- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné analýzy potřeb a možností podpory osob se specifickými potřebami na území Jihočeského kraje
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13094
Název zakázky: Odborné analýzy potřeb a možností podpory osob se specifickými potřebami na území Jihočeského kraje
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 11. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_007/0011754 Plánování sociálních služeb v Jihočeském kraji III. příjemce: Jihočeský kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Jihočeský kraj
Sídlo zadavatele: U Zimního stadionu 1952/2, 370 01 České Budějovice
- Jméno: Mgr. Ivana Stráská
- Telefon: +420386720490
- E-mail: hejtmanka@kraj-jihocesky.cz
IČ zadavatele: 70890650
DIČ zadavatele: CZ70890650
- Jméno: Irena Štěpánková
- Telefon: +420386720357
- E-mail: stepankovai@kraj-jihocesky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 11. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Jihočeský kraj – Krajský úřad, OVZI - oddělení realizace veřejných zakázek, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz přiložená výzva vč. příloh
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1115702,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.7.2020
Místo dodání / převzetí plnění: Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 01 České Budějovice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
viz přiložená výzva vč. příloh
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz přiložená výzva vč. příloh
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz přiložená výzva vč. příloh
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz přiložená výzva vč. příloh
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz přiložená výzva vč. příloh
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz přiložená výzva vč. příloh
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz přiložená výzva vč. příloh
Další požadavky na zpracování nabídky: viz přiložená výzva vč. příloh
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídky.pdf (5. 11. 2019 14:24)
- Přílohy č. 1-7 Výzvy.zip (5. 11. 2019 14:24)
- Oznámení o výběru-část 1.pdf (29. 11. 2019 09:33)
- Oznámení o výběru-část 2.pdf (29. 11. 2019 09:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 650000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MOORE Czech Republic s.r.o., Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8, 27244784
Datum podpisu smlouvy: 14. 1. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MOORE Czech Republic s.r.o., Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8, 27244784
Datum podpisu smlouvy: 14. 1. 2020
Datum ukončení: 14. 1. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.