ISO
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Valašské Klobouky
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky
- Jméno: Mgr. Eliška Olšáková, starostka
- Telefon: +420577311112
- E-mail: olsakova@mu-vk.cz
IČ zadavatele: 00284611
- Jméno: Mgr. Robert Hromada
- Telefon: +420602344671
- E-mail: robert.hromada@expirit.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 5. 2017 13:00
Místo pro podání nabídek: Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen „VZMR“) je zavedení systému kvality ISO 9001:2015, včetně proškolení zainteresovaných osob a poskytnutí softwarové podpory řešení řízení kvality po celou dobu realizace projektu.
Město Valašské Klobouky nemá v současné době zavedený systém řízení kvality. Hlavním cílem zavedení systému kvality ISO 9001 je efektivní fungování organizace včetně systému přehledné dokumentace.
Certifikace dle nové verze ISO 9001:2015 bude zahrnovat vytvoření zcela nového systému integrovaného managementu úřadu založeného na procesním řízení a principu trvalého zlepšování (PDCA cyklus).
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 677000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Plnění předmětu zakázky bude probíhat od 5/2017 do 2/2019.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je sídlo zadavatele, Masarykovo náměstí 189, 766 01 Valašské Klobouky.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena (váha 60 %)
- Kvalita nabízeného řešení (váha 40%)
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávací dokumentace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (20. 4. 2017 09:23)
- Vysvětlení zadávací dokumentace I.pdf (26. 4. 2017 17:23)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - ISO.pdf (31. 5. 2017 14:20)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.