Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Implementace SW na podporu procesního řízení a managementu kvality

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14072

Název zakázky: Implementace SW na podporu procesního řízení a managementu kvality

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 7. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo zdravotnictví

Sídlo zadavatele: Palackého náměstí 4, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Ing. Pavel Mička
  • Telefon: +420224972582
  • E-mail: Pavel.Micka@mzcr.cz

IČ zadavatele: 00024341

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Václav Tůma
  • Telefon: +420224972165
  • E-mail: vaclav.tuma@mzcr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 8. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
Tender arena na stránkách: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMZ

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je zejména vývoj, dodávka, implementace a maitenance softwaru na podporu procesního řízení a managementu kvality včetně možností webové prezentace procesů uživatelům pro podporu jejich manažerské komunikace.


Podrobná specifikace veřejné zakázky je uvedena v přílohách této Výzvy.


Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této Výzvy a v přílohách Výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na předmět plnění veřejné zakázky. Tyto požadavky je dodavatel povinen plně a bezvýjimečně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této Výzvě a v přílohách Výzvy bude považováno za nesplnění zadávacích podmínek s následkem vyloučení dodavatele z další účasti ve výběrovém řízení.

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Plnění předmětu veřejné zakázky bude probíhat podle návrhu smlouvy, také viz. příloha č.5_Časový harmonogram

Místo dodání / převzetí plnění:
Ministerstvo zdravotnictví, Palackého náměstí 375/4, 128 01 Praha 2, Česká republika

Pravidla pro hodnocení nabídek:

11. Způsob hodnocení nabídek

11.1 Posouzení splnění podmínek zadavatele

Vybraný dodavatel, který neprokáže splnění podmínek účasti uvedené ve Výzvě zadavatele v rozsahu a způsobem vymezeným zadavatelem, bude vyloučen.

11.2 Zadavatel si vyhrazuje v souladu s ustanovením § 39 odst. 4 zákona právo provést posouzení splnění podmínek účasti dle Výzvy až po hodnocení nabídek.

11.3 Hodnotící kritéria

12.1. Nabídky budou ve smyslu § 114 a § 115 zákona hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti podle nejnižší nabídkové ceny.

12.2. Popis způsobu hodnocení

Zadavatel seřadí přijaté nabídky podle výše nabídkové ceny za plnění veřejné zakázky od nejnižší po nejvyšší.

Zadavatel přidělí veřejnou zakázku účastníkovi, jehož nabídka bude vyhodnocena jako nabídka ekonomicky nejvýhodnější s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH za plnění  veřejné zakázky. Při stejném pořadí nabídek je rozhodující okamžik doručení nabídek zadavateli. Jako výhodnější bude tedy zvolena nabídka, která bude zadavateli doručena dříve.

12.3. Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho účastníka.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

10. Požadavky na kvalifikaci

Dodavatel, který podá nabídku, je povinen prokázat splnění podmínek zadavatele v rozsahu a způsobem vymezeným zadavatelem. Zadavatel je oprávněn provést posouzení splnění účasti ve výběrovém řízení až po hodnocení nabídek.

Splnění podmínek kvalifikace se rozumí:

- prokázání základní způsobilosti,

- prokázání profesní způsobilosti a

- prokázání technické kvalifikace.

Dodavatel je povinen prokázat splnění níže uvedených požadavků zadavatele na kvalifikaci předložením požadovaných dokladů. Doklady prokazující splnění požadavků zadavatele na kvalifikaci musejí být zadavateli doručeny společně s nabídkou účastníka, a to nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek.

