Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

NCO NZO Brno – modernizace učeben a přednáškového sálu pro distanční výuku

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13518

Název zakázky: NCO NZO Brno – modernizace učeben a přednáškového sálu pro distanční výuku

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 7. 2020

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů

Sídlo zadavatele: Vinařská 965/6, Brno 603 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PharmDr. Jan Šaloun, Ph.D., ředitel
  • Telefon: +420543559500
  • E-mail: saloun@nconzo.cz

IČ zadavatele: 00023850

DIČ zadavatele: CZ00023850

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Vojtěch Pilař, vedoucí odboru ICT
  • Telefon: +420543559254
  • E-mail: pilar@nconzo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 8. 2020 09:00

Místo pro podání nabídek:
Vinařská 965/6, Brno 603 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je modernizace technického vybavení tří (3) učeben a přednáškového sálu s cílem umožnit zde distanční výuku včetně živého přenosu s využitím internetu. Součástí plnění je zajištění všech činností souvisejících se zajištěním dodávky předmětu veřejné zakázky v souladu se zadávacími podmínkami, tj. dodání technického vybavení včetně instalace, propojení a zprovoznění dodaného vybavení. Modernizace technického vybavení bude realizována v učebnách č. 302, 309 a 312 v budově B a v přednáškovém sále č 004 v budově A. Učebny č. 302 a 312 jsou standardní učebny vybavené základní AV technikou. Učebna č. 309 má charakter seminární místnosti, která nemá výbavu AV technikou. Přednáškový sál č. 004 je plně vybaven zastaralou AV technikou, včetně jednotného ovládacího a řídicího systému sálu z roku 2003. Dodaná technická zařízení budou spojena do souborů hmotných movitých věcí samostatného technickoekonomického určení (účelový celek trvalejšího charakteru s dobou použitelnosti delší než jeden rok).

Technická specifikace (minimální technické požadavky) předmětu zakázky:

A) Streamovací set (učebna 309) NIPEZ kód: 32333200-8 1ks

  • Provedení: All-in-one stolní konstrukce 
  • Součásti: Kamera, Mikrofon, LED Osvětlení 
  • Kamera – rozlišení: min. 1920 x 1080 (min. 2MP nativně) 
  • Kamera – FPS: min. 30fps  Kamera – úhel záběru: min. 78° 
  • Kamera – komprese: H.264 
  • Mikrofon: kondenzátorový s kardioid. charakteristikou 
  • Mikrofon – vzorkovací frekvence: 48 kHz / 16bit 
  • Mikrofon – citlivost -34db ± 4 dB 
  • Mikrofon – frekvenční rozsah: 150Hz – 15kHz 
  • Mikrofon – příslušenství: nastavitelné rameno, pop filtr 
  • Osvětlení – provedení: LED se stmívačem 
  • Rozhraní: min. USB 2.0

B) Notebooky (učebny 302, 309, 312) NIPEZ kód 30213100-6 3 ks 

  • Úhlopříčka displeje: 17" 
  • Rozlišení a vlastnosti displeje: 1920x1080@60Hz antireflexní 
  • Procesor: 2,2 GHz (Passmark min. 10000) 
  • RAM: 16 GB DDR4 
  • Úložiště: min. SSD 512GB (s DRAM)
  • Grafická karta: dedikovaná, HDMI (min. 8000) 
  • Rozhraní: 2x USB 3.0, 1x USB 2.0, RJ-45 
  • Síťové připojení: WiFi 802.11ac, Bluetooth 5.0 
  • Operační systém: Windows 10 Pro 64-bit 
  • Příslušenství: HDMI-VGA redukce, myš

C) Mikrofony (učebny č. 302 a 312) NIPEZ kód 32341000-5 2ks 

  • Provedení: bezdrátový vysílač s vestavěným mikrofonem a konektorem pro připojení volitelného klipového mikrofonu 
  • Přijímač: dvoukanálový přijímač 
  • Přijímač dosah: min. 20 m 
  • Přijímač rozhraní: USB-C 
  • Bezdr. vysílač – počet: 2 
  • Bezdr. vysílač – vzorkovací frekv.: 48 kHz / 16bit 
  • Bezdr. vysílač – citlivost -34db ± 4 dB 
  • Bezdr. vysílač – frekvenční rozsah: 150Hz – 15kHz 
  • Bezdr. vysílač – baterie: 5 hodin 
  • Příslušenství: 2x klopový mikrofon, 2x pěnová ochrana pro klipový mikrofon, nabíjecí kabel

