- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné vzdělávání ve společnosti Alca plast, s.r.o. – POVEZII
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11474
Název zakázky: Odborné vzdělávání ve společnosti Alca plast, s.r.o. – POVEZII
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 8. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Alca plast, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Biskupský dvůr 2095/8, 110 00 Praha 1 - Nové Město
- Jméno: Ing. Radka Prokopová
- Telefon: +420778492324
- E-mail: verejne.zakazky@alcaplast.cz
IČ zadavatele: 25655809
DIČ zadavatele: CZ25655809
- Jméno: Ing. František Budín
- Telefon: +420778492324
- E-mail: verejne.zakazky@alcaplast.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 8. 2017 15:00
Místo pro podání nabídek: Alca plast, s.r.o. Bratislavská 2846 (koupelnové studio) 690 02 Břeclav
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace odborných vzdělávacích kurzů v několika oblastech. Účastník zakázky je povinen podat nabídku vždy výhradně na zadavatelem definovaný celý předmět zakázky. Není tedy přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 206000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín pro zahájení plnění začíná běžet ihned po podpisu smlouvy s vybraným Dodavatelem. Nejzazší termín realizace zakázky je 23. 3. 2018.
Místo dodání / převzetí plnění: Alca plast, s.r.o., Bratislavská 2846, 690 02 Břeclav
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena v Kč bez DPH za realizaci předmětu plnění (váha 40 %) – číselné kritérium.
Metodika organizace kurzu (váha 60 %) – nečíselné kritérium.
Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na jednu nabídku: Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.
Další požadavky na zpracování nabídky: Více viz Výza k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh_POVEZII.ZIP (16. 8. 2017 09:10)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_Alca-plast_signed.pdf (8. 9. 2017 13:14)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ICT Pro s.r.o, Sochorova 3209/38, 616 00 Brno, IČ: 46971441, Ing. Petr Slavík, jednatel.
Datum podpisu smlouvy: 19. 9. 2017
Datum ukončení: 19. 9. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.