Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Obchodní zástupce

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12121

Název zakázky: Obchodní zástupce

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 2. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: VLTAVA LABE MEDIA a.s.

Sídlo zadavatele: U Trezorky 921/2, Jinonice, 158 00 Praha 5

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Dominika Kalinová
  • Telefon: +420272015105
  • E-mail: dominika.kalinova@vlmedia.cz

IČ zadavatele: 01440578

DIČ zadavatele: CZ01440578

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Veronika Kuglerová
  • Telefon: +420272015105
  • E-mail: veronika.kuglerova@vlmedia.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 3. 2018 15:00

Místo pro podání nabídek:
U Trezorky 921/2, Jinonice, 158 00 Praha 5

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace akreditovaného kurzu Obchodní zástupce, zakončeného zkouškou před autorizovanou osobou dle zák. 179/2006 Sb.

Minimální rozsah kurzu:

·         výuka 100 vyučovacích hodin (45 minut), tzn. 75 hodin (60minut)

·         zkouška 10 vyučovacích hodin (45 minut), tzn. 7,5 hodiny (60minut)

Počet zaměstnanců v kurzu: 11 osob, 1 skupina

Počet výukových dnů: 10 dnů výuky + 1 den zkouška

Cílem kurzu je proškolení obchodních zástupců pracujících v segmetnu médií. Důraz je kladen na komplexní proškolení zakončené zkouškou dle NSK.

Cílová skupina: obchodní tým zadavatele

Obsah kurzu: Akreditovaný kurz musí obsahovat minimálně tato témata:

Poučení o BOZP, Orientace v základních principech marketingu, Orientace v obchodní činnosti, Vyplňování a příprava obchodní dokumentace, Kalkulace ceny a vyúčtování tržeb, Nabídka prodávaného zboží dle sortimentu spojena s odborným poradenstvím zákazníkovi, Jednání ve styku se zákazníky

Zkouška před autorizovanou osobu dle NSK, Obchodní zástupce 66-015-M

 

Výstup: Absolvent kurzu získá osvědčení o získání profesní kvalifikace.

Místo výuky: prostory VLTAVA LABE MEDIA, Ostrava

Časový harmonogram plnění:

Výuka bude probíhat v pracovních dnech v termínech stanovených zadavatelem. Termíny jsou uvedeny v Harmonogramu, který tvoří Přílohu č. 1 této výzvy k podání nabídek.

Termíny zohledňují pracovní režim obchodních zástupců a zadavatel požaduje realizaci výuky dle zmíněného stanoveného Harmonogramu.

 

Podmínky realizace:

Závazný návrh smlouvy je Přílohou č.2 této výzvy k podání nabídek

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 300000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
3 / 2018 – 12 / 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
VLTAVA LABE MEDIA a.s. Vydavatelský dům Ostrava Mlýnská 10, 702 00 Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost v aktuální verzi.

Hodnoceny budou pouze nabídky doručené v řádném termínu.

Nabídky budou hodnoceny podle kritéria ekonomické výhodnosti nabídky.

Kritérium ekonomické výhodnosti nabídky bude vyhodnocováno podle částečných hodnotících kritérií s různou váhou.

Částečná kritéria jsou stanovena takto:

1) Nabídková cena v Kč bez DPH s váhou 40%.

2) Kvalita nabízených služeb s váhou 60%.

 

Hodnocení podle částečných kritérií:

1) Hodnocení dle kritéria Nabídková cena v Kč bez DPH

·         hodnocena bude celková nabídková cena v Kč bez DPH

·         počet přidělených bodů:

◦      počet bodů = 100*(nejnižší nabídková cena/cena posuzované nabídky)

◦      nejlépe hodnocená nabídka dle tohoto kritéria získá 100 bodů

2) Hodnocení dle kritéria Kvalita nabízených služeb

·         a) subkritérium obsah výuky

◦      Nejlépe hodnocená nabídka získá dle tohoto subkritéria 35 bodů, hůře hodnocené nabídky poměrně méně. Nabídka, která zcela nevyhoví zadavateli nebo neobsahuje podklady umožňující hodnocení dle tohoto subkritéria obdrží dle tohoto subkritéria 0 bodů.

◦      Dle tohoto subkritéria zadavatel hodnotí kvalitu, komplexnost nabízené služby a přínos služby pro zadavatele. Lépe bude hodnocena nabídka, která svým obsahem lépe pokryje požadovaná témata uvedená v části „Popis(specifikace) předmětu zakázky“. Lépe bude hodnocena nabídka, která bude v lepším souladu s požadovaným obsahem výuky, obsahově lépe vyhoví předmětu činnosti zadavatele. Lépe bude hodnocena nabídka, ve které navržené výukové materiály budou lépe odpovídat obsahu výuky a bude z nich lépe patrný potenciál výuky z hlediska využití pro praxi účastníků výuky.

