Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Koncepční studie rozvoje obce Malá Úpa

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13124

Název zakázky: Koncepční studie rozvoje obce Malá Úpa

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 11. 2019

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Svazek obcí Východní Krkonoše

Sídlo zadavatele: Národní 199, 541 01 Trutnov – Střední Předměstí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jakub Rus
  • Telefon: +420731183920

IČ zadavatele: 71188371

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jan Tomek
  • Telefon: +420777244236
  • E-mail: tomek@icvv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 12. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele: Svazek obcí Východní Krkonoše, Národní 199, 541 01 Trutnov – Střední Předměstí

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zpracování koncepční studie obce Malá Úpa jako zastřešujícího dokumentu, který vyhodnotí dvě rozvojové lokality na území celé obce se zaměřením na veřejné prostranství a zeleň.

Součástí zakázky bude Koncepční studie lokality Spálený Mlýn a Koncepční studie lokality Pomezní Boudy – podrobný popis požadavků je v příloze č. 4 této výzvy.

Katastrální území obce Malá Úpa se nachází na území KRNAP, takže je pro obec velmi důležité se rozvíjet s ohledem na životní prostředí a cenné ekosystémy.

Cílem zpracování koncepční studie je nalezení přístupu k řešení klíčových míst obce ve vztahu k charakteru území, potřebám obce, pobytové kvalitě veřejných prostranství a turistické infrastruktuře.

Cílem zakázky (díla) je zpracování dvou alternativních návrhů koncepčních studií dvěma nezávislými týmy řešitelů vybraného dodavatele, z nichž na základě veřejného projednávání budou ve spolupráci se stavební komisí obce Malá Úpa vybrána nejlepší a nejvhodnější jednotlivá řešení, která budou zpracována a popsána v krátké výsledné zprávě celého projektu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 450000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 270 kalendářních dnů od podpisu smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele: Svazek obcí Východní Krkonoše, Národní 199, 541 01 Trutnov – Střední Předměstí

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotící kritéria:

1. Nabídková cena včetně DPH – 60 %

2. Zkušenosti realizačního týmu – 40%

Dílčí hodnotící kritérium Zkušenosti realizačního týmu, bylo zvoleno z důvodu důrazu na maximální zkušenost při zpracování studie. Zkušenost osob má přímý dopad na kvalitu studie.

V tomto kritériu budou hodnoceny zkušenosti realizačního týmu s koncepčními studiemi – počet realizovaných a dokončených koncepčních studií nad rámec splněné (prokázané) kvalifikace v hodnotě plnění každé zakázky min. 250 tis. Kč bez DPH. Studie musí být prokazatelně realizovány vedoucím realizačního týmu nebo zástupcem realizačního týmu.

Hodnocení kritéria Zkušenosti realizačního týmu bude hodnoceno takto:

Nabídka dodavatele bude v rámci tohoto kritéria hodnocena podle součtu počtu realizací koncepčních studií.

Zadavatel doporučuje k vyhotovení seznamu studií využít vzor seznamu dle přílohy č. 6 zadávacích podmínek;

 

Způsob hodnocení nabídek podle hodnotících kritérií:

U každého kritéria je nejvýhodnější maximální hodnota a hodnotí se tak, že nejvyšší hodnotě je přiřazeno 100 bodů. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty hodnocené nabídky k hodnotě nejvýhodnější nabídky.

Zadavatel stanovuje maximální hranici počtu realizací koncepčních studií na 7.

Nabídce dodavatele, ze které bude vyplývat součet realizací koncepčních studií převyšující stanovenou maximální hranici, bude pro účely hodnocení přiřazena maximální hodnota kritéria.

Pro potřeby hodnocení nabídky v rámci kritéria Kvalita a zkušenosti realizačního týmu předloží dodavatel seznam služeb vstupujících do hodnocení.

 

Vážené body budou v rámci dílčích kritérií přiděleny na základě následujících vzorců:

• u kritéria, kde nejvýhodnější nabídka má nejnižší hodnotu („Celková nabídková cena v Kč včetně DPH“):

100 x (nejvýhodnější nabídka/hodnocená nabídka) x váha vyjádřená desetinným číslem

• u kritéria, kde nejvýhodnější nabídka má nejvyšší hodnotu („kvalifikace a zkušenosti realizačního týmu“, počet získaných bodů):

100 x (hodnocená nabídka/nejvýhodnější nabídka) x váha vyjádřená desetinným číslem.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Účastník prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů předložením Čestného prohlášení dle vzoru v příloze Výzvy

    Účastník prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů předložením výpisu z obchodního rejstříku, či výpisu z jiné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis z obchodního rejstříku nebude starší než 90 dnů ke dni podání nabídky.

