- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
NCO NZO Brno – vytvoření výukových videí pro realizaci kurzu SPECIFICKÉ KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI V PALIATIVNÍ PÉČI - II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12947
Název zakázky: NCO NZO Brno – vytvoření výukových videí pro realizaci kurzu SPECIFICKÉ KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI V PALIATIVNÍ PÉČI - II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008162 Podpora paliativní péče formou vzdělávání multidisciplinárních týmů příjemce: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů
Název/obchodní firma zadavatele: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů
Sídlo zadavatele: Vinařská 965/6, Brno 603 00
- Jméno: Mgr. Marie Malinková
- Telefon: +420543559510
- E-mail: malinkova@nconzo.cz
IČ zadavatele: 00023850
DIČ zadavatele: CZ00023850
- Jméno: Ing. Jaroslav Kratochvíl
- Telefon: +420543559250
- E-mail: kratochvil@nconzo.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 9. 2019 09:00
Místo pro podání nabídek: Vinařská 965/6, Brno 603 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení a dodávka 12 výukových videí pro realizaci kurzu SPECIFICKÉ KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI V PALIATIVNÍ PÉČI.
Výuková videa budou pojata jako „simulace modelové situace“ s důrazem na dialogy, kvalitní herecké výkony (závažnost situace), nikoliv na technickou stránku scény (nejsou potřebné speciální efekty apod.).
Natočení, střih a kompletní postprodukce 12 výukových videí dle přehledu scénářů (Příloha č. 1 výzvy Specifikace předmětu zakázky), včetně spolupráce při zajištění herců, zajištění režiséra se zkušeností s vedením neherců, zajištění hudby, včetně vypořádání všech autorských práv a práv jim podobných (ve smyslu zák. č. 121/2000 Sb., autorský zákon) vztahujících se k realizaci videomateriálů a veškerých dalších realizačních nákladů (cestovné, pronájmy prostor pro výrobu atp., záznamová technika atd.).
Součástí videomateriálů a instruktážních filmů může být komentář profesionálním moderátorem. Požadujeme spolupráci s naším odborníkem na řešenou problematiku při tvorbě scénářů, výhradní právo užití k finálním produktům. Zadavatel zajistí část lokací ve vlastních prostorách, viz příloha č. 1. Ostatní vhodné lokace pro natáčení v katastru Brno a Brno-venkov vybere dodavatel ve spolupráci se zadavatelem a zajistí případnou úhradu. Dodavatel, ve spolupráci se zadavatelem, zajistí neherce a herce pro natáčení. Smlouvy s herci (neherci) a výplatu jejich honoráře zajistí zadavatel.
Součástí dodávky bude vypořádání veškerých nároků nositelů práv autorských, interpretačních a jim podobných tak, aby zadavateli při užití a šíření realizovaných AV materiálů a fotografií, případně postoupení licence k jejich užití a šíření třetí osobě nevznikly vůči nositelům těchto práv žádné další závazky.
Materiály musí být realizovány v profesionální kvalitě. Fotografie v elektronické podobě ve formátu RAW nebo JPEG.
Detailně uvedeno ve výzvě k podání nabídek v příloze.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 347000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění:dnem nabytí účinnosti smlouvy Termín dodání předmětu veřejné zakázky: do 80 dnů od nabytí účinnosti smlouvy o dílo. Harmonogram plnění bude stanoven dohodou dodavatele se zadavatelem, a to písemnou formou do 5 pracovních dnů od nabytí účinnosti smlouvy. Zadavatel požaduje průběžné plnění předmětu zakázky. Vzhledem k požadavku zadavatele na průběžné plnění předmětu zakázky a postupné předávání dokončených částí díla musí být harmonogram stanoven tak, že termíny dodání nejméně 4 finálně dokončených videí musí být stanoveny do 30 dnů od účinnosti smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem dodání a převzetí plnění je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel vybírá z účastníků zadávacího řízení vybraného dodavatele na základě posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení a hodnocení nabídek.
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.
Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě stanovených kritérií.
Detailně uvedeno ve výzvě k podání nabídek v příloze.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace, která je předpokladem hodnocení nabídek a předpokladem pro uzavření smlouvy ve lhůtě pro podání nabídek.
Veškeré podklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v prosté kopii. Zadavatelem požadované čestné prohlášení a seznam referencí musí být podepsány statutárním zástupcem dodavatele. V případě podpisu jinou osobou, musí být zmocnění této osoby součástí dokladů, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci.
Doklady prokazující splnění profesní způsobilost nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 dnů.
Detailně uvedeno ve výzvě k podání nabídek v příloze.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom originále v českém jazyce v listinné formě, podepsána dodavatelem či statutárním orgánem dodavatele či pověřeným zástupcem dodavatele. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Dále bude přiložena jedna kopie nabídky v elektronické verzi na CD, nebo na jiném vhodném nosiči a vzorky referenčních videí v elektronické podobě.
Součástí nabídky bude návrh smlouvy o dílo podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Detailně uvedeno ve výzvě k podání nabídek v příloze.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách, v krycím listu nabídky a v návrhu kupní smlouvy. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná po celou dobu plnění zakázky. Ceny musí být uvedeny bez DPH, částka DPH a včetně DPH.
Výpočet nabídkové ceny bude uveden v tabulce jednotkových cen (viz příloha č. výzvy).
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky.
Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Jednotková cena za jeden videomateriál nesmí přesáhnout 60 tis. bez DPH.
Detailně uvedeno ve výzvě k podání nabídek v příloze.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené nápisem „Neotevírat – veřejná zakázka“ a názvem (případně zkráceným) veřejné zakázky“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dotazy mohou být zasílány na email: sudoma@nconzo.cz
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele:
https://www.tenderarena.cz/profil/detail.jsf?identifikator=nconzo
ID zakázky: VZ0074728
Detailně uvedeno ve výzvě k podání nabídek v příloze.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.S výjimkou obecných zásad pro zadávání VZ, § 6 – transparentnost, přiměřenost, nediskriminace Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení této zakázky při naplnění podmínek kapitoly 20.10 Obecné části pravidel OPZ.
Soubory ke stažení:
- ZadavaciDokumentace_Videa_PaliativaII_ESF.zip (28. 8. 2019 07:18)
- Vysvetleni_ZadavacichPodminek_01_Paliativa_II.pdf (10. 9. 2019 10:47)
- OznameniVysledkuHodnoceni_Vyberu_VideaPaliativa_II.pdf (3. 10. 2019 15:39)
- Oznameni_o_PodpisuSmlouvy_s_Dodavatelem_Videa II Paliativa.pdf (24. 1. 2020 09:56)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 240000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): HERAFILM s.r.o.Hněvkovská 1233/27, 14800 Praha - ChodovIČ: 24799254
Datum podpisu smlouvy: 22. 11. 2019
Datum ukončení: 22. 11. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.