Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Euro Enterprise Development s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11768

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Euro Enterprise Development s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 10. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Euro Enterprise Development s.r.o.

Sídlo zadavatele: Dolní hejčínská 1194/36, 77900 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Roman Kratochvíl

IČ zadavatele: 27773728

DIČ zadavatele: CZ27773728

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Katarína Dubovcová
  • Telefon: +420731682530
  • E-mail: katarina.dubovcova@expirit.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 11. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Dolní hejčínská 1194/36, 77900 Olomouc

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky (dále také „VZ“) jsou služby spojené se zajištěním vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti Euro Enterprise Development s.r.o.

Veřejná zakázka je rozdělena na čtyři části. Dodavatelé musí podat nabídku jako celek na všechny části VZ, dílčí plnění jen některých částí VZ zadavatel neumožňuje. Údaje uvedené v této zadávací dokumentaci jsou závazné pro všechny části VZ, není-li v zadávací dokumentaci uvedeno jinak. Podrobná specifikace jednotlivých částí VZ je uvedena v Příloze č. 5 této výzvy.

Přehled rozdělení veřejné zakázky do jednotlivých částí:

Část 1.Odborné vzdělávání C/C++

Část 2.Odborné vzdělávání Web services - CLOUD

Část 3.Odborné vzdělávání Deployment&Security

Část 4.Odborné vzdělávání Postgre SQL

Specifikace společná pro všechny části veřejné zakázky:

Zadavatel u žádného z kurzů nepožaduje akreditaci.

Požadovaný harmonogram jednotlivých částí VZ je uveden v Příloze č. 1 této výzvy.

Případné náklady na organizaci, dopravu a přípravu lektorů jsou plně v režii dodavatele plnění v rámci této zakázky.

U kurzů budou dodrženy minimální počty hodin výuky uvedené u jednotlivých částí VZ.

Součástí plnění je vydání osvědčení o úspěšném absolvování všem účastníkům jednotlivých kurzů.

Dodavatel je povinen evidovat docházku účastníků jednotlivých vzdělávacích aktivit.

Dodavatel bude poskytovat zpětnou vazbu po každém kurzu. Dále bude zajištěna zpětná vazba účastníků po ukončení každé části VZ pomocí hodnotících dotazníků.

V závěru každého vzdělávacího programu budou ověřeny praktické schopnosti a znalosti účastníků formou závěrečného pohovoru.

Požadavky na školící materiály:

Bude poskytnuto dostatečné množství studijních materiálů vzhledem k počtu účastníků na každém kurzu. Materiály budou zpracovány na míru potřebám účastníků kurzu.

Dodavatel zajistí na všech kurzech, školících materiálech a jím poskytovaných dokumentech (prezenční listiny, evaluační dotazníky, atd.) dodržení pravidel pro informování a komunikaci a vizuální identitu Operačního programu Zaměstnanost (dále jen OPZ) dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost kap. 19.

Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání a s pravidly projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (dále také „POVEZ II“).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1483000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Vzdělávací aktivity budou probíhat od 11. 12. 2017 do 14. 3. 2018. Harmonogram jednotlivých vzdělávacích aktivit je uveden v Příloze č. 1 této výzvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem konání vzdělávacích kurzů je Langrova 25, Šumperk 787 01.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny dle jejich ekonomické výhodnosti v níže uvedeném kritériu:

  • Nabídková cena (váha 100 %)

Způsob hodnocení nabídek podle kritéria nabídková cena:

  • Nabídkovou cenou se rozumí cena za splnění celého předmětu veřejné zakázky.
  • Bude hodnocena celková nabídková cena v součtu za každou část veřejné zakázky bez DPH. Nabídková cena bude uvedena v Krycím listu nabídky, který je přílohou č. 2 této výzvy.
  • Nejlépe bude hodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje po dodavateli předložení následujících kvalifikačních dokladů:

  1. Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. (např. výpis ze živnostenského rejstříku, obor činnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti)
  2. Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (vzor čestného prohlášení je Přílohou č. 3 této výzvy).
  3. Seznam lektorů - dodavatel předloží seznam lektorů, kteří se na plnění zakázky budou podílet a budou zajišťovat výuku v kurzech. Z tohoto seznamu musí být jasně patrný vztah lektora vůči dodavateli (zda se jedná o zaměstnance, poddodavatele atp.). Realizační tým musí být tvořen minimálně třemi lektory.

