- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné školení v PDM/PLM systému Teamcenter
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12574
Název zakázky: Odborné školení v PDM/PLM systému Teamcenter
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 11. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: Kov Projekt s.r.o.
Sídlo zadavatele: Ostřešany 122
- Jméno: Jan Kovačík
- Telefon: +420724754500
- E-mail: jkovacik@kovprojekt.cz
IČ zadavatele: 28811569
DIČ zadavatele: CZ28811569
- Jméno: Tomáš Káva
- Telefon: +420608958150
- E-mail: tkava@kovprojekt.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 12. 2018 00:00
Místo pro podání nabídek: Tuněchody 105, 53701
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Absolvent kurzu umí samostatně pracovat s Teamcentnerem. Styly práce v TC (Administrace, vyhledávání, historie, Emailová komunikace, Organizace dat, Formuláře, Rezervace položek, check-in, check-out).
Absolvent bude umět samostatně vytvářet revize dokumentů, atributů a datasetů.
Probrány budou postupy komunikace s 3D CAD systémem, Import a export CAD (kusovník, Workflow, 2D/3D vizualizace).
Práce s programy a Tvorba výstupních šablon, reporting.
Uživatel bude vyškolen s prací s webovým klientem Teamcenter.
Teoretický výklad je pravidelně prokládán praktickými ukázkami pro snadné pochopení všech funkcí a možností programu. Cílem je vzdělat či doplnit znalosti zaměstnancům pracujícím s tímto SW, aby mohli plně využívat všechny jeho funkce a efektivně tak postupovat při své práci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 301600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Realizace do 1.3.2019/ 232 hodin
Místo dodání / převzetí plnění: Tuněchody 105 nebo dle školícího
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Výše nabídkové ceny – váha 40 %
Kvalita nabízeného plnění – váha 60 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Prohlášení vykonavatele majetkových práv k softwaru, že uvedená firma může školit software Solid Edge a CAM Express
Udělení akreditace na uvedené kurzy
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude podána v českém jazyce.
Kapitoly v nabídce budou řazeny v následujícím pořadí:
1. Identifikační údaje, představvení dodavatele
2. Specifikace předmětu zakázky
3. Doklady prokazující splnění kvalifikačních požadavků
4. Podepsaný písemný návrh smlouvy jako součást nabídky
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samotném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky bez DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- výzva_2018_KP.pdf (26. 11. 2018 09:29)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_2018.pdf (2. 1. 2019 09:55)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_2018.pdf (2. 1. 2019 09:55)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 301600.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TPV Group s.r.o.Brigádnická 124Třemošnice538 43IČ:25941879
Datum podpisu smlouvy: 18. 12. 2018
Datum ukončení: 18. 12. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.