- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Individuální školení ERP/MES systému WORKPLAN
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14146
Název zakázky: Individuální školení ERP/MES systému WORKPLAN
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 1. 2023
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Maintain s.r.o.
Sídlo zadavatele: Na Výsluní 1181, 29401 Bakov nad Jizerou
- Jméno: Rolf Hesse
- Telefon: +420326211152
- E-mail: r.hesse@maintain.cz
IČ zadavatele: 25736761
DIČ zadavatele: CZ25736761
- Jméno: Rolf Hesse
- Telefon: +420326211152
- E-mail: r.hesse@maintain.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 1. 2023 23:30
Místo pro podání nabídek: Maintain s.r.o., Krnsko 86, CZ 29431 Krnsko
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Individuální školení ERP/MES systému WORKPLAN - Řízení a plánování výroby / školení pro 11 účastníků
Osnovy školení – celkem 15 dnů / od 02/2023 do 07/2023
Správa a základní ovládání systému – 2 dny
Příležitosti a funkce CRM – 1 den
Nabídky – 2 dny
Zakázky – 1 den
Potvrzení objednávky, dodací list, faktury vydané – 2 dny
Tvorba technologických postupů – 1 den
Nákup, příjmy, dodavatelské faktury – 1 den
Plánování výroby – 2 dny
Vykazování – 1 den
Kalkulace a analýzy, shrnutí, závěrečný pohovor – 2 dny
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 625000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: od 02/2023 do 07/2023
Místo dodání / převzetí plnění: Maintain s.r.o., Krnsko 86, CZ 29431 Krnsko
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Je dodavatelem školení pro ERP/MES systém WORKPLAN na trhu v České republice.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- K osnově doplnit program školení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- cena za osobu / den
- celková ceny za školení
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek (verze 4).pdf-2 (11. 1. 2023 13:35)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf-1 (20. 4. 2023 09:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf-1 (20. 4. 2023 09:02)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 620235.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SEMACO tools and software, s.r.o., B. Němcové 737, 79001 Jeseník, IČ: 64618333
Datum podpisu smlouvy: 18. 4. 2023
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.