- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
KB - vzdělávání v oblasti kybernetické bezpečnosti
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13517
Název zakázky: KB - vzdělávání v oblasti kybernetické bezpečnosti
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 7. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/15_025/0011813 Kyberbezpečnost MMR příjemce: Ministerstvo pro místní rozvoj
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo pro místní rozvoj
Sídlo zadavatele: Staroměstské nám. 6, 110 15 Praha 1
- Jméno: Ing. Bc. Radmila Outlá, MBA, ředitelka odboru projektového řízení
- E-mail: radmila.outla@mmr.cz
IČ zadavatele: 66002222
- Jméno: Ing. Lucie Zimmermannová, MPA
- Telefon: +420224861857
- E-mail: lucie.zimmermannova@mmr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 10. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: NEN
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je vzdělávání a školení zaměstnanců zadavatele v oblasti kybernetické bezpečnosti, které je určeno pro rozdílné skupiny zaměstnanců zadavatele. Podrobněji je popis předmětu plnění veřejné zakázky popsán a vyspecifikován v příloze č. 1 závazného návrhu smlouvy – Předmět plnění.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 8787851,24 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.5.2022
Místo dodání / převzetí plnění: ČR
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- viz zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
1.1.Obecné požadavky
Dodavatelé jsou povinni do nabídky zapracovat všechny požadavky zadavatele vyplývající ze zadávacích podmínek a všechny skutečnosti vyplývající ze zákona.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Pokud budou některé doklady nebo dokumenty v nabídce předloženy v jiném jazyce, musí být, s výjimkou dokladů ve slovenském jazyce a dokladů o vzdělání v latinském jazyce, předloženy společně s překladem do českého jazyka. Překlady nemusí být úředně ověřené. Bude-li mít zadavatel pochybnosti o správnosti překladu, může si vyžádat předložení úředně ověřeného překladu dokladu do českého jazyka tlumočníkem zapsaným do seznamu znalců a tlumočníků.
1.2.Požadavky na strukturu nabídky
Zadavatel doporučuje, aby nabídka účastníka byla strukturována následujícím způsobem:
Krycí list nabídky
Obsah nabídky
Doklady k prokázání splnění kvalifikace
Vyplněný návrh smlouvy včetně stanovených příloh
Seznam poddodavatelů, jsou-li dodavateli známi
Případné další dokumenty výše neuvedené a zadavatelem požadované
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz příloha ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: 10.1.Požadavek na elektronickou komunikaciTato veřejná zakázka je zadávána elektronicky pomocí elektronického nástroje NEN dostupného na https://nen.nipez.cz/profil/MMR, který je zároveň profilem zadavatele. Nabídka dodavatele může být podána pouze písemně v elektronické podobě v rámci tohoto elektronického nástroje. Veškeré úkony včetně předložení dokladů o kvalifikaci, které jsou součástí nabídky, se provádějí elektronicky, a rovněž veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem probíhá elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje NEN.Za okamžik doručení se v případě elektronického doručování považuje doručení elektronické zprávy do sféry dispozice adresáta.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz ZD v příloze
Požadavek na jednu nabídku: viz ZD v příloze
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz ZD v příloze
Další požadavky na zpracování nabídky: viz ZD v příloze
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- příloha č. 5 - Smlouva o zpracování osobních údajů_KB.docx (17. 7. 2020 13:00)
- příloha č. 6 - Dohoda o zachování mlčenlivosti_KB.docx (17. 7. 2020 13:00)
- příloha č. 4 - příloha smlouvy č 1 - Předmět plnění.docx (17. 7. 2020 13:00)
- příloha č. 4 - příloha smlouvy č 2 - Seznam členů realizačního týmu_KB.docx (17. 7. 2020 13:00)
- příloha č. 4 - příloha smlouvy č 3 - Nacenění_položkový rozpočet_KB.xlsx (17. 7. 2020 13:00)
- příloha č. 4 - Závazný návrh smlouvy.doc (17. 7. 2020 13:00)
- ZD_KB_zmena_1_12.8.2020.docx (26. 8. 2020 14:13)
- KB - 1 rozhodnuti_o_vyberu_dodavatele_KB_PWC.pdf (12. 2. 2021 15:14)
- KB - 2 oznameni_o_vyberu_dodavatele_KB_PWC.pdf (12. 2. 2021 15:14)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 2852800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PricewaterhouseCoopers Česká republika s.r.o., Hvězdova 1734/2c, Nusle, 140 00 Praha 4; IČ: 61063029
Datum podpisu smlouvy: 5. 2. 2021
Datum ukončení: 5. 2. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.