    Účastník prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů předložením dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu plnění zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licence – Projektová činnost ve výstavbě.

    Účastník prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů předložením Seznamu významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech – dodavatel v seznamu významných služeb realizovaných v posledních 3 letech prokáže, že provedl alespoň 2 služby v oboru koncepčních studií rozvoje obcí a měst, případně územních studií rozvoje měst a obcí v hodnotě plnění každé zakázky min. 250 tis. Kč bez DPH.

    Účastník prokazuje splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob odpovědných za vedení realizace příslušných prací a předložením prohlášení, které bude podepsané osobou odpovědnou za vedení díla.

    Účastník prokáže osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci předložením strukturovaných profesních životopisů, dokladů o dosaženém vzdělání a dokladů o odborné způsobilosti osob, které se budou podílet na realizaci zakázky. Rozsah požadovaných informací a minimální úroveň:

    Účastník se zavazuje realizovat dílo výlučně prostřednictvím realizačního týmu skládajícího se z těchto osob:

    1 osoba (vedoucí realizačního týmu): VŠ vzdělání a min. 5 let odborné praxe a realizace projektů v této oblasti, autorizace v oboru předmětu plnění podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů, nebo doložením registrace do seznamu registrovaných osob

    1 osoba (zástupce realizačního týmu): VŠ/SŠ vzdělání a min. 5 let odborné praxe a realizace projektů v této oblasti, autorizace v oboru předmětu plnění podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, ve znění pozdějších předpisů, nebo doložením registrace do seznamu registrovaných osob

    Je požadována účast odborných pracovníků po celou dobu realizace zakázky a všichni uvedení pracovníci budou zodpovědní za realizaci zakázky. U osob bude uveden právní poměr vzhledem k účastníkovi.

     

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude vyhotovena 1x v listinné písemné podobě

Nabídka musí být svázána do jednoho samostatného nerozebíratelného svazku

Variantní řešení nabídky nejsou přípustná

Účastník je povinen předložit v nabídce návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jeho jménem. Účastníkem předložený návrh smlouvy musí obsahovat a respektovat veškerá ustanovení a přílohy, které jsou součástí vzorové smlouvy – příloha č. 5

Smlouva musí obsahovat a respektovat veškerá ustanovení obchodních podmínek, které jsou součástí této zadávací dokumentace. Po předání nabídky jsou změny v návrhu Smlouvy ze strany účastníka nepřípustné.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník stanoví nabídkovou cenu za provedení zakázky, na kterou podává svoji nabídku. Nabídková cena bude stanovena pro danou dobu plnění jako cena nejvýše přípustná se započtením veškerých nákladů, rizik, přiměřené míry zisku a finančních vlivů po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci. Nabídková cena bude uvedena v českých korunách. Nabídková cena bude uvedena včetně platné sazby DPH.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady k realizaci předmětu zakázky včetně nákladů souvisejících. Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná.

Změna (překročení) nabídkové ceny je možné v případě, že v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám sazeb DPH. V tomto případě bude celková nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v českém jazyce v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka a IČO. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených zadávací dokumentací, a to buď na základě žádostí účastníků o vyjasnění zadávací dokumentace, nebo z vlastního podnětu. Změnu obsahu zadávací dokumentace zadavatel oznámí všem účastníkům o veřejnou zakázku, kteří si vyzvedli zadávací dokumentaci. Změna bude provedena písemnou formou.

Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení této zakázky v souladu s pravidly poskytovatele dotace

Zadavatel nebude hradit účastníkům výdaje spojené se zpracováním nabídky a jejím doručením.

Předložené nabídky zadavatel nevrací.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V souladu s platnou verzí Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v den podání VZ ke kontrole (25. 10. 2019), dle kapitoly 20.5.1., není nutné provádět výběrové řízení u zakázek s předpokládanou hodnotou nižší než 500.000 Kč bez DPH. Verze platná k výše uvedenému datu bylo vydání č. 11, s účinností od 15. 10. 2019. Od 1.5.2020 platí vydání č. 12, které obsahuje totéž s ohledem na limit 500 000,- Kč bez DPH jako verze vydání č. 11.

Datum ukončení: 3. 6. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 21. 11. 2019
 
Aktualizováno: 3. 6. 2020