Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Individuální školení ERP/MES systému WORKPLAN

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14146

Název zakázky: Individuální školení ERP/MES systému WORKPLAN

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 1. 2023

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Maintain s.r.o.

Sídlo zadavatele: Na Výsluní 1181, 29401 Bakov nad Jizerou

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Rolf Hesse
  • Telefon: +420326211152
  • E-mail: r.hesse@maintain.cz

IČ zadavatele: 25736761

DIČ zadavatele: CZ25736761

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Rolf Hesse
  • Telefon: +420326211152
  • E-mail: r.hesse@maintain.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 1. 2023 23:30

Místo pro podání nabídek:
Maintain s.r.o., Krnsko 86, CZ 29431 Krnsko

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Individuální školení ERP/MES systému WORKPLAN - Řízení a plánování výroby / školení pro 11 účastníků

Osnovy školení – celkem 15 dnů / od 02/2023 do 07/2023

Správa a základní ovládání systému – 2 dny 
Příležitosti a funkce CRM – 1 den
Nabídky – 2 dny
Zakázky – 1 den
Potvrzení objednávky, dodací list, faktury vydané – 2 dny
Tvorba technologických postupů – 1 den
Nákup, příjmy, dodavatelské faktury – 1 den
Plánování výroby – 2 dny
Vykazování – 1 den
Kalkulace a analýzy, shrnutí, závěrečný pohovor – 2 dny

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 625000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
od 02/2023 do 07/2023

Místo dodání / převzetí plnění:
Maintain s.r.o., Krnsko 86, CZ 29431 Krnsko

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Je dodavatelem školení pro ERP/MES systém WORKPLAN na trhu v České republice.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

- K osnově doplnit program školení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

- cena za osobu / den

- celková ceny za školení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 620235.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SEMACO tools and software, s.r.o., B. Němcové 737, 79001 Jeseník, IČ: 64618333

    Datum podpisu smlouvy: 18. 4. 2023

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 1. 2023
 
Aktualizováno: 20. 4. 2023