Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

NCO NZO Brno - zajištění Evaluace projektu ID zakázky na profilu zadavatele: VZ0047074

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12366

Název zakázky: NCO NZO Brno - zajištění Evaluace projektu ID zakázky na profilu zadavatele: VZ0047074

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 6. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů

Sídlo zadavatele: Vinařská 965/6, Brno 603 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jana Mikulková, MBA
  • Telefon: +420543559501
  • E-mail: mikulkova@nconzo.cz

IČ zadavatele: 00023850

DIČ zadavatele: CZ00023850

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jaroslav Kratochvíl
  • Telefon: +420543559250
  • E-mail: kratochvil@nconzo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky lze doručit osobně do podatelny zadavatele na adrese Vinařská 965/6, Brno 603 00, v úředních hodinách podatelny v pracovních dnech v době od 7:00 do 13:00 hod. Nabídky lze dále doručit kurýrní službou anebo prostřednictvím držitele poštovní licence podle zvláštního právního předpisu na adresu zadavatele: Vinařská 965/6, Brno 603 00 V případě zaslání kurýrní službou anebo prostřednictvím držitele poštovní licence podle zvláštního právního předpisu je rozhodující okamžik doručení nabídky zadavateli, nikoli předání nabídky kurýrní službě anebo držiteli poštovní licence podle zvláštního právního předpisu.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění evaluace projektu „Vzdělávání pro praxi“, CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008163 v souladu se zadávacími podmínkami.

Specifikace předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je nastavení a provádění evaluace projektu „Vzdělávání pro praxi“, který je financován prostřednictvím Operačního programu Zaměstnanost, investiční priorita 2.2 Zlepšování přístupu k dostupným, udržitelným a vysoce kvalitním službám, včetně zdravotnictví a sociálních služeb obecného zájmu, podporovaná aktivita B - Podpora specializačního vzdělávání zdravotnických pracovníků v oborech vyznačujících se regionálními rozdíly v dostupnosti, v oborech, kde nepříznivý věkový průměr způsobuje nedostupnost péče, a v oborech s nedostatečným pokrytím péče.

Zadavatel požaduje zajištění podpory při naplňování aktivity KA 09 Evaluace a zpracování podkladů z KA 01 až 08 (výstupy z realizace 29 vzdělávacích programů specializačního vzdělávání) a zpracování výstupních zpráv. Jedná se o evaluaci smíšenou dle stanovených cílů v projektu. Evaluace bude kombinovat prvky procesní a dopadové evaluace a výstupy budou mít podobu vstupní, průběžné a závěrečné evaluační zprávy včetně manažerského shrnutí. Zprávy budou obsahovat vyhodnocení dle kritérií 5U účelnost, účinnost, úspornost, užitečnost, udržitelnost. Evaluace bude zahrnovat vyhodnocení procesu realizace a zhodnocení dosažených výsledků. Součástí plnění bude i doporučení k jednotlivým evaluačním otázkám či evaluovaným oblastem a podpora interního týmu formou metodického vedení při zpracování výstupů z KA 01 až 08. Podrobné podmínky plnění jsou uvedeny ve Specifikaci předmětu VZ, která je nedílnou přílohou této výzvy k podání nabídek (dále jen výzvy).

Výstupy evaluace musí být realizovány v souladu s Pravidly pro informování a komunikaci a vizuální identity OPZ (kapitola 19 Obecných pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost (https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz), a to zejména kapitola 19. 3 Povinné prvky vizuální identity OPZ a jejich technické parametry.

Při realizaci zakázky bude postupováno v souladu s Etickým kodexem evaluátora (viz www.czecheval.cz) a v souladu s Metodikou pro evaluaci nesoutěžních projektů OP Zaměstnanost 2014 -2020

(https://www.esfcr.cz/documents/21802/1872869/3.1+Metodika+pro+sebeevaluaci/f6701263-9e12-4a63-b73a-a881005b6fc0?version=1.0&previewFileIndex=.)

Detailně uvedeno ve Výzvě k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 495850,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení – ihned po uzavření smlouvy. Termín dokončení předmětu zakázky do 19. 11. 2022 Závazný časový harmonogram předkládání zpráv, je přílohou č. 7 této výzvy a bude tvořit přílohu č. 1 smlouvy o dílo.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem dodání a převzetí plnění je sídlo zadavatele. Místo konání metodických setkání určí zadavatel a sběr dat bude probíhat v sídle zadavatele a v místech poskytování zdravotních služeb na nejméně 5 geograficky různorodých místech ČR.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel vybírá z účastníků zadávacího řízení vybraného dodavatele na základě posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení a hodnocení nabídek.

Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejnižší nabídkové ceny bez DPH a kvality.

Zadavatel stanovil tato kritéria hodnocení:

Kritérium 1: Nabídková cena v Kč bez DPH váha kritéri 60%

Kritérium 2: Celková kvalita nabídkyváha kritéria 40%

Detailně uvedeno ve Výzvě k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace, která je předpokladem hodnocení nabídek a předpokladem pro uzavření smlouvy ve lhůtě pro podání nabídek.

Veškeré podklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v prosté kopii. Zadavatelem požadované čestné prohlášení a seznam referencí musí být podepsány statutárním zástupcem dodavatele. V případě podpisu jinou osobou musí být zmocnění této osoby součástí dokladů, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci.

Doklady prokazující splnění základní a profesní způsobilost nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 dnů.

Základní způsobilost:

a)  dodavatel nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží; je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle tohoto odstavce splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu; je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle tohoto odstavce splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele,

b)  nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný i nesplatný daňový nedoplatek,

c)  nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný i nesplatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d)  nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný i nesplatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e)  není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele,

K prokázání splnění tohoto předpokladu vyžaduje zadavatel předložení čestného prohlášení dodavatele podepsaného osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Zadavatel nabízí dodavateli ke splnění tohoto požadavku vzorové čestné prohlášení, které tvoří přílohu č. 3 této výzvy.

Profesní způsobilost:

a)   aktuální výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,

b)   aktuální doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů.

Technická kvalifikace:

a)         seznam referencí - minimálně 2 zakázek obdobného charakteru realizovaných v posledních 3 letech k datu podání nabídky, s minimální hodnotou 300 000,- Kč bez DPH každé ze zakázek.

Dodavatel předloží seznam zakázek obdobného charakteru s uvedením:

•  názvu zakázky,

•  názvu a adresy subjektu, pro který zakázku realizoval,

•  kontaktní osoby subjektu, pro který zakázku realizoval

•  hodnoty zakázky bez DPH,

•  rozsahu a stručné anotace předmětu zakázky.

b)   realizační tým dodavatele

Splnění tohoto požadavku dodavatel prokáže předložením seznamu členů realizačního týmu, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli. Seznam bude podepsán oprávněnou osobou, bude obsahovat souhlas členů týmu s účastí na plnění zakázky a vlastnoručně podepsané strukturované profesní životopisy jednotlivých členů realizačního týmu v minimálním rozsahu:

•  jméno a příjmení,

•  nejvyšší dosažené vzdělání (vč. prosté kopie dokladu o dosažení vzdělání),

•  doložení zkušenosti dle výše uvedených požadavků,

•  přehled profesní praxe se zaměřením na předmět zakázky.

Složení realizačního týmu: minimální počet členů týmu musí být 4 (z toho jeden odborník na zdravotní služby a jeden vedoucí týmu - odborný garant). Všichni členové týmu musí mít relevantní vysokoškolské vzdělání. Dodavatel u každého člena týmu uvede popis způsobu jeho zapojení do realizace předmětu plnění. Tým dodavatele musí splňovat minimálně následující požadavky:

Požadavky na vedoucího týmu (odborného garanta):

•  expert s relevantním vysokoškolským vzděláním a praxí min. 5 let v provádění evaluací,

•  prokazatelná zkušenost s prováděním evaluace/výzkumu v sociálně vědní či zdravotně vědní oblasti nebo evaluace projektů a rozsáhlé znalosti a zkušenosti v oblasti aplikace evaluačních metod, včetně teorií vedené evaluace dopadů, contribution analysis a mixed methods evaluation, prokazatelné zkušenosti se sběrem, systemizací, analýzou a reportingem rozsáhlého množství dat různé povahy (včetně vyhodnocení dle kritérií 5U a manažerského shrnutí) na pozici vedoucího evaluačního týmu, a to v posledních 5 letech. Tzn. účast na minimálně dvou zakázkách obdobného charakteru.

