Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Informační vnitropodnikový systém HELIOS Orange

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12399

Název zakázky: Informační vnitropodnikový systém HELIOS Orange

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 7. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: FEIFER – kovovýroba, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Holubova 858, 534 01 Holice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavel Feifer, dipl. ek.
  • Telefon: +420602624360
  • E-mail: feiferp@feifer.cz

IČ zadavatele: 49812742

DIČ zadavatele: CZ49812742

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jitka Feiferová, dipl. ek.
  • Telefon: +420723303490
  • E-mail: feiferova.jitka@feifer.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 7. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Holubova 858, 534 01 Holice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o školení informačního systému HELIOS Orange (technická příprava výroby, řízení výroby, kapacitní plánování, práce s lidskými zdroji, řízení obchodních procesů, exporty dat, atd.)

 

Účastníci budou rozděleni do 3 skupin:

1. skupina: 9 osob, 99 hodin výuky, 33 školících dní (3 hod po 60 min. 1x týdně)

2. skupina: 9 osob, 99 hodin výuky, 33 školících dní (3 hod po 60 min. 1x týdně)

3. skupina: 8 osob, 99 hodin výuky, 33 školících dní (3 hod po 60 min. 1x týdně)

 

Cílem vzdělávací aktivity je, aby všichni pracovníci používající výše zmíněný vnitropodnikový systém byli seznámeni se všemi jeho funkcemi a možnostmi a mohli tak v tomto systému bez problémů samostatně a efektivně pracovat a plnit tak svoje pracovní úkoly v kratším čase a vyšší kvalitě.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 350000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaná doba realizace je od září 2018 do května 2019. Školení bude zahájeno bezprostředně po podepsání smlouvy s vybraným dodavatelem. Jednotlivé termíny školení mohou být upraveny dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, kdy kritériem hodnocení bude cena. Nejvhodnější nabídkou bude ta, která nabídne nejnižší nabídkovou cenu.

Způsob hodnocení:

Nabídková cena v Kč bez DPH bude stanovena jako cena celková. Výsledné pořadí bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší.Nabídková cena v Kč bez DPH bude stanovena jako cena celková. Výsledné pořadí bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - vše v ověřených kopiích

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Požadujeme od uchazeče písemný návrh smlouvy jako součást nabídky.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 13. 7. 2018
 
Aktualizováno: 13. 7. 2018