Dodavatelé mohou předložit výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů podle § 228 zákona, a to k prokázání základní způsobilosti podle § 74 zákona a profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 zákona v tom rozsahu, v jakém údaje ve výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů prokazují splnění kritérií základní a profesní způsobilosti dle čl. 10. 1. a 10. 2. této Výzvy. Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů musí být předložen v souladu s ust. § 228 odst. 2 zákona. Stejně jako výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů může dodavatel prokázat kvalifikaci osvědčením, které pochází z jiného členského státu, v němž má dodavatel sídlo, a které je obdobou výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

Veškeré požadované doklady budou předloženy v prosté kopii. Zadavatel je oprávněn požadovat před uzavřením smlouvy s vybraným dodavatelem předložení tohoto dokladu v originále nebo v úředně ověřené kopii. Je-li vyžadováno čestné prohlášení nebo jiné prohlášení, musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem nebo za účastníka, v případě podpisu jinou osobou musí být originál zmocnění této osoby doložen společně s nabídkou účastníka. Podpis zmocnitele musí být úředně ověřen.

Nesplnění některého z požadavků zadavatele na kvalifikaci je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení účastníka.

Dodavatel musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti podle čl. 10.1 a 10.2 písm. a) Výzvy nejpozději v době 3 měsíců před zahájením výběrového řízení.

10.1 Základní způsobilost

a) Způsobilým je dodavatel, který nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží

Způsob prokázání splnění: Čestné prohlášení dodavatele, z něhož jednoznačně vyplývá splnění této způsobilosti.

Požadovaný doklad            ---          čestné prohlášení účastníka

b) Způsobilým je dodavatel, který nemá v České republice ani v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek.

Způsob prokázání splnění: Čestné prohlášení dodavatele, z něhož jednoznačně vyplývá splnění této způsobilosti.

Požadovaný doklad          ---            čestné prohlášení účastníka

c) Způsobilým je dodavatel, který nemá v České republice ani v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění.

Způsob prokázání splnění: Čestné prohlášení dodavatele, z něhož jednoznačně vyplývá splnění této způsobilosti.

Požadovaný doklad           ---            čestné prohlášení účastníka

d) Způsobilým je dodavatel, který nemá v České republice ani v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

Způsob prokázání splnění: Čestné prohlášení dodavatele, z něhož jednoznačně vyplývá splnění této způsobilosti.

Požadovaný doklad           ---            čestné prohlášení účastníka

e) Způsobilým je dodavatel, který není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Způsob prokázání splnění: Čestné prohlášení dodavatele, z něhož jednoznačně vyplývá splnění této způsobilosti.

Požadovaný doklad         ---             čestné prohlášení účastníka

10.2  Profesní způsobilost

Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží v souladu s § 77 zákona:

a) výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje v prosté kopii.

Požadovaný doklad          ---           výpis z OR nebo jiné obdobné evidence v kopii

b) doklad že je oprávněn podnikat - oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, tedy živnostenské oprávnění: Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály

Požadovaný doklad          ---           výpis z RŽP v kopii

Výše uvedené doklady dodavatel nemusí předložit, pokud právní předpisy v zemi jeho sídla obdobnou profesní způsobilost nevyžadují.

10.3 Technická kvalifikace

10.3.1 Technickou kvalifikaci splňuje dodavatel, který dle ust. § 79 odst. 2 písm. b) zákona předloží seznam významných služeb, realizovaných za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich realizace.

Seznam významných služeb musí zahrnovat rozsah a dobu realizace a identifikaci a kontaktní osobu objednatele předmětné jednotlivé zakázky. V případě, že dodavatel realizoval významnou službu společně s jiným dodavatelem, případně byl poddodavatelem v rámci předkládané významné služby, uvede také věcný rozsah a cenu jím provedeného plnění v rámci realizované významné služby. 

