Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti UVEX SPORTS Nyrsko, k.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12612

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti UVEX SPORTS Nyrsko, k.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 12. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: UVEX SPORTS Nyrsko, k.s.

Sídlo zadavatele: Nýrsko, Chodská 875, PSČ: 340 22

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Miroslava Koutná, MBA
  • Telefon: +420376376816
  • E-mail: m.koutna@uvex-sports.cz

IČ zadavatele: 25240994

DIČ zadavatele: CZ25240994

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jana Hamplová
  • Telefon: +420376376816
  • E-mail: j.hamplova@uvex-sports.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 1. 2019 10:00

Místo pro podání nabídek:
UVEX SPORTS Nyrsko, k.s., Chodská 875, 340 22 Nýrsko

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace níže uvedených odborných školení (dále jen vzdělávacích aktivit) pracovníků společnosti UVEX SPORTS Nyrsko, k.s. vedoucích k prohloubení jejich kvalifikace v rámci projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (dále jen POVEZ II), reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053.

Zakázka je rozdělena na 4 dílčí části specifikované níže. Uchazeč je oprávněn podat nabídku na jednu či více dílčích částí zakázky, které je schopen realizovat. Jedná se o jednotlivé vzdělávací aktivity, které budou realizovány v rámci projektu POVEZ II, CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Tyto dílčí části (jednotlivé vzdělávací aktivity) nelze dále dělit na další dílčí plnění, dodavatel je povinen podat úplnou nabídku na každou ze vzdělávacích aktivit včetně všech kurzů specifikovaných v předmětu dílčí části zakázky v požadovaném rozsahu a způsobem a ve struktuře uvedené dále v zadávací dokumentaci, která je nedílnou přílohou této výzvy. Na každou z dílčích částí je dodavatel oprávněn podat pouze 1 nabídku.

Jednotlivé vzdělávací aktivity budou realizovány prezenční formou v souladu s podmínkami projektu POVEZ II, zadavatel nepřipouští realizaci kurzů distanční formou či formou e-learningu.

Zadavatel nepřipouští plnění pomocí subdodavatele. Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

Dílčí části zakázky: 1.  Kontrolor kvality (62-003-M), 2. Technik kvality (62-002-R), 3. Logistika v praxi, 4. Lean Praktik

Bližší popis jednotlivých dílčích částí a požadovaný rozsah jejich plnění je uveden v samostatné Zadávací dokumentaci, která je nedílnou přílohou této výzvy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 738590,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.2.2019-30.6.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
V prostorách zadavatele či v prostorách určených zadavatelem, u otevřených kurzů v prostorách dodavatele. Bližší specifikace je obsažena v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny v souladu s požadavky uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9) v kap. 20 Pravidla pro zadávání zakázek.

Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou a zadávací dokumentací budou hodnoceny dle níže uvedených kritérií:

1. Nabídková cena s váhou 40%

2. Kvalita nabízeného plnění s váhou 60%

Hodnotící kritéria jsou v souladu se zásadou transparentnosti dostatečně přesně popsána v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této výzvy, a to včetně metody a způsobu hodnocení nabídek podle těchto hodnotících kritérií tak, aby bylo zřejmé, jaké parametry nabídky bude v daném kritériu hodnotit zadavatel jako nejvýhodnější. Dílčí hodnotící kritéria se jednoznačně vztahují k předmětu zakázky a jsou v souladu s požadavky uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje prokázání:

  • Základní způsobilosti formou čestného prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a čestné prohlášení o bezúhonnosti dodavatele
  • Profesní způsobilosti formou dokladů o oprávnění k podnikání (výpis ze živnostenského rejstříku a obchodního rejstříku)
  • Splnění kritérií technické kvalifikace formou seznamu lektorů, kteří se budou na plnění zakázky podílet. Povinnou přílohou seznamu jsou profesní životopisy všech zúčastněných lektorů. V rámci kritéria technické kvalifikace požaduje zadavatel doložit osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci všech lektorů, kteří se budou na plnění zakázky podílet.

Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti a Seznam lektorů, kteří se budou na plnění zakázky podílet musí být doloženy v originále a podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele. U ostatních je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

Podrobně jsou požadavky na doložení kvalifikace uchazeče uvedeny  v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy.

Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku v uzavřené obálce. Zakázka je rozdělena na 4 dílčí části, uchazeč může podat nabídku na kteroukoliv jednu či více dílčích částí zakázky dle specifikace této zadávací dokumentace.  Nabídka obsahující nabídky na jednotlivé dílčí části, které je uchazeč schopen realizovat, musí být zadavateli podána v listinné podobě v 1 originále a 1 kopii.

Titulní stránka nabídky bude obsahovat pravidla povinné publicity OPZ projektu, zejména logo projektu a bude obsahovat údaj, na jakou část/jaké části zakázky podává uchazeč svoji nabídku. Jako první a titulní stranu nabídky dodavatel použije Krycí list v příloze 2 Výzvy.

Listy nabídky musí být očíslovány vzestupnou číselnou řadou (počínaje číslem jedna ručně psanou) a dostatečně zajištěny proti manipulaci.

Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je originál nabídky podepsán osobou oprávněnou jednat jménem dodavatele. Pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat za dodavatele na základě plné moci, musí být součástí nabídky originál či úředně ověřená kopie této plné moci.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Je uveden v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy.

Nabídková cen musí být uvedena v Kč v členění cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH pro jednotlivé dílčí části zvlášť.

Nabídková cena je nejvyšší přípustná a zahrnuje veškeré náklady související s plněním zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 517360.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): LASERneedle CZ s.r.o.Alej Svobody 1397/29a323 00 PlzeňIČO: 290 85 2683-Logistika v praxi

    Datum podpisu smlouvy: 23. 1. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): LASERneedle CZ s.r.o.Alej Svobody 1397/29a323 00 PlzeňIČO: 290 85 2684-Lean Praktik

    Datum podpisu smlouvy: 23. 1. 2019

Zrušené části zakázky: 1-Kontrolor kvality (62-003-M)2-Technik kvality (62-002-R)

Datum ukončení: 24. 1. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 11. 12. 2018
 
Aktualizováno: 25. 1. 2019