Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Nákup rekvalifikačních kurzů

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12246

Název zakázky: Nákup rekvalifikačních kurzů

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 4. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: EDU institut, z.s.

Sídlo zadavatele: Jos. Vodičky 94, 783 45 Senice na Hané

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Bohuslav Coufal, předseda

IČ zadavatele: 28551281

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Antonín Hajdušek
  • Telefon: +420725992682
  • E-mail: hajdusek@arws.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 4. 2018 11:00

Místo pro podání nabídek:
ARROWS advokátní kancelář, s.r.o., Palackého 75/21, 779 00 Olomouc

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění zakázky (dále také jen „zakázka“) je zajištění rekvalifikace dle zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, pro uchazeče a zájemce o zaměstnání. Rekvalifikace budou realizovány na základě uzavřených smluv s dodavatelem na každou část zakázky specifikované níže a v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídek.

Zakázka je rozdělena do 18 níže uvedených částí odpovídajícím jednotlivým rekvalifikačním programům. Dodavatelé mohou podávat nabídky na jednu, několik nebo na všechny části zakázky (pro vyloučení pochybností dodavatel může podat nabídku pouze do jedné části nebo může podat několik nabídek do různých částí nebo může také podat nabídky do všech částí zakázky).

Rozdělení na části:

Rekvalifikační programy realizované v návaznosti na profesní kvalifikaci:

Část I. - Příprava teplých pokrmů

Část II. - Obsluha CNC obráběcích strojů

Část III. - Zámečník

Část IV. - Strážný

Část V. - Technik PC a periférií

Část VI. - Složitá obsluha hostů

Část VII. - Kosmetička

Část VIII. - Asistent/ka, sekretář/ka

Rekvalifikační programy realizované bez vazby na profesní kvalifikaci (tzv. čisté rekvalifikace):

Část IX. - Reprodukční grafik

Část X. - Pracovník grafického studia

Část XI. - Zabezpečovací technika a systémy

Část XII. - Přenosové a informační systémy – mikrovlnná technika

Část XIII. - Sádrokartony (montér suchých staveb)

Část XIV. - Modeláž nehtů

Část XV. - Obsluha VZV (volantový do 5 t)

Část XVI. - Čtení a kreslení technické dokumentace

Část XVII. - Základy podnikání

Část XVIII. - Účetnictví

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1587800,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
od 1.6.2018 - do 31.8.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
3.2.Místem plnění zakázky je Olomouc, Prostějov nebo Přerov.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Zadavatel bude ekonomickou výhodnost nabídek hodnotit podle nejnižší nabídkové ceny bez DPH. Zadavatel upozorňuje, že předmět plnění této zakázky je dle § 51 ve spojení s § 57 zákona č. 235/2008 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění osvobozen od DPH bez nároku na odpočet.


Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její celková výše, jež je uvedena v čl. 8. odst. 8.1 návrhu smlouvy o realizaci rekvalifikačních kurzů -  obchodních podmínkách, jež tvoří přílohu č. 2 Výzvy k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  1. Základní způsobilost
    1. Způsobilým není dodavatel, který:
  1. byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
  2. má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
  3. má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
  4. má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
  5. je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
    1. Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle bodu 6.1.1. písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle bodu 6.1.1 písm. a) splňovat
  1. tato právnická osoba,
  2. každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
  3. osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.
    1. Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu
  1. zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle bodu 6.1.1. písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,
  2. české právnické osoby, musí podmínku podle bodu 6.1.1. písm. a) splňovat osoby uvedené v bodu 6.1.2. a vedoucí pobočky závodu.
    1. Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti předložením čestného prohlášení dle vzoru uvedeného v příloze č. 4 této výzvy.
  3. Profesní způsobilost

Ke splnění podmínek profesní způsobilosti zadavatel požaduje předložení prostých kopií:

  1. výpisu z obchodního rejstříku, nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
  2. výpisu z živnostenského rejstříku, ze kterého vyplyne, že dodavatel je držitelem živnostenského oprávnění s předmětem podnikání „Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona“
  3. dokladů, že je dodavatel odborně způsobilý nebo disponuje osobou, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje, a to doklady prokazující, že dodavatel je subjektem uvedeným v ustanovení § 108 odst. 2 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a je oprávněn provádět rekvalifikaci u všech rekvalifikačních programů uvedených v té části zakázky, pro kterou podává nabídku. V případě rekvalifikačních programů realizovaných v návaznosti na profesní kvalifikací (části zakázky I. – VIII.) dodavatel zároveň předloží příslušné rozhodnutí o autorizaci vydané autorizujícím orgánem podle zákona č. 179/2006 Sb., o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Dodavatel tedy doloží:
  • rozhodnutí o akreditaci nebo zřizovací listinu školy, kde je uvedeno zajištění výuky pro předmětný rekvalifikační kurz, a rozhodnutí o autorizaci pro profesní kvalifikaci (pro části zakázky I. - VIII.).
  • rozhodnutí o akreditaci nebo zřizovací listinu školy, kde je uvedeno zajištění výuky pro předmětný rekvalifikační kurz (pro části zakázky IX. - XVIII.);
    1. Doklady prokazující základní způsobilost a profesní způsobilost dle bodu 6.2 písm. a) této zadávací dokumentace musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
    2. Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části profesní způsobilosti požadované zadavatelem, může tyto části prokázat prostřednictvím jiných osob. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit:
  1. doklady prokazující splnění profesní způsobilosti podle bodu 6.2 písm. a) této zadávací dokumentace jinou osobou,
  2. doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,
  3. čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti podle bodu 6.1.4 této zadávací dokumentace jinou osobou a
  4. písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.

Má se za to, že požadavek podle bodu 6.4 písm. d) této zadávací dokumentace je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem.

Dodavatel není oprávněn prostřednictvím jiné osoby prokázat splnění profesní způsobilosti podle bodu 6.2 písm. a) této zadávací dokumentace.

  1. Má-li být předmět zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem podávají či hodlají podat společnou nabídku, je každý z dodavatelů povinen prokázat splnění podmínek základní způsobilosti dle bodu 6.1 této zadávací dokumentace a podmínek profesní způsobilosti podle bodu 6.2 písm. a) této zadávací dokumentace každý samostatně.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona).

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatel ve své nabídce uvede své identifikační údaje, a to v rozsahu – název obchodní firmy, sídlo/místo podnikání/bydliště, jméno osoby oprávněné jednat jménem dodavatele, IČO, DIČ, telefon,  e-mail (pro komunikaci v průběhu procesu zadávání zakázky), případně URL adresu – viz příloha č. 3 zadávací dokumentace.

Dodavatel ve své nabídce předloží návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Pokud návrh smlouvy podepíše zmocněná osoba, musí být součástí nabídky uchazeče též příslušná platná plná moc. Písemný návrh smlouvy musí plně akceptovat text obchodních podmínek, které tvoří přílohu č. 2 této výzvy, a nelze se od nich odchýlit (dodavatel pouze vyplní vyznačené části návrhu smlouvy - obchodních podmínek, popřípadě dle poznámek a pouze v jejich rozsahu návrh smlouvy vhodně upraví). Údaje uvedené v návrhu smlouvy se nesmí lišit od údajů uvedených v jiné části nabídky účastníka zadávacího řízení. V případě rozporů je pak vždy rozhodující písemný návrh smlouvy. Budou-li součástí smlouvy přílohy, které jsou zároveň některým z dokumentů uvedeným v nabídce uchazeče, budou tyto přílohy přiloženy ke smlouvě až při podpisu této smlouvy, tzn. nemusí být duplicitně přílohou návrhu smlouvy.

Součástí nabídky budou rovněž další dokumenty požadované zadavatelem nebo zákonem, včetně dokladů a informací prokazujících splnění kvalifikace.

Dodavatel je povinen ve své nabídce předložit Seznam poddodavatelů veřejné zakázky, pokud mu jsou známi a uvést, kterou část veřejné zakázky bude každý poddodavatel plnit. K tomuto účelu dodavatel využije jako vzor přílohu č. 5 této zadávací dokumentace. Pro vyloučení pochybností zadavatel upřesňuje, že se do Seznamu poddodavatelů veřejné zakázky (Příloha č. 5) uvádí také jiné osoby podle bodu 6.4 této zadávací dokumentace. Pokud bude dodavatel plnit předmět zakázky sám, uvede to ve své nabídce formou čestného prohlášení a přílohu nevyplňuje.

Nabídka bude předložena v českém jazyce. K dokladům a listinám předloženým v jiném než českém jazyce musí být připojen jejich překlad do českého jazyka. Podmínka překladu dle přecházející věty se netýká dokladů týkajících se reklamních prospektů. Povinnost přiložit překlad do českého jazyka se také nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce.