      Přílohou tohoto seznamu lektorů musí být:

  • profesní životopisy všech lektorů, podílejících se na plnění předmětu zakázky. Ke každému kurzu bude přiřazen konkrétní lektor – v nabídce bude doložen strukturovaný profesní životopis každého lektora, přičemž z každého životopisu musí být zřejmé dosažené vzdělání lektora, délka praxe v oboru příslušného vyučovaného předmětu a délka lektorské praxe. Zadavatel požaduje, aby každý lektor měl minimálně 3 roky praxe v oboru, který bude vyučovat. Jednotlivé obory, které budou vyučovány, jsou uvedeny v kapitole „Popis (specifikace) předmětu zakázky“ a v příloze č. 5 této výzvy. Z profesních životopisů či seznamu lektorů tedy musí být jasně zřejmé naplnění tohoto požadavku.
  • Kopie dokladu o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom). Pokud vzdělání lektorů neodpovídá školené oblasti je zapotřebí doložit dokumenty, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti.

  4. Seznam referenčních služeb – dodavatel předloží seznam minimálně 2 významných služeb poskytnutých  v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění. Za významnou službu je považováno plnění v oblasti dalšího profesního vzdělávání.

Výše uvedené doklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v prostých kopiích.

Doklady prokazující splnění základní a profesní způsobilosti (bod 1 a 2) musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky účastníka je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kvalifikačních kritérií může být účastník vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Celá nabídka bude předložena v listinné podobě v českém nebo slovenském jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.
Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat a podepisovat za dodavatele podle výpisu z Obchodního rejstříku, popřípadě statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.
Zadavatel doporučuje, aby nabídka účastníka byla zajištěna způsobem znemožňujícím neoprávněnou manipulaci s jednotlivými listy a všechny listy nabídky včetně příloh byly řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou.

Požadovaná struktura předložené nabídky:

  • Vyplněný formulář "Krycí list nabídky" (příloha č. 2 této výzvy) obsahující identifikační údaje účastníka a podpis oprávněné osoby (osob) dodavatele.
  • Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy – součástí nabídky musí být i návrh smlouvy koncipovaný dle vzoru, který je přílohou č. 4 této výzvy, podepsaný oprávněnou osobou a opatřený razítkem účastníka.
  • Cenovou nabídku obsahující rekapitulaci ceny za celkový předmět plnění zakázky (viz bod Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny).
  • Doklady a informace prokazující splnění požadavků na prokázání kvalifikace dodavatele (viz bod Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

  • Součástí nabídky bude dokument Cenová nabídka, který bude obsahovat kalkulaci za jednotlivé části VZ.
  • Cena bude uvedena vždy v českých korunách.
  • Celková nabídková cena bude uvedena v členění – nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatná DPH a nabídková cena celkem včetně DPH.
  • Celková nabídková cena musí být v návrhu smlouvy definována jako nejvýše přípustná a musí obsahovat veškeré náklady nutné k realizaci předmětu zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávací dokumentace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Obchodní a platební podmínky jsou vymezeny ve formě a struktuře návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 4 této výzvy. Účastník do obchodních podmínek doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (vlastní identifikaci, nabídkovou cenu a další údaje) a takto doplněné obchodní podmínky předloží jako svůj návrh smlouvy.
  • Nabídkovou cenu je možné překročit v případě, že v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám sazeb DPH nebo ke změnám jiných daňových předpisů majících vliv na cenu díla. Jiné podmínky pro překročení nabídkové ceny zadavatel nepřipouští.
  • Požadavky na formu nabídky: Zadavatel požaduje předložení nabídky v listinné podobě v 1 originálním vyhotovení. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
  • Zadavatel připouští plnění prostřednictvím poddodavatele.
  • V případě, že dodavatel využije poddodavatele, vyplní Přílohu č. 6 – Seznam poddodavatelů.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6 na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1447000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): LABERINTO a.s., se sídlem Dlouhá 730/35, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČ 28126831

    Datum podpisu smlouvy: 27. 11. 2017

Datum ukončení: 27. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 10. 2017
 
Aktualizováno: 1. 12. 2017