D) Webkamery (učebny č. 302 a 312) NIPEZ kód 30237240-3 2ks 

  • Rozlišení obrazu: 4096x2160 @ 30 fps, 1920x1080 @ 60fps 
  • Úhel záběru: min. 90° 
  • Další funkce: Autoostření, technologie pro vylepšení obrazu za různých světelných podmínek 
  • Možnost montáže: Stativ 
  • Připojení: odpojitelný USB-C kabel 
  • Příslušenství: více-kloubový držák na zeď

E) Aktivní USB kabel 3.0 (učebny č. 302 a 312) NIPEZ kód 32581100-0 2ks

  • Provedení: USB 3.0 Aktivní repeater s napájecím zdrojem 
  • Délka kabelu 10m 
  • Přenosové rychlosti: 5Gbps/480Mbps/12Mbps/1.5Mbps 
  • Příslušenství: Napájecí zdroj

F) Ovladač multimediálních aplikací pro streamování (učebny č. 302 a 312) 2ks

  • Provedení: Kompaktní multimediální pult 
  • Funkcionalita: Softwarově definovatelná tlačítka pro ovládání kompatibilních aplikací 
  • Počet tlačítek: min. 6 LCD tlačítek 
  • Kompatibilita: OBS Studio, XSplit, Twitch, Youtube
  • Rozhraní: min. USB 2.0

G) Modernizace řídicího systému, projekční a audio techniky přednáškového sálu č. 004 

Dotykový panel 1ks

  • Rozlišení: min. 1280 x 800 @ 32bit barev 
  • Velikost panelu: min. 10" 
  • Komunikace: kabelová 
  • Instalace: volně stojící, vestavěná 
  • Funkcionality: pohybový senzor, automatická regulace podsvícení, mikrofon, reproduktor 
  • Dodatečná podpora: Programování systému 

Řídící jednotka (kontroller) 1ks

  • Počet portů: min. 8 univerzální portů 
  • Počet portů 232/485: 3 
  • Počet souč. spuš. para. procesů: min. 100 
  • Připojení: kabelové 10/100 LAN 
  • Funkcionalita: Interní čas synchr. z NTP, ovládání z aplikací (win, iOS, Android…), zobrazení stavu portů diodou na čelním panelu, učení se z infra kódu dálk. ovládání, uchycení na DIN lištu 

Řídící jednotka (světla) 2ks

  • Provedení: Reléová jednotka 
  • Počet vstupů: min. 8 ovládaných vstupů 
  • Zátěž: max. do 10A 
  • Funkcionalita: Zobrazení stavu vstupu diodou, testovací tlačítka, řízení portem RS485, 8 vstupů pro ovládací tlačítka 

Stmívací jednotka 1ks

  • Provedení: Dvoukanálová jednotka analog. výstupů 0-10V s uchycením na DIN lištu 
  • Napájecí napětí: 230V 
  • Rozlišení D/A min. 1024 úrovní 

Odrušovací jednotka 1ks 

  • Provedení: Kompaktní tříkanálová jednotka pro odrušení elektromagnetického rušení s uchycením na DIN lištu 
  • Odrušované napětí: max. 275 AC 
  • Odrušovaný proud: max. 10A 
  • Přepínač signálů 1ks 
  • Provedení: Přepínač signálu 
  • Počet vstupů: min. 4x HDMI, 2x VGA, 1x 3,5 mm audio jack 
  • Počet výstupů: min. 1x HDMI, 1x HDbaseT 
  • Rozlišení: 1920x1200 
  • Funkcionalita: Ovládací tlačítka na panelu, Automatické přepínaní (priorita), ovládání přes RS232 

Projektor 1ks

  • Rozlišení: 1920x1200 (16:10) 
  • Typ: Long throw 
  • Technologie: LCD 
  • Svítivost: min. 6000 ANSI lumens 
  • Kontrast: min. 3 000 000 : 1 
  • Rozhraní: min. 2 x VGA, 2x HDMI, 1x HDbaseT, 1x LAN, 1x video cinch, 2x audio cinch, 1x USB 
  • Funkce: horizontální i vertikální keystone a shift, projekce stropní, ruční focus, zoom. 