Zadavatel doporučuje předložení nabídky ve dvou vyhotoveních: v jednom originále a v jedné kopii v písemné formě označených „ORIGINÁL NABÍDKY“ a „KOPIE NABÍDKY. Nabídky nebudou přijímány elektronickými prostředky – elektronickou cestou.

Účastník zadávacího řízení jako součást své nabídky přiloží do obálky digitální datový nosič s návrhem smlouvy (ve formátu *.doc, *.docx, *.odt *.rtf či jiným s předchozími kompatibilním). V případě rozporů mezi tištěnou a elektronickou podobou návrhu smlouvy je rozhodující písemný návrh smlouvy.

Pokud podává nabídku více účastníků zadávacího řízení společně (společná nabídka), uvedou v nabídce též osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto uchazeče při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.

Nabídka účastníka zadávacího řízení nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by mohly uvést zadavatele v omyl. Zadavatel doporučuje nabídku uchazeče zajistit způsobem znemožňujícím manipulaci s jednotlivými listy.

Zadavatel doporučuje všechny listy nabídky včetně příloh řádně očíslovat vzestupnou číselnou řadou.

Zadavatel doporučuje uchazeči ve své nabídce použít toto pořadí dokumentů:

  1. Krycí list nabídky, jehož součástí je rovněž prohlášení uchazeče, že není subdodavatelem jiného uchazeče o tuto zakázku, kterým je prokazována kvalifikace.
  2. Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti,
  3. Doklady o splnění podmínek profesní způsobilosti,
  4. Návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou,
  5. Ostatní - zde účastník zadávacího řízení uvede informace související s plněním veřejné zakázky, které považuje za nezbytné,
  6. Elektronická verze nabídky v rozsahu minimálně: návrh smlouvy o realizaci rekvalifikačních kurzů

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídkovou cenou se pro účely tohoto výběrového řízení rozumí jednotková cena za zajištění realizace rekvalifikace pro jednu (1) osobu, a to v rámci té části, na kterou dodavatel podává nabídku.


Nabídková cena každé části zakázky bude předložena jako jednotková cena nejvýše přípustná a musí v ní být zahrnuty veškeré náklady spojené s kompletní realizací předmětu té části zakázky, na kterou dodavatel podává nabídku. Nabídková cena bude uvedena v korunách českých.


Nabídková cena bude uvedena také na krycím listu nabídky – vždy samostatně pro každou část, viz příloha č. 3 – Krycí list nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
10.1.Dodavatel ve své nabídce uvede své identifikační údaje, a to v rozsahu – název obchodní firmy, sídlo/místo podnikání/bydliště, jméno osoby oprávněné jednat jménem dodavatele, IČO, DIČ, telefon, e-mail (pro komunikaci v průběhu procesu zadávání zakázky), případně URL adresu – viz příloha č. 3 zadávací dokumentace.

Požadavek na jednu nabídku:
Dodavatel může podat pouze jednu nabídku, a to buď na všechny části zakázky, nebo jen na některé části zakázky, nebo jen na jednu část zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek. Písemnou žádost o vysvětlení zadávací dokumentace doručí dodavatel vždy na elektronickou adresu kontaktní osoby zmocněnce (hajdusek@arws.cz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz zadávací dokumentace

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BEVE, spol. s r.o., IČO: 46995412, se sídlem Havlíčkova 342/7, Vyškov-Předměstí, 682 01 Vyškov

    Datum podpisu smlouvy: 21. 6. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BEVE, spol. s r.o., IČO: 46995412, se sídlem Havlíčkova 342/7, Vyškov-Předměstí, 682 01 Vyškov

    Datum podpisu smlouvy: 21. 6. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BEVE, spol. s r.o., IČO: 46995412, se sídlem Havlíčkova 342/7, Vyškov-Předměstí, 682 01 Vyškov

    Datum podpisu smlouvy: 21. 6. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BEVE, spol. s r.o., IČO: 46995412, se sídlem Havlíčkova 342/7, Vyškov-Předměstí, 682 01 Vyškov

    Datum podpisu smlouvy: 21. 6. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BEVE, spol. s r.o., IČO: 46995412, se sídlem Havlíčkova 342/7, Vyškov-Předměstí, 682 01 Vyškov

    Datum podpisu smlouvy: 21. 6. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BEVE, spol. s r.o., IČO: 46995412, se sídlem Havlíčkova 342/7, Vyškov-Předměstí, 682 01 Vyškov

    Datum podpisu smlouvy: 21. 6. 2018

Datum ukončení: 26. 10. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 4. 2018
 
Aktualizováno: 16. 11. 2018