·         b) subkritérium metody výuky, organizace výuky (max. 35 bodů)

◦      Nejlépe hodnocená nabídka získá dle tohoto subkritéria 35 bodů, hůře hodnocené nabídky poměrně méně. Nabídka, která zcela nevyhoví zadavateli nebo neobsahuje podklady umožňující hodnocení dle tohoto subkritéria obdrží dle tohoto subkritéria 0 bodů.

◦      Dle tohoto subkritéria zadavatel hodnotí kvalitu, inovativnost nabízené služby a přínos služby pro zadavatele. Lépe bude hodnocena nabídka s interaktivními metodami výuky, s propracovaným systémem identifikace potřeb, zpětnovazebním mechanismem a s větším potenciálem pro reflektování reálných potřeb zadavatele.

·         c) subkritérium pružnost realizace výuky

◦      Dle tohoto subkritéria zadavatel hodnotí dostupnost služby. Zadavatel je oprávněn při splnění podmínek financování odchýlit se od sjednaného harmonogramu výuky, který bude přílohou Smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity, jejíž vzor je Přílohou č.2 této zadávací dokumentace (dále Smlouva) a to postupem dle Smlouvy.

◦      Dodavatel je povinen doplnit do Smlouvy, která je Přílohou č.2 této zadávací dokumentace počet dnů ve větě: „Objednatel je oprávněn za zrušený termín stanovit nový termín výukového dne a to nejpozději doplňte pracovní dny před novým termínem výukového dne.“ části III. smlouvy. Uchazeč je povinen doplnit jako počet dnů celé kladné číslo.

◦      Dle tohoto subkritéria získá nabídka bodové hodnocení podle tohoto vzorce:
počet bodů = 30 * (nejnižší uvedený počet dnů v nabídkách / počet dnů uvedený v posuzované nabídce)

◦      Nejlépe hodnocená nabídka získá dle tohoto subkritéria 30 bodů, hůře hodnocené nabídky poměrně méně. Nabídka, která zcela nevyhoví zadavateli nebo neobsahuje podklady umožňující hodnocení dle tohoto subkritéria obdrží dle tohoto subkritéria 0 bodů.

Dle částečného kritéria Kvalita nabízených služeb získá nabídka bodové hodnocení podle tohoto vzorce:

počet bodů = 100*(součet bodů za subkritéria hodnocené nabídky / součet počtu bodů za subkritéria nabídky s nejvyšším počtem bodů)

Nejlépe hodnocená nabídka dle kritéria Kvalita nabízených služeb získá 100 bodů, hůře hodnocené nabídky méně.

 

Vyhodnocení nabídek:

Nabídka bude hodnocena počtem bodů podle bodového ohodnocení jednotlivých částečných kritérií a vah jednotlivých částečných kritérií vypočteným dle tohoto vzorce:

počet bodů = 0,4*(počet bodů dle kritéria Nabídková cena v Kč bez DPH) + 0,6*(počet bodů podle kritéria Kvalita nabízených služeb)

·         Zadavatel jmenuje komisi, která bude současně komisí pro otevírání obálek, posouzení a hodnocení nabídek (dále jen hodnotící komise). Hodnotící komise ověří dobu doručení nabídek a formu jednotlivých nabídek. Pozdě doručené nabídky a nabídky ve formě neodpovídající výzvě pro podání nabídek komise vyřadí z hodnocení a takové nabídky nebudou otevřeny. Pokud je na obálce takové nabídky adresa dodavatele, bude zadavatel informovat dodavatele o pozdním nebo jinak chybném doručení nabídky.

Správně doručené nabídky komise otevře a posoudí nabídky uchazečů z hlediska splnění zákonných požadavků, požadavků Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, kvalifikačních kritérií a dalších zadávacích podmínek specifikovaných ve výzvě pro podání nabídek. Nabídky, které nevyhoví uvedeným podmínkám a kritérií hodnotící komise vyřadí z hodnocení. Zadavatel bude informovat dodavatele, jejichž nabídka byla vyřazena z hodnocení o důvodu vyřazení.

Nevyřazené nabídky hodnotící komise posoudí z hlediska plnění hodnotících kritérií. Hodnotící komise může v případě nejasností požádat uchazeče o písemné vysvětlení nabídky a stanovit přiměřenou lhůtu. Hodnotící komise pak v souladu s výzvou pro podání nabídek stanoví bodové ohodnocení jednotlivých nabídek a určí pořadí nabídek sestupně dle počtu získaných bodů. Jako nejvýhodnější komise označí nabídku s nejvyšším dosaženým počtem bodů. Pokud zadavatel zadávací řízení nezruší, uzavře smlouvu s dodavatelem, jehož nabídka byla komisí označena za nejvýhodnější.