Projektorové plátno motorové 1ks

  • Poměr stran: 16:10 
  • Typ: motorové ovládané 
  • Montáž: stropní 
  • Barva: bílá 
  • Úhlopříčka: min. 149" 
  • Provedení, funkcionalita: Stabilizátor okrajů, zátěžová tyč na spodní straně, zadní strana počerněná, koncové spínače na nastavené dorazu plátna 

Stropní reproduktory 9ks

  • Provedení: Dvoupásmový reproduktor do podhledu 
  • Rozměr: max. 8`` x 1`` 
  • Výkon: min. 80W @ 8Ω 
  • Frekvenční rozsah: min. 70Hz – 20kHz 
  • Citlivost: min. 89dB ± 4 dB 

Zesilovač 1ks

  • Provedení: Výkonový zesilovač 4 x 250 W @ 4Ω 
  • Funkcionalita: Můstkové zapojení 4 x 450W @ 8Ω, Digitální topologie D-class, Automatický stand-by, 2 nezávislé zóny 
  • Montáž: Rack 19" 

Mixážní předzesilovač 1ks 

  • Provedení: 2 zónový stereofonní mixážní předzesilovač 
  • Počet vstup. kanálů: min. 10 
  • Počet zón: 2 nezávislé zóny (program pro každou zónu) 
  • Počet symetrických vstupů: min. 8 XLR s volitelným phantom napájením, tónovou korekcí pro každý vstup, volbou priority pro dva vstupy 
  • Počet nesymetrických vstupů: min. 2 RCA 
  • Počet symetrických výstupů: min. 2 x Stereo konektor 
  • Ostatní vstupní rozhraní: 1x stereo 3,5 jack na čelním panelu 
  • Bezdrátový vstup: Bluetooth 
  • Montáž: Rack 19" 

Mikrofonní sada, bezdrátová, ruční 2ks 

  • Provedení: Dynamický mikrofon ruční s kardiodní kapslí 
  • Přijímač dosah: min. 80 m 
  • Citlivost -41db ± 4 dB
  • Frekvenční rozsah: min. 40Hz – 15kHz 
  • Baterie výdrž: min. 10 hodin 
  • Funkcionalita: Indikátor stavu baterie, tl. mute, odolnost proti zpětné vazbě, 
  • Vysílací systém: UHF 
  • Volitelné frekvence: min. 1440 

Mikrofonní sada náhlavní 1ks

  • Provedení: Náhlavní bezdrátová sada 
  • Přijímač dosah: min. 80 m 
  • Citlivost -41db ± 4 dB 
  • Frekvenční rozsah: min. 40Hz – 15kHz 
  • Baterie výdrž: min. 10 hodin 
  • Funkcionalita: Indikátor stavu baterie, tl. mute, odolnost proti zpětné vazbě, 
  • Vysílací systém: UHF 
  • Volitelné frekvence: min. 1440 

Instalace 1ks 

  • Provedení: Výměna a instalace techniky; rozvody pro ovládání světel a rolet, jsou již instalovány, počet okruhů požadujeme zachovat ve stávající konfiguraci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 537700,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
16. 9. 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem dodání a převzetí plnění je sídlo zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky.

i) Hodnotící kritéria: Kritérium váha kritéria druh kritéria

A. Nabídková cena 80 % minimalizační

B. Záruční doba souborů hmotných movitých věcí učeben 4 % maximalizační

C. Záruční doba souborů hmotných movitých věcí sálu 004 16 % maximalizační

Předmětem hodnocení hodnotících kritérií jsou následující údaje:

Ad A.) V rámci dílčího hodnotícího kritéria A. Nabídková cena bude hodnocena celková výše nabídkové ceny za celé plnění předmětu veřejné zakázky v Kč bez DPH.

Ad B.) V rámci dílčího hodnotícího kritéria B. Záruční doba souborů hmotných movitých věcí učeben bude hodnocena délka záruční doby souborů hmotných movitých věcí, instalovaných v učebnách č. 302, 309 a 312 v budově B, v měsících. K hodnotám kritéria Záruční doba vyšším než 60 měsíců nebude přihlíženo (pro hodnocení bude vzata v úvahu hodnota 60).

