- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
MOBILNÍ A WEBOVÁ APLIKACE-HRANICKO_II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14117
Název zakázky: MOBILNÍ A WEBOVÁ APLIKACE-HRANICKO_II
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 10. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016832 Přívětivé úřady v Mikroregionu Hranicko příjemce: Mikroregion Hranicko
Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Hranicko
Sídlo zadavatele: Tř. 1. máje 328, 753 01 Hranice
- Jméno: Ing. Jaroslav Šindler – Předseda svazku
- Telefon: +420602514400
- E-mail: starosta@partutovice.cz
IČ zadavatele: 70961051
- Jméno: Josef Křeháček
- Telefon: +420730126732
- E-mail: zakazky@kmadmin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 10. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: Mikroregion Hranicko, ř. 1. máje 328, 753 01 Hranice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka mobilní a webové aplikace pro vybrané obce Mikroregionu Hranicko dle technické specifikace. Bližší informace o předmětu plnění jsou uvedeny v přílohách této výzvy k podání nabídek.
V případě, že zadávací podmínky, zejména technické podmínky obsahují požadavky nebo odkazy na obchodní firmy, názvy nebo jména a příjmení, specifická označení zboží a služeb, které platí pro určitou osobu, popřípadě její organizační složku za příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky, umožňuje zadavatel pro plnění veřejné zakázky použití i jiných, kvalitativně a technicky srovnatelných řešení.
Dodavatelé mohou nabídnout předmět zakázky, který bude disponovat lepšími parametry a vlastnostmi než je požadováno zadavatelem.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 471900,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dodávka mobilní a webová aplikace (systém, modul) – nejpozději do 10 dní od podpisu smlouvy Dílčí termín: Síť pro zabezpečený přenos dat včetně senzorů – nejpozději do 31.12.2022
Místo dodání / převzetí plnění: Vybrané obce mikroregionu Hranicko – Bělotín, Klokočí, Střítež nad Ludinou
Pravidla pro hodnocení nabídek: Blíže viz příloha
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Blíže viz příloha
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Blíže viz příloha
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Blíže viz příloha
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Blíže viz příloha
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- P1_Krycí list II 02.doc (4. 10. 2022 13:07)
- P2_Obchodní podmínky II 02.docx (4. 10. 2022 13:07)
- P3_Technická specifikace.docx-1 (4. 10. 2022 13:07)
- P4_ČP_základní způsobilost.docx-1 (4. 10. 2022 13:08)
- Výzva_mw aplikace II 03 (2)_sign.pdf (4. 10. 2022 13:08)
- Oznámení_výběr.pdf (4. 11. 2022 15:13)
- VSLEDE~1.DOC (19. 5. 2023 08:06)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Sencito.com, s.r.o.č.p. 350, 739 53 TřanoviceIČO: 10801987
Datum podpisu smlouvy: 8. 11. 2022
Datum ukončení: 8. 11. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.