Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Nákup spotřebního materiálu a hmotného majetku pro aktivity MA21

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11699

Název zakázky: Nákup spotřebního materiálu a hmotného majetku pro aktivity MA21

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 10. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Město Kroměříž

Sídlo zadavatele: Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jaroslav Němec, starosta
  • Telefon: +420573321111
  • E-mail: meu@mesto-kromeriz.cz

IČ zadavatele: 00287351

DIČ zadavatele: CZ00287351

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Michal Šilhánek
  • Telefon: +420602162198
  • E-mail: m.silhanek@pmadvisory.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 10. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Město Kroměříž, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem zadávacího řízení je uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem, jejímž předmětem je dodávka zboží dle požadavků zadavatele.

Předmětem zakázky je zajištění dodávky zboží dle položkového rozpočtu a technické specifikace, které jsou přílohou této zadávací dokumentace, a to ve lhůtách stanovených kupní smlouvou.

Veřejná zakázka je rozdělena na následující samostatné části:

Část 1: Spotřební materiál a zdravotnické potřeby

Část 2: Sportovní potřeby

Část 3: Ostatní majetek

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1036550,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
02/2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Kroměříž

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost– stejné pro všechny části

Způsobilým analogicky podle § 74 odst. 1 zákona není dodavatel, který

a)byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b)  má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c)  má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d)  má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e)  je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Splnění tohoto požadavku doloží účastník čestným prohlášením.

Profesní způsobilost – stejné pro všechny části

Splnění profesní způsobilosti analogicky dle § 77 odst. 1 zákona prokáže dodavatel předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

Splnění profesní způsobilosti analogicky dle § 77 odst. 2 písm. a) zákona prokáže dodavatel předložením živnostenského oprávnění pro předmět činnosti relevantní s předmětem tohoto zadávacího řízení, případně výpisu ze živnostenského rejstříku, z kterého toto oprávnění vyplývá. Relevantním oprávněním k podnikání se má na mysli zejména: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona – obor činností: Velkoobchod a maloobchod.

Splnění profesní způsobilosti se prokazuje předložením příslušných dokladů.

Technická kvalifikace

Zadavatel požaduje prokázání technické kvalifikace podle ustanovení analogicky § 79 odst. 2 písm. b) zákona.

Splnění technické kvalifikace analogicky dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona prokáže dodavatel předložením seznamu služeb poskytnutých za posledních 3 roky před zahájením zadávacího řízení.

Požadovaná minimální úroveň pro dílčí část 1:

3 služby obdobného charakteru (obdobným charakterem se rozumí: Velkoobchod a maloobchod v oblasti informačních a propagačních výrobků), z toho nejméně dvě významné služby ve finančním objemu 200.000,- Kč bez DPH pro každou samostatně.

Požadovaná minimální úroveň pro dílčí část 2:

3 služby obdobného charakteru (obdobným charakterem se rozumí: Velkoobchod a maloobchod v oblasti informačních a propagačních výrobků), z toho nejméně dvě významné služby ve finančním objemu 100.000,- Kč bez DPH pro každou samostatně.

Požadovaná minimální úroveň pro dílčí část 3:

3 služby obdobného charakteru (obdobným charakterem se rozumí: Velkoobchod a maloobchod v oblasti informačních a propagačních výrobků), z toho nejméně dvě významné služby ve finančním objemu 50.000,- Kč bez DPH pro každou samostatně.

 

Způsob prokázání:

Seznam zakázek obdobného charakteru dle výše uvedené specifikace, který bude taktéž obsahovat údaje o kontaktní osobě. Seznam zakázek obdobného charakteru bude podepsán osobou oprávněnou jednat jménem účastníka či za něj. Pokud byla obdobná zakázka plněna ve sdružení, účastník je povinen prokázat, v jakém rozsahu (věcném) se na celkovém objemu zakázky podílel, a to minimálně formou čestného prohlášení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatelé jsou povinni do nabídky zapracovat všechny požadavky zadavatele vyplývající ze zadávacích podmínek a všechny skutečnosti vyplývající ze zákona.

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.

Nabídka bude předložena v listinné podobě v českém jazyce. Zadavatel doporučuje, aby byla předložena ve dvojím listinném vyhotovení (1x originál, 1x prostá kopie). Nabídka bude rovněž předložena v jednom vyhotovení v elektronické podobě na CD/DVD nebo USB flash disku, a to ve formátu *.pdf. Vyplněný návrh smlouvy bude nadto ve formátu .doc(x).

Listinné vyhotovení nabídky bude zabezpečeno proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy provázáním provázkem, jehož volné konce budou zapečetěny nebo přelepeny nebo jinak ukončeny tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možné žádný list volně vyjmout.

Všechny listy nabídky budou číslovány vzestupnou nepřerušenou číselnou řadou.

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, a to včetně kontaktní adresy, telefonu a e-mailové adresy. Tato kontaktní osoba bude uvedena v krycím listu dle závazného vzoru. Na e-mailovou adresu kontaktní osoby mohou být doručovány dokumenty související se zadávacím řízením (např. žádost o objasnění nebo doplnění údajů či dokladů, žádost o zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny apod.).

Dodavatelé podávají své nabídky v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky: „Nákup spotřebního materiálu a hmotného majetku pro aktivity MA21“ a označení dílčí části a nápisem Neotvírat.

Za čas podání nabídky odpovídá dodavatel. Zadavatel neuznává zdržení zaviněné poštou, kurýrní službou či jiným přepravcem nabídky. Za čas podání nabídky se přitom považuje čas uvedený na dokladu o předání nabídky zadavateli.

Všechny doručené a přijaté nabídky budou opatřeny pořadovým číslem, datem a hodinou přijetí a budou zapsány do evidenčního archu podaných nabídek.

Nabídky, které budou doručeny po skončení lhůty pro podání nabídek, se nepovažují za nabídky podané a v průběhu zadávacího řízení se k nim nepřihlíží.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu pro veřejnou zakázku absolutní částkou v Kč bez DPH.

Nabídková cena bude zpracována v souladu s touto zadávací dokumentací a jejími přílohami v závazném návrhu smlouvy, který bude součástí nabídky.

Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit, pokud to výslovně neupravuje tato zadávací dokumentace.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k řádnému a včasnému provedení příslušné části zakázky. Nabídková cena obsahuje předpokládaný vývoj cen až do konce platnosti smlouvy, rovněž obsahuje i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám až do konce její platnosti.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 347118.60

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Mgr. Jiří HolubářKorábova 685, 562 01 Ústí nad OrlicíIČO: 61211290Uzavřeno na dílčí část 2

    Datum podpisu smlouvy: 9. 2. 2018

Zrušené části zakázky: Zrušena dílčí část 1 a 3 z důvodů nepodání žádné nabídky

Datum ukončení: 9. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 10. 2017
 
Aktualizováno: 13. 2. 2018