Seznam významných služeb bude předložen ve formě čestného prohlášení dodavatele. Ze seznamu významných služeb musí vyplývat, že dodavatel za poslední tři roky před zahájením výběrového řízení :

realizoval minimálně 2 zakázky, spočívající v implementaci systému pro podporu procesního řízení v minimální hodnotě 800 000 Kč bez DPH;

-   minimálně 1 z těchto zakázek mají platnou technickou podporu v posledních 12 měsících před zahájením výběrového řízení;

-   minimálně 1 z těchto zakázek spočívala v implementaci softwaru na podporu procesního řízení a managementu kvality včetně možností webové prezentace procesů uživatelům pro podporu jejich manažerské komunikace;

proškolil minimálně 50 osob v problematice procesního modelování.

Požadovaný doklad:     Seznam významných služeb poskytnutých účastníkem formou čestného prohlášení

10.3.2  Technickou kvalifikaci splňuje dodavatel, který dle ust. § 79 odst. 2 písm. c) a d)  zákona předloží:

a) seznam techniků nebo technických útvarů, které se budou podílet na plnění veřejní zakázky, a to zejména těch, které zajišťují kontrolu kvality nebo budou provádět stavební práce, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli

b) osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k vedoucím pracovníkům.

K prokázání kritéria technické kvalifikace zadavatel požaduje předložit seznam členů realizačního týmu, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Zadavatel připouští, aby jedna osoba v rámci realizačního týmu zastávala více pozic. Seznam musí obsahovat minimálně 3 osoby v níže specifikovaných funkcích a splňujících následující kvalifikace:

1. člen - vedoucí realizačního týmu - min. 5 let praxe v oboru ICT, zkušenost s řízením projektů spočívajících v dodávce a implementaci aplikačního SW řešení pro podporu procesního řízení, přičemž alespoň ve 2 případech se podílel na realizaci ICT zakázek v řídící roli jako vedoucí realizačního týmu, vedoucí projektu, projektový manažer; vysokoškolské vzdělání v oboru informačních technologií nebo jiných příbuzných oborech s IT souvisejících.

2. člen - člen realizačního týmu - min. 3 roky praxe v oboru ICT infrastruktury, zkušenost s dodávkou, implementací a správou aplikačního SW řešení pro podporu procesního řešení, přičemž alespoň ve 2 případech se podílel jako specialista realizačního týmu na realizaci zakázky na implementaci systému pro podporu procesního řízení; vysokoškolské vzdělání v oboru informačních technologií nebo jiných příbuzných oborech s IT souvisejících.

3. člen - člen realizačního týmu - min. 3 roky praxe v oboru ICT, zkušenost s plněním dodávky obdobného charakteru a rozsahu tj. dodávkou, implementací a správou aplikačního SW řešení; vysokoškolské vzdělání v oboru informačních technologií nebo jiných příbuzných oborech s IT souvisejících.

K prokázání kritéria technické kvalifikace zadavatel požaduje předložit: 

a) kopie osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci každého ze členů realizačního týmu odpovědných za poskytování příslušných služeb

b)  kopie strukturovaných profesních životopisů jednotlivých členů realizačního týmu, které musí obsahovat:

1. jméno a příjmení,

2. dosažené vzdělání,

3. údaje o dosavadní praxi v oboru předmětu veřejné zakázky uvedenou s ohledem na výše uvedené požadavky zadavatele,

4. údaje o pozici v realizačním týmu

5. podpis člena realizačního týmu.

Zadavatel výslovně požaduje, aby se osoby uvedené dodavatelem v nabídce v seznamu členů realizačního týmu fakticky přímo podílely na realizaci veřejné zakázky, a to ve vztahu k požadovaným pozicím, resp. v rozsahu odpovídajícím požadovaným zkušenostem a potřebám při plnění veřejné zakázky.

Zadavatel si vyhrazuje právo ze závažných důvodů požadovat výměnu člena realizačního týmu, výměna musí být uskutečněna v co nejkratším termínu od vznesení požadavku.

