- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné školení TPV2000
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12042
Název zakázky: Odborné školení TPV2000
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 1. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: LUKO STROJÍRNY s.r.o.
Sídlo zadavatele: Jablůnka 626, 756 23 Jablůnka
- Jméno: Jan Uhřík
- Telefon: +420571410945
- E-mail: jan.uhrik@lukos.cz
IČ zadavatele: 25879103
DIČ zadavatele: CZ25879103
- Jméno: Jan Uhřík
- Telefon: +420571410945
- E-mail: jan.uhrik@lukos.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 1. 2018 13:00
Místo pro podání nabídek: LUKO STROJÍRNY s.r.o., Jablůnka 626, 756 23 Jablůnka
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Odborné školení TPV2000. Cílem tohoto školení je zdokonalení, zrychlení a zkvalitnění samostatného vytváření pracovních příkazů, technologických postupů a kusovníků, samostatné editace těchto příkazů a jejich předávání dále do výroby. Tím se zrychlí předání pracovních postupů a příkazů mezi přípravou výroby a výrobou, odpadnou ztrátové časy a zvýší se produktivita práce ve firmě. Zvýšení produktivity práce je jediným možným řešením, jak zvýšit produkci firmy za stávajícího počtu pracovníků, protože v současnosti není možné nové zaměstnance jakkoliv sehnat.
Vzdělávací aktivita je určena pro 5 zaměstnanců společnosti (1 skupina), pro každého v rozsahu 299 hodin (297 hodin výuka + 2 hodiny závěrečná zkouška). 1 vyučovací hodina = 45 minut.
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména prostory pro realizaci školení, odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školící pomůcky, materiály či prezentační technika apod. Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby. Obsah kurzu je součástí Výzvy pro podání nabídek vizte v příložených dokumentech.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 386100,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: únor 2018 – srpen 2018 Vzdělávací aktivity budou po celou dobu realizovány dle harmonogramu a možností zadavatele. Plán školení je uveden v této výzvě k podání nabídek. Termíny školení budou sjednány dle dohody mezi vítězným uchazečem a zadavatelem.
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávání bude probíhat ve vzdělávacích prostorách vítězného dodavatele vzdělávací aktivity
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Posuzovány a hodnoceny budou nabídky doručené v řádné lhůtě, které budou zpracovány v souladu se zadávacími podmínkami a podány kvalifikovanými dodavateli. Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky.
Celková nabídková cena bez DPH – váha 100 %
V rámci hodnotícího kritéria Celková nabídková cena bez DPH budou nabídky hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH za celý předmět plnění zakázky. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nejvýhodnější nabídce bude přiřazen počet bodů 100 a ostatním nabídkám body podle následujícího vzorce:
100 * (Nejnižší celková nabídková cena bez DPH/celková nabídková cena bez DPH hodnocené nabídky) * váha kritéria 100 %
V případě, že je uchazeč neplátce DPH uvede cenu bez DPH za kurz a cenu s DPH za kurz stejnou, do pole DPH uvede 0.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka uchazeče bude obsahovat:
Vrchní stranu nabídky obsahující identifikační údaje o uchazeči: Firma, IČO, sídlo a kontaktní osoba ve věci nabídky
Krycí list nabídky (příloha č. 1) – Krycí list nabídky bude podepsaný statutárním orgánem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče na základě plné moci – vyplní uchazeč.
-Doklady o prokázání Základních kvalifikačních předpokladů (Příloha č. 2 Čestné prohlášení)
-Doklady o prokázání Profesních kvalifikačních předpokladů
-Doklady o prokázání Technických kvalifikačních předpokladů
-Plná moc – Uchazeč doloží plnou moc pouze v případě, že budou Doklady o prokázání kvalifikace podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele na základě plné moci
Uchazeč může k nabídce předložit i další dokumenty jako je např. ukázka vzdělávacích materiálů atp.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena bude účastníkem zadávacího řízení uvedena v českých korunách a je závazná pro uzavření smlouvy.
Celková nabídková cena bude dodavatelem uvedena v členění Cena bez DPH, DPH a cena vč. DPH dle zadání v krycím listu.
V případě, že je uchazeč neplátce DPH uvede cenu bez DPH a cenu s DPH stejnou, do pole DPH uvede 0.
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění vzdělávacích aktivit zejména náklady na školící místnost, odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, atp. Součástí ceny jsou i náklady na zajištění výstupů a dokladů o absolvování jednotlivých kurzů.
Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka a všechny doklady v ní předložené budou zpracovány v listinné podobě v českém jazyce a bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Certifikát prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů lze předložit také v cizím jazyce. Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů.Všechny popsané strany nabídky budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou včetně příloh a budou zabezpečeny resp. svázány tak, aby nemohlo dojít k manipulaci s obsahem nabídky.Nabídka bude doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky pro kterou je nabídka podána a zároveň nápisem „Výběrové řízení – NEOTVÍRAT“, vzor je uveden níže: „Výběrové řízení – NEOTVÍRAT“„Odborné školení TPV2000“Na obálce bude uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka bude dodána poštou, doporučenou poštou, kurýrem nebo osobně na adresu sídla zadavatele. Podání nabídek e-mailem není možné.Nabídka bude zpracována v jednom tištěném originále.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat pouze písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.
Dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
Veškerá komunikace mezi zadavatelem a účastníky bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. Komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace uvedené uchazeči v nabídkách a případně požádat o jejich upřesnění.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7, datum účinnosti 1.1.2018), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list nabídky.docx (17. 1. 2018 14:15)
- Příloha č. 2- Čestné prohlášení_o_splnění_základních_kvalifikačních_kritérií.docx (17. 1. 2018 14:15)
- Výzva_k_podání_nabídky.pdf (17. 1. 2018 14:15)
- oznámení o výsledku hodnocení.pdf (31. 1. 2018 14:49)
- 9) Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (2. 2. 2018 15:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 386100.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TPV group s.r.o., Brigádnická 124, 538 43 Třemošnice, IČ: 25941879, Petr Rýpar, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 2. 2. 2018
Datum ukončení: 2. 2. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.