Požadavky na odborníka na zdravotní služby:

•  expert s praxí minimálně 5 let v provádění evaluací vzdělávacích programů či projektů v zdravotně vědní oblasti

•  orientace v systému celoživotního vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků, znalost legislativy, zejména zák. č. 96/2004 Sb., dokumentů Akční plán č. 10 MZ ČR a Národní strategie Zdraví pro všechny v 21. století, zkušenosti s problematikou specializačního vzdělávání dle § 54 odst. 1 písm. a) a d) zákona č. 96/2004 Sb., včetně metodické a analytické činnosti 

Zkušenost doloží členové týmu podepsaným životopisem. Zadavatel požaduje nejméně 2 zkušenosti s kvalitativním i kvantitativním výzkumem a prezentací výstupů.

Požadavky na ostatní (minimálně dva) experty:

•  expert s praxí minimálně 3 roky v provádění evaluací

Zkušenost doloží členové týmu podepsaným životopisem.

V případě změny složení realizačního týmu, bude dodavatel povinen doložit splnění požadavků na jednotlivé pozice dle této výzvy. Změna složení týmu podléhá schválení kontaktní osobou zadavatele.  

Prokázání kvalifikace prostřednictvím jiných osob:

V případě, že dodavatel prokazuje část kvalifikace, vyjma základních a profesních předpokladů, prostřednictvím jiné osoby (např. v případě, že člen týmu není zaměstnancem dodavatele), přiloží do nabídky doklad (smlouvu s jinou osobou nebo čestné prohlášení jiné osoby), ze kterého vyplývá povinnost a rozsah plnění, ke kterému se třetí osoba zavázala.

Detailně uvedeno ve Výzvě k podání nabídek.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude předložena v jednom originále v českém jazyce v listinné formě, podepsána dodavatelem či statutárním orgánem dodavatele či pověřeným zástupcem dodavatele. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Dále bude přiložena jedna kopie nabídky v elektronické verzi na CD, nebo na jiném vhodném nosiči.

Součástí nabídky bude vyplněný návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele a doklad, ze kterého toto oprávnění vyplývá (např. výpis z obchodního rejstříku). Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Nabídka musí obsahovat následující údaje a bude členěna podle následujících bodů:

Krycí list nabídky
Obsah nabídky
Doklady o splnění kvalifikace

a)    základní způsobilost - čestné prohlášení

b)   profesní způsobilost

c)    technická kvalifikace

-    seznam referencí

-    realizační tým dodavatele

jmenný seznam členů týmu dodavatele podepsaný oprávněnou osobou
souhlas členů týmu s účastí na plnění zakázky
vlastnoručně podepsané strukturované profesní životopisy jednotlivých členů realizačního týmu.

Závazný návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou (včetně příloh)
Souhlas účastníka se zveřejněním
Čestné prohlášení o počtu listů nabídky.

Nabídky se podávají v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené označením: „Neotevírat – veřejná zakázka“ a názvem (případně zkráceným) veřejné zakázky.

Na obálce bude uvedena adresa dodavatele, na kterou je možné odeslat oznámení o případném pozdním doručení nabídky.

Detailně uvedeno ve Výzvě k podání nabídek.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude vždy uvedena absolutní částkou v českých korunách a bude stanovena jako nejvýše přípustná po celou dobu plnění zakázky. Ceny musí být uvedeny bez DPH, částka DPH a včetně DPH. Nabídkovou cenu dodavatel uvede v krycím listu a v návrhu smlouvy.

Celková smluvní částka zahrnuje v rámci tří dílčích plateb i plnění za průběžné metodické vedení interního týmu v rámci realizace zakázky.

Vstupní evaluační zpráva  - 10 % celkové smluvní částky

Průběžná evaluační zpráva – 40 % celkové smluvní částky

Závěrečná evaluační zpráva – 50% celkové smluvní částky

Detailní požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou stanoveny ve vzoru Smlouvy, která je přílohou č. 6 zadávací dokumentace.

Detailně uvedeno ve Výzvě k podání nabídek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Detailně uvedeno ve Výzvě k podání nabídek.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.Detailně uvedeno ve Výzvě k podání nabídek.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Detailně uvedeno ve Výzvě k podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Kompletní dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: 

https://www.tenderarena.cz/profil/detail.jsf?identifikator=nconzo

ID zakázky:            VZ0047074

Název zakázky:      NCO NZO Brno - zajištění Evaluace projektu

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.S výjimkou obecných zásad pro zadávání VZ, § 6 – transparentnost, přiměřenost, nediskriminace

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Ve stanovené lhůtě pro podání nabídek nebyly podány žádné nabídky.

Datum ukončení: 10. 7. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 6. 2018
 
Aktualizováno: 10. 7. 2018