Dodavatel může v průběhu realizace veřejné zakázky navrhnout změnu/doplnění osob uvedených v seznamu členů realizačního týmu, přičemž žádost o souhlas s výměnou/doplněním člena realizačního týmu musí doručit zadavateli písemně. Nový člen realizačního týmu musí splňovat všechny výše uvedené kvalifikační požadavky zadavatele na členy realizačního týmu.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

6.1       Obecné požadavky

6.1.1 Nabídky se dle § 107 odst. 1 zákona podávají písemně, v českém jazyce, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje. Zadavatel uvádí, že požaduje podání nabídek pouze v elektronické podobě.

6.1.2 Nabídky podávané elektronicky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje Tender arena na stránkách:

 https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMZ 

Nabídka v elektronické podobě nesmí přesáhnout objem dat 200 MB, z čehož maximálně 100 MB dokumenty k prokázání kvalifikace a maximálně 100 MB ostatní dokumenty nabídky, s výjimkou případů, kdy je při podání nabídky v elektronickém nástroji uveden vyšší limit objemu dat nabídky (tento vyšší limit je pak vždy pro všechny účastníky konkrétního výběrového řízení shodný). Každý jednotlivý soubor, který je součástí nabídky, nesmí přesáhnout velikost 100 MB.

Nabídka musí být zpracována prostřednictvím zadavatelem akceptovatelných formátů souborů, tj. Microsoft Office (Word, Excel), Open Office, PDF, JPEG, GIF, nebo PNG. Tyto soubory mohou být součástí komprimovaného souboru ve formátu ZIP, RAR, či 7Z, přičemž takovýto komprimovaný soubor nesmí být opatřen heslem.

Hodnoty nabídkových cen dle specifikace uvedené v této Výzvě, budou účastníkem výběrového řízení (dodavatelem) předloženy rovněž formou vepsání do nabídkového formuláře, který bude zobrazen při podání nabídky v elektronické podobě. Tím není dotčena povinnost předložit součástí nabídky ostatní dokumenty obsahující nabídkovou cenu; hodnoty v nabídkovém formuláři musí být u jednotlivých položek stejné jako v ostatních dokumentech obsahujících nabídkovou cenu.

Zadavatel uvádí podrobné informace k podání nabídek v elektronické podobě:

a) Pro podání nabídky v elektronické podobě bude použit certifikovaný elektronický nástroj eGORDION v. 3.3 - Tender arena, (dále jen „Tender arena“) dostupný na internetové adrese www.tenderarena.cz, kde je rovněž dostupný podrobný návod na jeho použití (odkaz „Nápověda“) a kontakty na uživatelskou podporu.

b) Dodavatel musí pro podání nabídky disponovat osobním počítačem s nainstalovaným internetovým prohlížečem, připojeným k síti Internet (minimální technické požadavky na osobní počítač, konektivitu k internetu a internetový prohlížeč jsou blíže uvedeny v návodu na použití elektronického nástroje – odkaz „Nápověda“ v prostředí elektronického nástroje).

c) Dodavatel musí být pro možnost podání nabídky registrován jako dodavatel v elektronickém nástroji Tender arena (odkaz „registrace dodavatele“ na webové stránce www.tenderarena.cz, popř. www.fen.cz) a uživatel dodavatele musí pro podání nabídky disponovat rolí „účastník zakázky“. Vyřízení registrace trvá max. 48 hodin (v pracovní dny) po doložení všech požadovaných dokladů a není zpoplatněna.

d) Pakliže je v této Výzvě uveden požadavek na podepsání konkrétních dokumentů při současném nepřipuštění nahrazení tohoto dokumentu jeho prostou kopií či scanem, musejí být jednotlivé dokumenty tvořící obsah nabídky, u nichž je podepsání osobou oprávněnou zastupovat dodavatele vyžadováno, opatřeny elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu dle zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, ve znění pozdějších předpisů, popř. se musí jednat o autorizovaně konvertovaný dokument ve smyslu zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů.

e) Zadavatel nenese odpovědnost za technické podmínky na straně dodavatele. Zadavatel doporučuje dodavatelům zohlednit zejména rychlost jejich připojení k internetu při podávání nabídky tak, aby tato byla podána ve lhůtě pro podání nabídek (podáním nabídky se rozumí finální odeslání nabídky do nástroje po nahrání veškerých příloh!).

