Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné vzdělávání ve společnosti Alca plast, s.r.o. – POVEZII

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11474

Název zakázky: Odborné vzdělávání ve společnosti Alca plast, s.r.o. – POVEZII

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 8. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Alca plast, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Biskupský dvůr 2095/8, 110 00 Praha 1 - Nové Město

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radka Prokopová
  • Telefon: +420778492324
  • E-mail: verejne.zakazky@alcaplast.cz

IČ zadavatele: 25655809

DIČ zadavatele: CZ25655809

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. František Budín
  • Telefon: +420778492324
  • E-mail: verejne.zakazky@alcaplast.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 8. 2017 15:00

Místo pro podání nabídek:
Alca plast, s.r.o. Bratislavská 2846 (koupelnové studio) 690 02 Břeclav

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace odborných vzdělávacích kurzů v několika oblastech. Účastník zakázky je povinen podat nabídku vždy výhradně na zadavatelem definovaný celý předmět zakázky. Není tedy přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části.

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 206000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín pro zahájení plnění začíná běžet ihned po podpisu smlouvy s vybraným Dodavatelem. Nejzazší termín realizace zakázky je 23. 3. 2018.

Místo dodání / převzetí plnění:
Alca plast, s.r.o., Bratislavská 2846, 690 02 Břeclav

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění (váha 40 %) – číselné kritérium.

Metodika organizace kurzu (váha 60 %) – nečíselné kritérium.

Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na jednu nabídku:
Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ICT Pro s.r.o, Sochorova 3209/38, 616 00 Brno, IČ: 46971441, Ing. Petr Slavík, jednatel.

    Datum podpisu smlouvy: 19. 9. 2017

Datum ukončení: 19. 9. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 8. 2017
 
Aktualizováno: 20. 9. 2017