Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

MODERNIZACE KORPORÁTNÍ IDENTITY OBCÍ PROSTŘEDNICTVÍM POŘÍZENÍ MANUÁLŮ JEDNOTNÉ VIZUÁLNÍ KOMUNIKACE

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14071

Název zakázky: MODERNIZACE KORPORÁTNÍ IDENTITY OBCÍ PROSTŘEDNICTVÍM POŘÍZENÍ MANUÁLŮ JEDNOTNÉ VIZUÁLNÍ KOMUNIKACE

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 6. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Hranicko

Sídlo zadavatele: Tř. 1. máje 328, 753 01 Hranice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaroslav Šindler
  • Telefon: +420602514400
  • E-mail: starosta@partutovice.cz

IČ zadavatele: 70961051

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Josef Křeháček
  • Telefon: +420730126732
  • E-mail: zakazky@kmadmin.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 6. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
Mikroregion Hranicko, ř. 1. máje 328, 753 01 Hranice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zpracování 9 manuálů jednotného vizuálního stylu (též design manuálu či grafického manuálu), z toho 8 pro členské obce Mikroregionu a 1 pro samotný Mikroregion.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 462375,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Realizace díla proběhne ve dvou etapách: 1.Schválení grafické podoby 9 log zadavatelem: do 20. 10.2022 2.Předání kompletního díla: do 30. 11. 2022.

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo mikroregionu Hranicko

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nejnižší nabídková cena v Kč s DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

viz Výzva k podání nabídek

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
viz Výzva k podání nabídek

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. Adam DuchačMísto podnikání: Severní 723/47, 500 03 Hradec KrálovéIČO: 4218027

    Datum podpisu smlouvy: 31. 8. 2022

Datum ukončení: 31. 8. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 17. 6. 2022
 
Aktualizováno: 5. 9. 2022