Ad C.) V rámci dílčího hodnotícího kritéria C. Záruční doba souborů hmotných movitých věcí sálu 004 bude hodnocena délka záruční doby souborů hmotných movitých věcí, realizovaných v přednáškovém sálu č. 004, v měsících. K hodnotám kritéria Záruční doba vyšším než 60 měsíců nebude přihlíženo (pro hodnocení bude vzata v úvahu hodnota 60).

Způsob hodnocení nabídek:

Pro hodnocení nabídek zadavatel použije bodovací stupnici v rozsahu 1 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci každého kritéria.

 

Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, tj. A. Nabídková cena, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu stanovenou dle tohoto vzorce:

 

                                                   Hodnota nejvhodnější nabídky

Vážená hodnota kritéria A. = ----------------------------------------------- x 100 x koef. váhy kritéria

                                                               Hodnota nabídky

 

Hodnota nabídky Koeficient váhy kritéria A. Nabídková cena = 0,8

Hodnota nejvhodnější nabídky = hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota

Hodnota nabídky = nabídková cena v Kč bez DPH hodnocené nabídky

Získaná bodová hodnota bude u každé nabídky zaokrouhlena na 2 desetinná místa.

 

Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, tj. dílčí kritéria B. a C., získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu stanovenou dle tohoto vzorce:

 

                                                                 Hodnota nabídky

Vážená hodnota kritéria B./C. = ----------------------------------------------- x 100 x koef. váhy kritéria

                                                          Hodnota nejvhodnější nabídky

 

Koeficient váhy kritéria B. Záruční doba souborů hmotných movitých věcí učeben = 0,04

Koeficient váhy kritéria C. Záruční doba souborů hmotných movitých věcí sálu 004 = 0,16

Hodnota nabídky = záruční doba v měsících hodnocené nabídky

Hodnota nejvhodnější nabídky = hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější, tzn. nejvyšší hodnota.

Získaná bodová hodnota bude u každé nabídky zaokrouhlena na 2 desetinná místa.

K hodnotám kritéria Záruční doba vyšším než 60 měsíců nebude přihlíženo (pro hodnocení bude vzata v úvahu hodnota 60).

 

Účastník uvede údaje, které jsou předmětem hodnocení, ve své nabídce.

Hodnoty záruční doby pro kritéria B a C budou uvedeny jednou hodnotou pro kritérium B a jednou hodnotou pro kritérium C. Účastník není oprávněn podmínit jím uváděné údaje, které jsou předmětem hodnocení, další podmínkou. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele z výběrového řízení. Obdobně bude zadavatel postupovat v případě, že dojde k uvedení hodnoty, která je předmětem hodnocení, v jiné veličině či formě než zadavatel stanovil.

Pořadí nabídek bude stanoveno seřazením nabídek podle dosaženého součtu bodových hodnocení jednotlivých nabídek, a to od nejvyšší hodnoty k nejnižší.

Zadavatel rozhodne o výběru dodavatele, jehož nabídka bude vyhodnocena jako nabídka s nejvyšším součtem bodových hodnocení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace, která je předpokladem hodnocení nabídek a předpokladem pro uzavření smlouvy, ve lhůtě pro podání nabídek.

Veškeré podklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v prosté kopii. Zadavatelem požadované čestné prohlášení musí být podepsáno statutárním zástupcem dodavatele. V případě podpisu jinou osobou, musí být zmocnění této osoby součástí dokladů, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci.

Doklady prokazující splnění profesní způsobilost nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 dnů.

Základní způsobilost:

a) dodavatel nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží; je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle tohoto odstavce splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu; je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle tohoto odstavce splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele,

b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

K prokázání splnění tohoto předpokladu vyžaduje zadavatel předložení čestného prohlášení dodavatele podepsaného osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Zadavatel nabízí dodavateli ke splnění tohoto požadavku vzorové čestné prohlášení, které tvoří přílohu č. 2 výzvy.

Profesní způsobilost:

a) aktuální výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,

b) aktuální doklad o oprávnění k podnikání (např. živnostenský rejstřík) podle zvláštních právních předpisů.

Technická kvalifikace:

K prokázání kritérií technické kvalifikace Zadavatel požaduje, aby dodavatelé předložili:

a) seznam referencí – minimálně 2 zakázek obdobného charakteru (vybavení učeben, přednáškových sálů apod. audiovizuální a IC technikou) realizovaných v posledních 3 letech k datu podání nabídky, s minimální hodnotou 250 000,- Kč bez DPH každé ze zakázek.

