- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Mergon Czech s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13016
Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Mergon Czech s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 9. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Mergon Czech s.r.o.
Sídlo zadavatele: Evropská 865, 664 42 Modřice
- Jméno: Hanuš Hudousek
- Telefon: +420724243800
- E-mail: hanus.hudousek@mergon.com
IČ zadavatele: 26903466
DIČ zadavatele: CZ26903466
- Jméno: Dominika Babáková
- Telefon: +420770127090
- E-mail: dominika.babakova@mergon.com
Lhůta pro podání nabídek: 16. 10. 2019 23:59
Místo pro podání nabídek: Evropská 865, 664 34 BModřice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Vzdělávací aktivita je složena celkem z 6ti odvětví.
Odborné kurzy pneumatiky a úvod do hydrauliky
Tato vzdělávací aktivita má celkem 136 vyučovacích hodin, z nichž bude 73 hodin věnováno teorii, 62 hodin věnováno praxi a 1 hodinu bude probíhat závěrečná zkouška.
Jedna vyučovací hodina bude mít 45 minut.
Školení se budou účastnit 2 osoby.
Školení bude probíhat na adrese zadavatele či v prostorách dodavatele.
Školení bude rozděleno do těchto tematických celků:
Úvod do pneumatiky (délka trvání 24 h)
Pneumatické řídící systémy (délka trvání 24 h)
Úvod do elektropneumatiky (délka trvání 24 h)
Elektropneumatické řídící systémy (délka trvání 32 h)
Safety – Bezpečnost v pneumatice (délka trvání 8 h)
Úvod do hydrauliky (délka trvání 24 h)
Ověření žádosti pomocí závěrečné zkoušky.
Bezpečnost v pneumatice a odborné hydraulické kurzy
Tato vzdělávací aktivita má celkem 56 vyučovacích hodin, z nichž bude 30 hodin věnováno teorii, 25 hodin věnováno praxi a 1 hodinu bude probíhat závěrečná zkouška.
Jedna vyučovací hodina bude mít 45 minut.
Školení se bude účastnit 1 osoba.
Školení bude probíhat na adrese zadavatele či v prostorách dodavatele.
Školení bude rozděleno do těchto tematických celků:
Safety – Bezpečnost v pneumatice (8 hodin)
Úvod do hydrauliky (24 hodin)
Nadstavbový seminář z hydrauliky (24 hodin)
Odborné kurzy pneumatiky s úvodem do hydrauliky
Tato vzdělávací aktivita má celkem 128 vyučovacích hodin, z nichž bude 68 hodin věnováno teorii, 59 hodin věnováno praxi a 1 hodinu bude probíhat závěrečná zkouška.
Jedna vyučovací hodina bude mít 45 minut.
Školení se bude účastnit 1 osoba.
Školení bude probíhat na adrese zadavatele či v prostorách dodavatele.
Školení bude rozděleno do těchto tematických celků:
Úvod do pneumatiky (24 hodin)
Pneumatické řídící systémy (24 hodin)
Úvod do elektropneumatiky (24 hodin)
Elektropneumatické řídící systémy (32 hodin)
Úvod do hydrauliky (24 hodin)
Vybrané kurzy hydrauliky a pneumatiky
Tato vzdělávací aktivita má celkem 104 vyučovacích hodin, z nichž bude 55 hodin věnováno teorii, 48 hodin věnováno praxi a 1 hodinu bude probíhat závěrečná zkouška.
Jedna vyučovací hodina bude mít 45 minut.
Školení se bude účastnit 1 osoba.
Školení bude probíhat na adrese zadavatele či v prostorách dodavatele.
Školení bude rozděleno do těchto tematických celků:
Úvod do elektropneumatiky (24 hodin)
Elektropneumatické řídící systémy (32 hodin)
Úvod do hydrauliky (24 hodin)
Nadstavbový seminář z hydrauliky (24 hodin)
Hydraulické kurzy
Tato vzdělávací aktivita má celkem 48 vyučovacích hodin, z nichž bude 25 hodin věnováno teorii, 22 hodin věnováno praxi a 1 hodinu bude probíhat závěrečná zkouška.
Jedna vyučovací hodina bude mít 45 minut.
Školení se bude účastnit 1 osoba.
Školení bude probíhat na adrese zadavatele či v prostorách dodavatele.
Školení bude rozděleno do těchto tematických celků:
Úvod do hydrauliky (24 hodin)
Nadstavbový seminář z hydrauliky (24 hodin)
Hydraulické kurzy pracovníků společnosti Mergon Czech
Tato vzdělávací aktivita má celkem 96 vyučovacích hodin, z nichž bude 51 hodin věnováno teorii, 44 hodin věnováno praxi a 1 hodinu bude probíhat závěrečná zkouška.
Jedna vyučovací hodina bude mít 45 minut.
Školení se bude účastnit 6 osob.
Školení bude probíhat na adrese zadavatele či v prostorách dodavatele.
Školení bude rozděleno do těchto tematických celků:
Úvod do hydrauliky (délka trvání 24 h)
Nadstavbový seminář z hydrauliky (24 hodin)
Úvod do proporcionální hydrauliky (24 hodin)
Úvod do elektrohydrauliky (24 hodin)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 647150,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 18.11.2019 - 31.8.2020
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění zakázky je pobočka zadavatele nebo výukové prostory dodavatele školení
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Jako vítězná bude vybrána úplná nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnocenných nabídek si zadavatel vyhrazuje právo rozhodnout o pořadí nabídek losem.
Nabídky neúplné, nesplňující podmínky dle zadávacích podmínek a zadávací dokumentace, nebo nabídky přijaté po termínu pro přijetí nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
· Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
· Dokument prokazující odbornost školitele v daných školených okruzích
· Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů, minimálně 1 školitel. Životopis školitele prokazující znalost problematiky kurzů s prokazatelnou praxí výuky a minimálně 2letými zkušenostmi z práce oblasti výuky, lektorování či školení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz. níže
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeč je povinen zpracovat nabídkovou cenu tak, aby byla zřejmá: Jednotková cena (za osobu/školení) školení (bez DPH/ s DPH) Celková cena za zakázku (bez DPH / s DPH) Nabídková cena nabídnutá dodavatelem maximálně přípustná a zahrnuje veškeré náklady na poskytnutí služby, hotové výdaje jako cestovné apod.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Otevírání doručených obálek s nabídkami se uskuteční v prostorách zadavatele ihned po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Jednání bude neveřejné. Za správný průběh jednání bude odpovídat komise pro otevírání obálek ustanovená zadavatelem.
Komise ustanovená zadavatelem pro hodnocení nabídek následně vybere nabídku toho účastníka, který splňuje všechny podmínky účasti, jehož nabídka obsahuje všechny vyžadované dokumenty, vyhovuje zadávacím podmínkám a je cenově nejvýhodnější.
Zadavatel si vyhrazuje právo zadání zakázky a toto výběrové řízení před jeho ukončením zrušit i bez uvedení důvodu nebo všechny přijaté nabídky odmítnout. V případě zrušení či neuzavření smlouvy s vybraným účastníkem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení. Podané nabídky se účastníkům nevracejí, zůstávají v evidenci zadavatele pro účely zdokumentování průběhu výběrového řízeníZadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek 27.10.2019.pdf (7. 10. 2019 15:54)
- Výzva k podání nabídek - aktualizace ke 04.10.2019.pdf (7. 10. 2019 15:54)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (7. 10. 2019 15:54)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (24. 10. 2019 15:21)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem (1).doc (9. 1. 2020 11:24)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.