- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Intenzivní kurz anglického jazyka A2
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12308
Název zakázky: Intenzivní kurz anglického jazyka A2
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 5. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: DIRAC Industries s.r.o.
Sídlo zadavatele: K Automobilce 585, 280 02 Kolín - Sendražice
- Jméno: Ing. Daniel Moravec, MBA
- Telefon: +420733655639
- E-mail: daniel.moravec@diracindustries.com
IČ zadavatele: 27956628
DIČ zadavatele: CZ27956628
- Jméno: Ing. Daniel Moravec, MBA
- Telefon: +420733655639
- E-mail: daniel.moravec@diracindustries.com
Lhůta pro podání nabídek: 8. 6. 2018 08:30
Místo pro podání nabídek: DIRAC Industries s.r.o., K Automobilce 585, 280 02 Kolín - Sendražice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Intenzivní kurz anglického jazyka pro skupinu 3 účastníků zaměřeného na elektrotechniku v rozsahu 4 x týdně 6 vyučovacích hodin (vyučovací hodinou je myšleno 45 min). Celkem 24 vyučovacích hodin týdně.
Předpokládáme vstupní test, kterým se lektor přesvědčí o jazykové úrovni jednotlivých účastníků a na základě toho nastaví jednotlivé lekce tak, aby vyhovovaly všem účastníkům a závěrečný test a hodnocení dosažené jazykové úrovně účastníků v dané oblasti.
Vzdělávací potřeby jednotlivých účastníků lze definovat jako dosažení takové úrovně anglického jazyka, aby byli schopni samostatně vykonávat svěřené úkoly, zejména:
* nákup správných komponentů u zahraničních dodavatelů, čtení výkresové dokumentace, datových listů a bezpečnostních listů,…
* čtení výkresové dokumentace, výrobní objednávky, vystavování dokladů a certifikátů pro zákazníky,…
* vyplňování kontrolních hlášení pro zákazníky, kontakt s institucemi, které schvalují naše výrobky – TRCU, ATEX, VDE UL,…
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 125000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: od 01.07.2018 do 31.10.2018, 16 týdnů
Místo dodání / převzetí plnění: DIRAC Industries s.r.o., K Automobilce 585, 280 02 Kolín - Sendražice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
* Celková nabídková cena bez DPH - váha hodnotícího kriteria 100%.
Nabídky budou hodnoceny dle celkové nabídkové ceny, nejvýhodnější bude nabídka s nejnišží nabídkovou cenou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
* Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
* Kopie dokladu opravňujícího dodavatele vzdělávací aktivity poskytovat vzdělávání za úplatu (např. obchodní rejstřík, živnostenský list)
* Jmenovitý seznam lektorů, kteří se budou na realizaci zakázky podílet, jejich profesní životopis
* Kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání všech lektorů (výuční list, maturitní vysvědčení, VŠ diplom)
* Kopie dokladů prokazujících odbornost lektorů v dané oblasti (oboru) – nutno doložit minimální úroveň C1 dle Společného evropského referenčního rámce od všech lektorů v dané VA
* Seznam minimálně 2 zakázek obdobného charatkeru a rozsahu realizovaných v posledních 3 letech, s uvedením identifikace objednavatele, rozsahu a roku realizace a kontaktní osoby objednavatele
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována písemně, v českém jazyce.
Nabídka musí obsahovat:
* identifikační údaje uchazeče - jméno, sídlo, IČ apod.,
* jméno kontaktní osoba, tel.č, e-mail
* stručný sylabus (obsah ) jazykového vzdělávání,
* doklady prokazující splnění kvalifikace dodavatele - čestné prohlášení, kopie výpisu z OR, ŽR či jiné evidence, seznam lektorů s jejich profesními životopisy, doklady prokatující odbornost lektorů, seznam referenčních zakázek
*nabídkovou cenu bez DPH strukturovanou - za 1 vyučovací hodinu a celkem
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
* Nabídková cena bude uvedena v české měně bez DPH. Cena bude uvedena za jednu vyučovací hodinu (45 minut) a celkem bez DPH a včetně DPH
* nabídková cena je cena konečná, zahrnuje veškeré náklady spojené s realizací zakázky - cestovné, výukové materiál apod.
* Nabídková cena je předmětem hodnocení nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele s doložením plné moci.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace OPZ - A2.pdf (23. 5. 2018 16:28)
- DOTAZY KE KURZU ANGLICKÉHO JAZYKA.pdf (28. 5. 2018 08:44)
- 03 Zápis o posouzení a hodnocení nabídek A2.pdf (20. 6. 2018 11:21)
- 04 Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení výběru A2.pdf (20. 6. 2018 11:21)
- 05 Rozhodnutí o vyloučení uchazeče A2.pdf (20. 6. 2018 11:21)
- 06 Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem A2.pdf (20. 6. 2018 11:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 82080.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TEOS Žďár s.r.o., Přebozy č.ev. 1, 280 02 Zalešany, IČ: 25514661
Datum podpisu smlouvy: 20. 6. 2018
Datum ukončení: 20. 6. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.