Dodavatel předloží seznam zakázek obdobného charakteru s uvedením:

  • názvu zakázky,
  • názvu a adresy subjektu, pro který zakázku realizoval,
  • kontaktní osoby subjektu, pro který zakázku realizoval,
  • hodnoty zakázky bez DPH,
  • rozsahu a stručné anotace předmětu zakázky

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude předložena v jednom originále v českém jazyce v listinné formě, podepsána dodavatelem či statutárním orgánem dodavatele či pověřeným zástupcem dodavatele. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Dále bude přiložena jedna kopie nabídky v elektronické verzi na CD, nebo na jiném vhodném nosiči.

Součástí nabídky bude návrh kupní smlouvy zpracovaný dle závazného vzoru (příloha č. 2 výzvy) a podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele. K návrhu kupní smlouvy nebudou přiloženy její přílohy.

Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Nabídka musí obsahovat následující údaje a bude členěna podle následujících bodů:

1. Krycí list nabídky (vzor viz příloha č. 1)

2. Obsah nabídky.

3. Výpočet celkové nabídkové ceny ve formě položkového rozpočtu členěného do objektů: Učebna 302, Učebna 309, Učebna 312, Přednáškový sál č. 004

4. Závazný návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou dodavatele (příloha č. 2 výzvy).

5. Přehled hodnot hodnotících kritérií – na formuláři dle přílohy č. 6 výzvy

6. Doklady o splnění kvalifikace a) základní způsobilost - čestné prohlášení (vzor příloha č. 3 výzvy) b) profesní způsobilost c) technická kvalifikace (seznam referenčních zakázek podepsaný oprávněným zástupcem dodavatele)

7. Souhlas účastníka se zveřejněním (vzor viz příloha č. 4)

8. Čestné prohlášení o počtu listů nabídky (vzor viz příloha č. 5).

Nabídky se podávají v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené označením: „Neotevírat – veřejná zakázka“ a názvem (případně zkráceným) veřejné zakázky.

Na obálce bude uvedena adresa dodavatele, na kterou je možné odeslat oznámení o případném pozdním doručení nabídky.

Další podmínky:

vybraný dodavatel je povinen dodržovat pravidla týkající se informování, komunikace a vizuální identity OPZ v souladu s aktuálně platným dokumentem Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ, kapitola 19 dokumentu Pravidla pro informování a komunikaci a vizuální identita OPZ. Viz https://www.esfcr.cz/sablony-a-vzory-pro-vizualni-identitu-opz .

Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky, vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky této výzvy, doplnit nebo změnit předmět zakázky a zadávací podmínky shodně pro všechny uchazeče, zrušit výběrové řízení v souladu s pravidly OPZ, nejpozději však do uzavření smlouvy, pokud toto právo uplatní, nevzniká uchazečům žádný nárok vůči zadavateli.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách, v krycím listu nabídky a v návrhu kupní smlouvy. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná po celou dobu plnění zakázky. Ceny musí být uvedeny bez DPH, částka DPH a včetně DPH.
Výpočet nabídkové ceny účastník uvede v položkovém rozpočtu členěném do objektů: Učebna 302, Učebna 309, Učebna 312, Přednáškový sál č. 004.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.
Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené nápisem „Neotevírat – veřejná zakázka“ a názvem (případně zkráceným) veřejné zakázky“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dotazy mohou být zasílány na email: sudoma@nconzo.cz

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Obchodní podmínky jsou určeny závazným vzorem kupní smlouvy.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele:

https://www.tenderarena.cz/profil/detail.jsf?identifikator=nconzo

ID zakázky: VZ0096130

Název zakázky: NCO NZO Brno – modernizace učeben a přednáškového sálu pro distanční výuku.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze č.12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.S výjimkou obecných zásad pro zadávání VZ, § 6 – transparentnost, přiměřenost, nediskriminaceZadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení této zakázky při naplnění podmínek kapitoly 20.10 Obecné části pravidel OPZ.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Ve stanovené lhůtě pro podání nabídek nebyly podány žádné nabídky

Datum ukončení: 4. 8. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 7. 2020
 
Aktualizováno: 4. 8. 2020