Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

NCO NZO Brno – vytvoření výukových videí pro realizaci kurzu SPECIFICKÉ KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI V PALIATIVNÍ PÉČI - II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12947

Název zakázky: NCO NZO Brno – vytvoření výukových videí pro realizaci kurzu SPECIFICKÉ KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI V PALIATIVNÍ PÉČI - II

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2019

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů

Sídlo zadavatele: Vinařská 965/6, Brno 603 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Marie Malinková
  • Telefon: +420543559510
  • E-mail: malinkova@nconzo.cz

IČ zadavatele: 00023850

DIČ zadavatele: CZ00023850

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jaroslav Kratochvíl
  • Telefon: +420543559250
  • E-mail: kratochvil@nconzo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 9. 2019 09:00

Místo pro podání nabídek:
Vinařská 965/6, Brno 603 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení a dodávka 12 výukových videí pro realizaci kurzu SPECIFICKÉ KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI V PALIATIVNÍ PÉČI.

Výuková videa budou pojata jako „simulace modelové situace“ s důrazem na dialogy, kvalitní herecké výkony (závažnost situace), nikoliv na technickou stránku scény (nejsou potřebné speciální efekty apod.).

Natočení, střih a kompletní postprodukce 12 výukových videí dle přehledu scénářů (Příloha č. 1 výzvy Specifikace předmětu zakázky), včetně spolupráce při zajištění herců, zajištění režiséra se zkušeností s vedením neherců, zajištění hudby, včetně vypořádání všech autorských práv a práv jim podobných (ve smyslu zák. č. 121/2000 Sb., autorský zákon) vztahujících se k realizaci videomateriálů a veškerých dalších realizačních nákladů (cestovné, pronájmy prostor pro výrobu atp., záznamová technika atd.).

Součástí videomateriálů a instruktážních filmů může být komentář profesionálním moderátorem. Požadujeme spolupráci s naším odborníkem na řešenou problematiku při tvorbě scénářů, výhradní právo užití k finálním produktům. Zadavatel zajistí část lokací ve vlastních prostorách, viz příloha č. 1. Ostatní vhodné lokace pro natáčení v katastru Brno a Brno-venkov vybere dodavatel ve spolupráci se zadavatelem a zajistí případnou úhradu. Dodavatel, ve spolupráci se zadavatelem, zajistí neherce a herce pro natáčení. Smlouvy s herci (neherci) a výplatu jejich honoráře zajistí zadavatel.

Součástí dodávky bude vypořádání veškerých nároků nositelů práv autorských, interpretačních a jim podobných tak, aby zadavateli při užití a šíření realizovaných AV materiálů a fotografií, případně postoupení licence k jejich užití a šíření třetí osobě nevznikly vůči nositelům těchto práv žádné další závazky.

Materiály musí být realizovány v profesionální kvalitě. Fotografie v elektronické podobě ve formátu RAW nebo JPEG.

Detailně uvedeno ve výzvě k podání nabídek v příloze.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 347000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění:dnem nabytí účinnosti smlouvy Termín dodání předmětu veřejné zakázky: do 80 dnů od nabytí účinnosti smlouvy o dílo. Harmonogram plnění bude stanoven dohodou dodavatele se zadavatelem, a to písemnou formou do 5 pracovních dnů od nabytí účinnosti smlouvy. Zadavatel požaduje průběžné plnění předmětu zakázky. Vzhledem k požadavku zadavatele na průběžné plnění předmětu zakázky a postupné předávání dokončených částí díla musí být harmonogram stanoven tak, že termíny dodání nejméně 4 finálně dokončených videí musí být stanoveny do 30 dnů od účinnosti smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem dodání a převzetí plnění je sídlo zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Zadavatel vybírá z účastníků zadávacího řízení vybraného dodavatele na základě posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení a hodnocení nabídek.

    Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

    Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě stanovených kritérií.

 

Detailně uvedeno ve výzvě k podání nabídek v příloze.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace, která je předpokladem hodnocení nabídek a předpokladem pro uzavření smlouvy ve lhůtě pro podání nabídek.

    Veškeré podklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v prosté kopii. Zadavatelem požadované čestné prohlášení a seznam referencí musí být podepsány statutárním zástupcem dodavatele. V případě podpisu jinou osobou, musí být zmocnění této osoby součástí dokladů, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci.

    Doklady prokazující splnění profesní způsobilost nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 dnů.

Detailně uvedeno ve výzvě k podání nabídek v příloze.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude předložena v jednom originále v českém jazyce v listinné formě, podepsána dodavatelem či statutárním orgánem dodavatele či pověřeným zástupcem dodavatele. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Dále bude přiložena jedna kopie nabídky v elektronické verzi na CD, nebo na jiném vhodném nosiči a vzorky referenčních videí v elektronické podobě.

Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Detailně uvedeno ve výzvě k podání nabídek v příloze.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

 

Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách, v krycím listu nabídky a v návrhu kupní smlouvy. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná po celou dobu plnění zakázky. Ceny musí být uvedeny bez DPH, částka DPH a včetně DPH.

Výpočet nabídkové ceny bude uveden v tabulce jednotkových cen (viz příloha č. výzvy).

Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.

Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.

Jednotková cena za jeden videomateriál nesmí přesáhnout 60 tis. bez DPH.

Detailně uvedeno ve výzvě k podání nabídek v příloze.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené nápisem „Neotevírat – veřejná zakázka“ a názvem (případně zkráceným) veřejné zakázky“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dotazy mohou být zasílány na email: sudoma@nconzo.cz

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: 

https://www.tenderarena.cz/profil/detail.jsf?identifikator=nconzo

ID zakázky:            VZ0074728

Detailně uvedeno ve výzvě k podání nabídek v příloze.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.S výjimkou obecných zásad pro zadávání VZ, § 6 – transparentnost, přiměřenost, nediskriminace Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení této zakázky při naplnění podmínek kapitoly 20.10 Obecné části pravidel OPZ.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 240000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): HERAFILM s.r.o.Hněvkovská 1233/27, 14800 Praha - ChodovIČ: 24799254

    Datum podpisu smlouvy: 22. 11. 2019

Datum ukončení: 22. 11. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 29. 8. 2019
 
Aktualizováno: 24. 1. 2020