6.1.3 Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisu. Požadavky dle tohoto odstavce jsou doporučeními Zadavatele na formu a obsah nabídky.

6.1.4 Dodavatel v nabídce výslovně uvede kontaktní adresu pro písemný styk mezi dodavatelem a Zadavatelem. Pokud podává nabídku více dodavatelů společně (společná nabídka), uvedou v nabídce kromě kontaktní adresy dle předchozí věty též osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto dodavatele při styku se Zadavatelem v průběhu výběrového řízení.

6.1.5 Každý dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy na plnění veřejné zakázky v elektronické podobě tak, aby umožnil splnění podmínky zadavatele na podpis návrhu smlouvy oprávněnou osobou v rámci elektronického podání nabídky a byl v souladu s obchodními podmínkami, které tvoří přílohu č. 2 této Výzvy.

6.1.6 Každý dodavatel může podat jen jednu nabídku.

6.1.7 S ohledem na to, že zadavatel obdrží nabídky pouze v elektronické podobě, nekoná se v souladu s ust. § 109 zákona veřejné otevírání nabídek.

6.2       Další pokyny pro zpracování nabídky

Zadavatel doporučuje následující uspořádání nabídky:

1.         Krycí list nabídky

Krycí list nabídky je jako vzor uveden v příloze č. 1 této Výzvy.

Do krycího listu účastník doplní kromě identifikačních údajů celkovou nabídkovou cenu.

2.         Obsah

V obsahu nabídky bude uveden název jednotlivých kapitol a příloh.

3.         Návrh smlouvy

Návrh smlouvy dodavatel předloží v souladu s návrhem smlouvy uvedeným dle přílohy č. 2 této Výzvy. Dodavatel je oprávněn a současně povinen vyplnit do návrhu smlouvy vyznačené údaje, včetně cenové nabídky v požadované struktuře. Zadavatel současně požaduje, aby k nabídce byl přiložen vyplněný návrh smlouvy v editovatelné podobě, např. ve formátu *.doc.

4.         Doklady požadované v rámci prokazování kvalifikace

5.         Složení realizačního týmu – účastník předloží jmenný seznam realizačního týmu

6.         Kalkulace nabídkové ceny – účastník předloží vyplněnou přílohu č.4 Výzvy

7.         Ostatní doklady

 

12. Požadavky na údaje o poddodavateli

Zadavatel požaduje, aby účastník v nabídce specifikoval části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více poddodavatelům, a aby uvedl identifikační a kontaktní údaje každého poddodavatele. Účastník tak učiní prohlášením, v němž popíše poddodavatelský systém spolu s uvedením, jakou část veřejné zakázky bude konkrétní poddodavatel realizovat.

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

7. Zpracování nabídkové ceny

7.1 Účastník stanoví nabídkovou cenu za celý předmět plnění veřejné zakázky.  Cenu dodavatel stanoví absolutní částkou v českých korunách. Účastník uvede nabídkovou cenu na krycím listu nabídky – dle vzoru přílohy č.1  – Vzor krycího listu, a to u všech jejích položek v členění:

  • Cena bez DPH
  • Výše DPH v Kč
  • Cena s DPH

Podkladem pro vyplnění nabídkové ceny v krycím listu nabídky bude kompletně vyplněná příloha č. 4 Výzvy s názvem Kalkulace nabídkové ceny, v rámci které účastník vyplní vyznačené položky. Celková nabídková cena vypočítaná dle tabulky v příloze č. 4 Výzvy je cenou, kterou účastník uvede do Krycího listu nabídky.

