- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné vzdělávání zaměstnanců
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12123
Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 2. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: POZEMSTAV Prostějov, a.s.
Sídlo zadavatele: Pod Kosířem 329/73, PSČ 796 01 Prostějov
- Jméno: Ing. Zdeněk Peichl, statutární ředitel
- Telefon: +420582305279
- E-mail: pozemstav@pozemstav.com
IČ zadavatele: 25527380
DIČ zadavatele: CZ25527380
- Jméno: Ing. Dagmar Střelcová
- Telefon: +420770127369
- E-mail: strelcova@pozemstav.com
Lhůta pro podání nabídek: 3. 3. 2018 09:00
Místo pro podání nabídek: Pod Kosířem 329/73 PSČ 796 01 Prostějov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem zakázky je školení THP pracovníků v oblasti Kotvení plochých střech-nové pracovní postupy. Celkový rozsah kurzu je 167 hodin+1 hodina závěrečné zkoušky (1 hodina = 60 minut).
Vzdělávací aktivita je určena pro 5 zaměstnanců společnosti. Účastník po absolvování kurzu a úspěšném složení zkoušky získá Osvědčení. Předmětem zakázky je teoretická výuka kotvení plochých střech, pracovní postupy, používané materiály a novinky na trhu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 146000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín březen 2018, leden 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Pod Kosířem 329/73, Prostějov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
- Zkušenosti s odborným vzděláváním dospělých. Vystavení osvědčení
- Jediným hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. Tzn., že bude hodnocena nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH s váhou 100 %.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti-toto čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za dodavatele
- Doklad o opravnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)-v prosté kopii
- Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán-v prosté kopii
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě a nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za uchazeče jednat a podepisovat podle výpisu z obchodního rejstříku, popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.
Nabídka bude obsahovat Krycí list (příloha č.1) s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny zazakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
Součástí nabídky bude vyplněný Návrh smlouvy zadavatele (příloha č.3), který bude obsahovat obchodní a platební podmínky podpsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Souvisí s dostatečným určením předmětu zakázky . Zadavatel musí uvést množství/rozsah (ve vztahu k předmětu zakázky), na základě kterého má být stanovena nabídková cena.
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na Krycím listu (příloha č.1), uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v jednom originálu v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Požadavky na formu nabídky. Požadovaný počet kopií 1, výpis z OR a výpis ze ŽR.
V souladu s podmínkami projektu "Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II" není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf-1 (16. 2. 2018 15:14)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (7. 3. 2018 15:16)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.