 

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje splnění kvalifikačních předpokladů:

1) Základní kvalifikační předpoklady: Způsobilým je dodavatel, který nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejném zdravotním pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.

2) Profesní způsobilost ve vztahu k předmětu zakázky.

Způsobilým je dodavatel, který je oprávněn k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky.

Způsob prokázání splnění kvalifikačních požadavků:

·         ad1) Dodavatel prokáže splnění kvalifikačních  požadavků dle bodu 1 výše předložením čestného prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti podepsané osobou oprávněnou nebo zmocněnou

o    V případě podpisu osobou zmocněnou bude součástí nabídky také příslušná plná moc

·         ad2) Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti předložením:

o    dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (např. výpis ze živnostenského rejstříku),

o    výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či z jiné obdobné evidence,

o    platné akreditace Ministerstva školství ČR, která opravňuje dodavatele realizovat akreditovaný kurz dle profesní kvalifikace Obchodní zástupce (66-015-M).

Dokumenty vztajující se k bodu 2 lze doložit v prosté kopii.

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů vydaným podle § 228 zákona č 134/2016 Sb., zákona o veřejných zakázkách (dále ZVZ) za podmínek obdobných jako v §228 ZVZ, zejména pokud k poslednímu dni, ke kterému má být prokázána základní způsobilost nebo profesní způsobilost, není výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů starší než 3 měsíce. Tento výpis nahrazuje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů podle bodu 1 a prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů podle bodu 2 v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění těchto profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci  certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů  podle §239 zákona č. 134/2016 Sb, zákona o veřejných zakázkách. Pokud údaje v certifikátu jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace, nahrazuje tento certifikát prokázání splnění kvalifikace dodavatelem v rozsahu v něm uvedených údajů.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce a bude podána v listinné podobě v jednom originálu a v jedné kopii.

Doporučené pořadí jednotlivých dokladů:

1. Identifikační údaje dodavatele (Název, sídlo, IČ/DIČ, osoba oprávněná zastupovat uchazeče, kontaktní osoba ve věci veřejné zakázky včetně telefonu a e-mailu)

2. Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče

3. Podklady pro hodnocení nabídky dle v této výzvě uvedených hodnotících kritérií. Nabídkovou cenu uvede dodavatel do návrhu smlouvy dle níže uvedeného bodu.

4. Podepsaný návrh smlouvy o dílo, která tvoří Přílohu č. 2 této výzvy

5. Další doklady dle uvážení dodavatele v souladu s touto výzvou k podání nabídky

 

Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl.

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tzn. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být nabídka zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem tak, aby bylo možné jednotlivé listy bezproblémově obracet.

Nabídka bude mít všechny listy číslované nepřerušovanou číselnou řadou, počínaje číslem 1.

Originál bude v pravém horním rohu na první straně nabídky označen nápisem: „ORIGINÁL“

Kopie bude v pravém horním rohu na první straně nabídky označen nápisem: „KOPIE“

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cena v Kč bez DPH, Cena v Kč včetně DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v jednom originálu a v jedné kopii v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky: „Obchodní zástupce“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele.Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V případě, že je součástí nabídky čestné prohlášení, musí být podepsáno dodavatelem nebo osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V nabídce musí být případně doložena plná moc.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 5 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Dotazy je možné podávat pouze e-mailem na adresu: veronika.kuglerova@vlmedia.czZadavatel nepřipouští telefonické dotazy. Na jiné než výše uvedeným způsobem doručené dotazy nebude zadavatel reagovat.Odpovědi na dotazy budou vždy uveřejněny na portálu esfcr.cz nejpozději do 3 dnů od doručení dotazu zadavateli.

Další požadavky na zpracování nabídky:

·         Dodavatel v nabídce  doloží podepsaný, doplněný návrh smlouvy dle Přílohy č.2 výzvy k podání nabídek včetně stanoveného harmonogramu výuky. Ve smlouvě je dodavatel oprávněn doplnit pouze údaje na místech k tomu určených (žlutě podbarvených a označených „doplňte“ nebo „doplnit“). Údaje označené „Doplní objednatel“ doplní zadavatel (objednatel) po vyhodnocení výběrového řízení.

 

·         Nabídka musí být kompletní, tzn. obsahovat všechny výše uvedené části. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku.

·         Dodavatelé jsou povinni podat nabídku na celý předmět plnění.

·         Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

·         Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez udání důvodu.

·         Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet nabídky.

·         Dodavatel nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek pokud to není výslovně uvedeno.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 254000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GRAFIA, společnost s ručením omezeným, Budilova 1511/4, Plzeň; IČ: 47714620; Štěpánka Pirnosová, zmocněnec

    Datum podpisu smlouvy: 6. 3. 2018

Datum ukončení: 6. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 2. 2018
 
Aktualizováno: 7. 3. 2018