7.4 Mimořádně nízkou nabídkovou cenou je nabídková cena nebo náklady uvedené účastníkem výběrového řízení, které se jeví jako mimořádně nízké ve vztahu k předmětu veřejné zakázky. V souladu s § 113 zákona posoudí zadavatel mimořádně nízké nabídkové ceny před odesláním oznámení o výběru dodavatele. Zadavatel může požádat účastníka výběrového řízení o písemné zdůvodnění způsobu stanovení mimořádně nízké nabídkové ceny. Zadavatel může vyloučit účastníka výběrového řízení, pokud nabídka účastníka výběrového řízení obsahuje mimořádně nízkou nabídkovou cenu, která nebyla účastníkem výběrového řízení zdůvodněna.

8. Platební a obchodní podmínky
Veškeré obchodní a platební podmínky jsou zpracovány ve formě vzoru závazného návrhu smlouvy, který tvoří přílohu č. 2 této Výzvy. Zadavatel požaduje, aby dodavatel využil tento vzorový text smlouvy a doplnil do něj pouze ty údaje, které zadavatel určil k doplnění. Účastník je oprávněn a současně povinen vyplnit do návrhu smlouvy vyznačené údaje, včetně celkové nabídkové ceny. Návrh smlouvy musí být předložen dodavatelem v elektronické podobě tak, aby umožnil splnění podmínky zadavatele na podpis návrhu smlouvy oprávněnou osobou v rámci elektronického podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se dle § 107 odst. 1 zákona podávají písemně, v českém jazyce, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje. Zadavatel uvádí, že požaduje podání nabídek pouze v elektronické podobě.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
6.1.4 Dodavatel v nabídce výslovně uvede kontaktní adresu pro písemný styk mezi dodavatelem a Zadavatelem. Pokud podává nabídku více dodavatelů společně (společná nabídka), uvedou v nabídce kromě kontaktní adresy dle předchozí věty též osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto dodavatele při styku se Zadavatelem v průběhu výběrového řízení. 6.1.5 Každý dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy na plnění veřejné zakázky v elektronické podobě tak, aby umožnil splnění podmínky zadavatele na podpis návrhu smlouvy oprávněnou osobou v rámci elektronického podání nabídky a byl v souladu s obchodními podmínkami, které tvoří přílohu č. 2 této Výzvy.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat jen jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Veškerá vysvětlení Výzvy a ostatní elektronická komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem bude realizována prostřednictvím profilu zadavatele na adrese https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMZ. Žádost o vysvětlení Výzvy preferuje zadavatel doručit prostřednictvím profilu zadavatele. Vysvětlení, včetně přesného znění případné žádosti, uveřejní zadavatel v souladu se zákonem rovněž prostřednictvím svého profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilMZ. Zadavatel poskytne odpovědi na žádosti o vysvětlení Výzvy vztahující se k této veřejné zakázce, které byly zadavateli zaslány nejpozději 5 pracovních dnů před koncem lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

14. Další práva a podmínky vyhrazené zadavatelem

Zadavatel si vyhrazuje právo:

a) na změnu nebo doplnění textu výzvy do konce lhůty pro podání nabídek,
b) zrušit tuto výzvu na veřejnou zakázku bez uvedení důvodu,
c) ověřit informace obsažené v nabídce účastníka u třetích osob,
d) vyřadit nabídky, které nebyly zpracovány podle podmínek stanovených zadavatelem (kvalifikace, obsah nabídky, mimořádně nízká nabídková cena),

e)  neuzavřít smlouvu s žádným účastníkem.

 

Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.

Účastníkovi nevzniká právo na úhradu nákladů spojených s podáním nabídky na základě této Výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č14), na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 478200.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ATTIS software s.r.o. IČO: 25894978 se sídlem Hanušova 100/10, 779 00 Olomouc – Lazce

    Datum podpisu smlouvy: 30. 8. 2022

Datum ukončení: 30. 8. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 12. 7. 2022
 
Aktualizováno: 31. 8. 2022